eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Usługa reklamowa polegająca na ekspozycji, druku oraz emisji materiału reklamowego dotyczącego promocji dotyczącego promocji Koncertu urodzinowego Fryderyka Chopina 1 marca, 10. Międzynarodowego Festiwalu Muzycznego Chopin i jego Europa oraz promocji wydarzeń w Muzeum Fryderyka Chopina na nośnikach typu Citylight Kiosk, Citylight, Słup oraz Cityinfo TV w 2014r.



Ogłoszenie z dnia 2014-04-10

Warszawa: Usługa reklamowa polegająca na ekspozycji, druku oraz emisji materiału reklamowego dotyczącego promocji dotyczącego promocji Koncertu urodzinowego Fryderyka Chopina 1 marca, 10. Międzynarodowego Festiwalu Muzycznego Chopin i jego Europa oraz promocji wydarzeń w Muzeum Fryderyka Chopina na nośnikach typu Citylight Kiosk, Citylight, Słup oraz Cityinfo TV w 2014r.
Numer ogłoszenia: 123534 - 2014; data zamieszczenia: 10.04.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Narodowy Instytut Fryderyka Chopina, ul. Tamka 43, 00-355 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 44 16 100, faks 22 44 16 112.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa instytucja kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa reklamowa polegająca na ekspozycji, druku oraz emisji materiału reklamowego dotyczącego promocji dotyczącego promocji Koncertu urodzinowego Fryderyka Chopina 1 marca, 10. Międzynarodowego Festiwalu Muzycznego Chopin i jego Europa oraz promocji wydarzeń w Muzeum Fryderyka Chopina na nośnikach typu Citylight Kiosk, Citylight, Słup oraz Cityinfo TV w 2014r..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: W związku z organizacją Koncertu urodzinowego Fryderyka Chopina 1 marca 2014 r. oraz 10. Międzynarodowego Festiwalu Muzycznego Chopin i jego Europa, a także promocją wydarzeń w Muzeum Fryderyka Chopina została zaplanowana kampania promocyjna, która będzie informować mieszkańców Warszawy o wspomnianych projektach, a także zachęci ich do wzięcia w nich udziału - na wybrane wydarzenia w Muzeum wstęp będzie bezpłatny. W związku z powyższym w każdym miesiącu od lutego do września 2013 przez 3 dni do 7 dni (sierpień 2014 r.) zostanie przeprowadzona kampania spotu promującego odpowiednie wydarzenia Muzeum na nośniku CityInfoTV oraz Koncertu 1 marca, w tym w sierpniu spot promujący Festiwal, kolejno w terminie 17-28 lutego, 1-30 marca, 1-30 września zostaną wyeksponowane plakaty promujące wystawy i wydarzenia edukacyjne Muzeum (nośniki: CityLight Kiosk), natomiast 1-31 sierpnia zostaną wyeksponowane plakaty Festiwalu Chopin i jego Europa na nośnikach typu, CityLight, Słup..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.10.00 - Usługi reklamowe 79.81.00.00 - Usługi drukowania .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie jest finansowanie z funduszy EOG, pochodzących z Islandii, Liechtensteinu i Norwegii oraz środkowo krajowych..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.02.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • AMS S.A., ul. Czerska 8/10, 00-732 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 72603,50 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 89302,31

  • Oferta z najniższą ceną: 89302,31 / Oferta z najwyższą ceną: 89302,31

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. a ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Wykonawca jest jedynym dysponentem nośników typu Citylight, Citylight Kiosk 120x180 cm oraz nośnika typuu Słup 127x237 cm, oraz monitorów w systemie CityinfoTV. w lokalizacjach, które umożliwiają dotarcie do dużej liczby mieszkańców (m. in. są to podświetlane słupy na Trakcie Królewskim, monitory w taborze miejskim).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.