eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mordy › Usługi w zakresie dowożenia i odwożenia dzieci do szkół na terenie gminy Mordy w roku szkolnym 2016/2017 na podstawie biletów miesięcznych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-07-06

Mordy: Usługi w zakresie dowożenia i odwożenia dzieci do szkół na terenie gminy Mordy w roku szkolnym 2016/2017 na podstawie biletów miesięcznych
Numer ogłoszenia: 123137 - 2016; data zamieszczenia: 06.07.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto i Gmina Mordy , ul. Kilińskiego 9, 08-140 Mordy, woj. mazowieckie, tel. 25 6415402, faks 25 6415115.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umigmordy.bip.org.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi w zakresie dowożenia i odwożenia dzieci do szkół na terenie gminy Mordy w roku szkolnym 2016/2017 na podstawie biletów miesięcznych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie dowożenia i odwożenia dzieci do szkół na terenie gminy Mordy w roku szkolnym 2016/2017 na podstawie biletów miesięcznych z podziałem na 3 (trzy) części, odpowiednio: 1.1. Część 1 zamówienia - Obwód nr 1 - obejmuje przywozy i odwozy uczniów do Gimnazjum Nr 1 w Mordach, ul. Kilińskiego 16, Mordy oraz do Zespołu Oświatowego w Mordach, ul. Kilińskiego 13, Mordy, z następujących miejscowości: Płosodrza - 6, Wólka Biernaty - 9, Suchodołek -2, Rogóziec - 3, Wojnów - 13, Stara Wieś - 10, Głuchów - 19, Ptaszki - 5, Sosenki-Jajki - 5, Wólka Soseńska - 10. Łączna liczba uczniów - 82. 1.2. Część 2 zamówienia - Obwód nr 2 - obejmuje przywozy i odwozy uczniów do Gimnazjum Nr 1 w Mordach, ul. Kilińskiego 16, Mordy oraz do Zespołu Oświatowego w Mordach, ul. Kilińskiego 13, Mordy, z następujących miejscowości: Czepielin - 24, Czepielin Kolonia - 5, Ogrodniki - 19, Czołomyje - 10, Doliwo - 3. Łączna liczba uczniów - 61. 1.3. Część 3 zamówienia - Obwód nr 3 - obejmuje przywozy i odwozy uczniów do Zespołu Szkół w Radzikowie Wielkim, ul. Szkolna 5, Radzików Wielki, z następujących miejscowości: Leśniczówka - 3, Krzymosze - 28, Wielgorz - 9, Wielgorz Kolonia - 2, Radzików Stopki - 13, Radzików Kornica - 8, Radzików Wielki kolonia - 6, Pióry Wielkie - 11, Ostoje - 3. Łączna liczba uczniów - 83. 2. Wskazane liczby uczniów są liczbami wg stanu na dzień podpisania umowy. Ilość kupowanych biletów miesięcznych każdorazowo może zostać zmieniona przez Zamawiającego zgodnie z bieżącymi potrzebami edukacyjnymi poszczególnych szkół. 3. Szczegółowe harmonogramy jazdy (trasy) zostaną dokładnie ustalone z wybranym Wykonawcą przed podpisaniem umowy. 4. Szczegółowe warunki umowy zawiera projekt umowy stanowiący Załącznik nr 2 do SIWZ. 5. Termin realizacji zamówienia: od dnia 01.09.2016r. do dnia 30.06.2017r. włącznie.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00-9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2017.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego ustala wadium w wysokości: 1.1 na Część 1 przedmiotu zamówienia - 1.000 zł (słownie złotych: jeden tysiąc); 1.2 na Część 2 przedmiotu zamówienia - 1.000 zł (słownie złotych: jeden tysiąc); 1.3 na Część 3 przedmiotu zamówienia - 1.000 zł (słownie złotych: jeden tysiąc). 2. Wykonawca może wnieść wadium dowolnie w jednej lub kilku formach wskazanych w art. 45 ust. 6 Ustawy. 3. Wadium wnoszone w pieniądzu Wykonawcy zobowiązani są wpłacić na rachunek bankowy Zamawiającego: Nr: 75 8038 0007 0042 2756 2000 0050 w B.S. Łosice O/Mordy, z adnotacją: Wadium- IN.271.17.2016 na Część .... (wymienić numer części, na którą wnoszone jest wadium). 4. Wadium winno być wniesione przed upływem terminu składania ofert. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej (przelewem) zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego. 5. Zamawiający wymaga od Wykonawcy, w przypadku wnoszenia wadium w formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 pkt 2-5 Ustawy, załączenia do oferty oryginału gwarancji lub poręczenia. 6. Dokument gwarancyjny wnoszony w formie gwarancji lub poręczenia: winien jednoznacznie wymieniać przypadki bezwarunkowej i nieodwołalnej wypłaty wniesionego wadium Zamawiającemu, na każde jego żądanie w przypadku wystąpienia udokumentowanych okoliczności wskazanych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Ustawy; w przypadku wnoszenia przez konsorcjum, winien wskazywać imiennie wszystkich członków konsorcjum biorących udział w postępowaniu, chyba że z innych dokumentów (upoważnienia dla lidera konsorcjum, umowy konsorcjum) jednoznacznie wynika, że wadium wnosi lider w imieniu wszystkich członków konsorcjum. Zamawiający prosi aby dokument gwarancyjny wnoszony w formie gwarancji lub poręczenia nie był trwale spięty/zszyty z ofertą. 7. Zwrotu wpłaconego wadium Wykonawcom Zamawiający dokona w trybie i na zasadach zapisanych w art. 46 Ustawy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek, jeżeli posiada aktualną licencję na wykonywanie transportu drogowego osób wydaną na podstawie ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (t.j. Dz. U z 2013r., poz 1414).

