eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bydgoszcz › Remonty cząstkowe nawierzchni betonowych i asfaltowych w ramach programu inicjatyw lokalnych pn:5/6

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-06-24

Bydgoszcz: Remonty cząstkowe nawierzchni betonowych i asfaltowych w ramach programu inicjatyw lokalnych pn:5/6
Numer ogłoszenia: 122197 - 2013; data zamieszczenia: 24.06.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Miejskich i Komunikacji Publicznej w Bydgoszczy , ul. Toruńska 174a, 85-844 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 52 5822723, faks 52 5822777.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdmikp.bydgoszcz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remonty cząstkowe nawierzchni betonowych i asfaltowych w ramach programu inicjatyw lokalnych pn:5/6.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w rozumieniu art. 2 pkt 8 UPZP polegające na remontach cząstkowych nawierzchni betonowych i asfaltowych chodników w ramach programu inicjatyw lokalnych 5/6 z podziałem na 4 zadania, przy czym każde zadanie stanowić będzie osobną część zamówienia. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni betonowych i asfaltowych wskazanych przez Rady Osiedli w ramach programu inicjatyw pn. 5/6. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawierają kosztorysy ofertowe, Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych dostępne na stronie internetowej Zamawiającego www.zdmikp.bydgoszcz.pl, w miejscu ogłoszenia niniejszego postępowania..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.22-1, 45.23.32.53-7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 1 000,00 PLN (słownie: jeden tysiąc 00/100) PLN, dla zadań 1,2,4 (dla każdego zadania osobno) oraz 2 000,00 PLN (słownie: dwa tysiące 00/100) PLN dla zadania nr 3, przed upływem terminu składania ofert

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Ocena spełniania wymienionego wyżej warunku udziału w postępowaniu, zostanie dokonana zgodnie z kryterium spełnia/nie spełniana podstawie zalączonego wraz z ofertą oświadczenia zgodnie z art. 44 UPZP, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Ocena spełniania wymienionego wyżej warunku udziału w postępowaniu, zostanie dokonana zgodnie z kryterium spełnia/nie spełnia na podstawie załączonego wraz z ofertą Wykonawcy oświadczenia zgodnie z art. 44 UPZP, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca zobowiązany jest wykazać się dysponowaniem odpowiednim potencjałem technicznym, w tym sprzętem specjalistycznym w minimalnej liczbie i o wydajności gwarantującym wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie z zasadami określonymi w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych. Ocena spełniania wymienionego wyżej warunku udziału w postępowaniu, zostanie dokonana zgodnie z kryterium spełnia/nie spełnia, na podstawie oświadczenia dołączonego przez wykonawcę do oferty, określonego w pkt. 11.1.1.3 SIWZ. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia na podstawie art. 23 UPZP (np. konsorcjum, spółka cywilna), ww. warunek udziału w postępowaniu spełniają łącznie. Wykonawca może polegać na potencjale technicznym innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca zobowiązany jest wykazać się dysponowaniem osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. kierownikiem budowy legitymującym się uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej bez ograniczeń, wymagane przepisami ustawy Prawo Budowlane (Dz.U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623 z późn. zm.), lub innymi uprawnieniami umożliwiającymi wykonywanie tych samych czynności, do wykonania, których w aktualnym stanie prawnym, uprawniają uprawnienia budowlane w tej samej specjalności. Kierownik budowy winien posiadać minimalne 3 letnie doświadczenie zawodowe w pełnieniu funkcji kierownika budowy lub kierownika robót. W przypadku, gdy Wykonawca składa ofertę na więcej niż 1 zadanie Zamawiający dopuszcza pełnienie funkcji Kierownika budowy przez tę sama osobę na wszystkich zadaniach, na które Wykonawca składa ofertę. Ocena spełniania wymienionego wyżej warunku udziału w postępowaniu, zostanie dokonana zgodnie z kryterium spełnia/nie spełnia, na podstawie oświadczenia dołączonego przez wykonawcę do oferty, określonego w pkt. 11.1.1.4 SIWZ. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia na podstawie art. 23 UPZP (np. konsorcjum, spółka cywilna), ww. warunek udziału w postępowaniu spełniają łącznie. Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca zobowiązany jest wykazać się dysponowaniem osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. kierownikiem budowy legitymującym się uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej bez ograniczeń, wymagane przepisami ustawy Prawo Budowlane (Dz.U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623 z późn. zm.), lub innymi uprawnieniami umożliwiającymi wykonywanie tych samych czynności, do wykonania, których w aktualnym stanie prawnym, uprawniają uprawnienia budowlane w tej samej specjalności. Kierownik budowy winien posiadać minimalne 3 letnie doświadczenie zawodowe w pełnieniu funkcji kierownika budowy lub kierownika robót. W przypadku, gdy Wykonawca składa ofertę na więcej niż 1 zadanie Zamawiający dopuszcza pełnienie funkcji Kierownika budowy przez tę sama osobę na wszystkich zadaniach, na które Wykonawca składa ofertę. Ocena spełniania wymienionego wyżej warunku udziału w postępowaniu, zostanie dokonana zgodnie z kryterium spełnia/nie spełnia, na podstawie oświadczenia dołączonego przez wykonawcę do oferty, określonego w pkt. 11.1.1.4 SIWZ. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia na podstawie art. 23 UPZP (np. konsorcjum, spółka cywilna), ww. warunek udziału w postępowaniu spełniają łącznie. Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zgodnie z art. 144 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych dalej UPZP, Zamawiający dopuszcza zmiany umowy w stosunku do treści oferty wyłącznie w zakresie wskazanym we wzorze umowy, stanowiącej załącznik do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ).

