eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bytom › Część I:Dostawa i wymiana zbrojenia w szybie Siemianowice III. Część II:Dostawa i wymiana zbrojenia w szybie Bańgów Część IIIDostawa i wymiana zbrojenia w szybie Kolejowy I Część IVRemont zbrojenia szybowego w szybie Witold I Część VRemont zbrojenia szybo

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-04-27

Bytom: Część I:Dostawa i wymiana zbrojenia w szybie Siemianowice III. Część II:Dostawa i wymiana zbrojenia w szybie Bańgów Część III: Dostawa i wymiana zbrojenia w szybie Kolejowy I Część IV: Remont zbrojenia szybowego w szybie Witold I Część V: Remont zbrojenia szybowego w szybie Gigant. Część VI: Remont zbrojenia szybowego w szybie Jan III- etap IV
Numer ogłoszenia: 122824 - 2009; data zamieszczenia: 27.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Spółka Restrukturyzacji Kopalń S.A. , ul. Strzelców Bytomskich 207, 41-914 Bytom, woj. śląskie, tel. 032 3513300, 3513301, 3513364, faks 032 3513309, -10, 3513369.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.srk.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednoosobowa Spółka Skarbu Państwa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Część I:Dostawa i wymiana zbrojenia w szybie Siemianowice III. Część II:Dostawa i wymiana zbrojenia w szybie Bańgów Część III: Dostawa i wymiana zbrojenia w szybie Kolejowy I Część IV: Remont zbrojenia szybowego w szybie Witold I Część V: Remont zbrojenia szybowego w szybie Gigant. Część VI: Remont zbrojenia szybowego w szybie Jan III- etap IV.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część I:Dostawa i wymiana zbrojenia w szybie Siemianowice III. Część II:Dostawa i wymiana zbrojenia w szybie Bańgów Część III: Dostawa i wymiana zbrojenia w szybie Kolejowy I Część IV: Remont zbrojenia szybowego w szybie Witold I Część V: Remont zbrojenia szybowego w szybie Gigant. Część VI: Remont zbrojenia szybowego w szybie Jan III- etap IV.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.25.41.00 - Roboty budowlane dla górnictwa .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości: 18 500,00 zł (słownie: osiemnaście tysięcy pięćset złotych 00/100) w tym: Część I - 3.900,00 zł (trzy tysiące dziewięćset złotych 00/100) Część II - 2.100,00 zł (dwa tysiące sto złotych 00/100) Część III - 4.800,00 zł (cztery tysiące osiemset złotych 00/100) Część IV - 2.400,00 zł (dwa tysiące czterysta złotych 00/100) Część V - 2.900,00 zł (dwa tysiące dziewięćset złotych 00/100) Część VI - 2.400,00 zł (dwa tysiące czterysta złotych 00/100)

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wypełnić druk OFERTA - załącznik nr 1. Ofertę i załączniki należy sporządzić ściśle wg wzorów druków załączonych przez Zamawiającego. 2. Wszystkie przyszłe zobowiązania Wykonawcy związane z realizacją umowy w sprawie zamówienia publicznego, ogólne warunki umowy zawiera projekt umowy - załącznik nr 2 do druku OFERTA. 3. Oświadczenie Wykonawcy, zgodnie z art. 44 Pzp, stanowiące załącznik nr 3 do druku OFERTA. W przypadku udostępnienia Wykonawcy potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia przez inne podmioty Wykonawca przedstawi pisemne zobowiązanie tych podmiotów do ich udostępnienia, które należy dołączyć do Załącznika nr 3 do druku OFERTA. 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 (sześć) miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Koncesje, zezwolenia lub licencje, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem. 6. Wykaz personelu/podwykonawców przewidzianych do realizacji zamówienia wraz z wykazem uprawnień zgodnie z punktem 4.3 SIWZ - załącznik Nr 4 do druku OFERTA. Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do wskazania w ofercie tej części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy. W przypadku udziału podwykonawcy należy dołączyć Załącznik nr 4a do druku OFERTA. 7. Wykaz ważniejszych prac wykonanych w okresie ostatnich 3/trzech lat usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania, odbiorców zgodnie z punktem 4.4 SIWZ oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie - załącznik Nr 5 do druku OFERTA. 