Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-06-01
Proszowice: Wymiana okien - dostawa, demontaż starych i montaż nowych okien
w budynkach Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Proszowicach
Numer ogłoszenia: 122649 - 2012; data zamieszczenia: 01.06.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej , ul. Kopernika 13, 32-100 Proszowice, woj. małopolskie, tel. 012 3865105, faks 012 3865258.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzoz.proszowice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana okien - dostawa, demontaż starych i montaż nowych okien w budynkach Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Proszowicach.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie wymiany okien w budynkach Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Proszowicach tj.: 1. Dostawa nowych okien z PCV bezołowiowych, wymiana okien aluminiowych i drewnianych na okna i drzwi balkonowe z PCV o poniższych rozmiarach w ilości Budynek Główny: 1) 1620mm x 860mm - 24 szt. (lewe) 2) 1620mm x 860mm - 23 szt. (prawe) 3) 970mm x 2780mm - 4 szt. 4) 1080mm x 2900mm - 2 szt. 5) 1870mm x 900mm - 1 szt. + drzwi 6) 820mm x 820mm - 2 szt. 7) 560mm x 1060mm - 2 szt. 8) 580mm x 1460mm - 1 szt. 9) 1810mm x 1810mm - 4 szt. 10) 1840mm x 900 mm - 1 szt. 11) 1870mm x 1030mm - 3 szt. Budynek Oddziału Obserwacyjno - Zakaźnego 1) 2660mm x 1470mm - 8 szt. 2) 1710mm x 2070mm - 7 szt. 3) 2660mm x 1470mm - 10 szt. 4) 2660mm x 2110mm - 1 szt. 5) 1750mm x 1020mm - 77 szt. 6) 1780mm x 2080mm - 3 szt. 7) 560 mm x 1070mm - 3 szt. 8) 1750mm x 1000mm - 8 szt. 9) 1700mm x 1000mm - 1 szt. 10) 1730mm x 1050mm - 1 szt. Budynek Pogotowia Ratunkowego 1) 1410mm x 1730mm - 9 szt. 2) 1410mm x 1660mm - 1 szt. 3) 1410mm x 1165mm - 1 szt. 4) 1410mm x 575 mm - 1 szt. Budynek Działu Techniczno - Administracyjnego 1) 1410mm x 1660mm - 10 szt. 2) 1410mm x 840mm - 2 szt. (lewe) 3) 1410mm x 840mm - 2 szt. (prawe). 2. Zakres robót: - demontaż okien, składowanie okien aluminiowych z demontażu w wyznaczonym przez Dział Techniczny magazynie, wywiezienie i utylizacja zdemontowanych okien drewnianych, - montaż nowych okien, - obróbki tynkarskie, malowanie lub flizowanie (wnęk), - wymiana parapetów zewnętrznych - wywiezienia materiałów porozbiórkowych, uporządkowanie obiektu po pracach. 3.Okna PCV profil PCV 5- komorowy, kolor okien biały z białymi uszczelkami, profil wzmocniony kształtownikami ze stali ocynkowanej, okucia obwiedniowe, kwatery RU wyposażone w mikrowentylację, dwukierunkowe otwieranie rozwieralne i uchylne, w oknach dwukwaterowych z ruchomym słupkiem należy stosować 2 klamki, klamki białe z zamkami w oknach i drzwiach balkonowych, okna i drzwi balkonowe otwierane do wewnątrz, na załączonych rysunkach widok okien od strony wewnętrznej, wymiary na rysunkach są wymiarami zewnętrznymi okien, podziały słupkiem wymiarowane są do jego osi, w zestawie okno + drzwi balkonowe górna krawędź poprzeczki standardowo licuje z górną krawędzią skrzydła w oknie, parapety zewnętrzne stalowe, powlekane, białe, szerokość 15 cm, okna dwuszybowe o współczynniku przenikania ciepła nie większym niż 1,1 W/m2K, współczynnik przenikania ciepła dla profilu ościeżnicy i skrzydła nie większy niż 1,4W/m2/K, okna powinny posiadać współczynnik infiltracji powietrza a=0,5m3/mhdaPa 2/3..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45.42.11.50 - Instalowanie stolarki niemetalowej 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.44.21.00 - Roboty malarskie .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca winien wnieść wadium w wysokości 1.000,00 zł (jeden tysiąc złotych) Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (poręczenie kasy jest poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych lub poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późniejszymi zmianami). Wybór formy wniesienia wadium należy do Wykonawcy. 2. Wadium w pieniądzu należy wnieść na rachunek Zamawiającego w PKO BP S.A.II Oddział Kraków nr rachunku: 96 1020 2906 0000 1302 0174 1792 . Wadium wniesione w pieniądzu uznaje się za wniesione w terminie, jeżeli najpóźniej w terminie jego wniesienia, określonym w ust. 1, zostanie uznany rachunek bankowy Zamawiającego na kwotę wadium. 3. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia, oryginał dokumentu należy złożyć w siedzibie SP ZOZ w Proszowicach, ul. Kopernika 13 pok.180 kasa, od poniedziałku do piątku w godz. 10.00 - 13.00, najpóźniej w terminie określonym w ust. 1. Treść dokumentu gwarancji lub poręczenia powinna zawierać w szczególności klauzulę, z której wynika zapłata kwoty wadium na rzecz Zamawiającego w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy. 4. Wadium powinno być wniesione na cały okres związania ofertą.