Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-05-04
Poznań: zakwaterowanie i wyżywienie uczestników oraz wyżywienie osób zaangażowanych w organizację kursów operatorów harwestera i forwardera
(powtórzenie postępowania)
Numer ogłoszenia: 121720 - 2010; data zamieszczenia: 04.05.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Przyrodniczy w Poznaniu , ul. Wojska Polskiego 28, 60-637 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8487023, 8487043, faks 061 8487043, 8487145.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.up.poznan.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zakwaterowanie i wyżywienie uczestników oraz wyżywienie osób zaangażowanych w organizację kursów operatorów harwestera i forwardera (powtórzenie postępowania).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Usługa obejmuje zabezpieczenie zakwaterowania dla uczestników i wyżywienia uczestników i osób zaangażowanych w organizację dwóch kursów: 4 edycji kursu operatorów forwardera i 4 edycji kursu operatorów harwestera. Kursy organizowane są przez Biuro Projektu Rozwój kapitału ludzkiego w firmach leśnych. Usługa będąca przedmiotem zamówienia będzie realizowana w związku z Umową o dofinansowanie Projektu: Rozwój kapitału ludzkiego w firmach leśnych nr UDA-POKL.02.01.01-00-775/09 w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki i jest współfinansowana z Europejskiego Funduszu Społecznego. 2. Zakres przedmiotu zamówienia w ramach poszczególnych kursów jest następujący: I. Kurs operatorów forwardera - jedna edycja obejmuje przeszkolenie 6 osób w ciągu 10 dni (6 dni teorii, 4 dni zajęć praktycznych w terenie). Usługa w ramach kursu obejmuje zakwaterowanie uczestników kursu oraz wyżywienie uczestników i osób zaangażowanych w organizację kursu, oraz organizację transportu uczestników z miejsca noclegowego na miejsce zajęć i z powrotem. Szczegółowy zakres usługi to: a. Zakwaterowanie (nocleg w pokojach 1, 2 osobowych z łazienką i natryskiem, darmowy parking) 6 osób x 10 dni = 60 osobodni b. Śniadanie - 6 osób x 10 dni = 60 szt. c. Przerwa kawowa (w czasie zajęć teoretycznych) - 9 osób (uczestnicy, wykładowcy, obsługa) x 6 dni = 54 szt. d. Posiłek w terenie (drugie śniadanie) - podawane w terenie w trakcie zajęć praktycznych - 9 osób (uczestnicy, wykładowcy, obsługa) x 4 dni = 36 szt. e. Obiad - 9 osób (uczestnicy, wykładowcy, obsługa) x 10 dni = 90 szt. f. Kolacja - 6 osób x 10 dni = 60 szt. g. Transport uczestników na miejsce szkolenia i z powrotem: 6 dni zajęć teoretycznych - na teren Strzelnicy Myśliwskiej, ul. Gajowa 5/4, Dąbrówka Leśna, 64-600 Oborniki; 4 dni zajęć praktycznych pod siedzibę nadleśnictwa Oborniki, ul. Gajowa 1, Dąbrówka Leśna, 64-600 Oborniki; 6 osób x 10 dni = 60 szt. II. Kurs operatorów harwestera - jedna edycja obejmuje przeszkolenie 6 osób w ciągu 12 dni (7 dni teorii, 5 dni zajęć praktycznych w terenie). Usługa w ramach kursu obejmuje zakwaterowanie uczestników kursu oraz wyżywienie uczestników i osób zaangażowanych w organizację kursu, oraz organizację transportu uczestników z miejsca noclegowego na miejsce zajęć i z powrotem. Szczegółowy zakres usługi to: a. Zakwaterowanie (nocleg w pokojach 1, 2 osobowych z łazienką i natryskiem, darmowy parking) 6 osób x 12 dni = 72 osobodni b. Śniadanie - 6 osób x 12 dni = 72 szt. c. Przerwa kawowa (w czasie zajęć teoretycznych) - 9 osób (uczestnicy, wykładowcy, obsługa) x 7 dni = 63 szt. d. Posiłek w terenie (drugie śniadanie) - podawane w terenie w trakcie zajęć praktycznych - 9 osób (uczestnicy, wykładowcy, obsługa) x 5 dni = 35 szt. e. Obiad - 9 osób (uczestnicy, wykładowcy, obsługa) x 12 dni = 108 szt. f. Kolacja - 6 osób x 12 dni = 72 szt. g. Transport uczestników na miejsce szkolenia i z powrotem: 7 dni zajęć teoretycznych - na teren Strzelnicy Myśliwskiej, ul. Gajowa 5/4, Dąbrówka Leśna, 64-600 Oborniki; 5 dni zajęć praktycznych pod siedzibę nadleśnictwa Oborniki, ul. Gajowa 1, Dąbrówka Leśna, 64-600 Oborniki; 6 osób x 12 dni = 72 szt. 3. Wartość łączna zamówienia powinna uwzględniać koszt transportu uczestników na miejsce szkolenia i z powrotem. 