eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krasnobród › Krasnobród - miasto turystyki i rekreacji. Rozbudowa infrastruktury turystycznej i rekreacyjnej. 1. Kompleks obiektów sportowo-relaksacyjnych przy ul. Zamojskiej. 2. Utwardzenie terenów rekreacyjnych przy ul. Zamojskiej. 3. Zagospodarowanie terenu zieleni

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-05-04

Krasnobród: Krasnobród - miasto turystyki i rekreacji. Rozbudowa infrastruktury turystycznej i rekreacyjnej. 1. Kompleks obiektów sportowo-relaksacyjnych przy ul. Zamojskiej. 2. Utwardzenie terenów rekreacyjnych przy ul. Zamojskiej. 3. Zagospodarowanie terenu zieleni przy Placu Siekluckiego. 4. Zagospodarowanie skarpy przy wjeździe do Krasnobrodu. 5. Oznakowanie turystyczne oraz oznakowanie ulic w Krasnobrodzie. 6. Wykonanie rzeźby Marysieńka do fontanny na Placu Siekluckiego. 7. Wykonanie i montaż tablic z informacją turystyczną.
Numer ogłoszenia: 122534 - 2010; data zamieszczenia: 04.05.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Krasnobród , ul. 3 Maja 36, 22-440 Krasnobród, woj. lubelskie, tel. 0-84 660 7691, faks 0-84 660 7692.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.krasnobrod.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Krasnobród - miasto turystyki i rekreacji. Rozbudowa infrastruktury turystycznej i rekreacyjnej. 1. Kompleks obiektów sportowo-relaksacyjnych przy ul. Zamojskiej. 2. Utwardzenie terenów rekreacyjnych przy ul. Zamojskiej. 3. Zagospodarowanie terenu zieleni przy Placu Siekluckiego. 4. Zagospodarowanie skarpy przy wjeździe do Krasnobrodu. 5. Oznakowanie turystyczne oraz oznakowanie ulic w Krasnobrodzie. 6. Wykonanie rzeźby Marysieńka do fontanny na Placu Siekluckiego. 7. Wykonanie i montaż tablic z informacją turystyczną..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA NR 1 Zadanie 1. Kompleks obiektów sportowo-relaksacyjnych dla dzieci i młodzieży - rozbudowa infrastruktury turystycznej i relaksacyjnej ul. Zamojska (działka nr 1220/2). Montaż palisad gumowych 9-czesciowych - 104 szt. Wykonanie nawierzchni z piasku o gr. warstwy 10cm - 283m2. Montaż koszy na wysięgniku do koszykówki - 1 szt., Montaż i ustawienie gotowych zestawów zabawowych - 2 szt., Montaż ławek - 7 szt., ustawienie koszy na śmieci - 7 szt., ustawienie stojaka na rowery z fundamentem - 2 szt., ustawienie i montaż tablicy z regulaminem placu zabaw - 2 szt. Osadzenie słupków do zamontowania paneli ogrodzeniowych w fundamentach betonowych -146szt. , Montaż gotowej furtki - 1 szt. Montaż bramy przesuwnej -1 szt., Osadzenie paneli ogrodzeniowych - 144szt. Humusowanie skarp z obsianiem - 2949m2. Sadzenie drzew i krzewów liściastych - 135szt. Sadzenie drzew i krzewów iglastych - 94szt. Obsadzenie kwietników bylinami - 4m2. Zadanie 2. Utwardzenie terenów rekreacyjnych przy ul. Zamojskiej w Krasnobrodzie (rejon działek nr 1220/1 i nr 1220/2). Roboty przygotowawcze - usunięcie warstwy ziemi urodzajnej (humusu) o grubości do 15cm za pomocą spycharek -4963m2. - mechaniczna rozbiórka krawężników betonowych 15X30 cm - 3,000m - roboty remontowe -ciecie piłą nawierzchni bitumicznych - 31,00m - wbudowanie rury ochronnej dwudzielnej o śr. fi 80mm - 8,00m Roboty ziemne - roboty ziemne z transportem urobku na odległość 3km z wbudowaniem w nasyp - 2616m3 - roboty ziemne z transportem urobku na odległość do 1 km - 624m3 - wykopy