eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Dostawa ciekłego azotu wraz z dzierżawą zbiorników oraz dostawa, dostawa ciekłego helu oraz dostawa gazów technicznych, specjalnych, mieszanek gazowych na potrzeby WCB EIT+ (nr FZ.271.65.2016.D.PN)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-07-06

Wrocław: Dostawa ciekłego azotu wraz z dzierżawą zbiorników oraz dostawa, dostawa ciekłego helu oraz dostawa gazów technicznych, specjalnych, mieszanek gazowych na potrzeby WCB EIT+ (nr FZ.271.65.2016.D.PN)
Numer ogłoszenia: 122971 - 2016; data zamieszczenia: 06.07.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wrocławskie Centrum Badań EIT+ sp. z o. o. , ul. Stabłowicka 147, 54-066 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. +48 71 720 16 28, faks +48 71 720 16 29.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.eitplus.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa ciekłego azotu wraz z dzierżawą zbiorników oraz dostawa, dostawa ciekłego helu oraz dostawa gazów technicznych, specjalnych, mieszanek gazowych na potrzeby WCB EIT+ (nr FZ.271.65.2016.D.PN).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa ciekłego azotu wraz z dzierżawą zbiorników do przechowywania ciekłego azotu, dostawa ciekłego helu oraz dostawa gazów technicznych, specjalnych, mieszanek gazowych na potrzeby WCB EIT+ Sp. z o.o. szczegółowo określonych w załączniku nr 5 do SIWZ - Opisie przedmiotu zamówienia - dla części 1-3 (zadania 1- 3) do SIWZ. 2. Przedmiot zamówienia został opisany w sposób jednoznaczny, za pomocą dokładnych i zrozumiałych określeń, uwzględniając wszystkie wymagania i okoliczności mogące mieć wpływ na sporządzenie oferty. Przedmiot zamówienia opisano w sposób nie utrudniający uczciwej konkurencji. 3. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w dokumentacji przekazanej Wykonawcy. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisane w dokumentacji przekazanej przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, tj. posiadają te same parametry użytkowe, funkcjonalne i techniczne, co dostawy, usługi lub roboty budowlane, określone w przekazanej dokumentacji - w takiej sytuacji ciężar udowodnienia powyższego (np. poprzez złożenie stosownych dokumentów) leży po stronie Wykonawcy. 4. Zamawiający zastrzega, ze ilości określone w Załączniku nr 5 do SIWZ (dla części 1-3) są ilościami szacunkowymi, służącymi do skalkulowania ceny oferty na daną część zamówienia, w celu porównania ofert i wyboru oferty najkorzystniejszej. Wykonawcy, z którym Zamawiający podpisze umowę na daną część zamówienia nie przysługuje roszczenie o realizację dostawy w wielkościach podanych w Załączniku nr 5 do SIWZ (dla części 1-3), jednak łączna wartość zamówień częściowych nie przekroczy całkowitej ceny brutto w danej części zamówienia. 5. Zamawiający informuje, iż przed wszczęciem przedmiotowego postępowania nie przeprowadzał dialogu technicznego. 6. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia. 7. Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek. 8. Zamawiający nie przewiduje wymagań określonych w art. 29 ust 4 ustawy Pzp. 9. Wykonawca w toku przygotowania oferty winien wyjaśnić wszelkie swoje wątpliwości i ewentualne nieścisłości, znajdujących się, wg jego oceny, w niniejszych dokumentach przetargowych (SIWZ z Załącznikami)..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.11.18.00-3, 24.11.13.00-8, 24.11.00.00-8, 24.11.10.00-5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Termin - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Załącznik nr 6a do SIWZ - Wzór umowy (część nr 1 - zbiornik nr 1): Wszelkie zmiany lub uzupełnienia postanowień Umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności, z tym zastrzeżeniem, że zakazuje się istotnych zmian postanowień Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. 