eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mogilno › Wyłapywanie, usługi sterylizacji/ kastracji, identyfikacja i utrzymanie w schronisku bezdomnych zwierząt z terenu Gminy Mogilno, usypianie ślepych miotów, dojazd Wykonawcy na miejsce wykonania usługi i transport zwierzęcia.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2017-01-03

Ogłoszenie nr 1217 - 2017 z dnia 2017-01-03 r.

Mogilno: Wyłapywanie, usługi sterylizacji/ kastracji, identyfikacja i utrzymanie w schronisku bezdomnych zwierząt z terenu Gminy Mogilno, usypianie ślepych miotów, dojazd Wykonawcy na miejsce wykonania usługi i transport zwierzęcia.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Mogilno, krajowy numer identyfikacyjny 9235084300000, ul. ul. Narutowicza  1, 88300   Mogilno, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. 523 185 520, e-mail zamowieniapubliczne@mogilno.pl, faks 523 152 693.
Adres strony internetowej (URL): www.bip.mgilno.pl
Adres profilu nabywcy: www.bip.mogilno.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

tak
www.bip.mogilno.pl


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

tak
www.bip.mogilno.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
tak -pisemnie
Adres:
Urząd Miejski w Mogilnie, ul. Narutowicza 1, 88-300 Mogilno, pokój nr 106 skretariat


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wyłapywanie, usługi sterylizacji/ kastracji, identyfikacja i utrzymanie w schronisku bezdomnych zwierząt z terenu Gminy Mogilno, usypianie ślepych miotów, dojazd Wykonawcy na miejsce wykonania usługi i transport zwierzęcia.
Numer referencyjny: WFE.271.1.2017.WGS
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