oraz przekopy głębokości do 3,00m wykonywane na nasyp wraz z formowaniem i zagęszczeniem - 3m3 Roboty odwodnieniowe - regulacja pionowa studzienek telekomunikacyjnych - 2 szt. Podbudowy - profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni -1126m2 - podbudowa z kruszywa łamanego pod mini boisko do koszykówki gr. warstwy 15cm - 81,00m2 Nawierzchnia - Nawierzchnie alei gr. 12cm z kruszywa - 715m2 - Nawierzchnie mini boiska do koszykówki z kostki elastycznej kolorowej gr. 4,3cm, układane na podsypce cementowo-piaskowej - 81,00m2 Roboty wykończeniowe - obsianie skarp przy chodniku od km 0+200 - 41,00m2 - przepusty rurowe pod chodnikiem, rury betonowe o średnicy 60cm na ławie fundamentowej żwirowej gr. 20cm - 4,0m -przepusty rurowe pod chodnikiem, rury betonowe o średnicy 60cm na ławie fundamentowej żwirowej (tłuczniowej grub 20cm zakończenia kołnierzowe. Urządzenia bezpieczeństwa ruchu - słupki do znaków drogowych z rur stalowych o średnicy 70mm - 7 szt. -pionowe znaki drogowe - 7 szt. -oznakowanie poziome jezdni farbą chlorokauczukową odblaskową - 17,200m2 Elementy ulic -krawężniki betonowe wystające o wymiarach 15X30cm wraz z wykonaniem ław z oporem z betonu B-10 na podsypce cementowo-piaskowej. -obrzeża betonowe kolorowe o wymiarach 20X6cm na podsypce piaskowej, spoiny wypełnione zaprawą cementową - 979,000m -obrzeża betonowe mini boiska do koszykówki o wymiarach 28X6cm z elastyczną nakładką na podsypce piaskowej - 36,000m - chodniki z kostki brukowej grubości 6cm szarej układanej na podsypce cementowo-piaskowej - 231m2 - chodniki z kostki brukowej betonowej grubości 6cm kolorowej, układane na podsypce cementowo-piaskowej, spoiny wypełniane piaskiem - 99,000m2. Zadanie 3. Zagospodarowanie terenu zieleni przy Placu Siekluckiego w Krasnobrodzie (Zielona wyspa). Działki nr ewid. 2368, 2367, 2369. Elementy zagospodarowania terenu i zieleń. Chodniki z kostki kamiennej o wys. 6cm na podsypce cementowo-piaskowej - 246,000m2. Wykonanie trawników dywanowych siewem na gruncie - 198,000m2. Wypełnianie kręgów murków oporowych - 123,400m2. Roboty ziemne i transport ziemi z transportem urobku na odległość do 1 km - 101,543m3 Sadzenie drzew i krzewów iglastych - 45,00szt. ( krzewy podrośnięte około 1m wysokości) Obsadzenie kwietników bylinami przy ilości 9 szt./m2 - 11,00m2 Wyłożenie powierzchni 120m2 wokół nowych nasadzeń warstwą kory kolorowej o grubości 5cm - 6,000m3. Montaż wodo zbiorów - szt. 2,00 Ustawienie ławek parkowych - 8,000szt. Zakup i ustawienie koszy na śmieci - 6,000szt. Wykonanie siedzisk drewnianych na murkach z łupka serycytowego - 11,00szt. Konstrukcja - roboty murarskie i zbrojarskie Usunięcie warstwy ziemi urodzajnej (humusu) o grubości do 15cm za pomocą spycharek - 46,980m2 Roboty ziemne z przewozem gruntu taczkami - 14,810m3 Zbrojenie konstrukcji żelbetowych elementów budynków i budowli prętami stalowymi gładkimi - 0,066t Zbrojenie konstrukcji żelbetowych elementów budynków i budowli prętami stalowymi żebrowanymi - 0,175t Ławy fundamentowe betonowe, prostokątne szer. do 0,60m - 7,050m3 Podłoża z kruszyw naturalnych grubości 10cm - podsypka pod ławy fundamentowe- 47,000m2. Fundamenty z kamienia miękkiego lub średniotwardego - 8,100m3. Ściany przyziemia i pięter z kamienia miękkiego lub średniotwardego - murki z wapienia józefowskiego - 2,000m3. Wieńce monolityczne na ścianach zewn. o szerokości