Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-04-21
Suwałki: dostawa artykułów biurowych, tablic korkowych, niszczarek i tonerów
Numer ogłoszenia: 121717 - 2011; data zamieszczenia: 21.04.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Rozwoju Regionalnego ARES S.A. w Suwałkach , ul. Teofila Noniewicza 42A, 16-400 Suwałki, woj. podlaskie, tel. 087 5666106, faks 087 5667497.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ares.suwalki.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa artykułów biurowych, tablic korkowych, niszczarek i tonerów.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa artykułów biurowych, tablic korkowych, niszczarek i tonerów.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.20.00-1, 30.19.14.00-8, 30.12.51.11-0.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 7.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oryginał lub poświadczona przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem kopia aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust.1 ustawy oraz Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i ust. 2 Ustawy - Prawo zamówień publicznych - Wykonawca składa oświadczenia, których wzór stanowi załącznik nr 2 i załącznik nr 3;
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust.1 ustawy oraz Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i ust. 2 Ustawy - Prawo zamówień publicznych - Wykonawca składa oświadczenia, których wzór stanowi załącznik nr 2 i załącznik nr 3;
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust.1 ustawy oraz Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i ust. 2 Ustawy - Prawo zamówień publicznych - Wykonawca składa oświadczenia, których wzór stanowi załącznik nr 2 i załącznik nr 3;
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust.1 ustawy oraz Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i ust. 2 Ustawy - Prawo zamówień publicznych - Wykonawca składa oświadczenia, których wzór stanowi załącznik nr 2 i załącznik nr 3;
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ares.suwalki.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Agencja Rozwoju Regionalnego ARES S.A. w Suwałkach, ul. Noniewicza 42A, 16-400 Suwałki.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.05.2011 godzina 08:00, miejsce: Agencja Rozwoju Regionalnego ARES S.A. w Suwałkach, ul. Noniewicza 42A, 16-400 Suwałki.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Północny Fundusz Poręczeniowy UDA-RPPD.01.03.00-20-004/10-00, Północny Fundusz Pożyczkowy I UDA-RPPD.01.03.00-20-003/09-00 oraz Północny Fundusz Pożyczkowy II UDA-RPPD.01.03.00-20-003/10-00, Regionalny Ośrodek Europejskiego Funduszu Społecznego, Wsparcie systemu kompleksowych usług informacyjnych dla przedsiębiorców i osób zamierzających rozpocząć działalność gospodarczą poprzez finansowanie sieci Punktów Konsultacyjnych (PK).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: dostawa art. biurowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Długopis PENAC RB-85B 96 szt koperty białe samoklejące wym.114 x 162mm 2 op koperty białe samoklejące z okienkiem wym.110 x 220mm 2 op. koperty białe A4 200szt koperty brązowe samoklejące z paskiem z rozszerzanymi bokami i spodem 150g/m2 E4HKRBD (280x400x40mm) 150szt koperty białe półaktowe A5 200szt. zszywacz SAX 49 1 szt. papier ksero A4 250 ryz rozszywacz SAX 1 szt. toner Konica Minolta TN 311 5 szt. toner KX-FAT411E Panasonic 4 szt. toner Ricoh-1230D 3 szt. segregator Donau 5 cm 100 szt. segregator Donau 7 cm 100 szt. karteczki znaczniki 20 szt. taśma bezbarwna 2 szt. kieszeń Donau A4 20 op. klipy archiwizujące 2 op. teczka z gumką Donau 20 szt. skoroszyt do segregatora 100 szt. Granit marker CD/DVD 10 szt. zakreślacz (4kolory po 3szt.) 12 szt. blok notatnikowy A4 50 k. 10 szt. gumka Myszka 5 szt. płyta CD-r 100 szt. spinacz biurowy 28mm - 4 opakowania 40 szt. spinacz biurowy 50mm 40 szt. binder clips 19mm 30 szt. klipy biurowe metalowe, czarne 41mm 3 op. zszywki boxer-Q 24/6mm 50 szt. zszywki 24/8mm RAPESCO 1 szt. karteczki samoprzylepne 51x76mm Donau 50 szt. karteczki samoprzylepne 76x76mm Donau 50 szt. papier A4 kolor (4 kolory po 1 ryzie) 4 ryzy etykiety białe samoprzylepne A4 2 op. Literki samoprzylepne 20mm 3 op. zestaw czyszczący do komputera - nasączone ściereczki do monitora LCD 3 szt. b) dostawa art. biurowych na potrzeby własne Suwalsko-Mazurskiej Szkoły Biznesu i Zarządzania w Suwałakch Etykiety białe samoprzylepne (1 etykieta/arkusz) 210 x 297 mm - 1 op.(100 szt.) Papier ksero biały A4 gramatura 80 - 25 ryz. skoroszyt z europerformacją, A4, przednia okładka przeźroczysta, tylnia mat. - 90 szt. teczka z gumką (okładka kolor) - 20 szt. Karton wizytówkowy A4, ecru (opakowanie 20 szt.) - 2 op. Segregator A4, mechanizm 2-rigi z mechanizmem dźwigniowym, szerokosć grzbietu - 5 cm - 5 szt. Koszulki krystaliczne A4 (opakowanie 100 szt.) - 4 op. płytki cd-r 700 MB (opakowanie szpula 20 szt.) - 2 op. koszulki papierowe na płyty cd-r - 40 szt. c) dostawa art. biurowych na potrzeby projektu Aktywny 50-latek. Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VIII Regionalne kadry gospodarki, Działanie 8.1. Rozwój pracowników i przedsiębiorstw w regionie, Poddziałanie 8.1.1 Wspieranie rozwoju kwalifikacji zawodowych i doradztwo dla przedsiębiorstw..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.20.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: dostawa 3 szt. tablic korkowych na potrzeby projektu regionalny Ośrodek Europejskiego Funduszu Społecznego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: tablic korkowych na potrzeby projektu regionalny Ośrodek Europejskiego Funduszu Społecznego zgodnych z następującymi wymaganiami: Wnętrze z powierzchnią wyłożone korkiem Mocowanie notatek za pomocą pinezek I Do użytku wewnętrznego Zamykana na kluczyk Owalna, wąska rama wykonana z anodowego aluminium Trwała witryna mocnego tworzywa akrylowego zapewniająca doskonałą przejrzystość W komplecie 2 klucze oraz zestaw mocujący do ściany Głębokość wewnętrzna: 18 mm Wymiary 1150X981 Mieści 15 dokumentów w formacie A4, Pakowana jednostkowo w karton ochronny.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.20.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: dostawa 2 szt. niszczarek na potrzeby projektu Regionalny Ośrodek Europejskiego Funduszu Społecznego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przybiurkowa niszczarka dokumentów rodzaj cięcia: paski; szerokość cięcia: węższe niż 3,9 mm; wydajność cięcia , ilość kartek ciętych jednorazowo: min. 15 szt. przy gramaturze papieru 70g/m2; Noże tnące wykonane z jednego kawałka stali, hartowane powierzchniowo pojemność kosza: min 25l; zdolność niszczenia: papieru, kart kredytowych; tryb gotowości (stand-by) bez poboru energii, włącznik trybu gotowości zintegrowany z funkcją cofania; automatyczny start/stop; wyjmowany kosz na ścinki przeźrocze do podglądu zapełnienia kosza zabezpieczenie przed przegrzaniem Zasilanie: 230V 50Hz.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.14.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: dostawa tonerów w ramach projektu Wsparcie systemu kompleksowych usług informacyjnych dla przedsiębiorców i osób zamierzających rozpocząć działalność gospodarczą poprzez finansowanie sieci Punktów Konsultacyjnych (PK).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część a) Faktura nr 1 - LPK KSU Białystok 1.Toner do kserokopiarki WorkCentre 5638 - 1 sztuka - Typ : Toner 2 Pack XEROX 006R01046 2szt.x30000 kopii, Producent Xerox 2.Toner do drukarki HP LaserJet M2727 NFS MPF - 1 szt. - Typ: Toner Xerox 53 X Q 7553X, , Producent Xerox Cześć b) Faktura nr 2 LPK KSU Łomża 1.Toner do kserokopiarki WorkCentre 5230 - 2 sztuki - Typ: Toner XEROX 5230106R01305 ,30000 kopii, Producent Xerox 2.Toner do drukarki HP LaserJet M2727 NFS MPF - 1 szt. - Typ: Toner Xerox 53 X Q 7553X, Producent Xerox Cześć c) Faktura nr 3 LPK KSU Suwałki 1.Toner do kserokopiarki WorkCentre 5230 - 2 sztuki - Typ: Toner XEROX 5230, 106R01305 ,30000 kopii, Producent Xerox 2.Toner do drukarki HP LaserJet M2727 NFS MPF - 1 szt. - Typ: Toner Xerox 53 X Q 7553X, , Producent Xerox.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.10-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z SUWAŁK
- Budowa 6 sztuk przydomowych oczyszczalni ścieków w tym 3 sztuki z przepompowniami i 3 sztuk przepompowni ścieków przy budynkach Wigierskiego Parku Narodowego.
- Wykonanie usługi polegającej na utrzymaniu ładu i porządku na nieruchomościach zarządzanych przez Zarząd Budynków Mieszkalnych w Suwałkach TBS sp. z o.o. - Rejon 3
- Opracowanie dokumentacji projektowej zabezpieczenia i remontu stropu nad piwnicą w budynku przy ul. 1 Maja 28 w Suwałkach stanowiącym własność Gminy Miasto Suwałki
- Ochrona mienia Zarządu Dróg i Zieleni w Suwałkach ul. Sejneńska 84
- " Rozbiórka budynku przy ul. Szpitalnej 62"
- Modernizacja Szpitalnego Oddziału Ratunkowego wraz z wykonaniem poczty pneumatycznej oraz modernizacji podjazdu dla karetek
więcej: przetargi w Suwałkach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa pomocy dydaktycznych, materiałów edukacyjnych, plastycznych i biurowych, wyposażenie Sali SI w ramach projektu "Lepsza edukacja w Gminie Jastków"
- Dostawa artykułów papierniczych dla ZZOZ w Wadowicach
- DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO DRUKAREK, URZĄDZEŃ WIELOFUNKCYJNYCH I FAKSÓW DLA ŻW.
- 38/PA/2024 Sukcesywne dostawy papieru ksero format A3 i A4 dla Spółki ADM
- Dostawy materiałów biurowych
- Dostawę materiałów biurowych dla Szpitala Specjalistycznego w Prabutach Sp. z o. o.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.