4. Przybliżony harmonogram edycji kursów: I. Kurs operatorów forwardera: 1. Maj 2010 2. Październik 2010 3. 2 kwartał 2011 4. 3 kwartał 2011 II. Kurs operatorów harwestera: 1. Sierpień 2010 2. Listopad/grudzień 2010 3. 1 kwartał 2011 4. 2 kwartał 2011 Konkretny termin edycji zamawiający poda wykonawcy z minimum 25 dniowym wyprzedzeniem..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.27.00.00 - Usługi świadczone przez placówki oferujące wyżywienie i miejsca noclegowe 60.14.00.00 - (1) Nieregularny transport osób .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
a) Formularz ofertowy - z wykorzystaniem wzoru Zamawiającego - załącznik Nr 1 b) Formularz cenowy - z wykorzystaniem wzoru Zamawiającego - załącznik Nr 2
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.up.poznan.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Poznań, ul. Wojska Polskiego 28, Coll. Max. pok. 407 w godz. 10:00 do 13:00..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.05.2010 godzina 08:30, miejsce: w siedzibie Zamawiającego, Uniwersytet Przyrodniczy w Poznaniu, budynek Collegium Maximum, ul. Wojska Polskiego 28 w pokoju nr 304 - Sekretariat Kanclerza UP.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Usługa będąca przedmiotem zamówienia będzie realizowana w związku z Umową o dofinansowanie Projektu: Rozwój kapitału ludzkiego w firmach leśnych nr UDA-POKL.02.01.01-00-775/09 w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki i jest współfinansowana z Europejskiego Funduszu Społecznego..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- TPm-45/24 Remont 10 łazienek w budynku Domu Studenckiego MEDYK Uniwersytetu Medycznego w Poznaniu przy ul. Rokietnickiej 4
- Remont z przebudową ściany oporowej przy ul. Marcelińskiej 27 w Poznaniu
- Zakup i sukcesywna na żądanie dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących dla jednostek terenowych Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Poznaniu..
- "Usługa pełnienia obowiązków Inżyniera Kontraktu wraz ze świadczeniem usług nadzoru inwestorskiego w zakresie realizacji zadania inwestycyjnego pod nazwą: "Budowa zbiornika retencyjnego na Łacinie""
- Dostawa leku Andeksanetu Alfa
- Serwis sterowników GTS
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa hotelarska i restauracyjna na potrzeby organizacji dorocznej konferencji psychologicznej
- Świadczenie usług w zakresie przewozu osób czterema wolnobieżnymi pojazdami elektrycznymi typu meleks
- Świadczenie usług noclegowych w latach 2024/2025 na potrzeby Narodowego Forum Muzyki im. Witolda Lutosławskiego
- Świadczenie usługi przewozowej w zakresie dowożenia uczniów z terenu gminy Pszczółki do szkół oraz ich odwożenia do miejsca zamieszkania.
- Dowóz dzieci z terenu gminy Kunów do PSP im. Antoniego Hedy "Szarego" w Kunowie, Publicznego Przedszkola w Kunowie, Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Janiku, PSP w Wymysłowie
- "Świadczenie usługi opieki wytchnieniowej oraz organizacja turnusu/pakietu rehabilitacyjnego"
więcej: Usługi świadczone przez placówki oferujące wyżywienie i miejsca noclegowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.