2. Zgodnie z art. 144 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, Zamawiający przewiduje zmianę zawartej Umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy, na podstawie określonych poniżej warunków: a) zmiana terminu wykonania Umowy: i) z powodu przestojów i opóźnień zawinionych przez Zamawiającego, mających bezpośredni wpływ na terminowość wykonania przedmiotu Umowy - maksymalnie o okres przestojów i opóźnień; ii) w wyniku przedłużenia okresu obowiązywania Umowy w przypadku, gdy środki przeznaczone na jej realizację, o których mowa w § 4 ust. 1 Umowy, nie zostały wykorzystane w okresie 12 miesięcy od dnia podpisania przez Zamawiającego Protokołu przekazania zbiornika na ciekły azot (bez uwag), zgodnie z § 3 ust. 3 Umowy; iii) z powodu działania siły wyższej mającej bezpośredni wpływ na terminowość wykonania przedmiotu Umowy - maksymalnie o czas jej występowania; iv) na skutek działania organów administracji, a w szczególności odmowy lub opóźnienia wydania przez organy administracji lub inne podmioty wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień, z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę; v) w związku z koniecznością zakończenia zadania w danym roku budżetowym lub w związku z upływem terminu złożenia wniosku o uzyskanie środków unijnych; vi) z powodu innych przyczyn zewnętrznych niezależnych od Zamawiającego oraz Wykonawcy, skutkujących niemożliwością realizacji Umowy; vii) na skutek uzgodnień pomiędzy Stronami dotyczących skrócenia terminu - o uzgodniony okres; viii) w związku z przedłużeniem terminu realizacji projektów realizowanych przez Zamawiającego; b) zmniejszenie zakresu Umowy i wartości Umowy z przyczyn o obiektywnym charakterze, w szczególności z powodu istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie części lub całości przedmiotu Umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili jej zawarcia; c) zmiana sposobu wykonania przedmiotu Umowy w wyniku zmian w obowiązujących przepisach prawa bądź wytycznych mających wpływ na realizację Umowy; d) zmiana przepisów prawa Unii Europejskiej lub prawa krajowego, powodująca konieczność dostosowania dokumentacji do zmiany przepisów, która nastąpiła w trakcie realizacji Umowy; e) zmiana miejsca wykonania Umowy, jednakże bez wzrostu wysokości wynagrodzenia umownego; f) zmiana sposobu rozliczania Umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy na skutek zmian zawartych przez Zamawiającego umów o dofinansowanie projektów lub wytycznych dotyczących realizacji projektów realizowanych przez Zamawiającego. 3. Zgodnie z art. 142 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych Strony przewidują dokonanie zmiany wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy każdorazowo w przypadku wystąpienia jednej z następujących okoliczności: a) zmiany stawki podatku od towarów i usług, b) zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia ustalonego na podstawie przepisów o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, c) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, - na zasadach i w sposób określony w ust. 4 - 11, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania Umowy przez Wykonawcę. 4. Zmiana wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy w przypadku zaistnienia przesłanki, o której mowa w ust. 3 lit. a), będzie odnosić się wyłącznie do części przedmiotu Umowy pozostałej do zrealizowania, zgodnie z terminami ustalonymi Umową, po dniu wejścia w życie przepisów zmieniających stawkę podatku od towarów i usług oraz wyłącznie do części przedmiotu Umowy, do której zastosowanie znajdzie zmiana stawki podatku od towarów i usług. 5. W przypadku zmiany, o której mowa w ust. 3 lit. a), wartość wynagrodzenia netto nie zmieni się, a wartość wynagrodzenia brutto zostanie wyliczona na podstawie nowych przepisów. 6. Zmiana wysokości wynagrodzenia w przypadku zaistnienia przesłanki, o której mowa w ust. 3 lit. b) lub c), będzie obejmować wyłącznie część wynagrodzenia należnego Wykonawcy, w odniesieniu do której nastąpiła zmiana wysokości kosztów wykonania Umowy przez Wykonawcę w związku z wejściem w życie przepisów odpowiednio zmieniających wysokość minimalnego wynagrodzenia za pracę lub dokonujących zmian w zakresie zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub w zakresie wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne. 7. W przypadku zmiany, o której mowa w ust. 3 lit. b), wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie o kwotę odpowiadającą wzrostowi kosztu Wykonawcy w związku ze zwiększeniem wysokości wynagrodzeń pracowników świadczących usługi do wysokości aktualnie obowiązującego minimalnego wynagrodzenia za pracę, z uwzględnieniem wszystkich obciążeń publicznoprawnych od kwoty wzrostu minimalnego wynagrodzenia. Kwota odpowiadająca wzrostowi kosztu Wykonawcy będzie odnosić się wyłącznie do części wynagrodzenia pracowników świadczących usługi, o których mowa w zdaniu poprzedzającym, odpowiadającej zakresowi, w jakim wykonują oni prace bezpośrednio związane z realizacją przedmiotu Umowy. 