eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Roboty drogowe do wykonania w ramach bieżącego utrzymania i remontów dróg będących w zarządzie Burmistrza Dzielnicy Białołęka, tj.1. roboty drogowe dla remontów bieżących nawierzchni rozbieralnych jezdni, chodników i zjazdów z ulicy, wykonanych z chodnikowych płyt betonowych, betonowej kostki brukowej, trylinki oraz z kamienia polnego itp. materiałów; 2. wszelkie naprawy awaryjne nawierzchni rozbieralnych wraz z zabezpieczeniem miejsc powstałych awarii poprzez fizyczne wygrodzenie i odpowiednie oznakowanie.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-04-18

Warszawa: Roboty drogowe do wykonania w ramach bieżącego utrzymania i remontów dróg będących w zarządzie Burmistrza Dzielnicy Białołęka, tj.: 1. roboty drogowe dla remontów bieżących nawierzchni rozbieralnych jezdni, chodników i zjazdów z ulicy, wykonanych z chodnikowych płyt betonowych, betonowej kostki brukowej, trylinki oraz z kamienia polnego itp. materiałów; 2. wszelkie naprawy awaryjne nawierzchni rozbieralnych wraz z zabezpieczeniem miejsc powstałych awarii poprzez fizyczne wygrodzenie i odpowiednie oznakowanie.
Numer ogłoszenia: 122632 - 2012; data zamieszczenia: 18.04.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dzielnica Białołęka m. st. Warszawy , ul. Modlińska 197/232, 03-122 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5103125, faks 022 5103189.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bialoleka.waw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty drogowe do wykonania w ramach bieżącego utrzymania i remontów dróg będących w zarządzie Burmistrza Dzielnicy Białołęka, tj.: 1. roboty drogowe dla remontów bieżących nawierzchni rozbieralnych jezdni, chodników i zjazdów z ulicy, wykonanych z chodnikowych płyt betonowych, betonowej kostki brukowej, trylinki oraz z kamienia polnego itp. materiałów; 2. wszelkie naprawy awaryjne nawierzchni rozbieralnych wraz z zabezpieczeniem miejsc powstałych awarii poprzez fizyczne wygrodzenie i odpowiednie oznakowanie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty drogowe do wykonania w ramach bieżącego utrzymania i remontów dróg będących w zarządzie Burmistrza Dzielnicy Białołęka, tj.: 1. roboty drogowe dla remontów bieżących nawierzchni rozbieralnych jezdni, chodników i zjazdów z ulicy, wykonanych z chodnikowych płyt betonowych, betonowej kostki brukowej, trylinki, oraz z kamienia polnego itp. materiałów; 2. wszelkie naprawy awaryjne nawierzchni rozbieralnych wraz z zabezpieczeniem miejsc powstałych awarii poprzez fizyczne wygrodzenie i odpowiednie oznakowanie. . Szczegółowy zakres robót określono: a) w przedmiarach robót (stanowiących załącznik Nr 7 do SIWZ), b) w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót (stanowiących załącznik Nr 8 do SIWZ). Ponadto wykonawca zobowiązuje się do:: 1. przystąpienia do robót w ciągu 5 dni od daty wprowadzenia na plac budowy; 2. wskazania w dniu wprowadzenia na budowę kierownika robót budowlanych, posiadającego uprawnienia budowlane na wykonywanie robót objętych niniejszą umową; 3. realizacji przedmiotu umowy, zgodnie z protokołem wprowadzenia, co do zakresu rzeczowego i technologii robót oraz zgodnie z zakresem przedstawionym w przedmiarach robót, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, wiedzą techniczną, obowiązującymi normami technicznymi, przepisami, prawem budowlanym i umową; 4. zajęcia i zagospodarowania terenu związanego z potrzebami budowy, zorganizowania zaplecza budowy łącznie z zabezpieczeniem dostaw wody, energii elektrycznej oraz łączności telefonicznej na teren budowy stosownie do potrzeb. Wszystkie roboty i czynności z tym związane, Wykonawca wykona na własny koszt i we własnym zakresie, w ramach wynagrodzenia określonego w § 8 ust. 1 wzoru umowy; 5. ponoszenia odpowiedzialności za zajęty teren i do doprowadzenia terenu do porządku po zakończeniu robót w