eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › Wwykonanie prac konserwatorskich elewacji oficyny pałacowej (południowej) wraz z montażem schodów drewnianych w wieży północnej przy pałacu oraz przeniesieniem złącza kablowego pałacu i doprowadzeniem zasilania do dwóch bram wjazdowych do kompleksu pałacowego w Gardzienicach - dwa zadania

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-06-24

Lublin: Wwykonanie prac konserwatorskich elewacji oficyny pałacowej (południowej) wraz z montażem schodów drewnianych w wieży północnej przy pałacu oraz przeniesieniem złącza kablowego pałacu i doprowadzeniem zasilania do dwóch bram wjazdowych do kompleksu pałacowego w Gardzienicach - dwa zadania
Numer ogłoszenia: 122835 - 2013; data zamieszczenia: 24.06.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Praktyk Teatralnych "Gardzienice" , ul. Grodzka 5a, 20-112 Lublin, woj. lubelskie, tel. 0-81 532-98-40, 532-96-37, faks 0-81 532-98-40, 532-96-37.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://gardzienice.org/pl/contact/tenders/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: instytucja kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wwykonanie prac konserwatorskich elewacji oficyny pałacowej (południowej) wraz z montażem schodów drewnianych w wieży północnej przy pałacu oraz przeniesieniem złącza kablowego pałacu i doprowadzeniem zasilania do dwóch bram wjazdowych do kompleksu pałacowego w Gardzienicach - dwa zadania.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac konserwatorskich elewacji oficyny pałacowej (południowej) wraz z montażem schodów drewnianych w wieży północnej przy pałacu oraz przeniesieniem złącza kablowego pałacu i doprowadzeniem zasilania do dwóch bram wjazdowych do kompleksu pałacowego w Gardzienicach - dwa zadania. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje: 1. Zadanie nr 1: Prace konserwatorskie elewacji oficyny pałacowej (południowej) wraz z montażem schodów drewnianych w wieży północnej przy pałacu w Gardzienicach. 1.1. Prace konserwacyjne elewacji oficyny pałacowej (południowej) w Gardzienicach na działce nr ewid. 1545/18, w tym uzupełnienie tynków, usunięcie starych powłok malarskich, malowanie elewacji, malowanie stolarki okiennej oraz naprawę obróbek blacharskich gzymsów i rur spustowych. 1.2. Demontaż (na czas prac przy elewacji oficyny), naprawę i ponowny montaż podestu drewnianego przy oficynie południowej. 1.3. Montaż schodów drewnianych w wieży północnej przy pałacu w Gardzienicach na działce o nr ewid. 1545/33. 2. Zadanie nr 2: Przeniesienie złącza energetycznego pałacu w Gardzienicach wraz z doprowadze-niem zasilania do głównej bramy wjazdowej oraz do bramy południowo-zachodniej kompleksu pałacowego. 2.1. wykonanie przebudowy sieci elektroenergetycznych w związku z planowaną zmianą lokalizacji istniejącego złącza kablowego ZK2e+1P nr 3/3/1 w Kompleksie Pałacowym w Gardzienicach gm. Piaski - dz. nr 1545/33 i 1545/18 Obręb 9 Gardzienice Pierwsze, zgodnie z dokumentacją projektową. 2.2. doprowadzenie kabla zasilającego mechanizm otwierania głównej (północnej) bramy wjazdowej do kompleksu pałacowego (na działce 1545/33), 2.3. doprowadzenie kabla zasilającego mechanizm otwierania bramy południowo-zachodniej kompleksu pałacowego (na działkach 1545/18 i 1545/28), 2.4. przywrócenie nawierzchni objętych wykopami do stanu sprzed rozpoczęcia robót (dla nawierzchni żwirowych typu Nidagravel: ponowne wykonanie warstw podłoża, ponowne ułożenie arkuszy polipropylenowych, zasypanie żwirem; dla nawierzchni trawiastych: ubicie warstw podłoża, zasypanie humusem i torfem, obsianie trawą). 2.5. Obsługa geodezyjną prowadzonych robót. 2.6. Przedmiot umowy należy wykonać zgodnie z: a) dokumentacją techniczną, informacją dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, szczegółowymi specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót; b) z zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, obowiązującymi przepisami, nor?mami, zaleceniami inwestora oraz na warunkach określonych umową; 3. Szczegółowy opis zamówienia w zakresie zadania nr 1 stanowi Załącznik nr 9 obejmujący Program prac konserwatorskich elewacji oficyny pałacowej w Gardzienicach, aut. M. Podgórska-Makal, Rysunek rozwiązania schodów w wieży północnej, aut. L. Jasiński oraz przedmiary ww. prac. 4. Szczegółowy opis przedmioty zamówienia w zakresie zadania nr 2 stanowi załącznik nr 10 - dokumentacja projektowa. 5. Zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający w niniejszym postępowaniu dopuszcza składanie ofert równoważnych, a wszelkie towary określone w dokumentacji, pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego. 6. Uznaje się, że oferta równoważna to taka, która przedstawia przedmiot zamówienia o właściwościach funkcjonalnych i jakościowych takich samych lub zbliżonych - ale nie gorszych do tych, które zostały zakreślone w SIWZ, lecz oznaczonych innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem. Przy czym istotne jest to, że produkt równoważny to produkt, który nie jest identyczny, tożsamy z produktem referencyjnym, ale posiada zbliżone - ale nie gorsze do produktu referencyjnego cechy i parametry. 7. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający w niniejszym postępowaniu dopuszcza zastosowanie przez wykonawców rozwiązań równoważnych w stosunku do rozwiązań opisanych w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wykonawca, który w ofercie powoła się na zastosowanie rozwiązań równoważnych opisywanym w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego. 8 Każdy wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub dwie części (zadania).

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.44.21.90-5, 45.44.21.21-1, 45.42.10.00-4, 45.26.13.00-7, 45.23.14.00-9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wymaga się wniesienia wadium dla Zadania Nr 1 w wysokości: 2 500,00 zł (słownie złotych: dwa tysiące pięćset). Nie wymaga się wniesienia wadium dla zadania nr 2

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie określa się.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • a) w zakresie zadania Nr 1: Warunek ten zostanie spełniony, jeśli wykonawca wykaże wykonanie co najmniej 1 (jednej) roboty budowlanej polegającej na wykonaniu prac konserwatorskich polegających na reperacji tynków i malowaniu elewacji obiektu wpisanego do rejestru zabytków, o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł brutto (słownie sto tysięcy). Roboty winny być wykonane w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. W przypadku jeżeli wykonane roboty były rozliczane w walucie obcej, należy podać ich wartość w złotych polskich, stosując przeliczenie według średniego kursu Narodowego Banku Polskiego z dnia zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia powinni warunek spełniać łącznie. Wykonawcy zgodnie z art. 26 ust. 2b pzp mogą wykazać spełnianie warunku polegając na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. W takiej sytuacji wykonawca będzie zobowiązany udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował wiedzą i doświadczeniem niezbędnym do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając zobowiązanie i niezbędne dokumenty tych podmiotów do oddania do dyspozycji prawa korzystania z ich wiedzy i doświadczenia na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia). b) w zakresie zadania Nr 2: Warunek ten zostanie spełniony, jeśli wykonawca wykaże wykonanie co najmniej 1 (jednej) roboty budowlanej polegającej na przebudowie sieci elektroenergetycznej niskiego napięcia lub budowie przyłączy elektroenergetycznych o wartości nie mniejszej niż 15 000,00 zł brutto (słownie: piętnaściet tysięcy). Roboty winny być wykonane w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. W przypadku jeżeli wykonane roboty były rozliczane w walucie obcej, należy podać ich wartość w złotych polskich, stosując przeliczenie według średniego kursu Narodowego Banku Polskiego z dnia zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia powinni warunek spełniać łącznie. Wykonawcy zgodnie z art. 26 ust. 2b pzp mogą wykazać spełnianie warunku polegając na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. W