eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jemielno › Budowa placu zabaw przy Zespole Szkół w Jemielnie i Zespole Szkół w Irządzach w ramach projektuModernizacja oddziałów przedszkolnych w Gminie Jemielno.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-06-06

Jemielno: Budowa placu zabaw przy Zespole Szkół w Jemielnie i Zespole Szkół w Irządzach w ramach projektu: Modernizacja oddziałów przedszkolnych w Gminie Jemielno.
Numer ogłoszenia: 122639 - 2014; data zamieszczenia: 06.06.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Jemielno , Jemielno 81, 56-209 Jemielno, woj. dolnośląskie, tel. 065 5447479, faks 065 5447482.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.jemielno.biuletyn.net

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa placu zabaw przy Zespole Szkół w Jemielnie i Zespole Szkół w Irządzach w ramach projektu: Modernizacja oddziałów przedszkolnych w Gminie Jemielno..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach realizacji zadania pn. Budowa placów zabaw przy Zespole Szkół w Jemielnie i Zespole Szkół w Irządzach. 2.Na budowę placu zabaw przy Zespole Szkół w Jemielnie składa się następujący zakres rzeczowy: 2.1.Powierzchnia placu zabaw-200m2, 2.2.Wyposażenie placu zabaw w tym: 2.2.1.Zabawka wielofunkcyjna firmy System Activ, zestaw 3 maluch, z drewna rdzeniowego mocowany za pomocą kotew metalowych lub równoważny- 1 zestaw, w skład której wchodzą co najmniej: a)wieża z dachem; b)schody wejściowe drewniane z poręczami drewnianymi; c)ślizg o długości min.2,0 m wykonany z blachy nierdzewnej boki zjeżdżalni metalowe malowane proszkowo lub z włókna szklanego; d)mostek łukowy o długości min. 0,8 m; e)wysokość podestów 1,0m; f)poręcza w formie zabezpieczającego płotku zamontowanego na wieży, mostku łukowym i podeście przy ślizgu, pomalowanego w różnych kolorach; 2.2.2.Ściana wspinaczkowa dla grupy wiekowej 3-15 lat wg katalogu nowa szkoła nr katalogowy RC0020 lub równoważny-1 szt, 2.2.3.Sprężynowce z cokołem do zamocowania wg katalogu nowa szkoła nr katalogowy SK 0018 lub równoważny-4 szt., 2.2.4 Huśtawka pojedyncza drewniana z drewna rdzeniowego mocowana za pomocą kotew metalowych z siedziskiem plastikowym , typu deska-5 szt. , 2.2.5.Piaskownica drewniana o wymiarze 1,6mx3,0m-1 szt., 2.2.6.Ogrodzenie z paneli ogrodzeniowych wys. 1,0 m wyposażone w dwie furtki - 40 mb ; 2.2.7.Nawierzchnia systemowa ze sztucznej trawy Fast Track 15 lub równoważna- 200 m2; 3.Na budowę placu zabawa przy Zespole Szkół w Irządzach składa się następujący zakres rzeczowy: 3.1.Powierzchnia placu zabaw-200m2, 3.2.Wyposażenie placu zabaw w tym: 3.2.1.Zabawka wielofunkcyjna firmy System Activ zestaw 3 maluch, z drewna rdzeniowego mocowany za pomocą kotew metalowych lub równoważny-1 zestaw, w skład której wchodzą co najmniej: a)wieża z dachem; b)schody wejściowe drewniane z poręczami drewnianymi; c)ślizg o długości min.2,0 m wykonany z blachy nierdzewnej boki zjeżdżalni metalowe malowane proszkowo lub z włókna szklanego, d)mostek łukowy o długości min. 0,8 m; e)wysokość podestów 1,0m; f)poręcza w formie zabezpieczającego płotku zamontowanego na wieży, mostku łukowym i podeście przy ślizgu pomalowanego w różnych kolorach, 3.2.2.Ściana wspinaczkowa dla grupy wiekowej 3-15 lat wg katalogu nowa szkoła nr katalogowy RC0020 lub równoważny-1 szt, 3.2.3 sprężynowce z cokołem do zamocowania, wg katalogu nowa szkoła nr katalogowy SK 0018 lub równoważny-5 szt., 3.2.4. Huśtawka pojedyncza drewniana z drewna rdzeniowego mocowana za pomocą kotew metalowych z siedziskiem plastikowym, typu deska-5 szt. , 3.2.5.Piaskownica drewniana o wymiarze 1,6mx3,0m-1 szt., 3.2.6.Ogrodzenie z paneli ogrodzeniowych wys. 1,0 m wyposażonego w dwie furtki-40 mb; 3.2.7.Nawierzchnia systemowa ze sztucznej trawy Fast Track 15 lub równoważna- 200m2; 4.Opis przedmiotu zamówienia zawarto w dokumentacji projektowej wraz z uzupełniającym ją przedmiarem robót i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót. Załączone do SIWZ przedmiary robót mają charakter wyłącznie pomocniczy-uzupełniający, ze względu na przyjęty sposób wynagrodzenia jako wynagrodzenia ryczałtowego. W razie wątpliwości co do zakresu przedmiotu zamówienia należy uznać, iż Wykonawca wykona wszystkie roboty niezbędne do ukończenia i właściwego funkcjonowania dzieła zgodnie z jego przeznaczeniem. 5.Wszystkim wskazaniom znaków towarowych, patentów lub pochodzenia występującym w opisie przedmiotu zamówienia towarzyszą wyrazy lub równoważny co oznacza, że dopuszcza się zastosowanie urządzeń i materiałów nie gorszych niż opisywane, tj. spełniających wymagania techniczne, funkcjonalne i jakościowe co najmniej takie jak wskazane lub lepsze, obrazujące elementy placów zabaw, jakie spodziewa się uzyskać Zamawiający. Wykonawca, który zdecyduje się zastosować urządzenia i materiały równoważne opisywane SIWZ, obowiązany jest wskazać w ofercie, że oferowane przez niego urządzenia i materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 6.Wszystkie zamontowane urządzenia powinny posiadać ważne certyfikaty zgodności z polskimi i europejskimi normami w tym z polską normą PN-EN 1176:2009 7.Urządzenia mają być zamontowane w gruncie na kotwach stalowych osadzonych na betonowych fundamentach, na głębokości zgodnej z wymaganiami producenta i przepisami bhp. 8.Wykonawca winien w ofercie uwzględnić koszt obsługi geodezyjnej, wytyczenia robót i oraz sporządzenia inwentaryzacji powykonawczej..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne 45.21.21.40 - Obiekty rekreacyjne 36.53.52.00 - 36.53.52.00 45.34.20.00 - Wznoszenie ogrodzeń .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 29.08.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wadium ustala się w wysokości 1.500,00 zł