nie


II.2) Rodzaj zamówienia: usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 3. Opis przedmiotu zamówienia. 3.1. Przedmiot zamówienia obejmuje: - dojazd do miejsca wyłapania zwierzęcia; - wyłapywanie zwierząt, - dowiezienie i utrzymanie zwierząt (łącznie z obsługą weterynaryjną) w schronisku dla zwierząt znajdujących się w odległości nie większej niż 210 km od siedziby Zamawiającego. - usypianie ślepych miotów - identyfikację zwierząt przebywających w schronisku, - usługi sterylizacji/ kastracji zwierząt przebywających w schronisku, - usługi sterylizacji/ kastracji zwierząt oddanych do adopcji; i dotyczy zwierząt z terenu Gminy Mogilno, objętych usługami na zlecenie Zamawiającego. 3.2.Usługa sterylizacji suk/ kotek oraz kastracji psów/ kotów dotyczy zwierząt powyżej 12 miesiąca życia, usługa identyfikacji - oznaczenie zwierzęcia poprzez wszczepienie mikrochipu. Ilekroć w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia ( zwanej również "SIWZ") jest mowa o: - "zwierzęciu" - należy przez to rozumieć psa, sukę, kota oraz kotkę; - "psie" - należy przez to rozumieć zarówno psa jak i sukę; - "kocie" - należy przez to rozumieć zarówno kota jak i kotkę. 3.3.O potrzebie odłowienia bezdomnego zwierzęcia Wykonawca każdorazowo będzie informowany przez pracownika Urzędu Miejskiego w Mogilnie. Dojazd do miejsca odłowienia, próbę odłowienia należy podjąć w czasie zaoferowanym przez Wykonawcę, który nie może być dłuższy niż 12 godzin od zgłoszenia potrzeby wykonania usługi przez Zamawiającego (telefonicznie, faksem lub e-mail). 3.4.Wykonawca odłowi bezdomne zwierzę i zapewni mu miejsce w schronisku oraz opiekę weterynaryjną . 3.5.Wyłapywanie zwierząt, a następnie ich utrzymywanie w schronisku odbywać się ma zgodnie z przepisami obowiązującego prawa - ustawą z dnia 21 sierpnia 1997 roku o ochronie zwierząt (Dz.U. z 2013r. poz. 856), rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 26 sierpnia 1998r. w sprawie zasad i warunków wyłapywania bezdomnych zwierząt (Dz.U.Nr 116, poz. 753), rozporządzeniem Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 23 czerwca 2004r. w sprawie szczegółowych wymagań weterynaryjnych dla prowadzenia schronisk dla zwierząt (Dz.U. Nr 158, poz. 1657). 3.6.Prowadzący schronisko dla każdego umieszczonego w schronisku zwierzęcia założy kartę informacyjną, przeprowadzi zabieg kastracji bądź sterylizacji, będzie prowadził dokumentację przetrzymywanych zwierząt oraz oznakowania umożliwiającego ich identyfikację. 3.7.Po wyłapaniu psa Wykonawca zobowiązany jest dokonać identyfikacji polegającej na wszczepieniu mikrochipa. 3.8.Prowadzący schronisko obowiązany jest poddać każde odłowione zwierzę zabiegowi - odpowiednio - kastracji bądź sterylizacji. Zabieg ten wykonany ma być w okresie przebywania zwierzęcia w schronisku, w terminie możliwie jak najszybszym od czasu umieszczenia zwierzęcia, jednak nie wcześniej niż po upływie miesiąca od dnia dostarczenia zwierzęcia do schroniska. 3.9.W przypadku, gdy zwierzę zostanie adoptowane, a nie zostało poddane zabiegowi kastracji bądź sterylizacji (dotyczy to zwierząt, które nie osiągnęły dojrzałości płciowej) Wykonawca obowiązany jest do zamieszczenia w umowie adopcyjnej z właścicielem zwierzęcia zapisu o konieczności sterylizacji/ kastracji w ściśle określonym terminie oraz informacji o tym, że jeśli zabieg będzie wykonany w gabinecie weterynaryjnym obsługującym schronisko z którego pochodzi adoptowane zwierzę, jego właściciel nie poniesie kosztów wykonania zabiegu. 3.10. Zamawiający dopuszcza możliwość usypiania ślepych miotów (zgodnie z art. 6 ustawy o ochronie zwierząt) urodzonych przez zwierzęta umieszczone w schronisku na zlecenie Zamawiającego. 3.11.Zwierzęta pochodzące z Gminy Mogilno umieszczone w schronisku prowadzący schronisko będzie przekazywał nowym właścicielom. Poszukiwanie właścicieli dla bezdomnych zwierząt leży w gestii Wykonawcy. 3.12.Wykonawca zapewni w każdym miesiącu 30 miejsc w schronisku dla zwierząt wyłapanych z terenu Gminy Mogilno. 3.13.Wykonawca będzie informował Zamawiającego co miesiąc, w sprawozdaniu załączonym do wystawionej faktury, o każdym przypadku przyjęcia zwierzęcia do schroniska, upadku, eutanazji, wykonania zabiegu sterylizacji/kastracji oraz o zabiegach sterylizacji/kastracji, które będą wykonane w terminie późniejszym po wydaniu psa ze schroniska (w okolicznościach, o których mowa w cz.3.9 SIWZ), identyfikacji oraz adopcji zwierzęcia; 3.14.Wykonawca odbierze w terminie jednego miesiąca od podpisania umowy zwierzęta z kartami ewidencyjnymi, pochodzące z terenu miasta i gminy Mogilno, przebywające w Schronisku Wojtyszki 18, 98-277 Brąszewice(nie dotyczy przypadku, gdy ten sam Wykonawca świadczył dla Zamawiającego usługi utrzymywania zwierząt w schronisku, w okresie bezpośrednio poprzedzającym podpisanie umowy w wyniku rozstrzygnięcia niniejszego przetargu). 3.15.W przypadku wprowadzenia przez Gminę Mogilno zmian w obowiązującym w czasie trwania umowy programie opieki nad zwierzętami bezdomnymi oraz zapobiegania bezdomności zwierząt na terenie Gminy Mogilno (zwanego "Programem"), Wykonawca zobowiązany jest dostosować się do warunków programu. Wprowadzane zmiany do umowy będą dotyczyć zapisów Programu i mogą być wprowadzane wyłącznie drogą aneksu. 3.16.W przypadku, gdy: 1) po przekazaniu zgłoszenia wyłapania zwierzę ucieknie z miejsca, wskazanego Wykonawcy, jako miejsce jego przebywania, 2) Zamawiający w trakcie przejazdu Wykonawcy na miejsce wyłapania odwoła zlecenie ponieważ stwierdzi, że zlokalizowanie zwierzęcia nie jest możliwe lub z innej przyczyny, a informacja o odwołaniu zlecenie wyłapania zwierzęcia zostanie przekazana Wykonawcy w momencie gdy będzie on w drodze do miejsca wyłapania lub po dotarciu na miejsce wskazane jako miejsce przebywania zwierzęcia, Zamawiający zapłaci Wykonawcy koszty dojazdu uwzględniając w rozliczeniu liczbę przejechanych przez Wykonawcę kilometrów do miejsca, w którym zawrócił z drogi po otrzymaniu wiadomości o cofnięciu zlecenia wyłapania zwierzęcia i drogi powrotnej do schroniska. 3.17.Zamawiający ustala, że dla rozliczenia kosztów transportów wynikających z realizacji usług wykonywanych w ramach przedmiotu zamówienia ( tj. kosztów dojazdu w celu odłowienia zwierzęcia, transportu zwierzęcia do schroniska, transportu do miejsca kwarantanny i przejazdu wykonawcy w sytuacji opisanej w pkt. 3.16 SIWZ ) będzie stosował stawkę za 1 km przebiegu, ustaloną przy zastosowaniu §3 ust.4 rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 29 stycznia 2013r. w sprawie należności przysługujących pracownikowi zatrudnionemu w państwowej lub samorządowej jednostce sfery budżetowej z tytułu podróży służbowej ( Dz.U.z 2013r. poz. 167). 3.18.Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez zamawiającego następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia: - utrzymywanie psów , wyżywienie i opieka , 3.19.W niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zastosowana zostanie, tzw. "procedura odwrócona" uregulowana w art. 24aa ustawy.

