eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Wywóz stałych odpadów komunalnych wraz z selektywną zbiórką surowców wtórnych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-06-06

Poznań: Wywóz stałych odpadów komunalnych wraz z selektywną zbiórką surowców wtórnych
Numer ogłoszenia: 122458 - 2008; data zamieszczenia: 06.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia Ekonomiczna w Poznaniu, al. Niepodległości 10, 60-967 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8569000, 8569500, fax 061 8543988.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ae.poznan.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wywóz stałych odpadów komunalnych wraz z selektywną zbiórką surowców wtórnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi wywozu stałych odpadów komunalnych połączone z selektywną zbiórką surowców wtórnych, świadczone z określoną częstotliwością z posesji należących do Akademii Ekonomicznej w Poznaniu, zlokalizowanych na terenie m. Poznania.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 90.12.10.00 - Ogólne usługi gospodarki odpadami Kod CPV wg słownika 2008: 90.51.00.00 - Usuwanie i obróbka odpadów .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 36.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie wymagane.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Zezwolenie na świadczenie usług będących przedmiotem przetargu- ocena ważności zezwolenia 2.Udokumentowane posiadanie ubezpieczenia oc na kwotę min.100.000zł(lub równowartość) w tym min.20.000zł ( lub równowartość) za jedno zdarzenie - ocena ubezpieczenia pod względem wartości i aktualności. 3.Doświadczenie w wykonywaniu usług będących tematem przetargu- ocena referencji. 4.Dyspozycyjność i dostosowanie terminu usług do potrzeb Zamawiającego- ocena oświadczenia nt. dyspozycyjności. 5.Zapewnienie niezmienności cen w pierwszym roku trwania umowy. Zamawiający przewiduje waloryzację cen za usługę ( raz w roku) jednak nie wcześniej niż po roku trwania umowy i nie więcej niż wynosi wskaźnik wzrostu cen towarów i usług konsumpcyjnych za poprzedni rok kalendarzowy, ogłoszony przez prezesa GUS. Zmiana ceny jest jednak możliwa w przypadku zmiany np. opłat za korzystanie ze środowiska czy opłat za przyjęcie odpadów na składowisko - ocena oświadczenia nt. niezmienności cen. 6.Możliwość telefonicznego uzgodnienia wywozu surowców wtórnych, odpadów wielkogabarytowych ewentualnego dodatkowego wywozu odpadów komunalnych, czy zmiany częstotliwości wywozów z uwagi na rozszerzoną selektywną zbiórkę surowców wtórnych, miesiące letnie. 7.Dostarczenie pojemników do selektywnej zbiórki surowców wtórnych (makulatura, szkło, plastiki) oraz uzgodnienie z Zamawiającym miejsca ich ustawienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wypełniony formularz oferty- zał. nr 1 .2.Aktualny odpis krajowego rejestru sądowego lub odpis ewidencji działalności gospodarczej wystawiony(lub potwierdzony przez organ wystawiający)nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem otwarcia ofert. -W przypadku prowadzenia działalności gospodarczej w formie spółki cywilnej, wymagane jest dołączenie umowy spółki cywilnej i uchwały, z której jednoznacznie wynika sposób reprezentacji ( o ile nie wynika on umowy)oraz zaświadczeń o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej każdego ze wspólników(wydany nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem otwarcia ofert.) - W przypadku ,gdy Wykonawca prowadzi działalność w formie spółki z ograniczoną odpowiedzialnością a wartość przedstawionej oferty przekracza dwukrotność wysokości kapitału zakładowego, Wykonawca jest zobowiązany złożyć odpis uchwały wspólników, z której wynika upoważnienie reprezentantów spółki do rozporządzania prawami i zaciągania zobowiązań do wartości dwukrotnie przewyższającej wartość kapitału zakładowego ( względnie upoważnienie w przedmiocie złożenia oferty) lub odpis umowy spółki w celu wykazania ,że w umowie zawarto zapis, z którego takie upoważnienie wynika, zgodnie z art.230 kodeksu spółek handlowych(Dz. U. z 2000r.,nr 94,poz.1037). 3.Pisemne oświadczenie Wykonawcy o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych- zał. nr 2. 4.Pisemne oświadczenie Wykonawcy wg. art.22 ust.1 Prawo zamówień publicznych. - zał . nr 3. 5.Pisemne oświadczenie Wykonawcy o braku zaległości podatkowych oraz braku zaległości w opłacaniu składek na ubezpieczenie społeczne - zał. nr 4. .6.Szczegółowa oferta cenowa za realizację zamówienia- zał. nr 5. 7.Kserokopia zezwolenia na świadczenie usługi będącej przedmiotem przetargu. 8.Kserokopia ważnego ubezpieczenia oc na kwotę min.100.000zł(lub równowartość) w tym min. 20.000zł ( lub równowartość) za jedno zdarzenie. 9.Lista referencyjna zawierająca co najmniej jedną firmę potwierdzającą doświadczenie Wykonawcy w świadczeniu usługi będącej przedmiotem przetargu, z podaniem numerów telefonów kontaktowych do zamawiających -zał. nr 6 10.Oświadczenie Wykonawcy o niezmienności ceny usługi w pierwszym roku trwania umowy. -zał. nr 7. 11.Oświadczenie Wykonawcy nt. dyspozycyjności i dostosowania terminu wykonania usługi do potrzeb Zamawiającego- zał. nr 8. 12.Przedstawinie Zamawiającemu możliwości kontaktu z Wykonawcą w dni robocze ,w godz.7.00-15.00 (nr telefonu komórkowego, stacjonarnego, adres poczty elektronicznej) konieczne do telefonicznego uzgodnienia dodatkowych wywozów czy zmiany częstotliwości wywozów. 13.Parafowany przez Wykonawcę na wszystkich stronach wzór umowy - zał. nr 9.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 80
  • 2. termin płatności - 20

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.ae.poznan.pl/pages/i/1/4010.php

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Akademia Ekonomiczna w Poznaniu, al. Niepodległości 10, bud B pok. 107.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.06.2008 godzina 12:00, miejsce: Akademia Ekonomiczna w Poznaniu, al. Niepodległości 10, bud B pok. 107.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.