Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-06-06
Puck: przetarg nieograniczony na sukcesywną dostawę igieł do długotrwałych wlewów dożylnych znak zp/12/2008
Numer ogłoszenia: 122290 - 2008; data zamieszczenia: 06.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital im. Franciszka Żaczka w Pucku, ul. 1 Maja 13, 84-100 Puck, woj. pomorskie, tel. 058 6730912, 6730846, fax 058 6732281.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalpuck.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przetarg nieograniczony na sukcesywną dostawę igieł do długotrwałych wlewów dożylnych znak zp/12/2008.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa igieł do długotrwałych wlewów dożylnych do magazynu medycznego na okres 12 miesięcy, w ilości, asortymencie zgodnie z załącznikiem nr 2, SIWZ - formularz cenowy. 2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 3. Zamawiający nie przewiduje zamówienia uzupełniającego, o którym mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 Prawo zamówień publicznych. 4. Nie dopuszcza się składanie ofert równoważnych. 5. Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych. 6. Wykonawca jest zobowiązany dołączyć próbki asortymentowe.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.14.13.20 - Igły medyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.13.20 - Igły medyczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wpłaty wadium..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wy¬konania zamówienia; 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za¬pewniającej wykonanie zamówienia; 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; 5. złożą ważną ofertę i spełnią wymagania określone ustawą i SIWZ. 6. zaoferują termin płatności nie krótszy niż 30 dni; Ocena spełniania przez Wykonawców warunków będzie odbywać się na zasadzie: spełnia / nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2. W celu potwierdzenia spełniania warunków określonych w pkt 1 Wykonawcy mają obowiązek złożyć: 1) stosowne oświadczenia na załączonym formularzu (załącznik nr 3 i 4), 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie; 3. Wykonawcy zobowiązani są złożyć również: a. wypełniony druk oferty (załącznik nr 1), b. wypełniony formularz cenowy (załącznik nr 2), c. upoważnienie do składania oferty w imieniu firmy, jeżeli osoba składająca ofertę nie widnieje w dokumentach rejestrowych jako upoważniona do reprezentowania firmy. 4. Aktualne dokumenty potwierdzające dopuszczenie do stosowania oferowanego asortymentu w służbie zdrowia na terenie Rzeczpospolitej Polskiej zgodnie z wymaganiami określonymi ustawą z dnia 6 września 2001r. Prawo farmaceutyczne Dz. U. z 2001r. Nr 126 poz. 1381 z późniejszymi zmianami lub oświadczenie o ich posiadaniu i udostępnieniu Zamawiającemu na każde żądanie. 5. Wypełniony druk oświadczenia (załącznik nr 6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalpuck.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. 1-go Maja 13, 84-100 Puck, w godz. od 800 do 1400 od poniedziałku do piątku..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.06.2008 godzina 10:00, miejsce: 1. Oferty należy składać w sekretariacie Zamawiającego ul. 1-go Maja 13, 84-100 Puck, w godz. od 800 do 1400 od poniedziałku do piątku. 2. Termin składania ofert upływa w dniu 16.06.2008 r. o godz. 1.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z PUCKA
- Całodniowe świadczenie usług w zakresie przygotowywania posiłków w pomieszczeniach wydzierżawionych przez Zamawiającego i dystrybucji posiłków do stołówki Domu Pomocy Społecznej w Pucku.
- Wykonanie dokumentacji (wykazów synchronizacyjnych) w celu doprowadzenia do zgodności danych zawartych w dziale I-O ksiąg wieczystych z odpowiadającymi im danymi w bazie EGiB.
- Dostawa koparko-ładowarki w formie leasingu operacyjnego
więcej: przetargi w Pucku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa akcesoriów i materiałów laboratoryjnych
- Dostawę sprzętu 1x użytku, opatrunków dla SP ZOZ w Obornikach-powtórka
- Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku (2024).
- Dostawa zużywalnych materiałów medycznych i leków
- Dostawa artykułów medycznych I
- Sukcesywne dostawy jednorazowych artykułów medycznych, higienicznych i drobnego sprzętu medycznego
więcej: Igły medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.