ciągu 3 dni; 6. opracowania oraz wdrożenia projektu organizacji ruchu na czas budowy, oznakowania ulicy i terenu budowy zgodnie z zatwierdzonym projektem oraz pokrycia kosztów wszystkich robót i czynności z tym związanych; 7. zapewnienia we własnym zakresie obsługi geodezyjnej, niezbędnej do realizacji przedmiotu umowy; 8. wykonania robót z materiałów własnych, które powinny odpowiadać co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie określonym w art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo Budowlane - Dz. U. z 2010r. Nr 243, poz. 1623, z późniejszymi zmianami; 9. dołożenia wszelkich starań dla zmniejszenia uciążliwości prowadzonych robót dla mieszkańców; 10. wykluczenia użycia hałaśliwego sprzętu w godzinach nocnych; 11. zapewnienia dojść i dojazdów mieszkańcom do okolicznych posesji; 12. prowadzenia robót w sposób nie powodujący szkód, w tym zagrożenia bezpieczeństwa ludzi i mienia; 13. poniesienia przez Wykonawcę odpowiedzialności wobec Zamawiającego i osób trzecich za szkody powstałe w toku realizacji przedmiotu umowy i ich bezzwłocznego naprawienia; 14. ponoszenia pełnej odpowiedzialności za działania, uchybienia i zaniechania podwykonawców jak za własne na zasadach ogólnych; 15. posiadania dokumentu potwierdzającego ubezpieczenie się od odpowiedzialności cywilnej, w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na czas realizacji przedmiotu umowy w wysokości nie mniejszej niż wysokość złożonej oferty brutto. Ubezpieczenie to musi obejmować również podwykonawców; 16. protokólarnego przekazania Zamawiającemu wykonanych robót, wraz z kompletem dokumentów, szkiców powykonawczych z obmiarem robót, atestów wbudowanych materiałów; 17. zapewnienia całodobowej gotowości do realizacji prac awaryjnych, w tym w dni wolne od pracy oraz niezwłocznego zabezpieczenia miejsca awarii i przystąpienia do jej usuwania, zgodnie z zapisami § 1 ust.8 wzoru umowy; 18. przestrzegania przepisów ustawy o ochronie danych osobowych oraz procedur określonych w tym zakresie..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 Ustawy, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg 45.22.00.00 - Roboty inżynieryjne i budowlane 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45.22.20.00 - Roboty budowlane w zakresie robót inżynieryjnych, z wyjątkiem mostów, tuneli, szybów i kolei podziemnej .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 6 500,00 PLN (słownie: sześć tysięcy pięćset złotych). Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca wykaże się wykonaniem w okresie ostatnich 5 - ciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonał zamówienia o charakterze i złożoności podobnej do przedmiotu zamówienia: - co najmniej trzy zamówienia polegające na wykonaniu nawierzchni rozbieralnych z betonowej kostki brukowej, płyt chodnikowych itp. materiałów wraz robotami towarzyszącymi o wartości brutto minimum 100 000,00 złotych (sto tysięcy zł) każde. Warunek, o którym mowa powyżej musi być udokumentowany jednoznacznie co do zakresu zrealizowanych robót w wykazie zrealizowanych robót (wg załącznika nr 4) - tzn. w przypadku ujęcia w wykazie kompleksowych robót drogowych, w kolumnie rodzaj robót oraz wartość zamówienia należy wyszczególnić roboty odpowiadające przedmiotowi zamówienia wraz z podaniem ich wartości. Powyższe winno być potwierdzone dokumentami, z których wynika, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca wykaże się posiadaniem w banku lub spółdzielczej kasie oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, środków finansowych lub zdolności kredytowej Wykonawcy w kwocie nie mniejszej niż 100 tys. złotych (słownie: sto tysięcy złotych).