takiej sytuacji wykonawca będzie zobowiązany udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował wiedzą i doświadczeniem niezbędnym do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając zobowiązanie i niezbędne dokumenty tych podmiotów do oddania do dyspozycji prawa korzystania z ich wiedzy i doświadczenia na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • a) W zakresie zadania Nr 1: Warunek ten zostanie spełnionym jeżeli wykonawca wykaże że dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. do kierowania robotami budowlanymi: co najmniej jedną osobą z uprawnieniami w specjalności konstrukcyjno - budowlanej posiadającą uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie oraz co najmniej 2-letnią praktykę zawodową na budowie przy zabytkach nieruchomych podstawa prawna - art. 14 ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. (tekst jednolity, Dz.U. z 2010 r., Nr 243, poz. 1623 z późn. zm) oraz § 24 ust. 1 i 2 rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 27 lipca 2011 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, prac restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich, badan architektonicznych i innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badan archeologicznych (Dz.U. z 2011, Nr 165, poz. 987) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia powinni warunek spełniać łącznie. Wykonawcy zgodnie z art. 26 ust. 2b pzp mogą wykazać spełnianie warunku polegając na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. b) W zakresie zadania Nr 2: Warunek ten zostanie spełniony, jeśli wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. do kierowania robotami budowlanymi: co najmniej jedną osobą z uprawnieniami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych posiadającą uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie podstawa prawna - art. 14 ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. (tekst jednolity, Dz.U. z 2010 r., Nr 243, poz. 1623 z późn. zm). Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia powinni warunek spełniać łącznie. Wykonawcy zgodnie z art. 26 ust. 2b pzp mogą wykazać spełnianie warunku polegając na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    W zakresie zadania Nr 1: Wykaz powinien wykazywać wykonanie co najmniej jednej roboty polegającej na pracach konserwatorskich przy reperacji tynków i malowaniu elewacji obiektu wpisanego do rejestru zabytków, o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł brutto (słownie sto tysięcy) w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Złożone poświadczenia winny potwierdzać należyte wykonanie oraz wykonanie zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowe ukończenie robót budowlanych polegających na pracach konserwatorskich przy reparacji tynków i malowaniu elewacji obiektu wpisanego do rejestru zabytków, o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł brutto (słownie: sto tysięcy) w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie. Dowodami są: Poświadczenie. Zgodnie § 9 ust. 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. z 2013 Nr 0 poz. 231) w miejsce poświadczeń wykonawca może przedkładać dokumenty potwierdzające wykonanie robót budowlanych zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i ich prawidłowe ukończenie, określone w § 1 ust.1 pkt 2 rozporządzenia Prezesa rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. Nr 226, poz. 1817). Inne dokumenty - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa wyżej. W zakresie zadania Nr 2: Wykaz powinien wskazywać wykonanie co najmniej 1 (jednej) roboty budowlanej polegającej na przebudowie sieci elektroenergetycznej niskiego napięcia lub budowie przyłączy elektroenergetycznych o wartości nie mniejszej niż 15 000,00 zł brutto (słownie: piętnaście tysięcy) w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Złożone poświadczenia winny potwierdzać należyte wykonanie oraz wykonanie zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowe ukończenie robót budowlanych polegających na przebudowie sieci elektroenergetycznej niskiego napięcia lub budowie przyłączy elektroenergetycznych o wartości nie mniejszej niż 15 000,00 zł brutto (słownie: piętnaście tysięcy)w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie. Dowodami są: Poświadczenie. Zgodnie § 9 ust. 