eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bytom › Naprawa szkody w obiektach budowlanych na nieruchomości w Piekarach Śląskich ul. Górnicza 1

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-04-18

Bytom: Naprawa szkody w obiektach budowlanych na nieruchomości w Piekarach Śląskich ul. Górnicza 1
Numer ogłoszenia: 122460 - 2012; data zamieszczenia: 18.04.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Spółka Restrukturyzacji Kopalń S.A. , ul. Strzelców Bytomskich 207, 41-914 Bytom, woj. śląskie, tel. 032 3513300, 3513301, 3513364, faks 032 3513309, -10, 3513369.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.srk.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednoosobowa Spółka Skarbu Państwa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Naprawa szkody w obiektach budowlanych na nieruchomości w Piekarach Śląskich ul. Górnicza 1.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót polega na wykonaniu remontu w obiektach budowlanych i obejmuje: 1. Remont w budynku mieszkalnym: - w piwnicach : przemurowanie pęknięć ścian wraz z naprawą tynków w miejscach naprawianych, zbicie tynków zawilgoconych ścian, osuszenie murów, zaimpregnowanie ich, uzupełnienie izolacji w miejscach uszkodzeń i ponowne otynkowanie,­ rozebranie uszkodzonych fragmentów posadzki i wykonanie nowych, przeżyłowanie spękań i uzupełnienie zaprawą cementową, - w klatce schodowej : ­przemurowanie pęknięć ścian, zatarcie zarysowań zaprawą, skucie spękań tynku przy ścianie kominowej, sprawdzenie stanu muru i ewentualne przemurowanie pęknięć, wykonanie nowych tynków, zbicie uszkodzonych tynków podsufitki stropu w poziomie stropu poddasza, naprawienie otrzcinowania, wykonanie nowych tynków, skucie posadzki lastriko na całej powierzchni gdzie występują spękania i wykonanie nowej posadzki w całości jednolitej /dotyczy to podestu na parterze/, - na parterze : w mieszkaniu od strony wschodniej: skucie zawilgoconych tynków ściany wschodniej, osuszenie murów zaimpregnowanie środkami grzybobójczymi i wykonanie nowych tynków, rozebranie zmurszałych fragmentów murów i wykonanie nowych, w kotłowni: przemurowanie pęknięć ścian, przemurowanie pęknięć nadproży drzwiowych, rozebranie spękanych posadzek i wykonanie nowej na całej powierzchni wraz z podkładem i izolacją poziomą /powierzchnia posadzki ok. 2m2 /, ­ - w kuźni: przemurowanie pęknięć ścian, rozebranie w części uszkodzonej posadzki i wykonanie nowej wraz z podkładem i izolacją poziomą, wymianę uszkodzonych luksferów w otworze okiennym, - na pierwszym piętrze: w mieszkaniu od strony wschodniej: w kuchni - przemurowanie pęknięć ścian, w mieszkaniu od strony zachodniej: przemurowanie pęknięć ścian, zatarcie zarysowań zaprawą, przemurowanie nadproży drzwiowych, demontaż i montaż paneli boazeryjnych, wymiana uszkodzonych płytek w łazience, w przypadku braku możliwości dopasowania ich z płytkami istniejącymi wymiana całości płytek, - na drugim piętrze : ­- w mieszkaniu 5, 6: przemurowanie pęknięć ścian, zatarcie zarysowań zaprawą, zatarcie zarysowań nadproży drzwiowych zaprawą, - na poddaszu : ­ przemurowanie pęknięć ścian kominowych i pozostałych, zatarcie zarysowań zaprawą, uzupełnienie okrojonych faset, - na elewacji : przemurowanie pęknięć ścian, Dla całości robót naprawczych budynku mieszkalnego wykonanie robót towarzyszących i porządkowych, w tym robót malarskich i tapeciarskich. 2. Remont w budynku gospodarczym: - w komórkach: ­ przemurowanie pęknięć ścian wewnętrznych i zewnętrznych, - w pralni: ­ przemurowanie pęknięć ścian, rozebranie wybrzuszonego fragmentu w narożu i wykonanie od nowa, ­ uszczelnienie szczeliny dylatacyjnej na styku z murem przyległym, naprawa niezbędnej połaci w celu przywrócenia stanu poprzedniego, rozebranie uszkodzonej obróbki z blachy z cynku na styku dachu ze ścianą przylegającą i wykonanie nowej, po naprawieniu uzupełnienie pokrycia połaci dachu papą, osmołowanie całej połaci odachowania pralni i komórek lokatorskich jednokrotnie lepikiem, ­ rozebranie fragmentu uszkodzonego komina zalegającego na dachu, odtworzenie komina do stanu sprzed powstania szkody,­ przeżyłowanie spękanej posadzki lastriko, uzupełnienie masą lastriko i przeszlifowanie, Po wykonaniu remontu budynku gospodarczego wykonanie robót towarzyszących, w tym białkowanie ścian i porządkowych po remoncie. 3. Remont podwórza: rozebranie całości spękanych i zdeformowanych płyt betonowych podwórza i wykonanie nowych betonowych, zdylatowanie z zachowaniem odpowiednich spadków do podwórzowej kratki, alternatywnie wykonanie nawierzchni podwórza z kostki brukowej, sprawdzenie drożności kanalizacji deszczowej z budynku mieszkalnego i zabudowań gospodarczych, ewentualna naprawa załamań, wykonanie robót towarzyszących i porządkowych po remoncie. 4. Remont ogrodzenia: przemurowanie pęknięć cokołów murowanych ogrodzenia, zabudowanie wychylonych z pionu słupków metalowych do pionu, naprawienie zdeformowanych przęseł metalowych z siatki MM w ramie metalowej, wyregulowanie furtki i bramy,­ po wykonaniu napraw ogrodzenia pomalowanie całości ogrodzenia jednokrotnie farbą olejną, wykonanie robót towarzyszących i porządkowych po remoncie. 5. Remont elementów infrastruktury technicznej w podwórzu - kanalizacja z szambem: odkrycie ściany szamba, uszczelnienie nieszczelności z naprawą powłoki izolacyjnej z lepiku i po wykonaniu robót zasypanie wykopu z odpowiednim jego zagęszczeniem, wymiana załamanego fragmentu kanalizacji sanitarnej i sprawdzenie drożności ciągu sanitarnego,­ wykonanie robót towarzyszących i porządkowych po remoncie..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości: 3 400,00 zł (słownie: trzy tysiące czterysta złotych zł)

