Ogłoszenie z dnia 2009-07-30
Gdynia: Świadczenie usług prania i dezynfekcji przez 24 miesiące. Postępowanie nr 28/UCMMiT/AW/09
Numer ogłoszenia: 123565 - 2009; data zamieszczenia: 30.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersyteckie Centrum Medycyny Morskiej i Tropikalnej , ul. Powstania Styczniowego 9b, 81-519 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 058 6998605, faks 058 6224871.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ucmmit.gdynia.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług prania i dezynfekcji przez 24 miesiące. Postępowanie nr 28/UCMMiT/AW/09.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usług prania i dezynfekcji w dniach od poniedziałku do soboty przez 24 miesiące..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.31.00.00 - Usługi prania i czyszczenia na sucho 98.31.10.00 - Usługi odbierania prania 98.31.50.00 - Usługi prasowania .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 1104,00zł. 1. Wykonawca wnosi wadium w jednej z niżej wymienionych form: - w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w PKO BP S.A. I/O Centrum Gdynia, ul. Świętojańska 17, nr 43 1020 1853 0000 9602 0014 7496 (koniecznie z określeniem numeru postępowania, którego wadium dotyczy); - w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - w gwarancjach bankowych; - w gwarancjach ubezpieczeniowych; - w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust5, pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz.1158, z późn. zm.) 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i musi być udzielone do końca terminu związania ofertą. 3. Za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania wpłaty na rachunku bankowym Zamawiającego. 4. Dokument w formie poręczenia winien zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty wadium, zgodnie z warunkami przetargu, następuje niezwłocznie jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń. 5. Dokument w formie poręczenia lub gwarancji należy składać przed upływem terminu składania ofert w Dziale Zamówień Publicznych (Pok. 137, IIp. w siedzibie Zamawiającego) w godzinach od 9:00 do 13:00.od poniedziałku do piątku. 6. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego, na warunkach określonych w ofercie, - zawarcie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy, 7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust 3 Pzp nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust 1 Prawa zamówień publicznych lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu niniejszym mogą brać udział wykonawcy, którzy: 1) wnieśli w odpowiedniej wysokości i w odpowiednim terminie wadium, na dowód czego dostarczą wraz z ofertą dowód jego wniesienia, 2) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie przepisów art. 24 obowiązującej ustawy prawo zamówień publicznych, 3) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia - minimum 2 wykonane usługi w okresie ostatnich trzech lat na wartość 50 000zł.brutto, - dysponuje co najmniej jedną pralnicą z wydajnością co najmniej 300kg wypranej bielizny dziennie, - dysponuje co najniej jednym odpowiednim pojazdem do transportu bielizny. 4) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: - jest ubezpieczony od odpowiedizalności cywilnej w zakresie działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 5 000,00zł. 2. Wymagania stawiane wykonawcom ubiegającym się o zamówienie wspólnie, na zasadach określonych w art. 23 obowiązującej ustawy prawo zamówień publicznych: 3. Warunki uprawniające do ubiegania się o zamówienie publiczne (warunki formalne muszą być spełnione/potwierdzone oddzielnie przez każdego z wykonawców składających wniosek i ofertę wspólnie; 4. Warunki potwierdzające zdolność do wykonania przedmiotowego zamówienia mogą być spełnione/potwierdzone łącznie (sumarycznie) przez wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia (art. 22, ust.1, pkt.2 i 3 obowiązującej ustawy prawo zamówień publicznych); 5. Sposób oceny spełniania warunków podmiotowych i przedmiotowych udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego nr 28/UCMMiT/AW/09 - ocena spełniania warunków odbędzie się na zasadzie: dostarczenie właściwego dokumentu/oświadczenia-SPEŁNIA, nie dostarczenie (z zastrzeżeniem zawartym w art. 26, ust.3 i 4 obowiązującego prawa zamówień publicznych) -NIE SPEŁNIA..