8. W przypadku zmiany, o której mowa w ust. 3 lit. c), wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie o kwotę odpowiadającą zmianie kosztu Wykonawcy ponoszonego w związku z wypłatą wynagrodzenia pracownikom świadczącym usługi. Kwota odpowiadająca zmianie kosztu Wykonawcy będzie odnosić się wyłącznie do części wynagrodzenia pracowników świadczących usługi, o których mowa w zdaniu poprzedzającym, odpowiadającej zakresowi, w jakim wykonują oni prace bezpośrednio związane z realizacją przedmiotu Umowy. 9. W celu dokonania zmiany, o której mowa w ust. 3, każda ze Stron może wystąpić do drugiej Strony z wnioskiem o dokonanie zmiany wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy, wraz z uzasadnieniem zawierającym w szczególności szczegółowe wyliczenie całkowitej kwoty, o jaką wynagrodzenie Wykonawcy powinno ulec zmianie, oraz wskazaniem daty, od której nastąpiła bądź nastąpi zmiana wysokości kosztów wykonania Umowy uzasadniająca zmianę wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy. 10. W przypadku zmian, o których mowa w ust. 3 lit. b) lub lit. c), jeżeli z wnioskiem występuje Wykonawca, jest on zobowiązany dołączyć do wniosku dokumenty, z których będzie wynikać, w jakim zakresie zmiany te mają wpływ na koszty wykonania Umowy, w szczególności: a) pisemne zestawienie wynagrodzeń (zarówno przed jak i po zmianie) pracowników świadczących usługi, wraz z określeniem zakresu (części etatu), w jakim wykonują oni prace bezpośrednio związane z realizacją przedmiotu Umowy oraz części wynagrodzenia odpowiadającej temu zakresowi - w przypadku zmiany, o której mowa w ust. 3 lit. b), lub b) pisemne zestawienie wynagrodzeń (zarówno przed jak i po zmianie) pracowników świadczących usługi, wraz z kwotami składek uiszczanych do Zakładu Ubezpieczeń Społecznych/Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w części finansowanej przez Wykonawcę, z określeniem zakresu (części etatu), w jakim wykonują oni prace bezpośrednio związane z realizacją przedmiotu Umowy oraz części wynagrodzenia odpowiadającej temu zakresowi - w przypadku zmiany, o której mowa w ust. 3 lit. c). 11. W przypadku zmiany, o której mowa w ust. 3 lit. c), jeżeli z wnioskiem występuje Zamawiający, jest on uprawniony do zobowiązania Wykonawcy do przedstawienia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 10 dni roboczych, dokumentów, z których będzie wynikać, w jakim zakresie zmiana ta ma wpływ na koszty wykonania Umowy, w tym pisemnego zestawienia wynagrodzeń, o którym mowa w ust. 10 lit. b). Załącznik nr 6A do SIWZ - Wzór umowy (część nr 1 - zbiornik nr 2): Wszelkie zmiany lub uzupełnienia postanowień Umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności, z tym zastrzeżeniem, że zakazuje się istotnych zmian postanowień Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. 2. Zgodnie z art. 144 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, Zamawiający przewiduje zmianę zawartej Umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy, na podstawie określonych poniżej warunków: a) zmiana terminu wykonania Umowy: i) z powodu przestojów i opóźnień zawinionych przez Zamawiającego, mających bezpośredni wpływ na terminowość wykonania przedmiotu Umowy - maksymalnie o okres przestojów i opóźnień; ii) w wyniku przedłużenia okresu obowiązywania Umowy w przypadku, gdy środki przeznaczone na jej realizację, o których mowa w § 4 ust. 1 Umowy, nie zostały wykorzystane w okresie 8 miesięcy od dnia podpisania przez Zamawiającego Protokołu przekazania zbiornika na ciekły azot (bez uwag), zgodnie z § 3 ust. 4 Umowy; iii) z powodu działania siły wyższej mającej bezpośredni wpływ na terminowość wykonania przedmiotu Umowy - maksymalnie o czas jej występowania; iv) na skutek