do 30cm - 2,880m3. Ściany przyziemia i pięter z kamienia twardego - Murki z łupka serycytowego - 20,8m3. Krawężniki kamienne wystające o wym. 20X25 cm na podsypce piaskowej. CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA NR 2 Zagospodarowanie skarpy przy wjeździe do Krasnobrodu. - Ręczne ścinanie i karczowanie, zagajniki średniej gęstości - wycięcie żywopłotu - 0,037 ha. - Ręczne ścinanie i karczowanie, krzaki rzadkie - usuniecie pojedynczych zakrzaczeń - 0,017 ha. - Przycięcie ręczne pni - 7 szt. - opryskanie skarpy środkiem chwastobójczym - 1700,00m2 - oczyszczenie terenu z kamieni i różnych pozostałości nieorganicznych - 0,6m3 - wzmacnianie powierzchni skarp geosiatkami i geowłókninami, sposób ręczny- 500,00m2. - rozścielenie ziemi urodzajnej, na skarpach o nachyleniu 1:2, ręcznie - 20m3. - kalkulacja indywidualna - wykonanie kształtu liter i godła z obrzeży plastikowych wraz z przygotowaniem podłoża pod zasadzenie roślinności - 150m - roboty ziemne koparkami przedsiębiernymi, z transportem urobku samochodami samowyładowczymi do 1 km - 20,00m3. - przygotowanie terenu pod obsadzenie roślinności w gruncie kategorii III, z wymianą gleby rodzimej warstwą ziemi gr. 15cm - 117,63m2. - obsadzenie roślinności - 1307 szt. (rośliny podrośnięte, donice 5 litrowe). - wyścielenie roślinności korą kolorową - 70 worków CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA NR 3 Zadanie 1 Oznakowanie turystyczne oraz oznakowanie ulic w Krasnobrodzie - aluminiowe systemy informacji wizualnej. -wykonanie fundamentów betonowych z betonu żwirowego o obj.0.3 m3 ( 46szt) - 2,07m3 - słupki do znaków drogowych z rur stalowych o śr. 50 mm - 46,00szt. - przymocowanie tablic znaków drogowych zakazu, nakazu, ostrzegawczych, informacyjnych o powierzchni do 0.3 m2 - 70szt. Zadanie 2 Wykonanie i montaż tablic z informacją turystyczną. Tablice zostaną umieszczone na terenie miasta Krasnobród przy niżej wymienionych skrzyżowaniach dróg: ulicy Tomaszowskiej z ulicą Al. N.M.P - na terenie działki nr 1335/8 oraz przy ulicy Kościuszki - na terenie działki nr 1906/1. - wykonanie fundamentów betonowych z betonu Żwirowego o obj.0.3 m3 - 0,540m3 - słupy i przypory stalowe z NP 140 - 12,00szt - montaż tablic informacyjnych - drogowskazów - 3,00szt. CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA NR 4 Wykonanie rzeźby Marysieńka do fontanny na Placu Siekluckiego w Krasnobrodzie. (działka nr ewid. 2365). - rzeźby figuralne, o objętości do 0.6 m3 - 1 element. - impregnacja strukturalna obiektu kamiennego - żywicą poliestrową - 2 m2. - impregnacja strukturalna obiektu kamiennego - żywicą poliestrową - 1 kpl..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.27.20-8, 45.11.27.10-5, 37.53.52.00-9, 45.11.27.23-9, 31.52.32.00-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie przewiduje wnoszenia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania przez Wykonawcę specjalnych uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie warunku posiadania przez Wykonawcę wiedzy i doświadczenia Wykonawca winien udokumentować się zrealizowaniem w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: Dla części zamówienia nr 1 Przynajmniej jednej roboty budowlanej związanej z kształtowaniem terenów sportowych lub rekreacyjnych lub zielonych. Wykonawca spełni również ten warunek jeśli udokumentuje zrealizowanie przynajmniej