eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sosnowiec › DOSTAWA SPRZĘTU MEDYCZNEGO ORAZ URZĄDZEŃ; zgrzewarka rotacyjna, akcesoria do sterylizacji, lampa zabiegowa, aparat EKG, kozetki drewniane, deska ortopedyczna, akcesoria do respiratora, elektrody do EMG

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-03-27

Sosnowiec: DOSTAWA SPRZĘTU MEDYCZNEGO ORAZ URZĄDZEŃ; zgrzewarka rotacyjna, akcesoria do sterylizacji, lampa zabiegowa, aparat EKG, kozetki drewniane, deska ortopedyczna, akcesoria do respiratora, elektrody do EMG
Numer ogłoszenia: 121540 - 2013; data zamieszczenia: 27.03.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Szpital Miejski w Sosnowcu , ul. Szpitalna 1, 41-219 Sosnowiec, woj. śląskie, tel. 32 41 30 111, faks 32 41 30 112.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.sosnowiec.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA SPRZĘTU MEDYCZNEGO ORAZ URZĄDZEŃ; zgrzewarka rotacyjna, akcesoria do sterylizacji, lampa zabiegowa, aparat EKG, kozetki drewniane, deska ortopedyczna, akcesoria do respiratora, elektrody do EMG.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie składa się z 8 części tzw. Pakietów, z których każdy stanowi oddzielny przedmiot zamówienia: Pakiet 1 - zgrzewarka rotacyjna - 1szt., Pakiet 2 - akcesoria do sterylizacji, Pakiet 3 - lampa jednoogniskowa bezcieniowa - 2 szt., Pakiet 4 - aparat EKG - 1 szt. , Pakiet 5 - kozetki drewniane - 3 szt., Pakiet 6 - deska ortopedyczna - 1 szt. Pakiet 7 - filtry i trójnik do układu rur do respiratora, Pakiet 8 - elektrody do badań EMG..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.66.41.00-9, 33.19.10.00-5, 33.16.70.00-8, 33.12.32.10-3, 33.19.20.00-2, 33.10.00.00-1.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 3.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Należy złożyć oświadczenie według załącznika nr 2 do SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Należy złożyć oświadczenie według załącznika nr 2 do SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Należy złożyć oświadczenie według załącznika nr 2 do SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Należy złożyć oświadczenie według załącznika nr 2 do SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Należy złożyć oświadczenie według załącznika nr 2 do SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Należ złożyć oświadczenie według załącznika nr 2 do SIWZ. - wypełniony prawidłowo załącznik nr 1.1 do 1.6 do SIWZ - zestawienie wymaganych parametrów technicznych, gwarancja i serwis; - dokumenty potwierdzające dopuszczenie oferowanych produktów do obrotu zgodnie z wymaganiami ustawy z 20.05.2010r. o wyrobach medycznych (Dz. U. nr 107 poz. 679) tj. certyfikat CE lub deklaracja zgodności - w zakresie Pakietu nr od 2-8 katalog lub folder w języku polskim.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

zestawienie wymaganych parametrów technicznych, gwarancja i serwis;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Wartość, o której mowa w § 2 ust. 1 może ulec zmianie wyłącznie w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT lub w przypadku korzystnych zmian cenowych dla Zamawiającego.Ceny brutto wynikające ze zmiany obowiązującej stawki VAT ulegną zmianie, przy zachowaniu cen netto podanych w ofercie. Wynagrodzenie należne Wykonawcy podlega automatycznej waloryzacji (bez obowiązku wprowadzenia aneksem) odpowiednio o kwotę podatku VAT, wynikającą ze stawki tego podatku, obowiązującą w chwili powstania obowiązku podatkowego. Strony zastrzegają prawo do negocjacji cen jednostkowych, w przypadku konieczności zapłaty Wykonawcy ceny wyższej, powstałej w wyniku zmiany stawki podatku VAT.