Ogłoszenie z dnia 2007-07-20
Prudnik: Remont kompleksowy dachu wraz z wymianą więźby dachowej budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Starej 3 w Prudniku
Numer ogłoszenia: 123350 - 2007; data zamieszczenia: 20.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Budynków Komunalnych, ul. Piastowska 42, 48-200 Prudnik, woj. opolskie, tel. 077 4363884, fax 077 4363884.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zbkprudnik.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: Nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont kompleksowy dachu wraz z wymianą więźby dachowej budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Starej 3 w Prudniku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na : - montażu więźby dachowej drewnianej zgodnie z dokumentacją budowlaną i pozwoleniem budowlanym, - pokryciu dachówkowym z dachówki karpiówki ceramicznej w koronkę, - obróbce blacharskiej z blachy powlekanej /murów ogniowych, okapów, kołnierzy, gzymsów/, - przebudowie kominów ponad dachem, - demontaż i montaż rynien i rur spustowych, wykonanie instalacji odgromowej
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.26.10.00 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.10.00 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.11.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki z art. 22 ust. 1 ustawy pzp: - zatrudniają kierownika robót z uprawnieniami o specjalności ogólnobudowlanej, który winien posiadać aktualne zaświadczenie o przynależności do OIIB, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający dokona oceny spełniania każdego z warunków na podstawie załączonych do oferty dokumentów o których mowa niżej. Brak załączenia przez wykonawcę któregokolwiek z dokumentów zostanie uznane przez zamawiającego jako niespełnienie warunku, co będzie skutkować wykluczeniem wykonawcy z postępowania z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 p.z.p.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - oświadczenie o spełnianiu warunków z art. 22 ust. 1 ustawy p.z.p. - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - dokumenty stwierdzające, że osoby które będą wykonywać zamówienie posiadają uprawnienia do wykonywania robót o specjalności ogólnobudowlanej oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do OIIB, - oświadczenie o nie karaniu z art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy p.z.p., - oświadczenie o nie zaleganiu z opłacaniem podatków, opłat i składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, - wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat robót dekarskich o podobnym charakterze stanowiącym przedmiot zamówienia, - wykaz osób które będą wykonywać zamówienie, - polisę lub inny dokument ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej obowiązujący przez cały okres prowadzenia robót, - wykaz części zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom, - kosztorys ofertowy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zbkprudnik.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Budynków Komunalnych, ul. Piastowska 42, 48-200 Prudnik.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.08.2007 godzina 12:00, miejsce: Zarząd Budynków Komunalnych ul. Piastowska nr 42 48-200 Prudnik sekretariat pok. nr 14.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy
INNE PRZETARGI Z PRUDNIKA
- Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi (w szczególności dzieci i młodzieży podopiecznych OPS Prudnik) w miejscu ich zamieszkania.
- Rozbudowa i przebudowa drogi powiatowej nr 1617 O relacji Łąka Prudnicka - Starowice
więcej: przetargi w Prudniku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Termomodernizacja budynku Zakładu Gospodarki Komunalnej w Bolkowie wraz z montażem instalacji fotowoltaicznej" - Polski Ład edycja 8/2023
- "Modernizacja i przebudowa Stadionu Miejskiego w Iławie wraz z infrastrukturą towarzyszącą"
- MODERNIZACJA SZKOŁY PODSTAWOWEJ W BOJADŁACH
- Rewitalizacja zabytkowych budynków użyteczności publicznej w Świdnicy
- Utworzenie lokalnego centrum integracyjnego w miejscowości Dobra, gm. Bulkowo
- Budowa PSZOK wraz z modernizacją infrastruktury społecznej i wodno-kanalizacyjnej w gm. Zapolice
więcej: Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.