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie w wykonywaniu robót o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem zamówienia oraz udokumentować realizację w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną robotę w ramach jednej umowy porównywalną z przedmiotem zamówienia o wartości minimum 64 000,00 zł brutto.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien dysponować osobami zdolnymi do realizacji zadania objętego zamówieniem - w szczególności osobami uprawnionymi do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, w tym kierownika budowy posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania, nadzorowania i kontroli robót w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, zrzeszonego we właściwej Izbie Inżynierów Budownictwa (minimum 1 osoba).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach finansowych innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków obowiązany jest przedłożyć informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których te podmioty posiadają rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową tych podmiotów, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wypełniony formularz cenowy z dołączonym szczegółowym kosztorysem ofertowym sporządzonym w oparciu o załączony przedmiar robót i wizję lokalną - załącznik nr 7 do druku OFERTA. 2. Oświadczenie Wykonawcy dotyczące gwarancji, o której mowa w pkt. II. ppkt 1 Załącznika nr 2 do SIWZ zawarte w Załączniku nr 1 do SIWZ - druk OFERTA. 3. Jeżeli Wykonawca posiada, ma załączyć zezwolenia właściwego organu w zakresie gospodarki odpadami, odpowiadające przedmiotowi zamówienia, powstałymi w wyniku realizacji przedmiotu zamówienia oraz przejmie na siebie obowiązek jako posiadacza powstałych odpadów. W przypadku, gdy Wykonawca nie posiada decyzji w zakresie gospodarki odpadami, zobowiązany jest załączyć do oferty oświadczenie, że przed przystąpieniem do prac wystąpi z wnioskiem o wydanie decyzji oraz przejmie na siebie obowiązek jako posiadacz odpadów, po uzyskaniu przedmiotowej decyzji, zgodnie z opisem pkt. II. ppkt 2. Załącznika nr 2 do SIWZ. Wykonawca może, dołączyć do oferty umowę z przedmiotem uprawnionym do gospodarowania odpadami, który będzie świadczył w tym zakresie usługę na jego rzecz jako podwykonawca. Wykonawca może załączyć do oferty umowę z podmiotem uprawnionym do gospodarowania odpadami, który będzie świadczył w tym zakresie usługę na jego rzecz. 4. Oświadczenia Wykonawcy w trybie art. 44 ustawy Pzp w związku z art. 22 ust.1 ustawy Pzp zgodnie z pkt. 5.1. SIWZ - załączniki nr 2, 2a, 2b, 2c, 2d do druku OFERTA. Wykonawca powołujący się przy wykazaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu w zakresie wiedzy i doświadczenia, potencjału technicznego, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów (załączniki nr 2a, 2b, 2c, 2d), zobowiązany jest uzyskać pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia, które należy dołączyć do załączników nr 2a, 2b, 2c, 2d do druku OFERTA.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, za wyjątkiem ustawowej zmiany obowiązującej stawki podatku od towarów i usług.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.srk.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SRK S.A. ul. Strzelców Bytomskich 207, 41-914 Bytom - 30,00 + VAT w przypadku odbioru osobistego (gotówka) lub pocztą (za zaliczeniem)- w przypadku pobrania SIWZ ze strony internetowej - bezpłatnie.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.05.2012 godzina 11:00, miejsce: Spółka Restrukturyzacji Kopalń S.A. 41-914 Bytom, ul. Strzelców Bytomskich 207 - sekretariat Spółki (II piętro)..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.