eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olsztyn › świadczenie usług utrzymania czystości wraz z odśnieżaniem na placu odpraw Oddziału Celnego w Olsztynie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-06-24

Olsztyn: świadczenie usług utrzymania czystości wraz z odśnieżaniem na placu odpraw Oddziału Celnego w Olsztynie
Numer ogłoszenia: 122181 - 2013; data zamieszczenia: 24.06.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 98941 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Izba Celna w Olsztynie, ul. Dworcowa 1, 10-413 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5397015, faks 089 5397016.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: świadczenie usług utrzymania czystości wraz z odśnieżaniem na placu odpraw Oddziału Celnego w Olsztynie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług utrzymania czystości wraz z odśnieżaniem na placu odpraw Oddziału Celnego w Olsztynie mieszczącego się przy ul . Składowej 5, 10-421 Olsztyn. Powierzchnia zewnętrzna posesji wynosi 13507 m2 - na posesji znajdują się: budynek biurowy Urzędu i Oddziału Celnego, budynek kontroli szczegółowej oraz budynek garażowy (8 boksów), magazynowy, zadaszony śmietnik, przenośna kabina sanitarna, parkingi samochodów ciężarowych i osobowych, chodniki, droga dojazdowa oraz teren zielony. Zakres prac obejmuje wszystkie typowe prace porządkowe związane z utrzymywaniem w czystości terenów tj. placów, dróg, parkingów, chodnika oraz terenów zielonych (zamiatanie i uprzątanie śmieci z posesji, pielęgnację zieleni oraz drzewostanu, uprzątanie liści, w okresie zimowym usuwanie z placu i chodników śniegu, lodu wraz z wywożeniem śniegu/lodu z terenu posesji, usuwanie skutków gołoledzi, posypywanie chodników i placu piaskiem, solą lub odpowiednimi środkami chemicznymi, uprzątanie piasku pozostałego po odśnieżaniu). Wykonawca odśnieży, usunie zlodowacenia i posypie piachem ciągi komunikacyjne (drogi przejazdowe, chodniki i parkingi) przed godziną 7.30 w dni robocze. Szczegółowe harmonogramy i rodzaje wymaganych prac porządkowych zawarte są w załączniku nr 8 do SIWZ. Informacje Ogólne: a. Na wniosek wykonawcy ubiegającego się o udzielenie zamówienia - możliwe będzie zapoznanie się z terenem poprzez dokonanie wizji lokalnej (po wcześniejszym uzgodnieniu). b. Zakres prac obejmuje wszystkie typowe prace porządkowe utrzymywania czystości terenów tj. placów, dróg, parkingów, chodników oraz terenów zielonych (zamiatanie i uprzątanie śmieci z posesji, pielęgnację zieleni oraz drzewostanu, uprzątanie i usuwanie z terenu posesji liści). c. Prace mają być wykonywane w całości i kompleksowo, zamawiający nie przewiduje żadnych dodatkowych prac zlecanych za odrębnym wynagrodzeniem - z wyłączeniem sytuacji nadzwyczajnych, takich jak np. klęski żywiołowe. d. Wykonawca zamówienia wykona usługę stanowiącą przedmiot zamówienia w oparciu o własne materiały eksploatacyjne, sprzęt i urządzenia, zapewniając jednocześnie wykonywanie wszystkich prac przez odpowiednio przeszkolony i wykwalifikowany personel. e. W ponoszonych przez wykonawcę kosztach będą się mieścić zarówno koszty pracy jak i koszty używanych środków, materiałów eksploatacyjnych oraz urządzeń i sprzętu, w tym: a) odzieży roboczej i sprzętu ochronnego pracowników , b) wymienianych worków na śmieci c) piachu, soli i innych środków chemicznych do posypywania chodników w okresie zimowym d) materiałów na utrzymanie i na konserwację zieleni. f. Wszystkie środki służące do utrzymania czystości i higieny oraz konserwujące muszą posiadać atest, ewentualnie certyfikaty, które stwierdzają o bezpieczeństwie stosowanych wyrobów.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00 - Usługi sprzątania 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.06.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe AZALIA Beata Piwczyńska, os. Reymonta 5/16, 87-600 Lipno, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 44613,60 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 47963,88

  • Oferta z najniższą ceną: 47963,88 / Oferta z najwyższą ceną: 47963,88

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.