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. z 2013 Nr 0 poz. 231) w miejsce poświadczeń wykonawca może przedkładać dokumenty potwierdzające wykonanie robót budowlanych zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i ich prawidłowe ukończenie, określone w § 1 ust.1 pkt. 2 rozporządzenia Prezesa rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. Nr 226, poz. 1817). Inne dokumenty - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa wyżej;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy - w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie należy podać nazwy (firmy) oraz dokładne adresy wszystkich wykonawców składających ofertę wspólną (wg załącznika nr 1). 2. Oświadczenie o zakresie przedmiotu zamówienia, który Wykonawca zamierza powierzyć do wykonania podwykonawcom (wg załącznika nr 7). 3. Pisemne zobowiązanie (lub inny dokument) podmiotów opisanych w pkt. V.3 SIWZ do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia - o ile dotyczy. 4. Oryginał dokumentu wadialnego w formie gwarancji lub poręczenia należy załączyć do oferty w sposób umożliwiający jego zwrot tj. nie łączyć go trwale z ofertą -dotyczy zadania Nr 1. 5. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych (dotyczy również wspólników spółki cywilnej). Treść pełnomocnictwa musi rozstrzygać, czy ustanowiony pełnomocnik jest uprawniony do reprezentowania wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, czy również do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Treść pełnomocnictwa powinna także identyfikować wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, jak również wskazywać ustanowionego pełnomocnika. 6.Pełnomocnictwo do występowania w imieniu wykonawcy, w przypadku gdy dokumenty składające się na ofertę podpisuje osoba nieuprawniona do reprezentowania wykonawcy (zgodnie z odpisem z Krajowego Rejestru Sądowego lub z zaświadczeniem o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej). 7. Pełnomocnictwo, o którym mowa w pkt 6i 7 powinno być przedstawione w formie oryginału lub poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii przez osoby wystawiające pełnomocnictwo, notariusza lub osoby, których uprawnienie do reprezentacji wynika z dokumentu rejestracyjnego (ewidencyjnego) wykonawcy, zgodnie ze sposobem reprezentacji określonym w tych dokumentach. 8. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w III.4.3), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem - wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zadanie Nr 1: 1. Dopuszczalne są następujące rodzaje i warunki zmiany treści umowy: 1) zmniejszenie zakresu przedmiotu zamówienia, gdy jego wykonanie w pierwotnym zakresie nie leży w interesie Zamawiającego, 2) zmiana materiałów i metod prowadzenia prac gdy wykorzystanie materiałów i metod wskazanych w Programie prac konserwatorsko - renowacyjnych stanie się niemożliwe bądź podyktowane będzie usprawnieniem prowadzonych prac lub zwiększeniem bezpieczeństwa na budowie, 3) zmiana terminu realizacji przedmiotu zamówienia, w przypadku: a) gdy wykonanie zamówienia w określonym pierwotnie terminie nie leży w interesie Zamawiającego, b) działania siły wyższej, uniemożliwiającego wykonanie robót w określonym pierwotnie terminie, c) zaistnienia niesprzyjających warunków atmosferycznych, uniemożliwiających wykonywanie prac;, d) przerwy w dostawie prądu, wody, gazu, trwającej ponad 7 dni, e) konieczności zmniejszenia zakresu przedmiotu zamówienia, gdy jego wykonanie w pierwotnym zakresie nie leży w interesie Zamawiającego, f) wydłużenia terminów dostaw materiałów z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, g) błędów w Programie prac konserwatorsko - renowacyjnych, których usunięcie będzie poprzedzać konieczność konsultacji z autorem Programu prac, LWKZ lub naniesieniem przez niego poprawek lub zmian w Programie, h) konieczności