działania organów administracji, a w szczególności odmowy lub opóźnienia wydania przez organy administracji lub inne podmioty wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień, z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę; v) w związku z koniecznością zakończenia zadania w danym roku budżetowym lub w związku z upływem terminu złożenia wniosku o uzyskanie środków unijnych; vi) z powodu innych przyczyn zewnętrznych niezależnych od Zamawiającego oraz Wykonawcy, skutkujących niemożliwością realizacji Umowy; vii) na skutek uzgodnień pomiędzy Stronami dotyczących skrócenia terminu - o uzgodniony okres; viii) w związku z przedłużeniem terminu realizacji projektów realizowanych przez Zamawiającego; b) zmniejszenie zakresu Umowy i wartości Umowy z przyczyn o obiektywnym charakterze, w szczególności z powodu istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie części lub całości przedmiotu Umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili jej zawarcia; c) zmiana sposobu wykonania przedmiotu Umowy w wyniku zmian w obowiązujących przepisach prawa bądź wytycznych mających wpływ na realizację Umowy; d) zmiana przepisów prawa Unii Europejskiej lub prawa krajowego, powodująca konieczność dostosowania dokumentacji do zmiany przepisów, która nastąpiła w trakcie realizacji Umowy; e) zmiana miejsca wykonania Umowy, jednakże bez wzrostu wysokości wynagrodzenia umownego; f) zmiana sposobu rozliczania Umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy na skutek zmian zawartych przez Zamawiającego umów o dofinansowanie projektów lub wytycznych dotyczących realizacji projektów realizowanych przez Zamawiającego. Załącznik nr 6B do SIWZ - Wzór umowy (część nr 2,3): Wszystkie zmiany lub uzupełnienia postanowień Umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności, z tym zastrzeżeniem, że zakazuje się istotnych zmian postanowień Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. 2. Zgodnie z art. 144 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, Zamawiający przewiduje zmianę zawartej Umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy, na podstawie określonych poniżej warunków: a) zmiana terminu wykonania Umowy: i) z powodu przestojów i opóźnień zawinionych przez Zamawiającego, mających bezpośredni wpływ na terminowość wykonania przedmiotu Umowy - maksymalnie o okres przestojów i opóźnień; ii) w wyniku przedłużenia okresu obowiązywania Umowy w przypadku, gdy środki przeznaczone na jej realizację, o których mowa w § 4 ust. 1 Umowy, nie zostały wykorzystane w okresie obowiązywania Umowy, o którym mowa § 3 ust. 1; iii) z powodu działania siły wyższej mającej bezpośredni wpływ na terminowość wykonania przedmiotu Umowy - maksymalnie o czas jej występowania; iv) na skutek działania organów administracji, a w szczególności odmowy lub opóźnienia wydania przez organy administracji lub inne podmioty wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień, z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę; v) w związku z koniecznością zakończenia zadania w danym roku budżetowym lub w związku z upływem terminu złożenia wniosku o uzyskanie środków unijnych; vi) z powodu innych przyczyn zewnętrznych niezależnych od Zamawiającego oraz Wykonawcy, skutkujących niemożliwością realizacji Umowy; vii) na skutek uzgodnień pomiędzy Stronami dotyczących skrócenia terminu - o uzgodniony okres; viii) w związku z przedłużeniem terminu realizacji projektów realizowanych przez Zamawiającego; b) zmniejszenie zakresu Umowy i wynagrodzenia z przyczyn o obiektywnym charakterze, w szczególności z powodu istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie części lub całości przedmiotu Umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili jej zawarcia; c) zmiana sposobu wykonania przedmiotu Umowy w wyniku zmian w obowiązujących przepisach prawa bądź wytycznych mających wpływ na realizację Umowy; d) zmiana przepisów prawa Unii Europejskiej lub prawa krajowego, powodująca konieczność dostosowania dokumentacji do zmiany przepisów, która nastąpiła w trakcie realizacji Umowy, w tym w szczególności zmiana stawki podatku VAT; e) zmiana miejsca dostawy, jednakże bez wzrostu wysokości wynagrodzenia umownego; f) zmiana sposobu rozliczania Umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy na skutek zmian zawartych przez Zamawiającego umów o dofinansowanie projektów lub wytycznych dotyczących realizacji projektów realizowanych przez Zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.eitplus.