jednej roboty budowlanej której przedmiotem była budowa lub przebudowa placów miejskich lub ciągów pieszych lub rowerowych. Wartość wykonanej roboty nie może być mniejsza niż 200.000,00 zł brutto. Dla części zamówienia nr 2 Przynajmniej jednej roboty budowlanej związanej z kształtowaniem terenów rekreacyjnych lub zielonych. Wartość wykonanej roboty nie może być mniejsza niż 20.000,00 zł brutto. Dla części zamówienia nr 3 Przynajmniej jednej roboty budowlanej związanej z montażem oznakowania drogowego pionowego lub informacyjnego. Wartość wykonanego oznakowania nie może być mniejsza niż 20.000,00 zł brutto. Dla części zamówienia nr 4 Przynajmniej jednej roboty budowlanej związanej z wykonaniem rzeźby lub popiersia. Wartość wykonanej roboty nie może być mniejsza niż 15 000,00 zł brutto.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie warunku dysponowania przez Wykonawcę potencjałem technicznym do realizacji przedmiotu zamówienia wykonawcy muszą udokumentować dysponowanie następującymi narzędziami i urządzeniami technicznymi: Dla części zamówienia nr 1 Przynajmniej jedną koparką podsiębierną, jednym samochodem samowyładowczym, jedną ładowarko - koparką, jedną płytą mechaniczną wibracyjną, jedną betoniarką wolnospadową o poj. 150 litrów, jedną piłą do cięcia asfaltu, jedną piłą do cięcia kostki brukowej. Dla części zamówienia nr 2 Przynajmniej jedną koparką podsiębierną lub minikoparką, jednym samochodem samowyładowczym. Dla części zamówienia nr 3 Przynajmniej jednym samochodem dostawczym, jedną betoniarką wolnospadową o poj. 100l. Dla części zamówienia nr 4 Przynajmniej jednym kompletem narzędzi do rzeźbienia w piaskowcu.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie warunku dysponowania przez Wykonawcę osobami zdolnymi do wykonania zamówienia wykonawcy muszą udokumentować dysponowanie następującymi osobami w ilości minimum: Dla części zamówienia nr 1 Przynajmniej dwoma brukarzami, dwoma robotnikami budowlanymi, jednym kierowcą samochodu ciężarowego, jednym monterem urządzeń sanitarnych, jednym operatorem koparki, jednym murarzem i jednym pracownikiem do spraw zieleni. Dla części zamówienia nr 2 Przynajmniej dwoma robotnikami, jednym kierowcą, jednym operatorem minikoparki i jednym pracownikiem do spraw zieleni. Dla części zamówienia nr 3 Przynajmniej dwoma robotnikami budowlanymi i jednym kierowcą. Dla części zamówienia nr 4 Przynajmniej jedną osobą -rzeźbiarzem artystą.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Wykonawca winien udokumentować, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Przedmiotem ubezpieczenia ma być odpowiedzialność cywilna wykonawcy z tytułu szkód, jakie może wyrządzić osobom trzecim w związku z prowadzoną działalnością lub posiadaniem mienia. Wykonawca spełni warunek dla części zamówienia nr 1 jeśli będzie ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej na kwotę co najmniej 100.000,00zł. Wykonawca spełni warunek dla części zamówienia nr 3 jeśli będzie ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej na kwotę co najmniej 50.000,00zł. Dla części zamówienia nr 2 i nr 4 zamawiający nie ustanawia szczegółowego warunku w zakresie znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej - wykonawca składający ofertę na cześć zamówienia nr 2 nr 4 nie musi posiadać zawartej polisy od odpowiedzialności cywilnej.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