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdmikp.bydgoszcz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Miejskich i Komunikacji Publicznej w Bydgoszczy ul. Toruńska 174 a, 85-844 Bydgoszcz Cena 24,20 PLN + koszty wysyłki- bezpłatnie na stronie internetowej: www.zdmikp.bydgoszcz.pl..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.07.2013 godzina 10:30, miejsce: Zarząd Dróg Miejskich i Komunikacji Publicznej w Bydgoszczy, 85-844 Bydgoszcz, ul. Toruńska 174 a, pokój nr 20 (kancelaria/parter)..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Osobami uprawnionymi do porozumiewania się z Wykonawcami są: 1. ws. merytorycznych (dot. przedmiotu i warunków realizacji zamówienia jest: Wiesław Siekierkowski tel.: 052-582-27-17 Ewa Jucha 052 582-27-22 2. ws. formalno-prawnych (dot. procedury przetargowej) Marlena Krzyżaniak- tel.: 052-582-27-69. Termin i miejsce otwarcia ofert: W dniu 09.07.2013 r. godz.:11:00. Miejsce otwarcia ofert: ZDMiKP, Bydgoszcz, ul. Toruńska 174 a, pok.18 parter..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1 - Osiedle Wyżyny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Zadanie nr 1 - Osiedle Wyżyny Wykonanie przejścia przez jezdnię z obniżeniem krawężnika oraz nawierzchnią z mieszanek mineralno-bitumiczną grub. 4 cm - 3 komplety wg wskazań Zamawiającego przy ul. Grzymały Siedleckiego ( Wyżyny B-2 i B-1). Naprawa nawierzchni chodnika z mieszanek mineralno-bitumicznych grub. 4 cm bez wymiany krawężnika przy ul. Grzymały Siedleckiego. Wymiana krawężnika betonowego 15x30x100 cm przy ul. Grzymały Siedleckiego. Wykonanie chodnika z mieszanek mineralno-bitumicznych grub. 4 cm przy ulicy Dunikowskiego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.22-1, 45.23.32.53-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2 - Osiedle Kapuściska.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2. Zadanie nr 2 - Osiedle Kapuściska : Remont nawierzchni chodnika z płytek betonowych 50x50x7 cm oraz z kostki bet. grub. 6 cm (STAROBRUK) przy ul. Szarych Szeregów 11. Wykonanie nawierzchni chodnika z mieszanek mineralno-bitumicznych grub. 4 cm przy ul. Wojska Polskiego ( odc. od Baczyńskiego do Planu 6-letniego)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.22-1, 45.23.32.53-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 3 - Osiedle Śródmieście.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 3 - Osiedle Śródmieście : Remont nawierzchni chodnika przy ul. Pomorskiej od Śniadeckich do Cieszkowskiego - rozbiórka nawierzchni z płytek 35x35x5 cm, z brukowca, mieszanek mineralno-bitumicznych -wykonanie nawierzchni z kostki bet. grub. 6 cm (STAROBRUK)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.22-1, 45.23.32.53-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie nr 4 - Osiedle Łęgnowo i Łęgnowo Wieś :.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 4 - Osiedle Łęgnowo i Łęgnowo Wieś : Osiedle Łęgnowo : Chodnik z kostki betonowej grub. 6 cm (STAROBRUK) przy ul. Świetlicowej 10 oraz przy ul. Spółdzielczej 11 i 13. Chodnik z mieszanek mineralno-bitumicznych grub. 4 cm przy ul. Świetlicowej do ul. Łęgnowskiej. Osiedle Łęgnowo Wieś : Chodnik z kostki betonowej grub. 6 cm z odzysku przy przystanku autobusowym wieża ciśnień.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.22-1, 45.23.32.53-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.