eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Dostawa aktualizacji posiadanych przez Zamawijącego licencji ochrony antywirusowej Symantec wraz z 12-miesięcznym wsparciem technicznym

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-07-29

Katowice: Dostawa aktualizacji posiadanych przez Zamawijącego licencji ochrony antywirusowej Symantec wraz z 12-miesięcznym wsparciem technicznym
Numer ogłoszenia: 122675 - 2009; data zamieszczenia: 29.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Narodowy Fundusz Zdrowia, Śląski Oddział Wojewódzki , ul. Kossutha 13, 40-844 Katowice, woj. śląskie, tel. (032) 7351547, 7351637, faks 032 7351636.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.nfz-katowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa aktualizacji posiadanych przez Zamawijącego licencji ochrony antywirusowej Symantec wraz z 12-miesięcznym wsparciem technicznym.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa aktualizacji posiadanych przez Zamawiającego licencji systemu ochrony antywirusowej Symantec wraz z 12-miesięcznym wsparciem technicznym, zgodnie z warunkami określonymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera formularz opis przedmiotu zamówienia stanowiący integralną część SIWZ. Realizacja zamówienia będzie przebiegała na warunkach określonych we wzorze umowy stanowiącym integralną część niniejszej SIWZ. Na podstawie art. 25 ust. 1 pkt 2 pzp oraz § 3 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605), w celu potwierdzenia, że oferowana dostawa spełnia wymagania określone przez Zamawiającego, Zamawiający żąda złożenia przez Wykonawcę następujących dokumentów lub oświadczeń: 1.formularz opis przedmiotu zamówienia; 2.specyfikacja przedmiotu równoważnego jeżeli Wykonawca oferuje przedmiot równoważny do opisanego przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie przedmiotu równoważnego do opisanego w formularzu opis przedmiotu zamówienia w zakresie: Symantec Security Response, Symantec Premium AntiSpam, asysta techniczna na poziomie BASIC. Wykonawca obowiązany jest wykazać równoważność oferowanego przez siebie oprogramowania (aktualizacji) antywirusowego wraz z wsparciem technicznym, do przedmiotu zamówienia opisanego w SIWZ, w zakresie parametrów oraz warunków technicznych, funkcjonalnych (użytkowych) i jakościowych, które winny być na poziomie nie niższym od reprezentowanych przez przedmiot zamówienia opisany przez Zamawiającego. Cechy oferowanego przedmiotu równoważnego winny umożliwić jego w pełni sprawną pracę w informatycznym systemie ochrony antywirusowej SOW NFZ. Wszędzie tam, gdzie w SIWZ (w tym w formularzu opis przedmiotu zamówienia) pojawiają się określenia wskazujące znaki towarowe, patent lub pochodzenie przedmiotu zamówienia, wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy lub równoważne. Spełnienie warunku równoważności Wykonawca obowiązany jest wykazać na sporządzonym w tym celu przez siebie formularzu: specyfikacja przedmiotu równoważnego, który należy załączyć do oferty. Specyfikacja ta musi w sposób opisowy - ze wskazaniem na parametry oraz warunki techniczne, funkcjonalne (użytkowe) i jakościowe oferowanego przedmiotu - potwierdzić jego równoważność, w tym w pełni sprawną pracę w informatycznym systemie ochrony antywirusowej Śląskiego OW NFZ oraz zagwarantowanie ciągłości i stabilności ochrony antywirusowej ŚOW NFZ oraz bezpieczeństwa systemu informatycznego ŚOW NFZ..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.76.10.00 - Pakiety oprogramowania antywirusowego 48.76.00.00 - Pakiety oprogramowania do ochrony antywirusowej .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 24.09.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 pzp oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 pzp. Spełnienie warunków będzie oceniane na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów wymienionych w pkt VI.B SIWZ oraz złożonego oświadczenia w trybie art. 22 ust. 1 pzp, zgodnie z zasadami przyjętymi w SIWZ. Warunki podmiotowe: 1.Posiadanie uprawnień do wykonywania działalności lub czynności objętych niniejszym zamówieniem. W celu potwierdzenia spełniania powyższego warunku Wykonawca złoży oświadczenie z art. 22 ust. 1 pkt 1 pzp oraz przedstawi dokument, o którym mowa w pkt VI.B.1 SIWZ. 2.Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawienie pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Wykonawca winien wykazać należyte wykonanie w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed dniem wszczęcia przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia (a jeżeli okres prowadzenia działalności przez Wykonawcę jest krótszy - w tym okresie), przynajmniej 1 dostawy wykonanej lub wykonywanej przez Wykonawcę, odpowiadającej swoim rodzajem i wartością usłudze będącej przedmiotem niniejszego zamówienia. Pod pojęciem wykonana dostawa odpowiadająca swoim rodzajem i wartością dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia należy rozumieć dostawę licencji do oprogramowania antywirusowego lub aktualizację oprogramowania antywirusowego o wartości co najmniej 25.000,00 zł brutto, zrealizowaną, tj. zakończoną przez Wykonawcę przez któregokolwiek z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pod pojęciem wykonywana dostawa odpowiadająca swoim rodzajem i wartością dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia należy rozumieć dostawę licencji do oprogramowania antywirusowego lub aktualizację oprogramowania antywirusowego, będącą w trakcie realizacji (dostawa aktualnie realizowana), której pewna część o wartości co najmniej 25.000,00 zł brutto została już zrealizowana przez Wykonawcę przez któregokolwiek z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. W celu potwierdzenia spełniania opisanego wyżej warunku Wykonawca złoży oświadczenie z art. 22 ust. 1 pkt 2 pzp, oraz przedstawi dokument o którym mowa w pkt VI B 2 i 3 SIWZ 3.Znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. W celu potwierdzenia spełniania opisanego wyżej warunku Wykonawca złoży oświadczenie z art. 22 ust. 1 pkt 3 pzp. 4.Nie podleganie wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. W celu potwierdzenia spełniania opisanego wyżej warunku Wykonawca złoży oświadczenie z art. 22 ust. 1 pkt 4 pzp..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca wraz z ofertą składa oświadczenie, o którym mowa w pkt. VI.A o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz dokumenty potwierdzające spełnianie tych warunków, wyszczególnione w pkt. VI.B SIWZ. A. OŚWIADCZENIA: Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pzp (treść oświadczenia znajduje się w formularzu oferty). B. DOKUMENTY: Wykonawcy powinni dołączyć do oferty niżej wymienione dokumenty. Dokumenty te - zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605) - Wykonawca przedstawia w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.Wykaz dostaw formularz wykaz dostaw - wykaz powinien wskazywać co najmniej 1 dostawę wykonaną lub wykonywaną przez Wykonawcę w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności przez Wykonawcę jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości miesięcznej brutto w złotych, przedmiotu dostawy, dat wykonania i odbiorców. 3.Dokument/y potwierdzające, należyte wykonanie dostawy. Dokument taki winien być wystawiony przez odbiorcę zamówienia, tj. podmiot, na rzecz którego zamówienie (dostawa ) została wykonana. 4.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, do składanych dokumentów stosuje się zasady opisane w § 2 cyt. rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą załączyć do oferty pełnomocnictwo. Zgodnie z art. 23 ust. 2 pzp Wykonawcy tacy winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia. Wszystkie dokumenty przedkładane przez podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia winny być odpowiednio: podpisane albo potwierdzone za zgodność z oryginałem przez ustanowionego przez nich pełnomocnika, przy czym, dokument pełnomocnictwa winien odpowiadać zasadom określonym w pkt X ppkt 2 SIWZ dla pełnomocnictw. Każdy z Wykonawców osobno obowiązany jest spełnić warunek z art. 22 ust. 1 pkt 1 oraz pkt 4 pzp. W przypadku pozostałych warunków (art. 22 ust. 1 pkt 2 i 3 pzp) wystarczy, aby spełnił je przynajmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Do oferty składanej przez ww. Wykonawców, dokument wymieniony w pkt VI lit. B ppkt 1 /lub odpowiednio ppkt 4/ należy załączyć w odniesieniu do każdego z Wykonawców odrębnie. Zgodnie z § 4 ust. 3 cyt. rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane, wszelkie dokumenty sporządzone w języku obcym winny być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nfz-katowice.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Śląski Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia, ul. Kossutha 13, 40-844 Katowice, pokój 004 (parter).

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.08.2009 godzina 09:30, miejsce: Śląski Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia, ul. Kossutha 13, 40-844 Katowice, pokój 004 (parter).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.