Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-05-20
Częstochowa: Dostawa środków transportu - zakup 5 samochodów osobowych wraz z pakietem ubezpieczeniowym na potrzeby Śląskiego OR ARiMR w Częstochowie
Numer ogłoszenia: 123474 - 2011; data zamieszczenia: 20.05.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Śląski Oddział Regionalny w Częstochowie , ul. Sobieskiego 7, 42-200 Częstochowa, woj. śląskie, tel. 034 3782800, faks 034 3249428.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.arimr.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa osoba prawna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa środków transportu - zakup 5 samochodów osobowych wraz z pakietem ubezpieczeniowym na potrzeby Śląskiego OR ARiMR w Częstochowie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa pięciu samochodów osobowych z napędem na 4 koła na potrzeby Śląskiego OR ARiMR w Częstochowie, spełniających warunki techniczno-eksploatacyjne określone w Załączniku nr 1 do SIWZ. Zamówienie o wartości poniżej 125 000 EURO..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.11.30.00 - Pojazdy z napędem na 4 koła 66.51.41.10 - Usługi ubezpieczeń pojazdów mechanicznych 66.51.61.00 - Usługi ubezpieczenia pojazdów mechanicznych od odpowiedzialności cywilnej .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: n/d
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Działalność prowadzona na potrzeby realizacji przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana w oparciu o regułę spełnia/nie spełnia. Zamawiający uzna spełnienie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postepowaniu z art. 22 ust.1 ustawy PZP (Załącznik nr 4 do SIWZ)
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana w oparciu o regułę spełnia/nie spełnia. Zamawiający uzna spełnienie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postepowaniu z art. 22 ust.1 ustawy PZP (Załącznik nr 4 do SIWZ)
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana w oparciu o regułę spełnia/nie spełnia.Zamawiający uzna spełnienie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postepowaniu z art. 22 ust.1 ustawy PZP (Załącznik nr 4 do SIWZ)
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana w oparciu o regułę spełnia/nie spełnia. Zamawiający uzna spełnienie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postepowaniu z art. 22 ust.1 ustawy PZP (Załącznik nr 4 do SIWZ)
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana w oparciu o regułę spełnia/nie spełnia. Zamawiający uzna spełnienie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postepowaniu z art. 22 ust.1 ustawy PZP (Załącznik nr 4 do SIWZ)
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1.Pełnomocnictwo do występowania w imieniu Wykonawcy - w przypadku podpisania ofery przez osobę/y, której/ych umocowanie nie wynika z dokumentów rejestracyjnych. 2. Informację, czy i w jakiej części realizacja przedmiotu zamówienia zostanie powierzona podwykonawcom - w treści formularza ofertowego. 3. Zaleca się , aby osoby fizyczne prowadzące działaność gospodarczą załączyły do ofertry zaświadczenie o wpisie do ewidencji działaności gospodarczej.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmian zawartej umowy w trakcie jej trwania w stosunku do treści oferty w sytuacjach: a) działania siły wyższej lub wystąpienia stanu wyższej konieczności; b) wystąpienia warunków atmosferycznych całkowicie uniemożliwiających wykonanie przedmiotu zamówienia w wyznaczonych terminach; c) zmian organizacyjnych Zamawiającego powodujących, iż wykonanie zamówienia lub jego części staje się bezprzedmiotowe; d) omyłek pisarskich lub błędów rachunkowych; e) mających na celu wyjaśnienie wątpliwości treści umowy, jeśli będzie ona budziła wątpliwości interpretacyjne między stronami; f) jeżeli zmiany umowy, w tym zmiany sposobu płatności, wymagać będzie ochrona interesu Zamawiającego; g) innych zmian korzystnych dla Zamawiającego, w tym polegających na zmianie elementów zamówienia na elementy o lepszych lub/i odpowiedniejszych parametrach technicznych chociażby wiązało się to z koniecznością zmiany terminu lub sposobu wykonania zamówienia; h) zmiana/rozwiązanie umowy w sytuacji ograniczenia środków finansowych Zamawiającego przewidzianych na realizację Zamówienia.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.arimr.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Sobieskiego 7, 42-200 Częstochowa pok. 347 (III piętro).
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.06.2011 godzina 12:00, miejsce: ul. Sobieskiego 7, 42-200 Częstochowa pok.143 (Kancelaria Główna).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z CZĘSTOCHOWY
- Remont ogrodzenia w Szkole Podstawowej nr 27 w Częstochowie przy ul. Rozdolnej 27 - BO
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w rejonie ul. Artyleryjskiej w Częstochowie.
- Remont sanitariatów w budynku Urzędu Miasta przy ul. Jerzego Waszyngtona 5 w Częstochowie - kondygnacja III piętra
- Dostawa 3 projektorów laserowych dla Wydziału Zarządzania Politechniki Częstochowskiej.
- Świadczenie usług w ramach programu sportowo-rekreacyjnego dla pracowników i byłych pracowników Politechniki Częstochowskiej
- Wykonanie prac remontowych trzech pomp FLYGT typ 3400.805 zainstalowanych na terenie Centralnej Przepompowni Ścieków wraz z dostawą części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych
więcej: przetargi w Częstochowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa ubezpieczenia mienia oraz sprzętu elektronicznego, ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej, ubezpieczenia komunikacyjne, Autocasco Politechniki Morskiej w Szczecinie
- POSTĘPOWANIE O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA NA UBEZPIECZENIE ZAKŁADU GOSPODARKI KOMUNALNEJ I MIESZKANIOWEJ W KORONOWIE SP. z o. o.
- Ubezpieczenie majątku i innych interesów Gminy Hażlach w latach 2024-2026
- Ubezpieczenie mienia, sprzętu elektronicznego, odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności MŁK, następstw nieszczęśliwych wypadków wolontariuszy; ubezpieczenia komunikacyjne floty.
- Kompleksowe ubezpieczenie komunikacyjne pojazdów
- "Ubezpieczenie Miasta Orzesze"
więcej: Pojazdy z napędem na 4 koła »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.