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Inne dokumenty, które należy załączyć do oferty: a) Oferta na formularzu ofertowym o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. Zgodnie z art. 36 ust. 4 Ustawy Zamawiający żąda żeby Wykonawca wskazał w formularzu oferty części zamówienia, których wykonanie powierzy podwykonawcom. b) Kosztorysy ofertowe sporządzone metodą kalkulacji uproszczonej, należy wykonać na podstawie przedmiarów robót oraz cen jednostkowych brutto. UWAGA: Każda cena jednostkowa podana w kosztorysie ofertowym musi uwzględniać obowiązujący podatek VAT, czyli być podana brutto. Kosztorys ofertowy powinien być sporządzony wg niżej załączonej tabeli: L.p. Podstawa Opis i wyliczenia J.m Przedmiar Cena jednostk. brutto w zł. Wartość robót brutto w zł. (iloczyn kolum. 5 i 6) 1 2 3 4 5 6 7 Inne dokumenty, które zaleca się załączyć do oferty: a) Zestawienie kosztów zamówienia - załącznik nr 5 do SIWZ, b) Dokument potwierdzający, iż oferta została podpisana przez osobę właściwie umocowaną, jeżeli nie wynika to z innych dokumentów załączonych do oferty, c) Kserokopia potwierdzenia wniesienia wadium w formie określonej w pkt. 4 SIWZ.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian 4. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania następujących zmian w umowie, które zostały przewidziane w SIWZ, w niżej wymienionych przypadkach i na niżej określonych warunkach: 4.1. Wprowadzenie do przedmiotu zamówienia zmian o których mowa w art.36a ust.5 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r, Prawo budowlane (Dz.U. z 2010 r. Nr 243, poz.1623, z późn. zm.). Zmiana będzie możliwa w przypadku jej akceptacji przez Zamawiającego i będzie wynikała ze zmian ustaw lub rozporządzeń regulujących realizację przedmiotu zamówienia lub będzie niezbędna ze względu na konieczność prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z przyszłym sposobem użytkowania, 4.2. Zmiana terminu wykonania przedmiotu umowy. Zmiana możliwa będzie w przypadku konieczności wstrzymania wykonywania całości lub części robót na skutek okoliczności niezależnych od Wykonawcy, w szczególności takich, jak: a) niekorzystne warunki atmosferyczne, uniemożliwiające prowadzenie robót (np. opady śniegu, deszczu, temperatury - 5oC, b) przyczyny techniczne tj. kolizje z nie zainwentaryzowanym uzbrojeniem podziemnym lub innymi obiektami, c) przyczyny organizacyjne, tj. brak pełnego dostępu do terenu budowy, d) przyczyny losowe (np. huragan, powódź lub inne kataklizmy), e) ujawnienie się w trakcie wykonywania przedmiotu zamówienia wad w dokumentacji projektowej, f) konieczność wprowadzenia do przedmiotu zamówienia zmian zgodnie z ppkt. 4.1., Podstawą dokonania powyższych zmian będzie potwierdzenie w dokumentacji budowy, przez inspektora nadzoru i, wystąpienia w.w. okoliczności uzasadniających zmianę terminu i sporządzenie protokółu konieczności potwierdzonego przez Zamawiającego. 4.3. Zmiana wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy. Jeżeli w wyniku wprowadzonych zmian do przedmiotu umowy zgodnie z ppkt. 4.1. wynikną roboty zamienne, zaniechane lub dodatkowe niezbędne do wykonania przedmiotu umowy, możliwa będzie zmiana wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy w trybie zgodnym z ustawą Prawo Zamówień Publicznych w formie aneksu lub dodatkowej umowy. Wartość tej zmiany ustalona zostanie według zasad określonych w § 5 ust. 2 wzoru umowy. 5. W przypadku zaistnienia powyższych okoliczności zostaną spisane stosowne protokoły konieczności i podpisane aneksy do umowy. 6. Poza okolicznościami wymienionymi w pkt 4 zakazuje się dodatkowych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bialoleka.waw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd m. st. Warszawy Dzielnica Białołęka 03-122 Warszawa ul. Modlińska 197, II piętro, wejście C, pok. 232A.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.05.2012 godzina 12:00, miejsce: Urząd m. st. Warszawy Dzielnica Białołęka 03-122 Warszawa ul. Modlińska 197, II piętro, wejście C, pok. 232A.

IV.4.5) Termin związania ofertą: do 05.06.2012.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.