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.sosnowiec.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w Samodzielnym Publicznym Szpitalu Miejskim w Sosnowcu, 41-219 Sosnowiec, ul. Szpitalna 1, Dział Zamówień Publicznych.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.04.2013 godzina 10:00, miejsce: w Samodzielnym Publicznym Szpitalu Miejskim w Sosnowcu, 41-219 Sosnowiec, ul. Szpitalna 1 - sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 1 Zgrzewarka rotacyjna z wbudowaną drukarką i obcinarką rękawów oraz stołem roboczym..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Oferent/Producent Nazwa i typ Kraj pochodzenia Rok produkcji 2013, fabrycznie nowa Zgrzewarka rolkowa z wbudowaną drukarką Menu w j. polskim Wyświetlacz min. jednowierszowy Licznik ilości wykonanych zgrzewów z możliwością kasowania, licznik czasu pracy Pamięć wprowadzonych informacji Automatyczny start/stop napędu Automatyczna kontrola temperatury zgrzewania Wyświetlanie temperatury zgrzewania Termiczny wyłącznik bezpieczeństwa chroniący listwy grzejne zgrzewarki przed przegrzaniem Szybkość zgrzewania min. 10 m/min Szerokość zgrzeiny min. 12 mm Możliwość ustawienie temperatury zgrzewania w zakresie min. 80 - 200 oC Automatyczna kontrola odchyłki temperatury, w przypadku przekroczenia wartości max +/- 2 % następuje samoczynne zatrzymanie napędu Możliwość podłączenie zewnętrznego urządzenia do walidacji zgrzewów Obudowa zgrzewarki ze stali kwasoodpornej Stolik rolkowy Drukarka min. jednowierszowa Drukowanie następujących danych: daty produkcji i daty ważności oraz automatyczna ich aktualizacja, nr wsadu, nr pakietu, nr osoby pakującej i odpowiedzialnej za sterylizację i inne Możliwość obrotu wydruku o 180 o Drukowanie symboli zgodnych z normą EN 980, drukowanie znaku CE Prosta wymiana kasety/taśmy drukującej Zapasowa kaseta/taśma drukująca, min. 2 szt. + 1 szt. w zgrzewarce Stół roboczy pod zgrzewarkę i obcinarkę, wymiary: 1200 mm x 650 mm x 850 mm +/- 50 mm dla każdej wartości granicznej (długość x szerokość x wysokość) wykonany ze stali kwasoodpornej możliwość wypoziomowania stołu Obcinarka rękawów z dystrybutorem jednopoziomowym montowana nad/obok zgrzewarki szerokość cięcia - 750 mm +/- 50 mm, wykonana ze stali kwasoodpornej, zapasowy moduł tnący.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.66.41.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 2 Akcesoria do sterylizacji - tace, pojemniki z pokrywą, maty, osłonki na narzędzia..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Taca sterylizacyjna wykonana z blachy perforowanej ze stali kwasoodpornej naroża tacy zaokrąglone uchwyty wykładane do wnętrza tacy dno tacy wzmocnione drutem możliwość ustawiana tac jedna na drugą wymiary tac obecnie używanych w sterylizatorze Zamawiającego: 1. 480 x 240 x 50 mm 2. 240 x 240 x 50 mm Tace: poz. 1 ilość 2 szt, poz. 2 ilość 3 szt. Pojemnik sterylizacyjny z pokrywą: pokrywa z uszczelką silikonową i zaworami w pokrywie klamrowe zamykanie możliwość identyfikacji pojemników możliwość ustawienia pojemników jeden na drugim wykonane z materiału kwasoodpornego wymiary i budowa pojemnika zgodna z normą PN EN 868-8: 1.600 x 300 x 135 mm +/- 20 mm dla każdej wartości granicznej - 2 szt. 2.300 x 300 x 135 mm +/- 20 mm dla każdej wartości granicznej - 1 szt. Mata silikonowa z jeżem do wkładania tac sterylizacyjnych - 10 szt. wymiary: 500 x 210 mm +/- 20 mm dla każdej wartości granicznej Osłonki silikonowe na narzędzia 1.kolor biały 1,6 x 19 mm - 100 szt. 2.kolor zielony 2,8 x 19 mm - 100 szt. Okres pełnej gwarancji na tace i pojemniki z pokrywą - min. 12 miesięcy liczony od dnia protokolarnego odbioru przedmiotu przez Zamawiającego Instrukcja obsługi w języku polskim.