eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Opracowanie programu ochrony powietrza dla strefy województwa łódzkiego- aglomeracja łódzka - obejmującej obszar miast Łódź, Pabianice, Zgierz, Konstantynów Łódzki, Aleksandrów Łódzki, w celu osiągnięcia wartości poziomu docelowego stężenia ozonu w powiet

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-07-30

Łódź: Opracowanie programu ochrony powietrza dla strefy województwa łódzkiego- aglomeracja łódzka - obejmującej obszar miast : Łódź, Pabianice, Zgierz, Konstantynów Łódzki, Aleksandrów Łódzki, w celu osiągnięcia wartości poziomu docelowego stężenia ozonu w powietrzu
Numer ogłoszenia: 123281 - 2009; data zamieszczenia: 30.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Województwo Łódzkie , al. Piłsudskiego 8, 90-051 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6633385, 6633384, faks 042 6633391.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lodzkie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie programu ochrony powietrza dla strefy województwa łódzkiego- aglomeracja łódzka - obejmującej obszar miast : Łódź, Pabianice, Zgierz, Konstantynów Łódzki, Aleksandrów Łódzki, w celu osiągnięcia wartości poziomu docelowego stężenia ozonu w powietrzu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: jak w pkt II.1.1) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik Nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.73.13.00 - Usługi ochrony powietrza przed zanieczyszczeniem .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie wymagane

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, tzn. 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, w szczególności: w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali z należytą starannością co najmniej 2 opracowania dotyczące programów naprawczych ochrony powietrza oraz przedstawią dokumenty potwierdzające, że opracowania te zostały wykonane fachowo z zachowaniem należytej staranności. 3)wykażą się możliwością dysponowania potrzebnymi do wykonania zamówienia: a.danymi emisyjnymi za rok 2008, b.cyfrowymi podkładami mapowymi w minimalnej skali 1:100 000 lub dokładniejszej, c.modelem eulerowskim, trójwymiarowym trzeciej generacji uwzględniającym przemiany fotochemiczne w atmosferze, wybranym spośród wymienionych w opracowaniu Ministerstwa Środowiska i Głównego Inspektora Ochrony Środowiska pt. Wskazówki metodyczne dotyczące modelowania matematycznego w systemie zarządzania jakością powietrza Warszawa 2003. Wynikowe warstwy obliczeń sporządzone w formacie obsługiwanym przez program graficzny Arc View firmy ESRI. 4.)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 5.)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 1-9 i ust. 2 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych poniżej. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnił..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp, Zamawiający wymaga dołączenia do oferty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę następujących dokumentów: a)oświadczenia o spełnieniu warunków z art. 22 ust. 1 Ustawy (w formularzu oferty) Złożenie podpisanego przez Wykonawcę formularza ofertowego jest jednoznaczne ze złożeniem oświadczenia o spełnianiu warunków określonych przepisami art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, b)aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2)W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje lub będzie dysponował potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Wykonawca do oferty zobowiązany jest dołączyć: 2.1.wykaz wykonanych usług, polegających na wykonaniu opracowań dotyczących programów naprawczych ochrony powietrza, w okresie ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania, jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, 2.2.dokumenty potwierdzające, że usługi, wskazane w Wykazie wykonanych usług, zostały wykonane należycie, 2.3.Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi, jakimi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca według Załącznika Nr 4 do SIWZ zawierający, co najmniej: 2.3.1. dane emisyjne za rok 2008, 2.3.2. cyfrowe podkłady mapowe w skali 1:100 000 lub dokładniejszej, 2.3.3 Model eulerowski, trójwymiarowy trzeciej generacji uwzględniający przemiany fotochemiczne w atmosferze, wybrany spośród wymienionych w opracowaniu Ministerstwa Środowiska i Głównego Inspektora Ochrony Środowiska pt. Wskazówki metodyczne dotyczące modelowania matematycznego w systemie zarządzania jakością powietrza Warszawa 2003. Wynikowe warstwy obliczeń sporządzone w formacie obsługiwanym przez program graficzny Arc View firmy ESRI. 2.4.pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi, jeżeli w wykazie sporządzonym według wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ Wykonawca wskazał narzędzia, którymi będzie dysponował. 3)Wykonawca, który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej dokumenty składa zgodnie z § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. 2006 r. Nr 87, poz. 605). 4)Dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. 5)Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. w konsorcjum). W takim przypadku muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego. Treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.lodzkie.pl/lodzkie/zamowieniap/index.html.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: adres jw. pok. 404.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.08.2009 godzina 10:00, miejsce: adres jw. pok. 403 (Biuro Podawcze).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.