uzyskania decyzji lub uzgodnień, mogących spowodować wstrzymanie prac, i) konieczności wykonania dodatkowych badań i ekspertyz, j) prac lub badań archeologicznych, konserwatorskich lub innych niezbędnych, powodujących konieczność wstrzymania prac objętych niniejszą umową lub stwarzających konieczność wykonania dodatkowych prac, k) realizacji w drodze odrębnej umowy prac powiązanych z przedmiotem niniejszej umowy, wymuszającej konieczność skoordynowania prac i uwzględnienia wzajemnych powiązań, 4) zmiana wysokości podatku VAT, na obowiązującą zgodnie z przepisami w dniu wystawienia faktury, 2. Zmiany umowy dopuszczalne są na następujących warunkach: 1) ad pkt 1) zmniejszenie zakresu przedmiotu umowy w granicach uzasadnionego interesu Zamawiającego, 2) ad pkt 2) - zamiana na materiały i metod prowadzenia prac, posiadające co najmniej takie same parametry jakościowe i cechy użytkowe, jak te, które stanowiły podstawę wy?boru oferty, pod warunkiem nie zwiększania ceny; 3) ad pkt. 3) lit. a) - w zakresie uzasadnionego interesu Zamawiającego, lit. b) - o czas działania siły wyższej oraz potrzebny do usunięcia skutków tego działania, lit. c) - o czas trwania niesprzyjających warunków atmosferycznych, lit. d), f), g), l), - o czas niezbędny do usunięcia przeszkody w prowadzeniu prac objętych przedmiotem umowy lub wykonania prac dodatkowych; lit. e) - o czas proporcjonalny do zmniejszonego zakresu, lit. h), i) - o czas niezbędny do uzyskania wymaganych decyzji bądź uzgodnień lub do wy?konania dodatkowych ekspertyz, badań, prac. 4) ad pkt. 4) obowiązywania innej stawki podatku VAT w dniu wystawienia faktury 3. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie za zgodą obu stron wyra-żoną w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności. 4. Zmiany treści umowy nie wymagają zmiany składu osobowego odpowiedzialnego za wykonanie przedmiotu umowy lub uczestniczących w jego wykonaniu. Zadanie Nr 2: 1. Dopuszczalne są następujące rodzaje i warunki zmiany treści umowy: 1) zmniejszenie zakresu przedmiotu zamówienia, gdy jego wykonanie w pierwotnym zakresie nie leży w interesie Zamawiającego, 2) zmiana materiałów i metod prowadzenia robót gdy wykorzystanie materiałów i metod wskazanych w dokumentacji projektowej stanie się niemożliwe bądź podyktowane będzie usprawnieniem prowadzonych prac lub zwiększeniem bezpieczeństwa na budowie, 3) zmiana terminu realizacji przedmiotu zamówienia, w przypadku: a) gdy wykonanie zamówienia w określonym pierwotnie terminie nie leży w interesie Zamawiającego, b) działania siły wyższej, uniemożliwiającego wykonanie robót w określonym pierwotnie terminie, c) zaistnienia niesprzyjających warunków atmosferycznych, uniemożliwiających wykonywanie prac;, d) przerwy w dostawie prądu, wody, gazu, trwającej ponad 7 dni, e) konieczności zmniejszenia zakresu przedmiotu zamówienia, gdy jego wykonanie w pierwotnym zakresie nie leży w interesie Zamawiającego, f) wydłużenia terminów dostaw materiałów z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, g) błędów w dokumentacji projektowej, których usunięcie będzie poprzedzać konieczność konsultacji z autorem dokumentacji projektowej lub naniesieniem przez niego poprawek lub zmian w Programie, h) konieczności uzyskania decyzji lub uzgodnień, mogących spowodować wstrzymanie robót, i) konieczności wykonania dodatkowych badań i ekspertyz, j) prac lub badań archeologicznych, konserwatorskich lub innych niezbędnych, powodujących konieczność wstrzymania prac objętych niniejszą umową lub stwarzających konieczność wykonania dodatkowych prac, k) realizacji w drodze odrębnej umowy prac powiązanych z przedmiotem niniejszej umowy, wymuszającej konieczność skoordynowania prac i uwzględnienia wzajemnych powiązań, 4) zmiana wysokości podatku VAT, na obowiązującą zgodnie z przepisami w dniu wystawienia faktury, 2. Zmiany umowy dopuszczalne są na następujących warunkach: 1) ad pkt 1) zmniejszenie zakresu przedmiotu umowy w granicach uzasadnionego interesu Zamawiającego, 2) ad pkt 2) - zamiana na materiały i metody prowadzenia robót posiadające co najmniej takie same