eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › WYMIANA INSTALACJI C.O. ORAZ MONTAŻU INSTALACJI C.W.U. W POZIOMACH W BUDYNKU ADMINISTRACYJNYM POMORSKIEGO URZĘDU WOJEWÓDZKIEGO W GDAŃSKU, GDAŃSK, UL. RZEŹNICKIEJ WOA.VIII.322/17/2008

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-06-09

Gdańsk: WYMIANA INSTALACJI C.O. ORAZ MONTAŻU INSTALACJI C.W.U. W POZIOMACH W BUDYNKU ADMINISTRACYJNYM POMORSKIEGO URZĘDU WOJEWÓDZKIEGO W GDAŃSKU, GDAŃSK, UL. RZEŹNICKIEJ WOA.VIII.322/17/2008
Numer ogłoszenia: 123491 - 2008; data zamieszczenia: 09.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Pomorski Urząd Wojewódzki, ul. Okopowa 21/27, 80-810 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 3077545, 058 3077388, fax 058 3077325.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYMIANA INSTALACJI C.O. ORAZ MONTAŻU INSTALACJI C.W.U. W POZIOMACH W BUDYNKU ADMINISTRACYJNYM POMORSKIEGO URZĘDU WOJEWÓDZKIEGO W GDAŃSKU, GDAŃSK, UL. RZEŹNICKIEJ WOA.VIII.322/17/2008.

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wymiana instalacji c.o. oraz montażu instalacji c.w.u. w poziomach w Budynku Administracyjnym Pomorskiego Urzędu Wojewódzkiego w Gdańsku, Gdańsk ul. Rzeźnicka.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1, 6, 7 i 8 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania Oryginalny kod CPV: 45.33.00.00 - Hydraulika i roboty sanitarne Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 2.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

    • Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca przystępujący do przetargu nieograniczonego jest obowiązany wnieść wadium w wysokości 3 500 zł (słownie: Trzy Tysiące Pięćset złotych ) 2.Wadium winno być wniesione przed upływem terminu składania ofert. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. 3.Wadium może być wniesione w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm ). 4.Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego,tj. NBP O Gdańsk Pomorski Urząd Wojewódzki Wydział Organizacyjno-Administracyjny: 93 1010 1140 01691313 9120 0000 z dopiskiem Wadium - przetarg na wymianę instalacji c.o. w budynku PUW w Gdańsku, ul. Rzeźnicka.Wykonawca dołącza do oferty kserokopię wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu 5.Wadium wniesione w formie innej niż pieniężna należy w formie oryginału w oddzielnej kopercie dołączyć do oferty. 6.Wykonawca, który nie wniósł wadium lub nie zabezpieczył oferty akceptowaną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania , a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 7.Zamawiający niezwłocznie dokona zwrotu wadium jeżeli: a)upłynie termin związania ofertą, b)zawarto umowę i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania umowy, c)zamawiający unieważni przetarg, a protesty zostaną ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynie termin do ich wnoszenia. 8.Zamawiający niezwłocznie dokona zwrotu wadium na wniosek wykonawcy: a)który wycofa ofertę przed upływem terminu składania ofert, b)który został wykluczony z postępowania, c)którego oferta zostanie odrzucona. 9.Złożenie przez wykonawcę, którego oferta została odrzucona lub wykluczonego z postępowania, wniosku o zwrot wadium jest równoznaczne ze zrzeczeniem się przez wykonawcę prawa do wniesienia protestu. 10.Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 11.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a)odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b)nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy..