nie dotyczy

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krasnobrod.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Krasnobrodzie ul. 3 Maja 36 22-440 Krasnobród.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.05.2010 godzina 08:00, miejsce: Urząd Miejski w Krasnobrodzie - Sekretariat ul. 3 Maja 36 22-440 Krasnobród.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt Krasnobród - miasto turystyki i rekreacji. Rozbudowa infrastruktury turystycznej i rekreacyjnej - finansowany jest z Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach działania 4.1/ 413 Wdrażanie Lokalnych Strategii Rozwoju Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007 -2013 w zakresie operacji, które odpowiadają warunkom przyznania pomocy w ramach działania Małe projekty..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie 1. Kompleks obiektów sportowo-relaksacyjnych dla dzieci i młodzieży - rozbudowa infrastruktury turystycznej i relaksacyjnej ul. Zamojska (działka nr 1220/2). Zadanie 2. Utwardzenie terenów rekreacyjnych przy ul. Zamojskiej w Krasnobrodzie (rejon działek nr 1220/1 i nr 1220/2). Zadanie 3. Zagospodarowanie terenu zieleni przy Placu Siekluckiego w Krasnobrodzie (Zielona wyspa). Działki nr ewid. 2368, 2367, 2369..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 1. Kompleks obiektów sportowo-relaksacyjnych dla dzieci i młodzieży - rozbudowa infrastruktury turystycznej i relaksacyjnej ul. Zamojska (działka nr 1220/2). Montaż palisad gumowych 9-czesciowych - 104 szt. Wykonanie nawierzchni z piasku o gr. warstwy 10cm - 283m2. Montaż koszy na wysięgniku do koszykówki - 1 szt., Montaż i ustawienie gotowych zestawów zabawowych - 2 szt., Montaż ławek - 7 szt., ustawienie koszy na śmieci - 7 szt., ustawienie stojaka na rowery z fundamentem - 2 szt., ustawienie i montaż tablicy z regulaminem placu zabaw - 2 szt. Osadzenie słupków do zamontowania paneli ogrodzeniowych w fundamentach betonowych -146szt. , Montaż gotowej furtki - 1 szt. Montaż bramy przesuwnej -1 szt., Osadzenie paneli ogrodzeniowych - 144szt. Humusowanie skarp z obsianiem - 2949m2. Sadzenie drzew i krzewów liściastych - 135szt. Sadzenie drzew i krzewów iglastych - 94szt. Obsadzenie kwietników bylinami - 4m2. Zadanie 2. Utwardzenie terenów rekreacyjnych przy ul. Zamojskiej w Krasnobrodzie (rejon działek nr 1220/1 i nr 1220/2). Roboty przygotowawcze - usunięcie warstwy ziemi urodzajnej (humusu) o grubości do 15cm za pomocą spycharek -4963m2. - mechaniczna rozbiórka krawężników betonowych 15X30 cm - 3,000m - roboty remontowe -ciecie piłą nawierzchni bitumicznych - 31,00m - wbudowanie rury ochronnej dwudzielnej o śr. fi 80mm - 8,00m Roboty ziemne - roboty ziemne z transportem urobku na odległość 3km z wbudowaniem w nasyp - 2616m3 - roboty ziemne z transportem urobku na odległość do 1 km - 624m3 - wykopy oraz przekopy głębokości do 3,00m wykonywane na nasyp wraz z formowaniem i zagęszczeniem - 3m3 Roboty odwodnieniowe - regulacja pionowa studzienek telekomunikacyjnych - 2 szt. Podbudowy - profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni -1126m2 - podbudowa z kruszywa łamanego pod mini boisko do koszykówki gr. warstwy 15cm - 81,00m2 Nawierzchnia - Nawierzchnie alei gr. 12cm z kruszywa - 715m2 - Nawierzchnie mini boiska do koszykówki z kostki elastycznej kolorowej gr. 4,3cm, układane na podsypce cementowo-piaskowej - 81,00m2 Roboty wykończeniowe - obsianie skarp przy chodniku od km 0+200 - 41,00m2 - przepusty rurowe pod chodnikiem, rury betonowe o średnicy 60cm na ławie fundamentowej żwirowej gr. 20cm - 4,0m -przepusty rurowe pod chodnikiem, rury betonowe o średnicy 60cm na ławie fundamentowej żwirowej (tłuczniowej grub 20cm zakończenia kołnierzowe. Urządzenia bezpieczeństwa ruchu - słupki do znaków drogowych z rur stalowych o średnicy 70mm - 7 szt. -pionowe znaki drogowe - 7 szt. -oznakowanie poziome jezdni farbą chlorokauczukową odblaskową - 17,200m2 Elementy ulic -krawężniki betonowe wystające o wymiarach 15X30cm wraz z wykonaniem ław z oporem z betonu B-10 na podsypce cementowo-piaskowej. -obrzeża betonowe kolorowe o wymiarach 20X6cm na podsypce piaskowej, spoiny wypełnione zaprawą cementową - 979,000m -obrzeża betonowe mini boiska do koszykówki o wymiarach 28X6cm z elastyczną nakładką na podsypce piaskowej - 36,000m - chodniki z kostki brukowej grubości 6cm szarej układanej na podsypce cementowo-piaskowej - 231m2 - chodniki z kostki brukowej betonowej grubości 6cm kolorowej, układane na podsypce cementowo-piaskowej, spoiny wypełniane piaskiem - 99,000m2. Zadanie 3. Zagospodarowanie terenu zieleni przy Placu Siekluckiego w Krasnobrodzie (Zielona wyspa). Działki nr ewid. 2368, 2367, 2369. Elementy zagospodarowania terenu i zieleń. Chodniki z kostki kamiennej o wys. 6cm na podsypce cementowo-piaskowej - 246,000m2. Wykonanie trawników dywanowych siewem na gruncie - 198,000m2. Wypełnianie kręgów murków oporowych - 123,400m2. Roboty ziemne i transport ziemi z transportem urobku na odległość do 1 km - 101,543m3 Sadzenie drzew i krzewów iglastych - 45,00szt. ( krzewy podrośnięte około 1m wysokości) Obsadzenie kwietników bylinami przy ilości 9 szt./m2 - 11,00m2 Wyłożenie powierzchni 120m2 wokół nowych nasadzeń warstwą kory kolorowej o grubości 5cm - 6,000m3. Montaż wodo zbiorów - szt. 2,00 Ustawienie ławek parkowych - 8,000szt. Zakup i ustawienie koszy na śmieci - 6,000szt. Wykonanie siedzisk drewnianych na murkach z łupka serycytowego - 11,00szt. Konstrukcja - roboty murarskie i zbrojarskie Usunięcie warstwy ziemi urodzajnej (humusu) o grubości do 15cm za pomocą spycharek - 46,980m2 Roboty ziemne z przewozem gruntu taczkami - 14,810m3 Zbrojenie konstrukcji żelbetowych elementów budynków i budowli prętami stalowymi gładkimi - 0,066t Zbrojenie konstrukcji żelbetowych elementów budynków i budowli prętami stalowymi żebrowanymi - 0,175t Ławy fundamentowe betonowe, prostokątne szer. do 0,60m - 7,050m3 Podłoża z kruszyw naturalnych grubości 10cm - podsypka pod ławy fundamentowe- 47,000m2. Fundamenty z kamienia miękkiego lub średniotwardego - 8,100m3. Ściany przyziemia i pięter z kamienia miękkiego lub średniotwardego - murki z wapienia józefowskiego - 2,000m3. Wieńce monolityczne na ścianach zewn. o szerokości do 30cm - 2,880m3. Ściany przyziemia i pięter z kamienia twardego - Murki z łupka serycytowego - 20,8m3. Krawężniki kamienne wystające o wym. 20X25 cm na podsypce piaskowej..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.27.20-8, 45.11.27.10-5, 37.53.52.00-9, 45.11.27.23-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 01.06.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zagospodarowanie skarpy przy wjeździe do Krasnobrodu..