Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-04-30
Świdnik: Prowadzenie pozalekcyjnych zajęć sportowo-rekreacyjnych dla uczniów, ukierunkowanych na powszechną naukę pływania w Gminie Miejskiej Świdnik
Numer ogłoszenia: 121600 - 2010; data zamieszczenia: 30.04.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Świdnik , ul. Kard. St. Wyszyńskiego 15, 21-040 Świdnik, woj. lubelskie, tel. (081) 468 66 25, faks 081 751 76 08.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.swidnik.tensoft.pl.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Prowadzenie pozalekcyjnych zajęć sportowo-rekreacyjnych dla uczniów, ukierunkowanych na powszechną naukę pływania w Gminie Miejskiej Świdnik.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zadania jest prowadzenie pozalekcyjnych zajęć sportowo-rekreacyjnych ukierunkowanych na powszechną naukę pływania dla uczniów szkół podstawowych, gimnazjalnych i ponadgimnazjalnych Gminy Miejskiej Świdnik, w ramach projektu dofinansowanego ze środków Funduszu Zajęć Sportowo-Rekreacyjnych dla Uczniów. Powyższe zajęcia będą obejmować działania mające na celu zainteresowanie młodych ludzi sportem, rekreacją oraz stworzenie możliwości pożytecznego, aktywnego i twórczego spędzania czasu wolnego, a także pomoc w odkrywaniu swoich talentów, umiejętności i możliwości, co wpłynie na harmonijny rozwój psychofizyczny młodego człowieka. Ponadto pozwolą one na zdobycie przez uczniów umiejętności pływania oraz wiedzy na temat zachowania się nad wodą oraz poprawią wykryte u nich wady postawy. Zostały one sklasyfikowane w zadania, realizowane dwóch okresach: w roku szkolnym 2009/2010 i 2010/2011 oraz w wakacje roku szkolnego 2009/2010, których nazwy określają rodzaj dyscypliny i wiek ich odbiorcy I. Zajęcia sportowo-rekreacyjne realizowane w okresie w roku szkolnego 2009/2010 i 2010/2011 Zadanie 1: Zajęcia sportowo-rekreacyjne z pływania dla uczniów szkół podstawowych Zadanie 2: Zajęcia sportowo-rekreacyjne z pływania dla uczniów szkół gimnazjalnych Zadanie 3: Zajęcia sportowo-rekreacyjne z pływania dla uczniów szkół ponadgimnazjalnych Zadanie 4: Zajęcia sportowo-rekreacyjne z siatkówki dla uczniów szkół podstawowych Zadanie 5: Zajęcia sportowo-rekreacyjne z siatkówki dla uczniów szkół gimnazjalnych Zadanie 6: Zajęcia sportowo-rekreacyjne z siatkówki dla uczniów szkół ponadgimnazjalnych Zadanie 7: Zajęcia sportowo-rekreacyjne z piłki nożnej dla uczniów szkół podstawowych Zadanie 8: Zajęcia sportowo-rekreacyjne z piłki nożnej dla uczniów szkół gimnazjalnych Zadanie 9: Zajęcia sportowo-rekreacyjne z piłki koszykowej dla uczniów szkół podstawowych Zadanie 10: Zajęcia sportowo-rekreacyjne z piłki koszykowej dla uczniów szkół gimnazjalnych Zadanie 11: Zajęcia sportowo-rekreacyjne z piłki koszykowej dla uczniów szkół ponadgimnazjalnych Zadanie 12: Zajęcia sportowo-rekreacyjne z tenisa stołowego dla uczniów szkół podstawowych Zadanie 13: Zajęcia sportowo-rekreacyjne z tenisa stołowego dla uczniów szkół gimnazjalnych Zadanie 14: Zajęcia sportowo-rekreacyjne z badmintona dla uczniów szkół podstawowych Zadanie 15: Zajęcia sportowo-rekreacyjne z gimnastyki korekcyjnej dla uczniów szkół podstawowych Zadanie 16: Zajęcia sportowo-rekreacyjne z bilarda dla uczniów szkół podstawowych Zadanie 17: Zajęcia sportowo-rekreacyjne z tańców dla uczniów szkół podstawowych Zadanie 18: Zajęcia sportowo-rekreacyjne z kulturystyki tańców dla uczniów szkół ponadgimnazjalnych Zadanie 19: Zajęcia sportowo-rekreacyjne z fitnesu dla uczniów szkół gimnazjalnych II. Zajęcia sportowo-rekreacyjne realizowane w okresie wakacji roku szkolnego 2009/2010 Zadanie 20: Zajęcia sportowo-rekreacyjne z pływania dla uczniów szkół podstawowych Zadanie 21: Zajęcia sportowo-rekreacyjne z pływania dla uczniów szkół gimnazjalnych Zadanie 22: Zajęcia sportowo-rekreacyjne z pływania dla uczniów szkół ponadgimnazjalnych Zadanie 23: Zajęcia sportowo-rekreacyjne z siatkówki dla uczniów szkół podstawowych Zadanie 24: Zajęcia sportowo-rekreacyjne z siatkówki dla uczniów szkół gimnazjalnych Zadanie 25: Zajęcia sportowo-rekreacyjne z piłki nożnej dla uczniów szkół podstawowych Zadanie 26: Zajęcia sportowo-rekreacyjne z piłki koszykowej dla uczniów szkół podstawowych Wyżej wymienione zajęcia pozalekcyjne będą odbywały się na terenie placówek oświatowych, prowadzonych przez Gminę Miejską Świdnik tj. 1.Szkoła Podstawowa Nr 3 im. Tadeusza Kościuszki, ul. Kopernika 9a; 2.Szkoła Podstawowa Nr 4 im. Gen. Władysława Sikorskiego, ul. Wojska Polskiego 27; 3.Szkoła Podstawowa Nr 5 im. Janusza Kusocińskiego, ul. Jarzębinowa 6; 4.Szkoła Podstawowa Nr 7 im. Żołnierzy Armii Krajowej , Al. Armii Krajowej 3; 5.Gimnazjum nr 1,im. Jana Pawła II ul M. Kopernika 9; 6.Gimnazjum nr 2 im. Lotników Polskich, ul. Wojska Polskiego 27, 7.Gimnazjum nr 3, im. Noblistów Polskich, ul. Jarzębinowa 6; 8.II Liceum Ogólnokształcące, im. K. K. Baczyńskiego, ul. Wojska Polskiego 27; Szczegółowy wykaz rodzajów zajęć, jakie będą prowadzone w poszczególnych typach szkół, wraz z liczbą godzin i uczestników zawiera Załącznik Nr 4A i Nr 4B do SIWZ..