Ogłoszenie z dnia 2007-07-19
Dąbrowa Tarnowska: Remont płyty nośnej mostu drogowego w ciągu drogi powiatowej nr 1301K Wola Żelichowska - Gręboszów - Otfinów w Gręboszowie
Numer ogłoszenia: 122022 - 2007; data zamieszczenia: 19.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Drogowy w Dąbrowie Tarnowskiej, ul. Warszawska 48/8, 33-200 Dąbrowa Tarnowska, woj. małopolskie, tel. 014 6422500, fax 014 6422500.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont płyty nośnej mostu drogowego w ciągu drogi powiatowej nr 1301K Wola Żelichowska - Gręboszów - Otfinów w Gręboszowie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Remont płyty nośnej mostu drogowego w ciągu drogi powiatowej nr 1301K Wola Żelichowska - Gręboszów - Otfinów w Gręboszowie. Zakres robót obejmuje: - roboty rozbiórkowe, - roboty ziemne, - montaż konstrukcji nośnej, - wykonanie płyt amortyzujących, - wykonanie nawierzchni drogi, - montaż poręczy stalowych. Szczegółowy zakres robót ujęty jest w przedmiarze robót (kosztorys ślepy) oraz projekcie budowlano-wykonawczym.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.22.11.11 - Mosty drogowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.22.11.11 - Roboty budowlane w zakresie mostów drogowych Oryginalny kod CPV: 45.23.31.40 - Roboty drogowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.40 - Roboty drogowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 12.10.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się oferenci, którzy: Posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Dysponują niezbędną wiedzą i doświadczeniem, a także potencjałem ekonomicznym i technicznym oraz pracownikami zdolnymi do wykonania danego zamówienia. Znajdują się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Udzielą 36 miesięcznej gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia. Przedstawią w ofercie dokumenty wymagane w dalszej części specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Oferty zostaną sprawdzone czy zostały sporządzone zgodnie z przepisami ustawowymi i postanowieniami specyfikacji istotnych warunków zamówienia, a następnie ocenione zgodnie z kryteriami i warunkami zawartymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia przez komisję przetargową podczas niejawnego posiedzenia w terminie krótszym niż 23 dni od terminu otwarcia ofert. W toku badania i oceny ofert zamawiający może żądać od wykonawców w wyznaczonym przez siebie terminie udzielenia przez oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać: Formularz ofertowy, Kosztorys ofertowy, Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wymaganych przez zamawiającego i ustawę Prawo zamówień publicznych. - załącznik nr 2 Aktualny wypis / odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert /kopia/ Wykaz co najmniej 2 prac tylko o podobnym zakresie wykonanych w ciągu ostatnich 3 lat z podaniem ich wartości oraz miejsca i daty wykonywania pracy (oryginał), potwierdzonych pisemnymi i załączonymi do oferty rekomendacjami (kopie). Bezwzględnie wymagane są minimum dwie realizacje o zbliżonej skali i zakresie wykonane w sposób wzorowy (konieczne potwierdzenie referencjami). Jeżeli wykonawca wykonywał w/w prace dla Zarządu Drogowego w ubiegłych latach, rekomendacje nie są wymagane, Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia; właściwe uprawnienia budowlane, zaświadczenie z właściwej izby /kopia/, Wykaz członków kierownictwa firmy i wykaz pracowników odpowiedzialnych za realizację robót będących przedmiotem zamówienia (kierownik budowy) (oryginał). Wszystkie kserokopie i odpisy dokumentów wymaganych wymienionych w poprzednim punkcie muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez osobę upoważnioną do reprezentowania oferenta. Zamawiający wezwie wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie. Niezłożenie w/w dokumentów spowoduje odrzucenie oferty.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.wrotamalopolski.pl/root_BIP/BIP_w_Malopolsce/powiaty/root_dabrowski/podmiotowe/Zamowienia
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Drogowy, 33-200 Dąbrowa Tarnowska, ul. Warszawska 48.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.08.2007 godzina 11:00, miejsce: Zarząd Drogowy, 33-200 Dąbrowa Tarnowska, ul. Warszawska 48.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z DĄBROWY TARNOWSKIEJ
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa Centrum Sportu i Rekreacji MORGI w Łodygowicach - Polski Ład (trzecie postępowanie)
- "Budowa sali gimnastycznej i części socjalno-edukacyjnej wraz z wyposażeniem przy Szkole Podstawowej w Witowicach Dolnych".
- "Rozbudowa i przebudowa dróg na terenie gminy Olszewo - Borki"
- Przebudowa dróg na terenie Gminy i Miasta Rudnik nad Sanem
- "Modernizacja ul. Spółdzielczej w Miedźnej."
- Budowa sieci kanalizacyjnej na terenie Gminy Goleszów
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.