eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Oława › dostawa 1 szt. fabrycznie nowej posypywarki wraz z montażem na nośniku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-07-28

Oława: dostawa 1 szt. fabrycznie nowej posypywarki wraz z montażem na nośniku
Numer ogłoszenia: 121825 - 2009; data zamieszczenia: 28.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Drogowy w Oławie , pl. Zamkowy 18, 55-200 Oława, woj. dolnośląskie, tel. 071 3033019, faks 071 3033019.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.pzd-olawa.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa 1 szt. fabrycznie nowej posypywarki wraz z montażem na nośniku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wymagane parametry posypywarki: 1.Zasobnik posypywarki o pojemności minimum 5 m3, zabezpieczony od góry kratami uchylnymi o oczkach 10 x 10 cm, 2. Możliwość zamontowania zbiorników na solankę wykonanych z tworzywa sztucznego odpornego na chemiczne działanie chlorku sodu lub innych materiałów stosowanych do likwidacji śliskości, pojemność - min. 1700 litrów, 3. Do montażu na podwoziu nośników samochodowych o długości skrzyni ładunkowej powyżej 3,6 m, 4.Nisko położony środek ciężkości zapewniający dużą stabilność zestawu posypywarka - pojazd, 5.Kolor pomarańczowy RAL - 2011.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.14.44.40 - Piaskarki .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.10.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1. złożą ważną i odpowiednią ofertę oraz: 1.1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 1.3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 PZP, a ponadto: 1.5Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował dostawy min. 50 szt. posypywarek (w ramach jednego lub kilku zamówień łącznie), z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają ww warunek. 1.6Wykonawca musi posiadać minimum 3 stałe punkty serwisowe na terenie Polski umożliwiające szybki i sprawne świadczenie napraw gwarancyjnych i usług pogwarancyjnych. Wykonawca musi dysponować potencjałem technicznym umożliwiającym świadczenie usług serwisowych w okresie gwarancyjnym i pogwarancyjnym. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają ww warunek. 1.7 Przedmiot dostawy musi posiadać parametry zgodne z określonymi w Rozdziale II - Opis przedmiotu zamówienia oraz warunki gwarancji i serwisu (Warunki techniczno-eksploatacyjne posypywarek). 1.8Posypywarka musi posiadać układ sterowania i programowania pracy posypywarki z pulpitu sterowniczego w kabinie kierowcy nośnika z funkcjami opisanymi w Rozdziale II - Opis przedmiotu zamówienia oraz warunki gwarancji i serwisu (Warunki techniczno-eksploatacyjne posypywarek pkt. IV - Wymagane funkcje automatycznego układu starowania i rejestracji danych z przebiegu pracy). 1.9Wykonawca oświadczy, że spełnia warunki określone w art. 22 PZP oraz że nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. 1.10zgodnie z art. 26 ust. 2 załączą dokumenty wymienione w § 1 ust.1 pkt 2, ust. 2 pkt 1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006 r. Nr 87, poz. 605 z późn. zm.). 2. Sprawdzenie ww warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wg zasady spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wypełniony i podpisany formularz oferty - wg ZAŁĄCZNIKA NR 1 do SIWZ, 2.Wypełniony i podpisany formularz cenowy - wg ZAŁĄCZNIKA NR 2 do SIWZ, 3.Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy - wg ZAŁĄCZNIKA NR 3 do SIWZ, 4.Oświadczenie wykonawcy o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1-2 PZP - wg ZAŁĄCZNIKA NR 4 do SIWZ, 5.Oświadczenie wykonawcy, na podstawie art. 44 PZP o spełnianiu warunków udziału w niniejszym postępowaniu - wg ZAŁĄCZNIKA NR 5 do SIWZ, 6.Zgodnie z art. 26 ust. 2 załączą dokumenty wymienione w § 1 ust. 1 pkt. 2, ust. 2 pkt. 1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006 r. Nr 87, poz. 605 z późn. zm.): a)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - dokument będzie stanowił ZAŁĄCZNIK NR 6, b)wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wg ZAŁĄCZNIKA NR 7 do SIWZ, c)dokumenty (referencje lub inny dokument) od poprzednich Zamawiających potwierdzające, że roboty wymienione w załączniku Nr 8 zostały wykonane należycie - dokumenty będą stanowiły ZAŁĄCZNIK NR 8, d)oświadczenie o posiadaniu stałych punktów serwisowych - wg ZAŁĄCZNIKA NR 9 do SIWZ, e)oświadczenie o dysponowaniu potencjałem technicznym umożliwiającym świadczenie usług serwisowych - wg ZAŁĄCZNIKA NR 10 do SIWZ, f)tabela zgodności parametrów - wg ZAŁĄCZNIKA NR 11 do SIWZ, 7.Zgodnie z § 4 ust. 1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006 r. Nr 87, poz. 605 z późn. zm.) w-w dokumenty Wykonawca może złożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub pełnomocnego przedstawiciela Wykonawcy. 8.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 6 litera a, składa odpowiednio dokumenty wymienione w § 2 ust. 1-3 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006 r. Nr 87, poz. 605 z późn. zm.). Dokumenty, o których mowa w pkt 7 są składane w formie oryginału, odpisu, wypisu, wyciągu lub kopii, przetłumaczonych na język polski zawierających poświadczenie za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym, inne niż określone w pkt. 7 są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, 9.Zaakceptowany projekt umowy - wg ZAŁĄCZNIKA NR 12 do SIWZ, 10.Zgodnie z art. 23 ust.1 PZP Wykonawcy mogą ubiegać się wspólnie o udzielenie zamówienia. W w-w przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo musi być dołączone do oferty. Zamawiający dopuszcza złożenie przedmiotowego dokumentu w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza, lub mocodawcę. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, dokumenty wymienione w punkcie 6. litera a i w punkcie 8 winien dołączyć każdy podmiot występujący wspólnie. Oświadczenie wymienione w punkcie 3 Wykonawcy mogą złożyć wspólnie na jednym dokumencie lub każdy z nich na odrębnym dokumencie w zakresie spełnianych przez nich warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy PZP, 11.Jeżeli Wykonawca nie złoży wymaganych dokumentów i oświadczeń lub nie spełni jednego bądź więcej warunków, Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy PZP. Zgodnie z art. 24 ust. 4 ustawy ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.pzd-olawa.com.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Zarząd Drogowy w Oławie, pl. Zamkowy 18, 55-200 Oława.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.08.2009 godzina 09:55, miejsce: Powiatowy Zarząd Drogowy w Oławie, pl. Zamkowy 18, 55-200 Oława - sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.