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.10.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet nr 3 Lampa zabiegowa - 2 szt..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lampa wykonana w technologii LED Wersja mobilna, stabilny statyw, min. 2 kółka z możliwością blokady Natężenia oświetlenia w odległości 30 cm min. 100 000 lux Natężenia oświetlenia w odległości 100 cm min. 10 000 lux Średnica pola oświetleniowego w odległości 100 cm ma 28 cm Temperatura barwowa. 4700 K +/- 100K Żywotność diod min. 50 000 h Elastyczne, stabilne ramię typu gęsia szyja pozwalające na dokładne oświetlenie badanego pola Warunki gwarancji i serwisu Przeglądy techniczne bezpłatne w okresie gwarancji - ilość przeglądów zgodnie z zaleceniami producenta, nie mniej niż jeden w roku. Okres pełnej gwarancji - min. 24 miesiące liczony od dnia protokolarnego odbioru przedmiotu przez Zamawiającego Założenie paszportu technicznego dla każdej lampy Czas reakcji na zgłoszenie awarii - max 48h od momentu zgłoszenia (w dni robocze) W przypadku naprawy lampy bądź jej elementów trwającej dłużej niż dwa tygodnie - urządzenie zastępcze na czas naprawy oraz przedłużenie gwarancji o czas naprawy wykonywanej w autoryzowanym serwisie. W przypadku wymiany przedmiotu zamówienia na nowy okres gwarancji (24 miesiące), liczony od momentu wymiany przedmiotu na nowy. Lokalizacja serwisu gwarancyjnego: adres, telefon, fax, dane serwisanta uprawnionego do odebrania i przyjęcia do realizacji ewentualnych zgłoszeń awarii Koszty transportu do i z serwisu w okresie gwarancji pokrywa Wykonawca Lokalizacja serwisu pogwarancyjnego, adres, telefon, fax, dane serwisanta uprawnionego do odebrania i przyjęcia do realizacji ewentualnych zgłoszeń awarii Instrukcja obsługi w języku polskim - 3 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.70.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Paniet nr 4 Aparat EKG - 1 szt..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rok produkcji 2013, fabrycznie nowy Aparat EKG z kolorowym monitorem/wyświetlaczem, o przekątnej min. 5,7 Wyposażenie: kabel zasilający, kabel pacjenta i dwa komplety elektrod przedsercowych i kończynowych dla dorosłych, pediatryczny Aparat z klawiaturą alfanumeryczną i funkcyjną Zasilanie sieciowe i akumulatorowe Komunikacja w języku polskim Wbudowana drukarka Wydruk w trybie min. 3 kanałów Szerokość papieru min. 110 mm Sygnał EKG 12 odprowadzeń standardowych Detekcja impulsów stymulatora Ciągły pomiar częstości akcji serca (HR) Sygnalizacja złego kontaktu poszczególnych elektrod Aparat 3,6 i 12 kanałowy Ręczny i automatyczny tryb pracy Ilość poziomów czułości min. 4 ( 2,5; 5; 10; 20 mm/mV) Ilość prędkości zapisu min. 4 (5; 10; 25; 50 mm/s) Filtracja zakłóceń sieciowych i zakłóceń pochodzenia mięśniowego Analiza zapisów i interpretacja Funkcja archiwizacji danych Akcesoria zapasowe: papier do EKG w ilości, min. 5 szt. kabel pacjenta komplet elektrod przedsercowych (przyssawki) i kończynowych (klipsy) - dla dorosłych Żel EKG min. 1 szt. Stolik