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia i dokumenty, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu a) aktualny (zgodny ze stanem faktycznym) odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) oryginał należycie wystawionego pełnomocnictwa do reprezentowania wykonawcy w przypadku składania oferty przez pełnomocnika wykonawcy lub kilku wykonawców wspólnie; c) wykaz wykonanych, w okresie nie dłuższym niż ostatnie trzy lata usług (co najmniej dwie wykonane lub wykonywane w okresie ostatnich 3 lat usługi prania i dezynfekcji) a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością (min. wartość każdej usługi 50 000 zł. brutto) usługom, stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączone dokumenty potwierdzające, że usługi wskazane w wykazie zostały wykonane należycie; (informacja upoważnionego do reprezentacji na zewnątrz, przedstawiciela odbiorcy usługi - posiadającego upoważnienie wynikające z dokumentów tj. np.KRS lub z pełnomocnictwa; d) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia urządzeń pralniczych, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca: e) wykaz z podaniem parametrów wydajności: komór pralniczych z wydajnością co najmniej 300kg wypranej bielizny dziennie, urządzeń prasujących, maglujących, jakimi dysponuje wykonawca z opisem ich wydajności - urządzenia i ich wydajność muszą być wystarczające do realizacji przedmiotowego zamówienia, a wszystkie urządzenia pralnicze muszą spełniać wymogi bariery higienicznej, f) wykaz środków transportu - co najmniej jeden pojazd -z podziałem na dwie komory, czystą i brudną - jakimi dysponuje wykonawca, g) pisemne zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie, o którym mowa wyżej wykonawca wskazał urządzenia, sprzęt lub pojazdy którymi będzie dysponował dzięki innemu podmiotowi. h) oświadczenie z art 22, 24 i 44 Prawa zamówień publicznych (Dz.U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655 oraz Dz. U. z 2008r. Nr 171, poz. 1058 ze zm.)..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 95
- 2 - Termin utrzymania stałych cen - 5
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ucmmit.gdynia.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Uniwersyteckie Centrum Medycyny Morskiej i Tropikalnej ul. Powstania Styczniowego 9b, 81-519 Gdynia, IIp. pok 137.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.08.2009 godzina 10:00, miejsce: Uniwersyteckie Centrum Medycyny Morskiej i Tropikalnej ul. Powstania Styczniowego 9b, 81-519 Gdynia, KAncelaria, pok. nr 30.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z GDYNI
- Wykonanie dokumentacji projektowej przebudowy istniejących obiektów sportowych na terenie Szkoły Podstawowej nr 18 przy ul. Krasickiego w Gdyni
- SUKCESYWNE DOSTAWY PAPIERU, SKOROSZYTÓW PAPIEROWYCH, MATERIAŁÓW DO RISO ORAZ RÓŻNYCH ARTYKUŁÓW GOSPODARCZYCH DLA SZPITALI POMORSKICH SP. Z O.O.
- Prace remontowo budowlane dla potrzeb placówki Przedszkola nr 26 w Gdyni przy ul Starogardzkej 10A
- Modernizacja pomieszczeń zaplecza technicznego w zakresie budowlanym i instalacyjnym w budynku Teatru Muzycznego im. Danuty Baduszkowej w Gdyni
- Modernizacja budynku Wydziału Nawigacyjnego przy Al. Jana Pawła II 3 w Gdyni - korytarz poziom 200
- Zakup gadżetów reklamowych
więcej: przetargi w Gdyni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa prania i transportu bielizny szpitalnej w okresie modernizacji pralni Samodzielnego Publicznego Wojewódzkiego Szpitala Chirurgii Urazowej im. Dr. Janusza Daaba w Piekarach Śląskich
- Świadczenie usługi prania, nr GCR/15/ZP/2024
- Pranie i prasowanie oraz foliowanie odzieży ochronnej pracowników i studentów na potrzeby jednostek Uniwersytetu Medycznego im. Piastów Śląskich we Wrocławiu.
- Kompleksowe świadczenie usług pralniczych i dezynfekcyjnych z wynajmem bielizny oraz odzieży wraz z zapewnieniem systemu RFID UHF lub równoważnego na potrzeby Zespołu Opieki Zdrowotnej w Święto (...)
- "Kompleksowe świadczenie usług pralniczych dla Domu Pomocy Społecznej w Mościszkach w okresie od VII do XII 2024 roku".
- USŁUGA SPRZĄTANIA I UTRZYMANIA CZYSTOŚCI POMIESZCZEŃ, CIĄGÓW KOMUNIKACYJNYCH, TERENU POSESJI ORAZ ODŚNIEŻANIA I UTRZYMANIA TERENÓW ZIELONYCH SĄDU REJONOWEGO W PRZASNYSZU
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.