    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Warunki ogólne: Zgodnie z art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności ,jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wy¬konania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za¬pewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych 2.Zamawiający ustala następujące szczegółowe warunki udziału w postępowaniu: 1)W zakresie warunków wskazanych w ust. 1 pkt. 1) i 4) wymaga się, aby Wykonawca wykazał, iż posiada uprawnienie do wykonywania działalności zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia oraz, iż nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia wyżej wskazanych warunków nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów, o których mowa w rozdz. 6 ust. 1 od pkt. 1) do 4) oraz oświadczenia, którego wzór stanowi załącznik nr 3 do SIWZ. 2)W zakresie warunku wskazanego w ust. 1 pkt. 2) wymaga się, aby Wykonawca wykazał, iż wykonał w okresie ostatnich pięciu lat, przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie; z należytą starannością co najmniej trzy roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem (tj. roboty polegające na wykonaniu instalacji centralnego ogrzewania i o wartości zbliżonej do niniejszego przedmiotu zamówienia, przy czym wartość każdej z robót budowlanych nie może być niższa od kwoty 450.000,00 złotych brutto (wzór formularza wykazu wykonanych robót budowlanych stanowi załącznik nr 2 do SIWZ) oraz Wykonawca musi wykazać, iż dysponuje co najmniej jedną osobą, która będzie pełnić funkcje kierownika robót - posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjno-sanitarnej i posiada aktualne zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów, o których mowa w rozdz. 6 ust.1 pkt. 5) i 6) oraz oświadczenia, iż posiada niezbędne doświadczenie w zakresie realizacji niniejszego zamówienia, wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ. 3)W zakresie warunku wskazanego w ust. 1 pkt. 3) Wykonawca musi wykazać, iż jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 100.000,00 złotych. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę dokumentów, o których mowa w rozdz. 6 ust. 1 pkt. 7) oraz oświadczenia, iż znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za¬pewniającej wykonanie zamówienia, wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ. W celu potwierdzenia spełniania opisanych wyżej warunków udziału w postępowaniu Wykonawca musi załączyć do oferty dokumenty i oświadczenia określone w SIWZ. Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższych warunków na podstawie złożonych przez Wykonawcę, a wymaganych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia dokumentów i oświadczeń na zasadzie: spełnia - nie spełnia.
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty załączone do oferty muszą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Uznaje się, że pełnomocnictwo do podpisania oferty obejmuje pełnomocnictwo do poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów załączonych do oferty. 1.W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w niniejszym postępowaniu Zamawiający żąda niżej wskazanych dokumentów: 1)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2)Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3)Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4)Aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5)Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat, przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością niniejszemu przedmiotowi zamówienia, z podaniem ich wartości oraz dat wykonania i miejsca wykonania oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że roboty budowlane te zostały wykonane należycie, (wzór formularza wykazu wykonanych usług stanowi załącznik nr 2 do SIWZ) 6)dokumenty stwierdzające, że osoba, które będzie kierownikiem robót posiada wymagane uprawnienia tj. uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjno-sanitarnej i aktualne zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. 7)Polisę, a w przypadku jego braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, wraz z dowodem zapłaty składki. 8)Dowód wniesienia wadium. 9)Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (wzór formularza oświadczenia o spełnieniu warunków stanowi załącznik nr 3 do SIWZ) 2.Udział w postępowaniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 1)Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego. 2)Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia musi złożyć dokumenty, o których mowa w niniejszym rozdziale w ust. 1 pkt 1), 2), 3) 4) i 9). 3)Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia złożą łącznie Formularz oferty oraz jeden komplet dokumentów, o których mowa w niniejszym rozdziale ust. 1 pkt 5) do 8). Dokumenty te powinny być przygotowane w taki sposób aby Zamawiający mógł dowiedzieć się, jaki udział w wykonaniu zamówienia będzie miał każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 3.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa: w punktach 1.1), 1.3), 1.4) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 3.1.a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono jego upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 m-c przed upływem terminu składania ofert, 3.1.b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 m-c przed terminem składania ofert, 3.1.c) nie orzeczono wobec niego zakazu o ubieganie się o zamówienie - wystawione nie wcześniej niż 6 m-c przed upływem terminu składania ofert. 3.2 w punkcie1.2) - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia lub zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 m-c przed upływem terminu składania ofert. 3.3 Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa ust. 3.1.a), 3.1.b), 3.1.c), 3.2, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym, albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Terminy wystawienia oświadczeń stosuje się odpowiednio do wskazanych powyżej.

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gdansk.uw.gov.pl

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Pomorski Urząd Wojewódzki w Gdańsku ul. Okopowa 21/27 80-810 Gdańśk Wydział Organizacyjno-Administracyjny pok 195.

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.06.2008 godzina 10:30, miejsce: Pomorski Urząd Wojewódzki w Gdańsku ul. Okopowa 21/27 80-810 Gdańśk Wydział Organizacyjno-Administracyjny sekretariat pok 198 CD.

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.