eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chełmża › Budowa, przebudowa i rozbudowa infrastruktury terenów przy Jeziorze Chełmżyńskim będących w granicach administracyjnych miasta, służącej wypoczynkowi, turystyce i rekreacjietap I - rozbudowa infrastruktury wypoczynkowej.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-03-28

Chełmża: Budowa, przebudowa i rozbudowa infrastruktury terenów przy Jeziorze Chełmżyńskim będących w granicach administracyjnych miasta, służącej wypoczynkowi, turystyce i rekreacji: etap I - rozbudowa infrastruktury wypoczynkowej.
Numer ogłoszenia: 123440 - 2013; data zamieszczenia: 28.03.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 48684 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Chełmża, ul. Gen. Hallera 2, 87-140 Chełmża, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 675-22-91, faks 056 675-21-22.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa, przebudowa i rozbudowa infrastruktury terenów przy Jeziorze Chełmżyńskim będących w granicach administracyjnych miasta, służącej wypoczynkowi, turystyce i rekreacji: etap I - rozbudowa infrastruktury wypoczynkowej..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Budowa pomostu spacerowego na palach wzdłuż brzegu Jeziora Chełmżyńskiego prowadzącego od Bulwaru 1000 Lecia do ul. Plażowej. (dz. geod.: 198/2 obręb 04, nr 1 obręb 10, nr 5 obręb 12 jedn. ewid. Chełmża) Zakres robót budowlanych: Pomost spacerowy na palach, z trzema wydzielonymi kładkami do cumowania sprzętu pływającego z dwoma łukowymi mostami trójprzęsłowymi. Dźwigary mostów z drewna klejonego posiadają wymiar 120 x 400 mm i rozpiętość 2 x 10,68 m. Dźwigary łączone są na budowie na sworznie samowiercące SFS do rozpiętości 21,36 m. Dźwigary z drewna klejonego 120 x 400 mm wspierają się na konstrukcji stalowej poprzez łączniki z blach stalowych gr. 16 mm w formie litery U, spawanych do poziomych elementów stalowych. Szerokość blach = szerokości elementu stalowego, wysokość blach = wysokości dźwigara z drewna klejonego. Łączenie na śruby M20 na wysokości 200 mm i 300 mm od dolnej krawędzi dźwigara. Jeden most w części pomostu nad istniejącą stalową konstrukcją nośną rury poboru wody zakładu cukrowni Nordzucker. Drugi most w części pomostu bliżej ul. Plażowej wraz z oświetleniem za pomocą latarni o wys. 5 m odpowiadających swoją charakterystyką, wyglądem latarnią zamontowanym na Bulwarze 1000 Lecia tj.: Projektuje się latarnie typu STS/80 z oprawą oświetleniową Aries 70W. Montaż słupów latarni do konstrukcji pomostu - między skrajnymi stalowymi podciągami podłużnymi w ich górnej płaszczyźnie przyspawać blachę o wymiarach 46 x200 mm, gr. 16 mm. Słupy latarni przykręcić 4 śrubami M16 w rozstawie 150 x 150 mm. Montaż rur ochronnych do konstrukcji pomostu wykonać za pomocą uchwytów mocujących. Długość pomostu w osi pali 334,5 m, długość całkowita pomostu z trapem 360,00 m, szerokość pomostu w osi pali 2,24 m, szerokość całkowita pomostu 2,56 m, szerokość całkowita pomostu z wydzieloną kładką do cumowania sprzętu pływającego 3,22 m, długość kładki do cumowania sprzętu pływającego 10,40 m, szerokość kładki 0,74 m, podstawowy moduł pomostu w osi pali 5,00 m, wysokość pomostu względem lustra wody + 0,70 m, wysokość kładki do cumowania sprzętu pływającego względem poziomu lustra wody + 0,45 m, długość pali 10, 12 i 16 m, dopuszczalne użytkowe obciążenie pomostów wynosi 3 kN/m2. Konstrukcje pomostu to układ ram składających się z dwóch pali z rur stalowych O 273-8 bez szwu konstrukcyjnych wg normy EN-10210, gatunek stali S 235JHR, Należy wykonać dodatkowy element stalowy z blachy gr. 8 cm w formie stożka o podstawie średnicy pala i wysokości 1,5 - 2 średnic pala i przyspawać do końcówki rury stalowej.Rozwiązaniem alternatywnym jest wytoczenie stożka z dębiny, o powyższych parametrach, z fazowaniem umożliwiającym zamocowanie ostrosłupa w rurze stalowej, wypełnionych betonem B25 w rozstawie 2,24 m, na których wspiera się rura prostokątna 200-120-8 mm lub 250-100-8 będąca