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wrocławskie Centrum Badań EIT+ Spółka z o.o., ul. Stabłowicka 147, 54-066 Wrocław.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.07.2016 godzina 12:00, miejsce: Wrocławskie Centrum Badań EIT+ Spółka z o.o., ul. Stabłowicka 147, 54-066 Wrocław, budynek 01, Recepcja.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Zamówienie będzie realizowane z projektów realizowanych przez spółkę. 2. Termin wykonania zamówienia Część 1 (Zadanie 1): A Zbiornik nr 1: - Umowa na dzierżawę zbiornika nr 1 będzie obowiązywać przez 12 miesięcy od dnia podpisania protokołu przekazania zbiornika nr 1 lub do wyczerpania maksymalnej kwoty brutto określonej w ofercie wybranego wykonawcy, w zależności od tego, co nastąpi wcześniej. - Dostawa, montaż i uruchomienie zbiornika ciekłego azotu zrealizowane zostaną przez Wykonawcę w terminie maksymalnie 14 dni od dnia zawarcia niniejszej Umowy. Dokładny termin dostawy zbiornika nr 1 zostanie uzgodniony ze wskazanymi w umowie osobami odpowiedzialnymi za realizację Umowy po stronie Zamawiającego. - Dostawy ciekłego azotu realizowane będą sukcesywnie, w oparciu o składane przez Zamawiającego Zamówienia, w okresie 12 miesięcy od dnia podpisania przez Zamawiającego Protokołu przekazania zbiornika nr 1 na ciekły azot (bez uwag) lub do wyczerpania maksymalnej kwoty brutto określonej w ofercie wybranego wykonawcy. Maksymalny termin dostawy poszczególnych zamówień wynosi 3 dni robocze od daty złożenia zamówienia. B Zbiornik nr 2: - Umowa na dzierżawę zbiornika nr 2 wchodzi w życie z dniem 17.12.2016 i zostaje zawarta na czas 8 miesięcy od dnia podpisania protokołu przekazania zbiornika nr 2 lub do wyczerpania maksymalnej kwoty brutto określonej w ofercie wybranego wykonawcy, w zależności od tego, co nastąpi wcześniej. - Dostawa, montaż i uruchomienie zbiornika ciekłego azotu zrealizowane zostaną przez Wykonawcę w terminie maksymalnie 7 dni od dnia wejścia w życie Umowy, tj. od dnia 17.12.2016. Dokładny termin dostawy zbiornika nr 2 zostanie uzgodniony ze wskazanymi w umowie osobami odpowiedzialnymi za realizację Umowy po stronie Zamawiającego. - Dostawy ciekłego azotu realizowane będą sukcesywnie, w oparciu o składane przez Zamawiającego Zamówienia, w okresie 8 miesięcy od dnia podpisania przez Zamawiającego Protokołu przekazania zbiornika na ciekły azot (bez uwag) lub do wyczerpania maksymalnej kwoty brutto określonej w ofercie wybranego wykonawcy. Maksymalny termin dostawy poszczególnych zamówień wynosi 3 dni robocze od daty złożenia zamówienia. Część 2 (Zadanie 2): Dostawy realizowane będą sukcesywnie w oparciu o zamówienia częściowe w ciągu 12 miesięcy od daty podpisania umowy lub do wyczerpania kwoty brutto określonej w ofercie wybranego wykonawcy, w zależności od tego co nastąpi wcześniej. Maksymalny termin dostawy poszczególnych zamówień wynosi 3 dni robocze od daty złożenia zamówienia. Część 3 (Zadanie 3): Dostawy realizowane będą sukcesywnie w oparciu o zamówienia częściowe w ciągu 12 miesięcy od daty podpisania umowy lub do wyczerpania kwoty brutto określonej w ofercie wybranego wykonawcy, w zależności od tego co nastąpi wcześniej. Maksymalny termin dostawy poszczególnych zamówień wynosi 4 dni robocze od daty złożenia zamówienia (w wypadku gazów wymagających sprowadzenia z zagranicy, termin realizacji do 5 tygodni). 3. Kryteria oceny ofert: część 1 i 2: CENA (Cena całkowita za daną część zamówienia) - waga kryterium 90, Termin dostawy:waga kryterium 10 część 3: CENA (Cena całkowita za daną część zamówienia): waga kryterium 90, Termin realizacji poszczególnych zamówień na dostawę gazów nie wymagających sprowadzania z zagranicy - waga kryterium 10 4. CPV dla części nr 1: z uwagi na brak możliwości wpisania kodu uzupełniającego w ogłoszeniu: Część 1 Kody CPV: 24111800-3 (Azot ciekły), PA02-0 (Dzierżawa).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.