Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-07-20
Łódź: Konserwacja, nadzór eksploatacyjny i naprawy bieżące dźwigów zainstalowanych w budynkach Oddziału i Jednostek Terenowych ZUS w Łodzi oraz dostawa i wymiana zespołu napędowego dźwigu zainstalowanego w budynku Oddziału ZUS w Łodzi, ul. Zamenhofa 2, z możliwością składania ofert częściowych w 2 pakietach.
Numer ogłoszenia: 123420 - 2007; data zamieszczenia: 20.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych w Warszawie Oddział w Łodzi, ul. Zamenhofa 2, 90-431 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6382740, fax 042 6382665.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Konserwacja, nadzór eksploatacyjny i naprawy bieżące dźwigów zainstalowanych w budynkach Oddziału i Jednostek Terenowych ZUS w Łodzi oraz dostawa i wymiana zespołu napędowego dźwigu zainstalowanego w budynku Oddziału ZUS w Łodzi, ul. Zamenhofa 2, z możliwością składania ofert częściowych w 2 pakietach..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Konserwacja, nadzór eksploatacyjny i naprawy bieżące dźwigów zainstalowanych w budynkach Oddziału i Jednostek Terenowych ZUS w Łodzi oraz dostawa i wymiana zespołu napędowego dźwigu zainstalowanego w budynku Oddziału ZUS w Łodzi, ul. Zamenhofa 2, z możliwością składania ofert częściowych w 2 pakietach.Ww. przedmiot zamówienia stanowi zamówienie częściowe w stosunku do całości planowanych postępowań na remonty dźwigów zainstalowanych w budynkach Oddziału ZUS w Łodzi. Całkowita wartość planowanych w 2007 r. zamówień na remonty dźwigów wynosi 260 524,32 zł. Wartość niniejszego zamówienia została ustalona na kwotę 235 934 zł. , co stanowi równowartość 53 780, 30 euro, w tym wartość zamówienia dla Pakietu I wynosi 188 634,16 zł. (42 998,44 euro), a dla Pakietu II 47 300,00 zł. (10 781,86 euro)
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 50.53.14.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji dźwigów Kod CPV wg słownika 2008: 50.53.14.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji dźwigów .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 36.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, o których mowa w art. 22 ust 1 pkt. 1 - 4 uPzp. Potwierdzeniem spełniania tych warunków jest złożenie oświadczeń i dokumentów określonych w pkt. 6.3 - 6.6 SWIZ, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 16.maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane - Dz. U. Nr 87, poz 605 - zwanym dalej Rozporządzeniem. W Pakiecie I w zakresie warunku z art. 22 ust 1 pkt. 2 uPzp Wykonawcy winni wykazać się doświadczeniem w postaci należytego wykonania / wykonywania w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego (a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie) przez okres minimum 1 roku co najmniej konserwacji 2 dźwigów, w tym 1 dźwigu z napędem regulowanym i sterowaniem zbiorczym w obu kierunkach. Ocena spełnienia tego warunku dokonana będzie w oparciu o dokumenty wymienione w pkt. 6.7 Części II SIWZ Ocena spełnienia w/w warunków odbywać się będzie metodą spełnia / nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na poświadczenie ww. warunków Wykonawcy winni przedłożyć następujące dokumenty: - Oświadczenie w związku z art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 uPzp, którego treść zamieszczono w Załączniku Nr 2 do SIWZ - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - zgodnie z Rozporządzeniem; - Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego - zgodnie z Rozporządzeniem; - Aktualne zaświadczenie właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych zgodnie z Rozporządzeniem; - Wykaz konserwacji dźwigów wraz z dokumentami (np. referencje, rekomendacje) potwierdzającymi ich należyte wykonanie na poświadczenie doświadczenia zgodnie z pkt. 5.2. Część II SIWZ - dotyczy tylko Pakietu I Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa dokumenty odpowiednio do przepisów Rozporządzenia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Cena roboczogodziny wykonania naprawy - 20
