eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krzywcza › Dostawa autobusu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych



Ogłoszenie z dnia 2008-01-17

Krzywcza: Dostawa autobusu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych
Numer ogłoszenia: 12164 - 2008; data zamieszczenia: 17.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Krzywcza, Krzywcza 36, 37-755 Krzywcza, woj. podkarpackie, tel. 016 6727430, 6711486, fax 016 6727430.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.ugkrzywcza.pl oraz www.ugkrzywcza.pu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa autobusu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa autobusu, fabrycznie nowego, do przewozu: 1 kierowca + co najmniej 19 pasażerów z możliwością przewozu 1 osoby na wózku inwalidzkim po demontażu kilku siedzeń dla pasażerów. Pojazd musi być przystosowany do przewozu osób niepełnosprawnych. Wymagane jest, aby pojazd (autobus) posiadał homologację.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 34.12.10.00 - Autobusy Kod CPV wg słownika 2008: 34.12.10.00 - Autobusy i autokary .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 25.03.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki wynikające z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych w tym: 1.1. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego napodstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 1.2. Zapewniają serwis autobusu na terenie województwa Podkarpackiego w autoryzowanych stacjach obsługi. 2. Ocena spełnienia warunkówZamawiający oceni, czy wykonawca spełnia warunki, o których mowa w pkt 1 na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz dokumentów, o których mowa w pkt 6, żądanych przez zamawiającego i potwierdzających spełnienia tych warunków.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na ofertę składają się następujące dokumenty i oświadczenia: 1. Dokumenty potwierdzające spełnianie przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu: a) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych, b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) wykaz autoryzowanych stacji obsługi. 2. Dokumenty potwierdzające, że oferowany przez Wykonawcę autobus spełnia wymagania określone przez Zamawiającego: a) oświadczenie, że oferowany autobus posiada aktualną homologację oraz że oferowany system przewozu osób niepełnosprawnych w autobusie posiada aktualną homologację, b) wykaz parametrów technicznych autobusu, c) dokument gwarancyjny. 3. Zamawiający zaleca, aby Wykonawca dodatkowo załączył do oferty informację adresową Wykonawcy. 4. Wszyscy Wykonawcy obowiązani są przedstawić dokumenty wymienione w pkt 1 pod rygorem wykluczenia z postępowania oraz w pkt 2 pod rygorem odrzucenia oferty (z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych). Natomiast załączenie do oferty dokumentu wymienionego w pkt 2 (informacja adresowa Wykonawcy) nie jest obowiązkowe, a jego brak nie spowoduje negatywnych skutków dla Wykonawcy. 5. Zaleca się, aby oferta oraz oświadczenie o spełnianiu warunków, wykaz autoryzowanych stacji, oświadczenie dotyczące homologacji, wykaz parametrów technicznych autobusu oraz dokument gwarancyjny zostały sporządzone zgodnie z wzorami formularzy przedstawionymi w Rozdziale 8 SIWZ (Wzór formularza oferty i załączników do oferty). 6. Oferta i każdy z załączników do niej powinny zostać podpisane przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną do jego reprezentowania i składania w jego imieniu oświadczeń woli. W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty musi być załączone pełnomocnictwo z określeniem jego zakresu. Pełnomocnictwo powinno zostać złożone w oryginale lub w formie kopii poświadczonej notarialnie albo kopii poświadczonej przez mocodawcę (upoważniającego). 7. Dokumenty wymienione w pkt 1 winny być złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. 8. Dokumenty sporządzone w języku obcym winny być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę. 9. Składanie ofert przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum): 1) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum), ustanowią oni pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają wraz z ofertą pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego dla ustanowionego przez nich pełnomocnika. Pełnomocnictwo może wynikać z treści umowy konsorcjum. 2) Ofertę, dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz dokumenty potwierdzające, że oferowany autobus spełnia wymagania Zamawiającego, składa (podpisuje, a w przypadku dokumentów w formie kserokopii poświadcza za zgodność z oryginałem) pełnomocnik, o którym mowa wyżej, w imieniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 3) Dokumenty wymienione w pkt 1.1 ppkt 2 składa każdy z członków konsorcjum lub wspólników spółki cywilnej. 4) W przypadku wyboru oferty najkorzystniejszej Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, należy przed podpisaniem umowy o zamówienie publiczne przedłożyć Zamawiającemu umowę regulującą współpracę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (umowę konsorcjum). 5) Umowa konsorcjum powołanego w celu zrealizowania przedmiotu objętego niniejszym postępowaniem winna zawierać postanowienia wynikające z istoty stosunku konsorcjalnego oraz poniższe warunki: a) określenie stron umowy z oznaczeniem lidera konsorcjum, b) cel zawarcia umowy, c) czas trwania konsorcjum (obejmujący okres realizacji przedmiotu zamówienia, gwarancji i rękojmi), d) zapis o solidarnej odpowiedzialności każdego członka konsorcjum wobec Zamawiającego za wykonanie umowy, e) wyłączenie możliwości wypowiedzenia umowy konsorcjum przez któregokolwiek z jego członków do czasu wykonania przedmiotu zamówienia, f) zakaz zmian w umowie konsorcjum bez zgody Zamawiającego.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.ugkrzywcza.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Krzywcza, pok nr 6 lub przesyłką pocztową za pobraniem.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.01.2008 godzina 09:00, miejsce: Sekretariat Urzędu Gminy Krzywcza pok. Nr 7.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.