eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Suwałki › dostawa artykułów biurowych, tablic korkowych, niszczarek i tonerów

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-04-21

Suwałki: dostawa artykułów biurowych, tablic korkowych, niszczarek i tonerów
Numer ogłoszenia: 121717 - 2011; data zamieszczenia: 21.04.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Rozwoju Regionalnego ARES S.A. w Suwałkach , ul. Teofila Noniewicza 42A, 16-400 Suwałki, woj. podlaskie, tel. 087 5666106, faks 087 5667497.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ares.suwalki.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa artykułów biurowych, tablic korkowych, niszczarek i tonerów.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa artykułów biurowych, tablic korkowych, niszczarek i tonerów.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.20.00-1, 30.19.14.00-8, 30.12.51.11-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 7.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oryginał lub poświadczona przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem kopia aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust.1 ustawy oraz Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i ust. 2 Ustawy - Prawo zamówień publicznych - Wykonawca składa oświadczenia, których wzór stanowi załącznik nr 2 i załącznik nr 3;

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust.1 ustawy oraz Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i ust. 2 Ustawy - Prawo zamówień publicznych - Wykonawca składa oświadczenia, których wzór stanowi załącznik nr 2 i załącznik nr 3;

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust.1 ustawy oraz Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i ust. 2 Ustawy - Prawo zamówień publicznych - Wykonawca składa oświadczenia, których wzór stanowi załącznik nr 2 i załącznik nr 3;

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust.1 ustawy oraz Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i ust. 2 Ustawy - Prawo zamówień publicznych - Wykonawca składa oświadczenia, których wzór stanowi załącznik nr 2 i załącznik nr 3;