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek, jeżeli w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował lub realizuje co najmniej jedną usługę polegającą na przewozie minimum 60 uczniów, trwającą nie krócej niż 6 miesięcy w ciągu roku szkolnego. Przez jedną usługę Zamawiający rozumie usługę realizowaną na podstawie jednej odrębnej umowy.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek, jeżeli dysponuje co najmniej dwoma autobusami będącymi w stanie jednorazowo przewieźć co najmniej 48 osób na miejscach siedzących oraz posiadającymi ważne ubezpieczenie OC, dla każdej części zamówienia na którą/e składana jest oferta. W przypadku składania oferty na 1, 2 lub 3 części zamówienia Wykonawca powinien dysponować odpowiednio co najmniej 2, 4 lub 6 autobusami.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek, jeżeli dysponuje co najmniej dwoma kierowcami posiadającymi uprawnienia do kierowania autobusami, dla każdej części zamówienia na którą/e składana jest oferta. W przypadku składania oferty na 1, 2 lub 3 części zamówienia Wykonawca powinien dysponować odpowiednio co najmniej 2, 4 lub 6 kierowcami.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek, jeżeli posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na kwotę nie mniejszą niż 40.000 zł (słownie złotych: czterdzieści tysięcy) dla każdej części zamówienia na którą/e składana jest oferta. W przypadku składania oferty na więcej niż jedną część zamówienia, Wykonawca musi wykazać się posiadaniem ubezpieczenia OC na kwotę nie mniejszą niż suma kwot wymaganych dla poszczególnych części zamówienia, na które składana jest oferta.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

W przypadku ustanowienia pełnomocnika lub obowiązku ustanowienia pełnomocnika do reprezentacji w postępowaniu do oferty należy załączyć pełnomocnictwo rodzajowe lub szczegółowe wskazujące zakres pełnomocnictwa dla ustanowionego pełnomocnika. Pełnomocnictwo winno być złożone w oryginale lub w formie odpisu potwierdzonego notarialnie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Termin płatności - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umigmordy.bip.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy w Mordach, ul. Kilińskiego 9, 08-140 Mordy, pok. nr 5.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.07.2016 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy w Mordach, ul. Kilińskiego 9, 08-140 Mordy, pok. nr 1 (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Usługi w zakresie dowożenia i odwożenia dzieci do szkół na terenie gminy Mordy w roku szkolnym 2016/2017 na podstawie biletów miesięcznych do Gimnazjum nr 1 w Mordach oraz Zespołu Oświatowego w Mordach - Obwód nr 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 1 zamówienia - Obwód nr 1 - obejmuje przywozy i odwozy uczniów do Gimnazjum Nr 1 w Mordach, ul. Kilińskiego 16, Mordy oraz do Zespołu Oświatowego w Mordach, ul. Kilińskiego 13, Mordy, z następujących miejscowości: Płosodrza - 6, Wólka Biernaty - 9, Suchodołek -2, Rogóziec - 3, Wojnów - 13, Stara Wieś - 10, Głuchów - 19, Ptaszki - 5, Sosenki-Jajki - 5, Wólka Soseńska - 10. Łączna liczba uczniów - 82. Termin realizacji zamówienia: od dnia 01.09.2016r. do dnia 30.06.2017r. włącznie.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2017.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin płatności - 5

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Usługi w zakresie dowożenia i odwożenia dzieci do szkół na terenie gminy Mordy w roku szkolnym 2016/2017 na podstawie biletów miesięcznych do Gimnazjum nr 1 w Mordach oraz Zespołu Oświatowego w Mordach - Obwód nr 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 2 zamówienia - Obwód nr 2 - obejmuje przywozy i odwozy uczniów do Gimnazjum Nr 1 w Mordach, ul. Kilińskiego 16, Mordy oraz do Zespołu Oświatowego w Mordach, ul. Kilińskiego 13, Mordy, z następujących miejscowości: Czepielin - 24, Czepielin Kolonia - 5, Ogrodniki - 19, Czołomyje - 10, Doliwo - 3. Łączna liczba uczniów - 61. Termin realizacji zamówienia: od dnia 01.09.2016r. do dnia 30.06.2017r. włącznie.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2017.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin płatności - 5

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Usługi w zakresie dowożenia i odwożenia dzieci do szkół na terenie gminy Mordy w roku szkolnym 2016/2017 na podstawie biletów miesięcznych do Zespołu Szkół w Radzikowie Wielkim - Obwód nr 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 3 zamówienia - Obwód nr 3 - obejmuje przywozy i odwozy uczniów do Zespołu Szkół w Radzikowie Wielkim, ul. Szkolna 5, Radzików Wielki, z następujących miejscowości: Leśniczówka - 3, Krzymosze - 28, Wielgorz - 9, Wielgorz Kolonia - 2, Radzików Stopki - 13, Radzików Kornica - 8, Radzików Wielki kolonia - 6, Pióry Wielkie - 11, Ostoje - 3. Łączna liczba uczniów - 83. Termin realizacji zamówienia: od dnia 01.09.2016r. do dnia 30.06.2017r. włącznie.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2017.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin płatności - 5

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.