eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Koszalin › Prace porządkowe i konserwacyjne na terenie miasta Koszalina w ramach robót publicznych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-07-20

Koszalin: Prace porządkowe i konserwacyjne na terenie miasta Koszalina w ramach robót publicznych
Numer ogłoszenia: 123173 - 2007; data zamieszczenia: 20.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Miejskich, ul. Połczyńska 24, 75-815 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3425417, fax 094 3425419.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://zdm.koszalin.ibip.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Prace porządkowe i konserwacyjne na terenie miasta Koszalina w ramach robót publicznych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje: 1. Akcyjne prace porządkowe: a) zamiatanie mechaniczne i ręczne ulic, chodników, ścieżek rowerowych, miejsc postojowych i parkingów na terenie miasta Koszalina, wraz z załadunkiem i wywozem nieczystości, a także ich składowaniem na wysypisku, b) mechaniczne i ręczne zebranie z powierzchni ulic, ścieżek rowerowych, parkingów, terenów zielonych i ciągów pieszych zabrudzeń i nieczystości w postaci piasku, błota, gruzu, padliny, oleju, niedopałków, gałęzi, liści, papierów, opakowań z tworzyw sztucznych i innych śmieci oraz przeszkód zagrażających bezpieczeństwu ruchu i pieszych z terenów wskazanych przez Zleceniodawcę, wraz z załadunkiem i wywozem nieczystości, a także ich składowaniem na wysypisku, c) usuwanie chwastów i traw z krawężników i powierzchni utwardzonych na ulicach, parkingach i ciągach pieszych, na terenie miasta Koszalina, wraz z załadunkiem i wywozem odpadów, a także ich składowaniem na wysypisku, d) likwidację dzikich wysypisk tworzących się na terenach miasta Koszalina, wskazanych przez Zleceniodawcę, wraz z załadunkiem i wywozem nieczystości, a także ich składowaniem na wysypisku, e) koszenie traw na terenach zielonych, wraz z grabieniem, załadunkiem i wywozem odpadów, a także ich składowaniem na wysypisku, f) pielęgnacja istniejących klombów na terenach miejskich parkingów i ciągów pieszych, wskazanych przez Zleceniodawcę, wraz z załadunkiem i wywozem odpadów, a także ich składowaniem na wysypisku, g) uzupełnianie ubytków gruntu na skarpach, wraz z dostawą gruntu, rozplantowniem ziemi, przygotowaniem do odsiania i obsianiem skarpy, h) podczas występowania opadów śniegu bądź gołoledzi, usuwanie skutków zimy, polegające na zwalczaniu śliskości i opadów śniegu na jezdniach, chodnikach, parkingach i miejscach postojowych i) przy wykonywaniu prac należy użyć własnych materiałów, sprzętu i narzędzi do pracy, 2. Akcyjne prace konserwacyjne na drogach: a) konserwacja balustrad i poręczy przy obiektach mostowych, polegająca na: - czyszczeniu powierzchni metalowych poręczy, - uzupełnieniu brakujących elementów balustrad, - czyszczeniu i renowacji okładzin ścian w przejściu podziemnym, - zabezpieczeniu antykorozyjnym poręczy polegającym na malowaniu farbą antykorozyjną, b) przy wykonywaniu prac należy użyć własnych materiałów, sprzętu i narzędzi

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 90.21.00.00 - Usługi sprzątania ulic Kod CPV wg słownika 2008: 90.61.10.00 - Usługi sprzątania ulic Oryginalny kod CPV: 90.21.20.00 - Usługi odśnieżania Kod CPV wg słownika 2008: 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data rozpoczęcia: 01.08.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 4500,00 zł.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.2.2. Wszyscy wykonawcy dostarczą ofertę sporządzoną wg załączonego wzoru wraz z wypełnionymi formularzami: 1. Formularz ofertowy - formularz nr 1 2. Kosztorys ofertowy - formularz nr 2 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert w tym postępowaniu (oryginał lub kserokopia poświadczona przez osobę upoważnioną do podpisania oferty). 4. Umowa na odbiór odpadów z przedsiębiorstwem prowadzącym działalność w zakresie odbioru i transportu odpadów komunalnych zgodnie z obowiązującymi przepisami dotyczącymi utrzymania porządku i czystości,. 5. Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie - formularz nr 3 6. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert w tym postępowaniu, 7. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłaceniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert w tym postępowaniu. 8. Wykaz osób, które będą sprawować nadzór nad pracownikami zatrudnionymi przy realizacji umowy. - formularz nr 4 9. Polisa lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 10. Zobowiązanie do zatrudnienia bezrobotnych oraz osób skazanych. - formularz Nr 5 11. A). Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 Prawa zamówień publicznych wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert w tym postępowaniu. B). Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 Prawa zamówień publicznych wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert w tym postępowaniu. 12. Poświadczona przez upoważnioną osobę kserokopia wpłaty wadium (przy wpłacie pieniężnej) lub poświadczona przez upoważnioną osobę wykonawcy kserokopia gwarancji przetargowej. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu wykonawca może wyrazić zgodę na zaliczenie kwoty wadium na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Zgoda na takie wykorzystanie wadium musi być wyraźnie zaznaczona w ofercie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy muszą spełnić następujące warunki kwalifikujące, potwierdzone w dokumentach określonych w pkt. 1.2.2.: a) w postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy niewykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniający wymogi art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych b) wykonawca winien być firmą ( lub osobą fizyczną ) zarejestrowaną, zdolną do wykonania określonych w SIWZ usług, co potwierdza wypis z właściwego rejestru lub inny właściwy dokument. c) Wykonawca winien udokumentować gotowość odbioru odpadów komunalnych przez przedsiębiorcę prowadzącego działalność w zakresie odzysku lub utylizacji odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami dotyczącymi utrzymania porządku i czystości, d) wykonawca winien wykazać się sprzętem niezbędnym do realizacji zamówienia w tym: min. 2 zamiatarki samojezdne, 2 samochody lub ciągniki, e) wykonawca winien wykazać, że w ostatnich trzech latach zrealizował należycie zadania związane z całorocznym utrzymaniem czystości terenów, których łączna wartość nie może być mniejsza niż 50.000 zł, f) Wykonawca winien wykazać min. 2 pracowników, którzy będą sprawowali nadzór nad pracownikami zatrudnionymi bezpośrednio przy pracach porządkowych, g) Wykonawca zobowiązuje się do podpisania Umowy z Powiatowym Urzędem Pracy przy Starostwie w Koszalinie dotyczącej zorganizowania i finansowania robót publicznych oraz kierowania i zatrudniania przy ich wykonywaniu 27 bezrobotnych, h) Wykonawca zobowiązuje się w czasie trwania umowy do zatrudnienia pięciu skazanych do wykonywania kary pozbawienia wolności w systemie tygodniowym. i) wykonawca winien być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://zdm.koszalin.ibip.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: http://zdm.koszalin.ibip.pl.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.07.2007 godzina 10:00, miejsce: Oferty należy składać w sekretariacie zamawiającego - Zarząd Dróg Miejskich ul. Połczyńska 24 75-815 Koszalin.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.