8. Uprawnienia do wykonywania remontów urządzeń, (modernizacji) w klasie I, określonej normą PN-B-06200 z grudnia 2002 roku - załączniki A, B, C, D, wdrożony i certyfikowany przez jednostkę notyfikowaną system zarządzania jakością w przedmiocie zamówienia, wdrożony i certyfikowany system zapewnienia jakości w procesach spawania dla zakresu ujętego w przedmiocie zamówienia, na zgodność z wymaganiami obowiązującej normy. Potwierdzenie spełnienia w/w uprawnień oraz uwarunkowań należy dołączyć do oferty zgodnie z punktem 4.2 SIWZ. 9. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności zgodnie z punktem 4.6 SIWZ. 10. Warunki gwarancji i serwisu gwarancyjnego - załącznik Nr 6 do druku OFERTA. 11. Wypełniony formularz cenowy zawierający cenę za wykonanie zamówienia wraz z cennikiem zawierającym kwoty jednostkowe (netto i brutto) dla poszczególnych prac przy ich realizacji dla danej Części zamówienia - załącznik nr 7 do druku OFERTA..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełnić druk OFERTA - załącznik nr 1. Ofertę i załączniki należy sporządzić ściśle wg wzorów druków załączonych przez Zamawiającego. 2. Wszystkie przyszłe zobowiązania Wykonawcy związane z realizacją umowy w sprawie zamówienia publicznego, ogólne warunki umowy zawiera projekt umowy - załącznik nr 2 do druku OFERTA. 3. Oświadczenie Wykonawcy, zgodnie z art. 44 Pzp, stanowiące załącznik nr 3 do druku OFERTA. W przypadku udostępnienia Wykonawcy potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia przez inne podmioty Wykonawca przedstawi pisemne zobowiązanie tych podmiotów do ich udostępnienia, które należy dołączyć do Załącznika nr 3 do druku OFERTA. 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 (sześć) miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Koncesje, zezwolenia lub licencje, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem. 6. Wykaz personelu/podwykonawców przewidzianych do realizacji zamówienia wraz z wykazem uprawnień zgodnie z punktem 4.3 SIWZ - załącznik Nr 4 do druku OFERTA. Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do wskazania w ofercie tej części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy. W przypadku udziału podwykonawcy należy dołączyć Załącznik nr 4a do druku OFERTA. 7. Wykaz ważniejszych prac wykonanych w okresie ostatnich 3/trzech lat usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania, odbiorców zgodnie z punktem 4.4 SIWZ oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie - załącznik Nr 5 do druku OFERTA. 8. Uprawnienia do wykonywania remontów urządzeń, (modernizacji) w klasie I, określonej normą PN-B-06200 z grudnia 2002 roku - załączniki A, B, C, D, wdrożony i certyfikowany przez jednostkę notyfikowaną system zarządzania jakością w przedmiocie zamówienia, wdrożony i certyfikowany system zapewnienia jakości w procesach spawania dla zakresu ujętego w przedmiocie zamówienia, na zgodność z wymaganiami obowiązującej normy. Potwierdzenie spełnienia w/w uprawnień oraz uwarunkowań należy dołączyć do oferty zgodnie z punktem 4.2 SIWZ. 9. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności zgodnie z punktem 4.6 SIWZ. 10. Warunki gwarancji i serwisu gwarancyjnego - załącznik Nr 6 do druku OFERTA. 11. Wypełniony formularz cenowy zawierający cenę za wykonanie zamówienia wraz z cennikiem zawierającym kwoty jednostkowe (netto i brutto) dla poszczególnych prac przy ich realizacji dla danej Części zamówienia - załącznik nr 7 do druku OFERTA..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.srk.com.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Spółka Restrukturyzacji Kopalń S.A. 41-914 Bytom, ul Strzelców Bytomskich 207.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.05.2009 godzina 09:00, miejsce: Spółka Restrukturyzacji Kopalń S.A. 41-914 Bytom, ul Strzelców Bytomskich 207 - sekretariat Spółki.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część I: Dostawa i wymiana zbrojenia w szybie Siemianowice III..