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ares.suwalki.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Agencja Rozwoju Regionalnego ARES S.A. w Suwałkach, ul. Noniewicza 42A, 16-400 Suwałki.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.05.2011 godzina 08:00, miejsce: Agencja Rozwoju Regionalnego ARES S.A. w Suwałkach, ul. Noniewicza 42A, 16-400 Suwałki.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Północny Fundusz Poręczeniowy UDA-RPPD.01.03.00-20-004/10-00, Północny Fundusz Pożyczkowy I UDA-RPPD.01.03.00-20-003/09-00 oraz Północny Fundusz Pożyczkowy II UDA-RPPD.01.03.00-20-003/10-00, Regionalny Ośrodek Europejskiego Funduszu Społecznego, Wsparcie systemu kompleksowych usług informacyjnych dla przedsiębiorców i osób zamierzających rozpocząć działalność gospodarczą poprzez finansowanie sieci Punktów Konsultacyjnych (PK).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: dostawa art. biurowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Długopis PENAC RB-85B 96 szt koperty białe samoklejące wym.114 x 162mm 2 op koperty białe samoklejące z okienkiem wym.110 x 220mm 2 op. koperty białe A4 200szt koperty brązowe samoklejące z paskiem z rozszerzanymi bokami i spodem 150g/m2 E4HKRBD (280x400x40mm) 150szt koperty białe półaktowe A5 200szt. zszywacz SAX 49 1 szt. papier ksero A4 250 ryz rozszywacz SAX 1 szt. toner Konica Minolta TN 311 5 szt. toner KX-FAT411E Panasonic 4 szt. toner Ricoh-1230D 3 szt. segregator Donau 5 cm 100 szt. segregator Donau 7 cm 100 szt. karteczki znaczniki 20 szt. taśma bezbarwna 2 szt. kieszeń Donau A4 20 op. klipy archiwizujące 2 op. teczka z gumką Donau 20 szt. skoroszyt do segregatora 100 szt. Granit marker CD/DVD 10 szt. zakreślacz (4kolory po 3szt.) 12 szt. blok notatnikowy A4 50 k. 10 szt. gumka Myszka 5 szt. płyta CD-r 100 szt. spinacz biurowy 28mm - 4 opakowania 40 szt. spinacz biurowy 50mm 40 szt. binder clips 19mm 30 szt. klipy biurowe metalowe, czarne 41mm 3 op. zszywki boxer-Q 24/6mm 50 szt. zszywki 24/8mm RAPESCO 1 szt. karteczki samoprzylepne 51x76mm Donau 50 szt. karteczki samoprzylepne 76x76mm Donau 50 szt. papier A4 kolor (4 kolory po 1 ryzie) 4 ryzy etykiety białe samoprzylepne A4 2 op. Literki samoprzylepne 20mm 3 op. zestaw czyszczący do komputera - nasączone ściereczki do monitora LCD 3 szt. b) dostawa art. biurowych na potrzeby własne Suwalsko-Mazurskiej Szkoły Biznesu i Zarządzania w Suwałakch Etykiety białe samoprzylepne (1 etykieta/arkusz) 210 x 297 mm - 1 op.(100 szt.) Papier ksero biały A4 gramatura 80 - 25 ryz. skoroszyt z europerformacją, A4, przednia okładka przeźroczysta, tylnia mat. - 90 szt. teczka z gumką (okładka kolor) - 20 szt. Karton wizytówkowy A4, ecru (opakowanie 20 szt.) - 2 op. Segregator A4, mechanizm 2-rigi z mechanizmem dźwigniowym, szerokosć grzbietu - 5 cm - 5 szt. Koszulki krystaliczne A4 (opakowanie 100 szt.) - 4 op. płytki cd-r 700 MB (opakowanie szpula 20 szt.) - 2 op. koszulki papierowe na płyty cd-r - 40 szt. c) dostawa art. biurowych na potrzeby projektu Aktywny 50-latek. Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VIII Regionalne kadry gospodarki, Działanie 8.1. Rozwój pracowników i przedsiębiorstw w regionie, Poddziałanie 8.1.1 Wspieranie rozwoju kwalifikacji zawodowych i doradztwo dla przedsiębiorstw..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.20.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: dostawa 3 szt. tablic korkowych na potrzeby projektu regionalny Ośrodek Europejskiego Funduszu Społecznego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: tablic korkowych na potrzeby projektu regionalny Ośrodek Europejskiego Funduszu Społecznego zgodnych z następującymi wymaganiami: Wnętrze z powierzchnią wyłożone korkiem Mocowanie notatek za pomocą pinezek I Do użytku wewnętrznego Zamykana na kluczyk Owalna, wąska rama wykonana z anodowego aluminium Trwała witryna mocnego tworzywa akrylowego zapewniająca doskonałą przejrzystość W komplecie 2 klucze oraz zestaw mocujący do ściany Głębokość wewnętrzna: 18 mm Wymiary 1150X981 Mieści 15 dokumentów w formacie A4, Pakowana jednostkowo w karton ochronny.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.20.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: dostawa 2 szt. niszczarek na potrzeby projektu Regionalny Ośrodek Europejskiego Funduszu Społecznego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przybiurkowa niszczarka dokumentów rodzaj cięcia: paski; szerokość cięcia: węższe niż 3,9 mm; wydajność cięcia , ilość kartek ciętych jednorazowo: min. 15 szt. przy gramaturze papieru 70g/m2; Noże tnące wykonane z jednego kawałka stali, hartowane powierzchniowo pojemność kosza: min 25l; zdolność niszczenia: papieru, kart kredytowych; tryb gotowości (stand-by) bez poboru energii, włącznik trybu gotowości zintegrowany z funkcją cofania; automatyczny start/stop; wyjmowany kosz na ścinki przeźrocze do podglądu zapełnienia kosza zabezpieczenie przed przegrzaniem Zasilanie: 230V 50Hz.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.14.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: dostawa tonerów w ramach projektu Wsparcie systemu kompleksowych usług informacyjnych dla przedsiębiorców i osób zamierzających rozpocząć działalność gospodarczą poprzez finansowanie sieci Punktów Konsultacyjnych (PK).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część a) Faktura nr 1 - LPK KSU Białystok 1.Toner do kserokopiarki WorkCentre 5638 - 1 sztuka - Typ : Toner 2 Pack XEROX 006R01046 2szt.x30000 kopii, Producent Xerox 2.Toner do drukarki HP LaserJet M2727 NFS MPF - 1 szt. - Typ: Toner Xerox 53 X Q 7553X, , Producent Xerox Cześć b) Faktura nr 2 LPK KSU Łomża 1.Toner do kserokopiarki WorkCentre 5230 - 2 sztuki - Typ: Toner XEROX 5230106R01305 ,30000 kopii, Producent Xerox 2.Toner do drukarki HP LaserJet M2727 NFS MPF - 1 szt. - Typ: Toner Xerox 53 X Q 7553X, Producent Xerox Cześć c) Faktura nr 3 LPK KSU Suwałki 1.Toner do kserokopiarki WorkCentre 5230 - 2 sztuki - Typ: Toner XEROX 5230, 106R01305 ,30000 kopii, Producent Xerox 2.Toner do drukarki HP LaserJet M2727 NFS MPF - 1 szt. - Typ: Toner Xerox 53 X Q 7553X, , Producent Xerox.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.10-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.