parametry jakościowe i cechy użytkowe, jak te, które stanowiły podstawę wy?boru oferty, pod warunkiem nie zwiększania ceny; 3) ad pkt. 3) lit. a) - w zakresie uzasadnionego interesu Zamawiającego, lit. b) - o czas działania siły wyższej oraz potrzebny do usunięcia skutków tego działania, lit. c) - o czas trwania niesprzyjających warunków atmosferycznych, lit. d), f), g), l), - o czas niezbędny do usunięcia przeszkody w prowadzeniu prac objętych przedmiotem umowy lub wykonania prac dodatkowych; lit. e) - o czas proporcjonalny do zmniejszonego zakresu, lit. h), i) - o czas niezbędny do uzyskania wymaganych decyzji bądź uzgodnień lub do wy-konania dodatkowych ekspertyz, badań, prac. 4) ad pkt. 4) obowiązywania innej stawki podatku VAT w dniu wystawienia faktury 3. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie za zgodą obu stron wyra?żoną w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności. 4. Zmiany treści umowy nie wymagają zmiany składu osobowego odpowiedzialnego za wykonanie przedmiotu umowy lub uczestniczących w jego wykonaniu.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://gardzienice.org/pl/contact/tenders/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ośrodek Praktyk Teatralnych GARDZIENICE, ul. Grodzka 5a, 20-112 Lublin (Ipiętro buro).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.07.2013 godzina 15:30, miejsce: Oferty należy składać w Ośrodku Praktyk Teatralnych Gardzienice ul. Grodzka 5a, 20-112 Lublin (I piętro - biuro).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: : Prace konserwatorskie elewacji oficyny pałacowej (południowej) wraz z montażem schodów drewnianych w wieży północnej przy pałacu w Gardzienicach.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Prace konserwacyjne elewacji oficyny pałacowej (południowej) w Gardzienicach na działce nr ewid. 1545/18, w tym uzupełnienie tynków, usunięcie starych powłok malarskich, malowanie elewacji, malowanie stolarki okiennej oraz naprawę obróbek blacharskich gzymsów i rur spustowych. 2. Demontaż (na czas prac przy elewacji oficyny), naprawę i ponowny montaż podestu drewnianego przy oficynie południowej. 3. Montaż schodów drewnianych w wieży północnej przy pałacu w Gardzienicach na działce o nr ewid. 1545/33..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.44.21.90-5, 45.44.21.21-1, 45.42.10.00-4, 45.26.13.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Przeniesienie złącza energetycznego pałacu w Gardzienicach wraz z doprowadzeniem zasilania do głównej bramy wjazdowej oraz do bramy południowo-zachodniej kompleksu pałacowego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. wykonanie przebudowy sieci elektroenergetycznych w związku z planowaną zmianą lokalizacji istniejącego złącza kablowego ZK2e+1P nr 3/3/1 w Kompleksie Pałacowym w Gardzienicach gm. Piaski - dz. nr 1545/33 i 1545/18 Obręb 9 Gardzienice Pierwsze, zgodnie z dokumentacją projektową. 2. doprowadzenie kabla zasilającego mechanizm otwierania głównej (północnej) bramy wjazdowej do kompleksu pałacowego (na działce 1545/33), 3. doprowadzenie kabla zasilającego mechanizm otwierania bramy południowo-zachodniej kompleksu pałacowego (na działkach 1545/18 i 1545/28), 4. przywrócenie nawierzchni objętych wykopami do stanu sprzed rozpoczęcia robót (dla nawierzchni żwirowych typu Nidagravel: ponowne wykonanie warstw podłoża, ponowne ułożenie arkuszy polipropylenowych, zasypanie żwirem; dla nawierzchni trawiastych: ubicie warstw podłoża, zasypanie humusem i torfem, obsianie trawą). 5. Obsługa geodezyjną prowadzonych robót. 6. Przedmiot umowy należy wykonać zgodnie z: a) dokumentacją techniczną, informacją dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, szczegółowymi specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót; b) z zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, obowiązującymi przepisami, normami, zaleceniami inwestora oraz na warunkach określonych umową.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.14.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.08.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.