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca spełni warunek poprzez dołączenie do oferty oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełniania przez Wykonawcę powyższego warunku będzie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia, określonego w części III.6) a) ogłoszenia na zasadzie spełnia/ nie spełnia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca winien wykazać, że wykonał w ciągu ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie roboty budowlane polegające na wymianie okien o wartości brutto nie mniejszej niż 40.000,00 złotych i potwierdzić, że powyższe roboty budowlane zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone; Ocena spełniania przez Wykonawcę powyższego warunku będzie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia i dokumentów, określonych w części III.6) a), b) c) ogłoszenia na zasadzie spełnia/ nie spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca spełni warunek poprzez dołączenie do oferty oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełniania przez Wykonawcę powyższego warunku będzie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia, określonego w części III.6) a) ogłoszenia na zasadzie spełnia/ nie spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca winien dysponować co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, uprawniające do kierowania robotami budowlanymi. Ocena spełniania przez Wykonawcę powyższego warunku będzie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia i dokumentów, określonych w części III.6) a), d), e) ogłoszenia na zasadzie spełnia/ nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca spełni warunek poprzez dołączenie do oferty oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełniania przez Wykonawcę powyższego warunku będzie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia, określonego w części III.6) a) ogłoszenia na zasadzie spełnia/ nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
a) Deklarację zgodności z Polską Normą lub ważną aprobatę techniczną ITB dla oferowanej stolarki okiennej; b) Certyfikat zgodności ITB dla okien, wkładów i okuć; c) Atesty higieniczne dla okien; d) Atest higieniczny na wkład szybowy; e) Atesty higieniczne dla zastosowanych materiałów (PCV, uszczelki, okucia); f) Orzeczenie o stopniu palności; g) Certyfikat COBR na okucia.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
a) Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, b) Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych, polegających na wymianie okien ( co najmniej 2 roboty) z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania - wzór stanowi załącznik nr 4 do SIWZ, c) Dokumenty ( referencje, listy referencyjne lub dokumenty o podobnym charakterze ) potwierdzające,że co najmniej 2 roboty zawarte w wykazie, o którym mowa w pkt b) zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. d) Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia , w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informację o podstawie do dysponowania tymi osobami - wykaz i oświadczenie załącznik nr 5 do SIWZ. e) Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty mogą dotyczyć terminu zakończenia zamówienia w przypadku: -zdarzeń powstałych w trakcie realizacji umowy, wynikające z tzw. siły wyższej (np. klęski naturalne, gwałtowne zdarzenia polityczne, ekonomiczne, strajki itp.), -złych warunków atmosferycznych, uniemożliwiających dotrzymanie założonych terminów.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzoz.proszowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej
ul. Kopernika 13
32-100 Proszowice
Dział Zamówień Publicznych.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.06.2012 godzina 12:30, miejsce: W siedzibie Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Proszowicach 32-100 Proszowice, ul. Kopernika 13, Budynek Główny, I piętro (sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI PROSZOWICE
- Poprawa infrastruktury drogowej Gminy i Miasta Proszowice poprzez modernizacje/remont dróg gminnych w Gminie Proszowice" - Etap I
- Poprawa infrastruktury drogowej Gminy i Miasta Proszowice poprzez modernizacje/remont dróg gminnych w Gminie Proszowice" - Etap II
- Poprawa infrastruktury drogowej Gminy i Miasta Proszowice poprzez modernizacje/remont dróg gminnych w Gminie Proszowice" - Etap III
- Dostawa narzędzi do zabiegów chirurgicznych.
więcej: przetargi PROSZOWICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Lubostroń, pałac, XVIII w., kontynuacja prac konserwatorsko-restauratorskich stolarki okiennej i drzwiowej- etap końcowy
- Remont budynków przy ul. Policjantów 7 i Krakusa 2-3 na terenie Szkoły Policji w Słupsku.
- Przebudowa wybranych wnętrz służących działalności kulturalnej w budynku głównym Akademii Muzycznej im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu - I Etap
- Utworzenie i wsparcie funkcjonowania Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie diagnostyki i naprawy pojazdów
- BO - Remont i doposażenie Załęskich Przedszkoli i Szkół (MP30) w Zespole Szkół i Placówek Nr 2 w Katowicach
- Przebudowa budynku szkoły w Pstrągówce na Dzienny Dom Pomocy w Gminie Wiśniowa
więcej: Tynkowanie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.