eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Somianka › Usunięcie z terenu Gminy Somianka wyrobów zawierających azbest - wymiana pokryć dachowych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-04-21

Somianka: Usunięcie z terenu Gminy Somianka wyrobów zawierających azbest - wymiana pokryć dachowych
Numer ogłoszenia: 122097 - 2011; data zamieszczenia: 21.04.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 310430 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Somianka, Somianka - Parcele 16 B, 07-203 Somianka, woj. mazowieckie, tel. 029 7418790, faks 029 7418714.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usunięcie z terenu Gminy Somianka wyrobów zawierających azbest - wymiana pokryć dachowych.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia publicznego jest usuwanie pokryć dachowych zawierających azbest oraz ich utylizacja. Przedmiot zamówienia obejmuje: - Usuwanie pokryć dachowych zawierających azbest w budynkach na terenie Gminy Somianka, w sposób uwzględniający wymogi określone w: 1) rozporządzeniu Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 2 kwietnia 2004 r. w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest (Dz. U. Nr 71, poz. 49) 2) Ustawa z dnia 27 kwietnia 2001r o odpadach (Dz. U. z 2007r Nr 39 poz. 251 z późn. zm.) 3) Ustawą z dnia 27 kwietnia 2001r. Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2008r Nr 25 poz. 150) 4) Ustawą z dnia 19 czerwca 1997r. o zakresie stosowania wyrobów zawierających azbest (Dz. U. z 2004r. Nr 3, poz. 20 z późn. zm) 5) Ustawą z dnia 28 października 2002r. o przewozie drogowym towarów niebezpiecznych (Dz. U Nr 199, poz. 1671 z późn. zm) 7) Rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 14 lutego 2006r. w sprawie wzorów dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów (Dz. U. Nr 30 poz 213) - Zabezpieczenie zdemontowanych odpadów przed wtórnym pyleniem (ofoliowanie). - Zważenie pozyskanych odpadów z określonej posesji i udokumentowanie masy (ciężaru) odpadów. - Transport odpadów prowadzony przez podmiot posiadający zezwolenie w zakresie zbierania lub transportu odpadów niebezpiecznych zawierających azbest. - Składowanie odpadów zawierających azbest na składowisku posiadającym zezwolenie na składowanie tego rodzaju odpadów niebezpiecznych . Zgodnie ze zgłoszeniami (wnioskami) właścicieli budynków przewidywalna ilość usunięcia pokryć dachowych: 1. usługa niekompleksowa tj. zebranie, zabezpieczenie - ofoliowanie, transporcie i utylizacji wynosi ok. 14.000,00 m2 (ok. 238 ton). Podane ilości azbestu do usunięcia są ilościami szacunkowymi, które mogą ulec zmianie w trakcie realizacji zamówienia. W przypadku nowych zgłoszeń mieszkańców nie wyklucza się zwiększenia ilości pokryć dachowych przewidzianych do usunięcia o 30%. Wartość zadania może również ulec zmianie w przypadku rezygnacji właścicieli nieruchomości. Dla każdego właściciela od którego zostanie odebrany azbest Wykonawca musi wystawić informację (zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1) o wyrobach zawierających azbest, których wykorzystanie zostało zakończone Karta zbiorcza ilości dostarczenia odpadu (azbestu) na składowisko musi się zgadzać z ilością odebranego azbestu od właścicieli. Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia karty ilości odebranego azbestu przez składowisko..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.23.00.00 - 90.23.00.00 .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.10.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • RAMID Radosław Dec Spółka Jawna, Ul. Na skraju 109A,, 05-090 Raszyn, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 93420,56 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 86584,40

  • Oferta z najniższą ceną: 86584,40 / Oferta z najwyższą ceną: 86584,40

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.