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikacje istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Łódź 90-431, ul. Zamenhofa 2 p XI, pok. 1114.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.07.2007 godzina 12:00, miejsce: ZUS Oddział w Łodzi, ul Zamenhofa 2, 90-431 Łódź, p. XI, pok. 1114.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: W niniejszym postępowaniu dopuszcza się by oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazywali faksem. Zawsze dopuszczalna jest forma pisemna. Każda ze Stron na żądanie drugiej winna niezwłocznie potwierdzić fakt otrzymania faksu. Nie dopuszcza się możliwości porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń i dokumentów drogą elektroniczną.Osoby uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami:Jerzy Ciarkowski, tel. 0-42 638 28 32 W sprawach proceduralnych:Elżbieta Kubiak, Roland Kozłowski, tel. 0-42 638 27 40 fax. 0-42 638 26 65 e-mail: stasiaka@zus.pl Miejsce i termin otwarcia ofert: ZUS Oddział w Łodziul. Zamenhofa 2, piętro XI, pok. nr 1112B dnia 30.07.2007 r. o godz. 12.30
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet I - Konserwacja, nadzór eksploatacyjny i naprawy bieżące dźwigów zainstalowanych w budynkach Oddziału i Jednostek Terenowych ZUS w Łodzi..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Konserwacja, nadzór eksploatacyjny i naprawy bieżące dźwigów zainstalowanych w budynkach Oddziału i Jednostek Terenowych ZUS w Łodzi. Zakres przedmiotu Zamówienia:- przeprowadzenie przynajmniej raz w miesiącu , przeglądu dźwigów, - utrzymanie dźwigów w stanie ciągłej sprawności technicznej, - zapewnienie pogotowia dźwigowego, przez całą dobę we wszystkie dni w roku, - każdorazowe potwierdzenie przez konserwatora w Dzienniku konserwacji dźwigu wykonania czynności konserwacji, przeglądów i napraw, - dokonywanie, 1 raz w roku, (w przypadku dźwigów towarowych) przeszkolenia osób na stanowisku pracy w zakresie obsługi dźwigu towarowego z protokolarnym potwierdzeniem przeszkolenia, - wykonanie, 1 raz w roku, pomiarów ochron przeciwporażeniowych i rezystancji obwodów elektrycznych dźwigów, - dostawa olejów i smarów na uzupełnienie celem zapewnienia prawidłowej pracy dźwigów, z wyjątkiem oleju HLP-46 przy wymianie, - niezwłoczne zawiadamianie organu właściwej jednostki dozoru technicznego o każdym niebezpiecznym uszkodzeniu dźwigu, - zapewnienie warunków do sprawnego wykonania czynności dozoru technicznego oraz przedstawienie dokumentów i udzielenie informacji koniecznych do prawidłowego wykonania tych czynności, - uczestniczenie w badaniach okresowych dźwigów przeprowadzanych przez Inspektora Urzędu Dozoru Technicznego, - dokonywanie napraw dźwigów na zlecenie Zamawiającego, - usuwanie awarii, - uwalnianie ludzi z kabin lub kabiny dźwigowej, - usuwanie przyczyny zatrzymania dźwigu,.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.53.14.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Cena roboczogodziny wykonania naprawy - 20
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet II - Dostawa i wymiana zespołu napędowego dźwigu zainstalowanego w budynku Oddziału ZUS w Łodzi, ul. Zamenhofa 2..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa i wymiana zespołu napędowego, w budynku Oddziału ZUS w Łodzi, ul. Zamenhofa 2, składającego się z zespołu wyciągarki ( wyciągarka, koło cierne, luzownik) oraz silnika napędowego w dźwigu osobowym nr 3 (UDT 3114001130). Dźwig produkcji f-my Schindler Aufzuge Szwajcaria, rok prod. 1993. Zakres prac: - dostawa zespołu napędowego, - demontaż istniejącego zespołu napędowego, demontaż koła ciernego i silnika oraz przeniesienie zespołu do pomieszczenia w piwnicy budynku, - montaż dostarczonego zespołu napędowego, - przeprowadzenie prób i odbiór dźwigu przez UDT, - oddanie dźwigu do eksploatacji..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.53.14.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 49.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 713 polegająca na budowie punktu kontroli pojazdów ciężarowych na odcinku od km 35+113,75 do km 35+307,53
- SZP.281.38.2024 - Dostawa napędów i narzędzi chirurgicznych dla Instytutu "CZMP"
- DOSTAWA DROBNEGO SPRZĘTU LABORATORYJNEGO III - DEA OZPA 272.12.2024
- DEA OZPA 272.13.2024 DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO POSIADANEJ APARATURY DO WSSE W ŁODZI
- Sukcesywna dostawa aparatów telefonicznych dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Łódzkiego
- ZAKUP SPRZĘTU OŚWIETLENIOWEGO NA SCENĘ KAMERALNĄ TEATRU IM. STEFANA JARACZA W ŁODZI
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Konserwacja urządzeń dźwigowych oraz prowadzenie pogotowia dźwigowego w budynkach PUM w Szczecinie
- Wymiana dwóch dźwigów osobowych w budynku biurowo-administracyjnym przy ul. Bieszczadzkiej 5 w Krośnie
- Wymiana (remont) urządzeń dźwigowych w Szpitalu Specjalistycznym dla Dzieci i Dorosłych przy ul. Konstytucji 3 Maja 42 - ETAP I.
- Dostawa i montaż dźwigu towarowego z możliwością przewozu osób w budynku Oddziału Okręgowego NBP w Szczecinie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.