II.5) Główny kod CPV: 85.21.00.00 - Ośrodki pielęgnowania zwierząt domowych

II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:

data zakończenia: 31/12/2017


II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; - zezwolenie na prowadzenie działalności polegającej na prowadzeniu schroniska dla bezdomnych zwierząt, - zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie ochrony przed bezdomnymi zwierzętami. Spełnianie warunku zostanie ocenione na podstawie złożonego dokumentu, na zasadzie spełnia/nie spełnia.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną minimum 100.000,00 zł. Spełnianie warunku zostanie ocenione na podstawie złożonego dokumentu, na zasadzie spełnia/nie spełnia.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, co potwierdzi - wykaz urządzeń i środków, przy których pomocy zwierzęta będą wyłapywane, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku - nie określa się minimalnych standardów. Spełnianie warunku zostanie ocenione na podstawie złożonego dokumentu, na zasadzie spełnia/nie spełnia.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: nie
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

1) Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 2) Zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub innego dokumentu, potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 3) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 4) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. W zakresie nie uregulowanym SIWZ, zastosowanie mają przepisy rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r., poz. 1126).

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
6.4.W celu potwierdzenia przez wykonawcę spełnienia warunków udziału w postępowaniu dotyczących sytuacji ekonomicznej lub finansowej Zamawiający żąda dołączenia do oferty opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego w wystarczający sposób, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Minimalna wartość sumy gwarancyjnej ubezpieczenia Wykonawcy powinna wynosić 100.000,00 zł. 6.5.W celu potwierdzenia przez Wykonawcę spełnienia warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej Dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, co potwierdzi - wykaz urządzeń i środków, przy których pomocy zwierzęta będą wyłapywane, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

Załącznik nr 1 Formularz ofertowy (składa każdy Wykonawca), Załącznik nr 2 Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. (składa każdy Wykonawca), Załącznik nr 2a Oświadczenie o braku podstaw wykluczenia. (składa każdy Wykonawca), Załącznik nr 3 Wykaz urządzeń i środków (składa Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza), Załącznik nr 4 Załącznik nr 4a Wykaz usług powierzonych podwykonawcom (składa każdy Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza), Załącznik nr 5 Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. (składa każdy Wykonawca), Załącznik nr 6 Oświadczenie o udostępnieniu zasobów (składa każdy Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

nie


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

nie


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Aukcja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

KryteriaZnaczenie
Cena (Cn)60
Czas reakcji na zgłoszoną przez Zamawiającego konieczność realizacji usług (CR) 40


IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Licytacja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie

Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1.W przypadku konieczności dostosowania treści umowy do zapisów zawartych w uchwalonym przez Radę Miejską w Mogilnie programie opieki nad zwierzętami bezdomnymi oraz zapobiegania bezdomności zwierząt na terenie Gminy Mogilno. 2.W razie zmiany urzędowej stawki podatku od towarów i usług. 3.W przypadku wystąpienia zmian organizacyjnych - adresu, nazwy Wykonawcy, numeru konta bankowego.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 10/01/2017, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.