Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-07-29
Golub-Dobrzyń: Dostawa, montaż i przekazanie do użytku sprzętu medycznego
Numer ogłoszenia: 122223 - 2009; data zamieszczenia: 29.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Powiatowy , dr. J. G. Koppa 1E, 87-400 Golub-Dobrzyń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6832291 do 93, faks 056 6832205.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpgolubdobrzyn.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa, montaż i przekazanie do użytku sprzętu medycznego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa sprzętu medycznego dla Szpitala Powiatowego Sp. z o.o. w Golubiu-Dobrzyniu..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.20.00 - Inkubatory 33.19.41.10 - Pompy infuzyjne 33.52.10.00 - 33.52.10.00 33.18.21.00 - Defibrylatory 33.16.81.00 - Endoskopy 38.63.40.00 - Mikroskopy optyczne 42.93.10.00 - Wirówki 33.19.51.00 - Monitory 33.19.50.00 - System monitorowania pacjentów 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne 33.16.20.00 - Urządzenia i przyrządy używane na salach operacyjnych 33.17.00.00 - Aparatura do anestezji i resuscytacji .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 49.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 15.000,00 złIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione wymogi dotyczące sytuacji podmiotowej : a) posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (art. 22 ust. 1 pkt 1 ustawy - PZP), b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt 2 ustawy - PZP); c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt 3 ustawy - PZP), d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy - Pzp (art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy - PZP). Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: wykonawca spełnia albo nie spełnia poszczególne warunki. Dokumenty lub oświadczenia , jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu : 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 2.Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób podpisujących ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych 3.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 4.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 5.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 6.Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust.1 i 24 Prawa zamówień publicznych - załącznik nr 5 do SIWZ . 7.Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych przepisami art. 44 Prawa zamówień publicznych - załącznik nr 4 do SIWZ . 8.Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z dokumentami potwierdzającymi, że dostawy te zostały wykonane należycie. Należy wykazać co najmniej 1 dostawę wyposażenia szpitali w sprzęt medyczny, meble szpitalne o wartości powyżej 300.000,00 zł złotych brutto . 9. Aktualna Polisa, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Pozostałe dokumenty wymienione w SIWZ. 10. Wymagane wadium Wadium w wysokości 15.000,00 zł (słownie : piętnaście tysięcy złotych) Warunki wniesienia wadium określono w SIWZ..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpgolubdobrzyn.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Powiatowy Sp. z o.o.
ul. Doktora Jerzego Gerarda Koppa 1 E
87-400 Golub-Dobrzyń
Dział Techniczny i Obsługi.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.09.2009 godzina 10:00, miejsce: Szpital Powiatowy Sp. z o.o. ul. Doktora Jerzego Gerarda Koppa 1 E 87-400 Golub-Dobrzyń Sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt Nr RPKP.03.02.00-04-023/08 - Zakup aparatów i urządzeń medycznych wraz z dostosowaniem obiektu szpitalnego do ich użytkowania oraz do osiągnięcia stanu obiektu z obowiązującymi przepisami prawa współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi priorytetowej 3 Rozwoju infrastruktury społecznej Działania 3.2 rozwój infrastruktury ochrony zdrowia i pomocy społecznej Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2007-2013.
INNE PRZETARGI Z GOLUBIA-DOBRZYNIA
- Udzielenie Gminie Golub-Dobrzyń kredytu długoterminowego na pokrycie planowanego deficytu oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań
- Budowa małej architektury w ramach zadania pn. Rozwój ogólnodostępnej i niekomercyjnej infrastruktury rekreacyjnej w miejscowości Podzamek Golubski
- "Poprawa efektywności energetycznej wraz z wymianą instalacji w budynku Zespołu Szkół nr 2 przy ul. Kilińskiego 31 w Golubiu-Dobrzyniu"
- "Roboty budowlane w budynku znajdującym się w gminnej ewidencji zabytków przy ul. Św. Mikołaja 6 w Kowalewie Pomorskim"
- Dostawa środków czystości i drobnego sprzętu do sprzątania dla Szpitala Powiatowego Sp. z o. o. w Golubiu-Dobrzyniu
więcej: przetargi w Golubiu-Dobrzyniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa ambulansu sanitarnego z częściowym wyposażeniem medycznym dla "Poddębickiego Centrum Zdrowia" Sp. z o.o. w Poddębicach
- Dostawa lamp bezcieniowych i łóżka porodowego.
- "Przebudowa pomieszczeń starego Bloku Operacyjnego w Szpitalu Powiatowym w Stalowej Woli"
- Dostawa ambulansu drogowego typu B oraz ambulansu drogowego typu C wraz z wyposażeniem medycznym
- Dostawa sprzętu jednorazowego dla Szpitala Powiatowego w Rykach Sp. z o.o.
- Dostawa sprzętu medycznego i wyrobów opatrunkowych
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.