eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dąbrowa Tarnowska › Remont płyty nośnej mostu drogowego w ciągu drogi powiatowej nr 1301K Wola Żelichowska - Gręboszów - Otfinów w Gręboszowie



Ogłoszenie z dnia 2007-07-19

Dąbrowa Tarnowska: Remont płyty nośnej mostu drogowego w ciągu drogi powiatowej nr 1301K Wola Żelichowska - Gręboszów - Otfinów w Gręboszowie
Numer ogłoszenia: 122022 - 2007; data zamieszczenia: 19.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Drogowy w Dąbrowie Tarnowskiej, ul. Warszawska 48/8, 33-200 Dąbrowa Tarnowska, woj. małopolskie, tel. 014 6422500, fax 014 6422500.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont płyty nośnej mostu drogowego w ciągu drogi powiatowej nr 1301K Wola Żelichowska - Gręboszów - Otfinów w Gręboszowie.

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Remont płyty nośnej mostu drogowego w ciągu drogi powiatowej nr 1301K Wola Żelichowska - Gręboszów - Otfinów w Gręboszowie. Zakres robót obejmuje: - roboty rozbiórkowe, - roboty ziemne, - montaż konstrukcji nośnej, - wykonanie płyt amortyzujących, - wykonanie nawierzchni drogi, - montaż poręczy stalowych. Szczegółowy zakres robót ujęty jest w przedmiarze robót (kosztorys ślepy) oraz projekcie budowlano-wykonawczym.

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.22.11.11 - Mosty drogowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.22.11.11 - Roboty budowlane w zakresie mostów drogowych Oryginalny kod CPV: 45.23.31.40 - Roboty drogowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.40 - Roboty drogowe .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 12.10.2007.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się oferenci, którzy: Posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Dysponują niezbędną wiedzą i doświadczeniem, a także potencjałem ekonomicznym i technicznym oraz pracownikami zdolnymi do wykonania danego zamówienia. Znajdują się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Udzielą 36 miesięcznej gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia. Przedstawią w ofercie dokumenty wymagane w dalszej części specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Oferty zostaną sprawdzone czy zostały sporządzone zgodnie z przepisami ustawowymi i postanowieniami specyfikacji istotnych warunków zamówienia, a następnie ocenione zgodnie z kryteriami i warunkami zawartymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia przez komisję przetargową podczas niejawnego posiedzenia w terminie krótszym niż 23 dni od terminu otwarcia ofert. W toku badania i oceny ofert zamawiający może żądać od wykonawców w wyznaczonym przez siebie terminie udzielenia przez oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać: Formularz ofertowy, Kosztorys ofertowy, Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wymaganych przez zamawiającego i ustawę Prawo zamówień publicznych. - załącznik nr 2 Aktualny wypis / odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert /kopia/ Wykaz co najmniej 2 prac tylko o podobnym zakresie wykonanych w ciągu ostatnich 3 lat z podaniem ich wartości oraz miejsca i daty wykonywania pracy (oryginał), potwierdzonych pisemnymi i załączonymi do oferty rekomendacjami (kopie). Bezwzględnie wymagane są minimum dwie realizacje o zbliżonej skali i zakresie wykonane w sposób wzorowy (konieczne potwierdzenie referencjami). Jeżeli wykonawca wykonywał w/w prace dla Zarządu Drogowego w ubiegłych latach, rekomendacje nie są wymagane, Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia; właściwe uprawnienia budowlane, zaświadczenie z właściwej izby /kopia/, Wykaz członków kierownictwa firmy i wykaz pracowników odpowiedzialnych za realizację robót będących przedmiotem zamówienia (kierownik budowy) (oryginał). Wszystkie kserokopie i odpisy dokumentów wymaganych wymienionych w poprzednim punkcie muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez osobę upoważnioną do reprezentowania oferenta. Zamawiający wezwie wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie. Niezłożenie w/w dokumentów spowoduje odrzucenie oferty.

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.wrotamalopolski.pl/root_BIP/BIP_w_Malopolsce/powiaty/root_dabrowski/podmiotowe/Zamowienia

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Drogowy, 33-200 Dąbrowa Tarnowska, ul. Warszawska 48.

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.08.2007 godzina 11:00, miejsce: Zarząd Drogowy, 33-200 Dąbrowa Tarnowska, ul. Warszawska 48.

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.