jezdny Warunki gwarancji i serwisu W okresie gwarancji przeglądy techniczne (bez dodatkowej zapłaty) - ilość przeglądów zgodnie z zaleceniami producenta, nie mniej niż jeden w roku Okres pełnej gwarancji - min. 24 miesiące liczony od dnia protokolarnego odbioru przedmiotu przez Zamawiającego Założenie paszportu technicznego Czas reakcji na zgłoszenie awarii - max 48h od momentu zgłoszenia (w dni robocze) W przypadku naprawy urządzenia bądź jego elementów trwającej dłużej niż dwa tygodnie - urządzenie zastępcze na czas naprawy oraz przedłużenie gwarancji o czas naprawy wykonywanej w autoryzowanym serwisie W przypadku wymiany przedmiotu zamówienia na nowy okres gwarancji (24 miesiące), liczony od momentu wymiany przedmiotu na nowy Lokalizacja serwisu gwarancyjnego: adres, telefon, fax, dane serwisanta uprawnionego do odebrania i przyjęcia do realizacji ewentualnych zgłoszeń awarii Koszty transportu do i z serwisu w okresie gwarancji pokrywa Wykonawca Lokalizacja serwisu pogwarancyjnego: adres, telefon, fax, dane serwisanta uprawnionego do odebrania i przyjęcia do realizacji ewentualnych zgłoszeń awarii Instrukcja obsługi w języku polskim - 2 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.32.10-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet nr 5 Kozetka drewniana - 3 szt..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rok produkcji 2013, fabrycznie nowa Kozetka drewniana, medyczna przeznaczona do wykonywania badań EKG Trwała i stabilna drewniana konstrukcja, nie zwierająca elementów metalowych Kolor drewna - jasny buk Kolor tapicerki do wyboru przez Zamawiającego (odcienie beżu i pomarańczu) Tapicerka wykonana z tworzywa trwałego i odpornego na środki dezynfekcyjne używane w szpitalach Wymiary: wysokość z materacem 60 cm +/- 5 cm szerokość 65 cm +/- 5 cm długość całkowita 190 cm +/- 10 cm Regulacja kąta nachylenia zagłówka 0st. i 35st. +/- 5st. Dopuszczalne obciążenie min. 200 kg Uchwyt na podkład w rolce Schodek/podest z drewnianą platformą ułatwiający bezpieczne wejście na kozetkę Okres pełnej gwarancji - min. 24 miesiące.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.20.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet nr 6 Deska ortopedyczna - 1 szt..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rok produkcji 2013, fabrycznie nowa Tworzywo sztuczne, zmywalne, przepuszczalne dla promieni X Ciężar deski max. 10 kg Nośność deski min. 130 kg Wymiary deski: długość: 1850 mm +/- 50 mm szerokość: 450 mm +/- 50 mm Min. 1 komplet pasów zabezpieczających Wielkość uchwytów transportowych umożliwiająca bezpieczny i wygodny uchwyt Stabilizator głowy Okres pełnej gwarancji - min. 12 miesiące.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet nr 7 Akcesoria do respiratora Bennett typ 760.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Filtr bakteryjny powietrza wydychanego, wielokrotnego użytku szt.4 Filtr bakteryjny powietrza wdychanego, wielokrotnego użytku szt. 4 Trójnik do układu rur dla dorosłych, wielokrotnego użytku 1 op.10 szt op 1.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pakiet nr 8 Elektrody do aparatu EMG KEY POINT.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Elektroda do stymulacji z kablem o długości 2m szt.2 Elektroda czuciowa szt.1 Kabel do elektrod czuciowych szt.1 Paski do elektrody czuciowej szt 4 Elektroda uziemiająca 45cm 20mm szt.1 Uchwyt do elektrody stymulacyjnej 50cm 2cm szt.2.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.