eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Myślibórz › zakup sprzętu diagnostycznego do leczenia chorób układu krążenia w Szpitalu Powiatowym w Barlinku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-03-08

POZYCJA 12302

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Myślibórz: zakup sprzętu diagnostycznego do leczenia chorób układu krążenia w Szpitalu Powiatowym w Barlinku Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Zarząd Powiatu w Myśliborzu, do kontaktów: Mariusz Szeliga, ul. Marcinkowskiego 2, 74-300 Myślibórz, woj. zachodniopomorskie, tel. 095 7472021, fax 095 7473153, e-mail: mysliborz@hot.pl, www.powiatmysliborz.home.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: szczebel regionalny / lokalny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: kupno. 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zakup sprzętu diagnostycznego do leczenia chorób układu krążenia w Szpitalu Powiatowym w Barlinku. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Zakup sprzętu diagnostycznego do leczenia chorób układu krążenia w Szpitalu Powiatowym w Barlinku w nastepujących rodzajach ilościach: WIRÓWKI LABORATORYJNE KOAGULOMETR ANALIZATOR DO POMIARU MARKERÓW SERCOWYCH ZESTAW DO PRÓB WYSIŁKOWYCH EKG Z BIEŻNIĄ RUCHOMĄ SYSTEM HOLTEROWSKI EKG I POMIARU CIŚNIENIA KARDIOMONITORY ELEKTROKARDIOGRAFY APARAT USG CYFROWY Z KOLOROWYM DOPPLEREM RESPIRATOR ANESTETYCZNY. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: SPZOZ Szpital Powiatowy w Barlinku ul. Szpitalna 1. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.11.21.00 - Ultrasonograf do badania serca Kod CPV wg słownika 2008: 33.11.21.00 - Ultrasonograf do badania serca Oryginalny kod CPV: 33.12.32.10 - Urządzenia do monitorowania czynności serca Kod CPV wg słownika 2008: 33.12.32.10 - Urządzenia do monitorowania czynności serca Oryginalny kod CPV: 28.21.12.00 - Respiratory Kod CPV wg słownika 2008: 44.61.12.00 - Respiratory Oryginalny kod CPV: 33.11.23.20 - Urządzenia Dopplera Kod CPV wg słownika 2008: 33.11.23.20 - Urządzenia Dopplera 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Tak. Oferty można składać w odniesieniu do: wszystkich części. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Powyżej 60.000 Euro. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 30.06.2006;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Wadium 13.840 z czego: Cz. I-322,00 zł Cz. II-522,00 zł Cz. III-222,00 zł Cz.IV-1.422,00 zł Cz.V-1.624,00 zł Cz.VI-2.422,00 zł Cz.VII-322,00 zł Cz.VIII-5.622,00 zł Cz.IX-1.362,00 zł. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp z dnia 29 stycznia 2004 r.; nie wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp oraz spełniający warunki określone w SIWZ. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4) W przypadku podmiotów występujących wspólnie - umowa regulująca współpracę a także dokument ustanawiający przez te podmioty pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w spawie zamówienia publicznego. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: Informacja banku, potwierdzająca wysokość posiadanych środków lub zdolność kredytową wykonawcy. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: Wykonanie w ciągu ostatnich pięciu lat - trzech zadań, odpowiadających swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia (referencje dotyczące wskazanych przez wykonawcę dostaw). 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: OR.3431/5/2006. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 27.04.2006, cena - PLN. Warunki i sposób płatności: 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 28.04.2006 godzina 12:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba miesięcy: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 28.04.2006, godzina 12:30, Starostwo Powiatowe w Myśliborzu, ul. Marcinkowskiego 2 (Pok. Nr 25 - Sala Konferencyjna).

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Tak, Projekt Nr Z/2/32/III/3.5.2/289/05, Program - ZPORR, Priorytet - III Rozwój Lokalny, Działanie - 3.5 Lokalna infrastruktura społeczna, Poddziałanie - 3.5.2 Lokalna infrastruktura zdrowia. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 02.03.2006. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE O CZĘŚCIACH ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 29.24.31.00 (N016). 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: WIRÓWKI LABORATORYJNE. 3) Zakres lub wartość: 2 szt 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: termin rozpoczęcia: 20.05.2006; termin dostawy: 30.06.2006. CZĘŚĆ Nr: 2 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.41.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: KOAGULOMETR - 1 kpl. 3) Zakres lub wartość: 24000 PLN a 26000 PLN 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: termin rozpoczęcia: 20.05.2006; termin dostawy: 30.06.2006. CZĘŚĆ Nr: 3 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.25.34.52. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: ANALIZATOR DO POMIARU MARKERÓW SERCOWYCH - 1 szt. 3) Zakres lub wartość: 10000 PLN a 11000 PLN 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: termin rozpoczęcia: 20.05.2006; termin dostawy: 30.06.2006. CZĘŚĆ Nr: 4 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.25.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: ZESTAW DO PRÓB WYSIŁKOWYCH EKG Z BIEŻNIĄ RUCHOMĄ (o wytrzymałości do 200 kilogramów) - 1 szt. 3) Zakres lub wartość: 66000 PLN a 67000 PLN 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: termin rozpoczęcia: 20.05.2006; termin dostawy: 30.06.2006. CZĘŚĆ Nr: 5 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.25.23.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: SYSTEM HOLTEROWSKI EKG I POMIARU CIŚNIENIA. 3) Zakres lub wartość: 75000 PLN a 77000 PLN 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: termin rozpoczęcia: 20.05.2006; termin dostawy: 30.06.2006. CZĘŚĆ Nr: 6 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.32.20. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: KARDIOMONITORY. 3) Zakres lub wartość: 113000 PLN a 115000 PLN 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: termin rozpoczęcia: 20.05.2006; termin dostawy: 30.06.2006. CZĘŚĆ Nr: 7 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.32.30. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: ELEKTROKARDIOGRAFY - 2 sztuki. 3) Zakres lub wartość: 15000 PLN a 17000 PLN 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: termin rozpoczęcia: 20.05.2006; termin dostawy: 30.06.2006. CZĘŚĆ Nr: 8 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.11.21.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: APARAT USG CYFROWY Z KOLOROWYM DOPPLEREM - 1 szt. 3) Zakres lub wartość: 260000 PLN a 265000 PLN 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: termin rozpoczęcia: 20.05.2006; termin dostawy: 30.06.2006. CZĘŚĆ Nr: 9 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 28.21.12.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: RESPIRATOR ANESTETYCZNY. 3) Zakres lub wartość: 63000 PLN a 65000 PLN 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: termin rozpoczęcia: 20.05.2006; termin dostawy: 30.06.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.