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa i wymiana zbrojenia w szybie Siemianowice III Lokalizacja: Siemianowice, ul. Olimpijska 30. Zakres rzeczowy robót do wykonania w szybie Siemianowice III: dostawa i wymiana 18 sztuk dźwigarów głównych zbrojenia szybowego wykonanego z [ 240x4200, dostawa i wymiana 4 sztuk dźwigarów podporowych dźwigarów głównych zbrojenia wykonanych z [ 240x4900. Dane dotyczące szybu oraz górniczego wyciągu szybowego szybu Siemianowice III wraz z warunkami prowadzenia ruchu przedstawiono w zał. nr 8 do SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.25.41.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część II:Dostawa i wymiana zbrojenia w szybie Bańgów..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część II: Dostawa i wymiana zbrojenia w szybie Bańgów. Lokalizacja: Siemianowice ul. Krupanka. Zakres rzeczowy robót do wykonania w szybie Bańgów: dostosowanie konstrukcji stacji zwrotnej liny wyrównawczej do zgodności z obowiązującymi przepisami (pkt. 5.15.12.2. załącznika nr 4 do rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 28 czerwca 2002 roku). Dane dotyczące szybu oraz górniczego wyciągu szybowego szybu Bańgów wraz z warunkami prowadzenia ruchu przedstawiono w zał. nr 8 do SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.25.41.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Część III: Dostawa i wymiana zbrojenia w szybie Kolejowy I..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część III: Dostawa i wymiana zbrojenia w szybie Kolejowy I. Lokalizacja: Chorzów, ul. Wiejska 5 Zakres rzeczowy robót do wykonania w szybie Kolejowy I: dostawa i wymiana 4 sztuk dźwigarów głównych zbrojenia szybowego wykonanego z [ 300x3150, dostawa i wymiana 2 sztuk dźwigarów głównych zbrojenia szybowego wykonanego z [ 200x3150, dostawa i wymiana 8 sztuk dźwigarów podporowych dźwigarów głównych wykonanych z [ 200 (7x3750+1x4250), dostawa i wymiana 19 sztuk prowadników stalowych skrzynkowych o przekroju 200x150x6000. Dane dotyczące szybu oraz górniczego wyciągu szybowego szybu Kolejowy I wraz z warunkami prowadzenia ruchu przedstawiono w zał. nr 8 do SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.25.41.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Część IV:Remont zbrojenia szybowego w szybie Witold I..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część IV: Remont zbrojenia szybowego w szybie Witold I Lokalizacja: Jaworzno ul. Grunwaldzka 275. Zakres rzeczowy robót do wykonania w szybie Witold I: dostawa i wymiana 3 sztuk prowadników drewnianych 180x200x6000, prostowanie 1-go ciągu prowadniczego (około 270 m). Dane dotyczące szybu oraz górniczego wyciągu szybowego szybu Witold I wraz z warunkami prowadzenia ruchu przedstawiono w zał. nr 8 do SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.25.41.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Część V: Remont zbrojenia szybowego w szybie Gigant..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część V: Remont zbrojenia szybowego w szybie Gigant. Lokalizacja: Zabrze, ul. Szybowa 2. Zakres rzeczowy robót do wykonania w szybie Gigant: dostawa i wymiana 5 dźwigarów głównych (dwudzielnych) wykonanych z dwuteownika NP 340x 7520 wraz z dźwigarami rozporowymi wykonanymi z dwuteownika NP 240 oraz wspornikami do mocowania prowadników drewnianych i stalowych (konsoli) wraz ze śrubami mocującymi i podkładkami. Dane dotyczące szybu oraz górniczego wyciągu szybowego szybu Gigant wraz z warunkami prowadzenia ruchu przedstawiono w zał. nr 8 do SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.25.41.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Część VI: Remont zbrojenia szybowego w szybie Jan III - etap IV. Lokalizacja: Czerwionka-Leszczyny, ul 3-go Maja 44..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część VI: Remont zbrojenia szybowego w szybie Jan III - etap IV Lokalizacja: Czerwionka-Leszczyny, ul 3-go Maja 44. Zakres rzeczowy robót do wykonania w szybie Jan III: dostawa i wymiana 6 sztuk prowadników stalowych skrzynkowych o profilu [ ] 150x200x8000 oraz 12 sztuk dźwigarów głównych o przekroju 162x100x1750, wykonanych z 2-ch kątowników 150x100x12, zespawanych w skrzynkę. Dane dotyczące szybu oraz górniczego wyciągu szybowego szybu Jan III wraz z warunkami prowadzenia ruchu przedstawiono w zał. nr 8 do SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.25.41.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.