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zagospodarowanie skarpy przy wjeździe do Krasnobrodu. - Ręczne ścinanie i karczowanie, zagajniki średniej gęstości - wycięcie żywopłotu - 0,037 ha. - Ręczne ścinanie i karczowanie, krzaki rzadkie - usuniecie pojedynczych zakrzaczeń - 0,017 ha. - Przycięcie ręczne pni - 7 szt. - opryskanie skarpy środkiem chwastobójczym - 1700,00m2 - oczyszczenie terenu z kamieni i różnych pozostałości nieorganicznych - 0,6m3 - wzmacnianie powierzchni skarp geosiatkami i geowłókninami, sposób ręczny- 500,00m2. - rozścielenie ziemi urodzajnej, na skarpach o nachyleniu 1:2, ręcznie - 20m3. - kalkulacja indywidualna - wykonanie kształtu liter i godła z obrzeży plastikowych wraz z przygotowaniem podłoża pod zasadzenie roślinności - 150m - roboty ziemne koparkami przedsiębiernymi, z transportem urobku samochodami samowyładowczymi do 1 km - 20,00m3. - przygotowanie terenu pod obsadzenie roślinności w gruncie kategorii III, z wymianą gleby rodzimej warstwą ziemi gr. 15cm - 117,63m2. - obsadzenie roślinności - 1307 szt. (rośliny podrośnięte, donice 5 litrowe). - wyścielenie roślinności korą kolorową - 70 worków.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.27.10-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 01.11.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie 1 Oznakowanie turystyczne oraz oznakowanie ulic w Krasnobrodzie - aluminiowe systemy informacji wizualnej. Zadanie 2 Wykonanie i montaż tablic z informacją turystyczną. Tablice zostaną umieszczone na terenie miasta Krasnobród przy niżej wymienionych skrzyżowaniach dróg: ulicy Tomaszowskiej z ulicą Al. N.M.P - na terenie działki nr 1335/8 oraz przy ulicy Kościuszki - na terenie działki nr 1906/1..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 1 Oznakowanie turystyczne oraz oznakowanie ulic w Krasnobrodzie - aluminiowe systemy informacji wizualnej. -wykonanie fundamentów betonowych z betonu żwirowego o obj.0.3 m3 ( 46szt) - 2,07m3 - słupki do znaków drogowych z rur stalowych o śr. 50 mm - 46,00szt. - przymocowanie tablic znaków drogowych zakazu, nakazu, ostrzegawczych, informacyjnych o powierzchni do 0.3 m2 - 70szt. Zadanie 2 Wykonanie i montaż tablic z informacją turystyczną. Tablice zostaną umieszczone na terenie miasta Krasnobród przy niżej wymienionych skrzyżowaniach dróg: ulicy Tomaszowskiej z ulicą Al. N.M.P - na terenie działki nr 1335/8 oraz przy ulicy Kościuszki - na terenie działki nr 1906/1. - wykonanie fundamentów betonowych z betonu Żwirowego o obj.0.3 m3 - 0,540m3 - słupy i przypory stalowe z NP 140 - 12,00szt - montaż tablic informacyjnych - drogowskazów - 3,00szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.52.32.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 01.11.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Wykonanie rzeźby Marysieńka do fontanny na Placu Siekluckiego w Krasnobrodzie. (działka nr ewid. 2365)..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie rzeźby Marysieńka do fontanny na Placu Siekluckiego w Krasnobrodzie. (działka nr ewid. 2365). - rzeźby figuralne, o objętości do 0.6 m3 - 1 element. - impregnacja strukturalna obiektu kamiennego - żywicą poliestrową - 2 m2. - impregnacja strukturalna obiektu kamiennego - żywicą poliestrową - 1 kpl..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.27.20-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 01.11.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.