eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Koszalin › Remont chodnika przy ulicy Klemensiewicza i Kotarbińskiego w Koszalinie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-07-19

Koszalin: Remont chodnika przy ulicy Klemensiewicza i Kotarbińskiego w Koszalinie
Numer ogłoszenia: 121992 - 2007; data zamieszczenia: 19.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Miejskich, ul. Połczyńska 24, 75-815 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3425417, fax 094 3425419.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://zdm.koszali.ibip.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont chodnika przy ulicy Klemensiewicza i Kotarbińskiego w Koszalinie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Remont chodnika przy ul. Klemensiewicza i Kotarbińskiego w Koszalinie obejmuje: - roboty rozbiórkowe - roboty ziemne - podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie - ułożenie nawierzchni z kostki brukowej betonowej - regulację studzienek i zaworów - pełna obsługa geodezyjna i organizacja ruchu na czas prowadzenia robót oraz pozostałe wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz Specyfikacjach technicznych

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.22 - Roboty w zakresie chodników Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 2.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy niewykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniający wymogi art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniający n/w kryteria: - wykonawca winien być firmą ( lub osobą fizyczną ) zarejestrowaną, zdolną do wykonania określonych w SIWZ robót, co potwierdza wypis z właściwego rejestru lub inny właściwy dokument - wykonawca winien wykazać się sprzętem niezbędnym do realizacji zamówienia w tym: koparko -ładowarka-1 szt., zagęszczarka-1 szt., samochód samowyładowczy -1 szt. - wykonawca winien wykazać minimum jedną osobę posiadającą uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie i będzie pełnić funkcję Kierownika Budowy (uprawnienia do kierowania robotami drogowymi) przy realizacji tego zamówienia - wykonawca winien wykazać, że w ostatnich pięciu latach zrealizował należycie zadania związane z budową lub przebudową dróg, których łączna wartość nie może być mniejsza niż 40.000 zł a zakres ich obejmował: - przebudowę/budowę/remont nawierzchni z kostki brukowej betonowej o powierzchni min. 150 m2,
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.2.2. Wszyscy wykonawcy dostarczą ofertę sporządzoną wg załączonego wzoru wraz z wypełnionymi formularzami: 1. Formularz ofertowy - formularz nr 1 2. Wyceniony przedmiar robót - formularz nr 2 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert w tym postępowaniu (oryginał lub kserokopia poświadczona przez osobę upoważnioną do podpisania oferty). 4. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie . - formularz nr 3 5. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, potwierdzone załączonymi uprawnieniami do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (uprawnienia do kierowania robotami drogowymi)- formularze nr 4 6 Oświadczenie, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków w Urzędzie Skarbowym, lub że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu i oświadczenie, że wykonawca nie zalega z opłaceniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych lub Kasie Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego lub że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - formularz nr 5 7. Wykaz wyposażenia wykonawcy w sprzęt konieczny do wykonania zadania. - formularz Nr 6 8. Wykaz czynników produkcji użytych do sporządzenia oferty i rozliczenia ewentualnych robót dodatkowych - formularz Nr 7 9. Informacja o podwykonawcach - formularz Nr 8

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http//zdm.koszalin.ibip.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: http//zdm.koszalin.ibip.pl.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.08.2007 godzina 10:00, miejsce: Oferty należy składać w sekretariacie zamawiającego - Zarząd Dróg Miejskich ul. Połczyńska 24 75-815 Koszalin.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.