konstrukcją wsporczą pomostu. Układ ramowy w rozstawie co 5,0 m. Ramy będą połączone ze sobą przy pomocy 5 podciągów podłużnych z rury prostokątnej 180-100-7,1. Sposób zabezpieczenia antykorozyjnego elementów stalowych zależy od Wykonawcy. Założenie, że konstrukcja dostarczona będzie z zabezpieczenie antykorozyjnym, a jedynie łączenie sprefabrykowanych części odbywać się będzie na budowie, wpłynie zdecydowanie na jakość i obniżenie kosztów wykonania oraz ochronę środowiska. Montaż konstrukcji na budowie pomostu oraz slipu nie przewiduje ustawienia konstrukcji na łożyskach. Pomost posiada 4 dylatacje wynikające ze zmiany materiału konstrukcji nośnej - dźwigarów z drewna klejonego konstrukcji mostów oraz podciągów podłużnych konstrukcji pomostu. Na podciągach stalowych mocowany będzie pokład z desek pomostowych z tworzywa sztucznego o wymiarach 240 x 14 x 3,2 cm. Deski mocowane do rur prostokątnych podciągów nośnych pomostu przy pomocy wkrętów samogwintujących do stali O 6 mm. W projekcie zachowano wymagane podparcie podłużne desek wynoszące od 45 - 55 cm. Na szerokości deski stosuje się jedno lub dwa połączenia. Projektant dopuszcza zamocowanie desek z tworzywa sztucznego pośrednio do konstrukcji stalowej poprzez przykręcenie desek pomostu do łat drewnianych mocowanych do podłużnych podciągów stalowych. Pale wbijane będą w rozstawie osiowym 2,24 m na kierunku prostopadłym do osi pomostu, oraz 5,0 m na kierunku równoległym do osi pomostu wg załączonych rysunków. Projektuje się pale o długości 10, 12, i 16 metrów. Projektowaną długość pali należy osiągnąć łącząc maksimum dwa odcinki rury. Spawanie rur należy wykonać spoiną czołową po obwodzie pala - grubość spoiny a = 8 mm. Spoina czołowa o symbolu Y wg PN-79-M-01143. Klasa robót spawalniczych I. Sprawdzenie spoin losowo metodą ultradźwiękową lub radiologiczną 10% pali. Pale po wbiciu do rzędnej projektowanej należy obciąć po zniwelowaniu rzędnej, wypełnić betonem B25 i zamknąć głowicę blachą O 273 x 10, która będzie blachą podstawy dla stalowej konstrukcji nośnej.Barierki pomostu w konstrukcji drewnianej. Klasa drewna I, klasa wytrzymałości C27. Impregnacja balustrad - ciśnieniowa. Zaprojektowano połączenie drewnianego słupka balustrady z podciągami podłużnymi stalowymi poprzez prefabrykowane uchwyty w formie litery U z zaślepieniem od spodu, z blachy gr. 8 mm, przykręcane do konstrukcji stalowej. Słupki łączone czołowo z uchwytem dwoma wkrętami do drewna M10. - Budowa slipu Rama slipu ze stalowych rur prostokątnych 160x80x5 ocynkowanych. Środkowa część ramy wypełniona deskami pomostowymi z tworzywa sztucznego 240x14x3,2 cm, deski należy pokryć gumą grubości 8 mm, zbrojoną siatką z tworzywa sztucznego, szerokości 1,20 m i długości 6,08 m. Mocowanie na wkręty samogwintujące z podkładkami O 8 mm lub pierścieniami zaopatrzonymi w kolce. Wypełnienie części bocznych elementami gretingowymi - stalowymi kratami pomostowymi ocynkowanymi. Projekt przewiduje możliwość zmiany kąta płaszczyzny slipu i ustawienie jej w odpowiedniej pozycji, oraz możliwość demontażu slipu na okres zimowy. Wymiary slipu: długość 6,08 m, szerokość 3,68 m - Slip - zieleń Ręczne wykonanie trawnika dywanowego siewem z nawożeniem oraz pielęgnacją ręczną pow. 12,50 m2. - Slip - utwardzenie terenu Nawierzchnia z kostki kamiennej nieregularnej o wysokości 10 cm na podsypce cementowo - piaskowej 150,0 m2..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.13.00 - Roboty budowlane w zakresie mol 45.24.20.00 - Budowa infrastruktury wypoczynkowej na terenach nadwodnych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.03.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • AARSLEFF Sp. z o.o. Al. Wyścigowa 6, 02-681 Warszawa, Al. Wyścigowa 6, 02-681 Warszawa, 02-681 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2409128,40 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1847244,88

  • Oferta z najniższą ceną: 1847244,88 / Oferta z najwyższą ceną: 2268473,19

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.