eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Przebudowa wentylacji mechanicznej i klimatyzacji w budynku przy ul. Brackiej 4 w Warszawie.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-06-09

Warszawa: Przebudowa wentylacji mechanicznej i klimatyzacji w budynku przy ul. Brackiej 4 w Warszawie.
Numer ogłoszenia: 123197 - 2008; data zamieszczenia: 09.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ministerstwo Pracy i Polityki Społecznej, ul. Nowogrodzka 1/3/5, 00-513 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6611100, 6611360,5200544, fax 022 661223.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mpips.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa wentylacji mechanicznej i klimatyzacji w budynku przy ul. Brackiej 4 w Warszawie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przebudowa wentylacji mechanicznej i klimatyzacji w budynku przy ul. Brackiej 4 w Warszawie, a w szczególności: wymiana i przeniesienie centrali wentylacyjnej z pomieszczeń na IV piętrze na dach budynku, podłączenie do istniejących kanałów wentylacyjnych wraz z uruchomieniem oraz modernizacja i uruchomienie klimatyzacji. Ponadto zakres prac obejmuje demontaż istniejących konstrukcji i obudowy przenoszonej centrali wentylacyjnej i kanałów wentylacyjnych wraz z niezbędnymi robotami budowlanymi (w tym odnowienie pomieszczeń, w których prowadzone będą prace), pracami z zakresu branży elektrycznej i sanitarnej.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 29.23.20.00 - Urządzenia wentylacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 42.52.00.00 - Urządzenia wentylacyjne Oryginalny kod CPV: 29.23.13.20 - Urządzenia chłodnicze Kod CPV wg słownika 2008: 42.51.32.00 - Urządzenia chłodnicze Oryginalny kod CPV: 45.33.12.00 - Instalacja cieplna, wentylacyjna i konfekcjonowania powietrza Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.12.00 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych Oryginalny kod CPV: 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 63.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 3000 zł.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: 2.1. dysponują osobą, która będzie pełnić funkcję kierownika budowy posiadającą uprawnienia budowlane o specjalności w zakresie instalacji i urządzeń sanitarnych - instalacje wentylacyjne, 2.2. w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania (a jeżeli okres działalności jest krótszy - w okresie działalności) wykonali co najmniej 3 (trzy) roboty o wartości co najmniej 130 .000 zł (sto trzydzieści tysięcy) brutto każda, odpowiadające swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, 3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; tj. posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności ważne w dacie składania ofert, gdzie minimalna suma gwarancyjna ubezpieczenia wynosi 150.000 zł (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych), lub jej równowartość wyrażoną w innej walucie. (W celu obliczenia równowartości kwoty ubezpieczenia, Zamawiający zastosuje średni kurs NBP na dzień upływu terminu składania ofert), 4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Sposób dokonywania oceny ww. warunków będzie odbywał się wg zasady spełnia -nie spełnia na podstawie załączonych do oferty oświadczeń i dokumentów, składanych w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, których wykaz został określony w Rozdz. IV SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie Wykonawcy wynikające z art. 22 ust. 1 ustawy oraz o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, złożone wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 2a i 2b do SIWZ. 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4.Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - załączyć uprawnienia i zaświadczenia o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego, stwierdzających, ze osoby uczestniczące w wykonywaniu zamówienia, posiadają odpowiednie uprawnienia - wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 3 do SIWZ -Wykaz osób nadzoru (personelu kierowniczego) i osób wykonujących zamówienie. Spełnieniem warunku będzie wskazanie co najmniej jednej osoby, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia - wymagany kierownik budowy posiadający uprawnienia z zakresu budownictwa w zakresie kierowania robotami budowlanymi o specjalności w zakresie instalacji i urządzeń wentylacyjnych. 5.Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 (pięciu) lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia postępowania jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości co najmniej 130.000 zł brutto każda z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonywania - wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 4 do niniejszej SIWZ - Wykaz robót budowlanych wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat wraz z załączonymi dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie. Spełnieniem warunku będzie przedstawienie wykonania co najmniej 3 robót tego rodzaju. 6.Kosztorys ofertowy. 7.Aktualna polisa, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę co najmniej 150.000 zł. 8.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 2. i 3. składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, c) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 9.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 8, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Wykonawcy, wspólnie składający ofertę, ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia. Pełnomocnictwo dla ustanowionego pełnomocnika powinno jednoznacznie określać postępowanie, do którego się odnosi, precyzować zakres umocowania i wskazywać pełnomocnika. Musi też wyliczać wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie i być podpisane przez każdego z nich - dokumenty te muszą być złożone w formie określonej w Rozdz.VIII pkt. 7 SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mpips.gov.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ministerstwo Pracy i Polityki Społecznej, Warszawa ul. Nowogrodzka 1/3/5 pok.314..

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.07.2008 godzina 12:00, miejsce: Siedziba Zamawiajacego: MPiPS Warszawa, ul. Nowogrodzka 1/3/5 - Kancelaria ogólna, parter budynek B (wejscie od ul. Nowogrodzkiej 5)..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.