eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kielce › Dostawa mebli biurowych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-05-16

Kielce: Dostawa mebli biurowych
Numer ogłoszenia: 121918 - 2016; data zamieszczenia: 16.05.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 28673 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Województwo Świętokrzyskie - Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego, al. IX Wieków Kielc 3, 25-516 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 41 3421901, 3421677, 3421576, faks 41 3445265, 3445723.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mebli biurowych.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli biurowych dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Świętokrzyskiego w Kielcach wraz z ich rozładunkiem i montażem w siedzibach zamawiającego, w miejscach przez niego wskazanych. 2.Wyszczególnienie przedmiotu zamówienia: 1. Biurko I - szt. 7; 2.Biurko II - szt. 4; 3. Biurko III - szt. 1; 4. Biurko IV - szt. 2; 5. Biurko V - szt. 61; 6. Biurko na wymiar - szt. 1; 7. Biurko narożne - szt.1; 8. Łącznik - szt. 6; 9. Kontener I - szt. 6; 10. Kontener II -szt. 4; 11. Stół 160 - szt.2; 12.Stół 180 - szt. 2; 13. Stolik I - szt. 9; 14. Szafa aktowa - szt. 31; 15. Szafa ubraniowa - szt. 3; 16. Szafka średnia - szt. 12; 17. Szafka wysoka - szt. 8; 18. Szafka nadstawka na szafę - szt. 1; 19. Szafka wisząca I -szt. 3; 20. Szafka wisząca II -szt. 1; 21. Regał otwarty - szt. 1; 22. Witryna - szt. 5; 23. Gablota na klucze I - szt.2; 24. Gablota na klucze II - szt. 1; 25. Krzesło - szt. 12; 26. Krzesło drewniane - szt. 12; 27. Krzesło obrotowe I - szt. 85; 28. Krzesło obrotowe II szt. - 4; 29. Krzesło obrotowe III - szt. 3; 30. Fotel obrotowy - szt. 2; 31. Sejf meblowy - szt. 1. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Załączniku nr 1 do SIWZ. 4. Wymagany przez zamawiającego okres gwarancji na dostarczony przedmiot zamówienia wynosi 24 miesiące, licząc od dnia podpisania protokołu odbioru ilościowo-jakościowego. 5. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza zobowiązany będzie, w terminie 3 dni roboczych od dnia zawarcia umowy, przedstawić do akceptacji zamawiającego próbki płyt meblowych o których mowa w pozycjach nr 1 - 24 Szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia - Załącznik nr 1 do SIWZ oraz tkanin zaoferowanych produktów wskazanych w poz. nr 25 - 28 i 30 Szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia - Załącznik nr 1 do SIWZ. W terminie 3 dni roboczych od dnia przekazania próbek, o których mowa powyżej, zamawiający dokona weryfikacji, a następnie zgłosi uwagi lub dokona akceptacji przedstawionych propozycji. 6. Zamawiający wymaga, aby oferowany przedmiot zamówienia był wysokiej jakości, fabrycznie nowy i kompletny oraz aby spełniał wszystkie wymagane standardy i normy. Meble muszą być wykonane z fabrycznie nowych i bezpiecznych materiałów dopuszczonych do obrotu i użytku na terenie RP (nie wymaga się załączania do oferty atestów/certyfikatów). 7. Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami zamawiającego, określonymi w niniejszej SIWZ..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00 - Meble biurowe 39.13.10.00 - Regały biurowe 39.12.10.00 - Biurka i stoły 39.11.20.00 - Krzesła 39.11.31.00 - Fotele .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie współfinansowane jest przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Pomocy Technicznej Oś 11 Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.05.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 22.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 13.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • DRZEWIARZ-BIS Sp. z o.o., ul. Kardynała Wyszyńskiego 46a, 87-600 Lipno, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 93980,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 64962,45

  • Oferta z najniższą ceną: 64962,45 / Oferta z najwyższą ceną: 245457,57

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.