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje i nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Do wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu Zamawiający uzna za właściwe złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, wskazanych przez ustawodawcę w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia ww. warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Spełnieniem warunku będzie wykonanie co najmniej jednego placu zabaw o minimalnej powierzchni 100 m2.Ocena spełnienia ww. warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje i nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Do wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu Zamawiający uzna za właściwe złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, wskazanych przez ustawodawcę w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia ww. warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykaz osób które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych ,doświadczenia i wykształcenia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacji o podstawie do dysponowania tymi osobami wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 5; Potwierdzeniem spełnienia warunku będzie dysponowanie : - jedną osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi o specjalności uprawnień konstrukcyjno-budowlanej.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje i nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Do wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu Zamawiający uzna za właściwe złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, wskazanych przez ustawodawcę w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia ww. warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
  • zaświadczenie niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

potwierdzenie wniesienia wadium,

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, jeżeli zajdzie którykolwiek z niżej wymienionych warunków: 1.Nastąpi zmiana prawa podatkowego- w zakresie zmiany wysokości podatku VAT na roboty objęte umową; 2.Nastąpi konieczność dokonania zmiany terminu wykonania na skutek: a)warunków atmosferycznych uniemożliwiających ze względów technologicznych wykonanie przedmiotu umowy w ustalonym terminie lub wpływających negatywnie na jakość wykonania lub trwałość przedmiotu umowy; b)warunków atmosferycznych uniemożliwiających prowadzenie robót budowlanych, przeprowadzenie prób i sprawdzeń, dokonywanie odbiorów; b)klęsk żywiołowych; c) zmian spowodowanych warunkami geologicznymi ,archeologicznymi lub terenowymi, w szczególności; -niewypały i niewybuchy; -wykopaliska archeologiczne; -wykrycie instalacji, urządzeń lub budowli podziemnych nie ujętych w dokumentacji projektowej i nie zinwentaryzowanych przez właścicieli i gestorów instalacji i urządzeń, a wymagających przebudowy w związku z wykonaniem przedmiotu umowy; 3.Zmiany zasad finansowania zadania wynikającego z podpisanej przez Zamawiającego umowy z Instytucją która przyznała środki na sfinansowanie zamówienia lub wprowadzenie zmian będzie następstwem zmian wytycznych lub zaleceń Instytucji dofinansowującej.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.jemielno.bliuletyn.net
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Jemielno, Jemielno 81 56-209 Jemielno.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.06.2014 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy Jemielno, sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt realizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionie Działanie 9.1. Wyrównanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty. Poddziałanie:9.1.1. Zmniejszenie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej Tytuł projektu: Modernizacja oddziałów przedszkolnych w Gminie Jemielno..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.