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających polegających na wykonaniu większej ilości tego samego rodzaju zamówień niż przewidywana w zamówieniu podstawowym jednakże nie przekraczającej 50% wartości zamówienia podstawowego - zgodnie z zasadami wynikającymi z przepisu art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych /Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm./
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 93.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 0 zł
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Wykonawca musi wykazać , iż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonywał, wykonuje usługi podobne do przedmiotu zamówienia -tj. prowadził zajęcia pozalekcyjne w ramach projektów, grantów, programów edukacyjnych -minimum jedną w przeciągu ostatnich 3 lat dla spełnienia w/w warunku.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Wykonawca musi przedstawić wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie zajęciami , wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności - zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ Oferent musi zaznaczyć w wykazie, którymi osobami dysponuje, a którymi będzie dysponował
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1.Opis programu zajęć 2.Opinia dyrektora na temat programu zajęć 3.W przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy 4.W przypadku, gdy ofertę składają wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia wymagane jest załączenie dokumentu pełnomocnictwa określającego zakres umocowania pełnomocnika ustanowionego do reprezentowania ich w postępowaniu, stosownie do art. 23 ust. 2 ustawy
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 20
- 2 - Ocena programu zajęć dokonana przez Komisję - 50
- 3 - Stopień awansu zawodowego nauczyciela - 10
- 4 - doświadczenie zawodowe - 20
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuści dokonywanie zmian w umowie w sprawie zamówienia publicznego w następującym zakresie i na następujących warunkach: 1)Zmiany w umowie można wprowadzić za zgodą obu stron na piśmie, pod rygorem nieważności. Zmiany umowy nie mogą naruszać art. 144 ustawy. 2)Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany terminu realizacji przedmiotu zamówienia w następujących warunkach : a.na skutek choroby prowadzącego zajęcia b.innych zdarzeń losowych, niezależnych od prowadzącego zajęcia. 3) Dopuszcza się zmianę prowadzącego zajęcia w przypadku zaistnienia zdarzeń losowych niemożliwych do przewidzenia.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.swidnik.tensoft.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Świdnik , 21-040 Świdnik ul.Kard. St. Wyszyńskiego 15 , pok. 218..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.05.2010 godzina 14:00, miejsce: Urząd Miasta Świdnik , 21-040 Świdnik ul.Kard. St. Wyszyńskiego 15 , pok. 105..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z ŚWIDNIKA
- Przebudowa drogi powiatowej nr 2114 L w miejscowości Wygnanowice i Choiny, gm. Rybczewice
- Dostawa samochodu ze skrzynią ładunkową samowyładowczą
więcej: przetargi w Świdniku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług przez specjalistów w ramach zadań wiodącego ośrodka koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczego
- Świadczenie usługi zabezpieczenia ratowniczego i prowadzenie zajęć nauki pływania na krytej pływalni przy ul. Koszarowej we Wrześni
- Usługa organizacji wycieczek/atrakcji integracyjnych dla uczestników Gminnego Klubu Seniora w Trzcianie i Dziennego Domu Pomocy w Bratkowicach
- Usługa prowadzenia dodatkowych zajęć dla dzieci z Ośrodków Wychowania Przedszkolnego na terenie Gminy Raków
- Realizacja zadań wynikających z programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za życiem" na rzecz SOSW w Kalwarii Zebrzydowskiej.
- USŁUGA PROWADZENIA WARSZTATÓW I ZAJĘĆ DLA UCZESTNIKÓW PROJEKTU PN. "WSPARCIE DZIAŁANOŚCI 9 PLACÓWEK WSPARCIA DZIENNEGO W GMINIE OKSA
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.