eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Obrazów › Odbudowa drogi gminnej Nr 002466 T Komorna - Komorna od km 0+250 do km 1 + 570 Remont oraz odbudowa drogi gminnej Nr 002496T od km 0+000 do km 1+210

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-03-27

Obrazów: Odbudowa drogi gminnej Nr 002466 T Komorna - Komorna od km 0+250 do km 1 + 570 Remont oraz odbudowa drogi gminnej Nr 002496T od km 0+000 do km 1+210
Numer ogłoszenia: 121488 - 2013; data zamieszczenia: 27.03.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Obrazów , 27-641 Obrazów, woj. świętokrzyskie, tel. 015 8365162, faks 015 8365551.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://przetargi.ipzp.pl/Obrazow/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbudowa drogi gminnej Nr 002466 T Komorna - Komorna od km 0+250 do km 1 + 570 Remont oraz odbudowa drogi gminnej Nr 002496T od km 0+000 do km 1+210.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Odbudowa drogi gminnej Nr 002466 T Komorna - Komorna od km 0+250 do km 1 + 570 Przedmiotem opracowania jest: Odbudowa drogi gminnej Nr 002466 T Komorna - Komorna od km 0+250 do km 1 + 570, na terenie gminy Obrazów, powiat sandomierski, województwo świętokrzyskie. Podstawowe parametry remontowanej drogi: długość odcinka 1320 m, klasa techniczna D, prędkość projektowa 30kmh, szerokość jezdni 3 m, Całość prac budowlanych znajduje się na działkach drogowych nr 87, 88 obręb Komorna; 126, 84 obręb Kleczanów, gmina Obrazów. Teren objęty przedmiotem opracowania stanowi droga gminna Nr 002496 T Komorna -Komorna od km 0+250 do km 1+570. Droga stanowi granicę miejscowości Kleczanów i Komorna. Teren opracowania stanowi obszar pagórkowaty. Droga rozpoczyna się na skrzyżowaniu drogi krajowej nr 77 i kończy się na skrzyżowaniu z drogą powiatową nr 0736 T. Na długości od km 0+000 do km 0+250 droga posiada nawierzchnię bitumiczną, a na pozostałym odcinku tłuczniową. Początek odbudowywanego odcinka km 0+250 zlokalizowany jest na końcu nawierzchni bitumicznej. Koniec km 1+570 na skrzyżowania z krawędzią drogi powiatowej nr 0736 T Bożęcin - Przezwody - Pęczyny - Kleczanów. Droga biegnie w kierunku północnym, a na ostatnich 0,14 km skręca w kierunku zachodnim. Wzdłuż drogi początkowo występuje sporadyczna zabudowa gospodarczej, oraz sady i pola uprawne. Odwodnienie drogi poprzez spadki podłużne i poprzeczne. W km 0+431 i km 1+069 znajdują się przepusty pod drogą. W km 1+069 znajduje się ciek wodny. Droga biegnie na niewielkich nasypach, lub niewielkich wąwozach. Istniejący pas drogowy o zmiennej szerokości od 5 do 8m. Projektuje się odbudowę drogi o nawierzchni bitumicznej szer. 3,0m długości 1320m. Jezdnia o przekroju dostosowanym do istniejących warunków. Pobocza tłuczniowe o szerokości 0,5m. Niweleta i oś trasy dostosowane zostały do istniejącego ukształtowania sytuacyjno-wysokościowego terenu. W km 0+431 na istniejącym przepuście zaplanowano wykonanie murków czołowych. W km 1+069 zaplanowano remont istniejącego przepustu fi 80 długości 6m, wraz z wykonaniem murków czołowych. Od km 1+052 do km 1+088 zaplanowano wykonanie poszerzenia rozmytej korony drogi. Droga gminna Klasa drogi: D Droga: jedno-jezdniowa, dwukierunkowa Kategoria obciążenia ruchem: KR1 Prędkość projektowa: Vp=30kmh Przekrój: drogowy, szerokość jezdni 3,0m Nawierzchnia: bitumiczna Od km 0+250 do km 0+955 i od km 1+045 do km1+570 3cm - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego, 4cm - warstwa wiążąca z betonu asfaltowego, 15cm - warstwa wyrównawcza - podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0-63 zaklinowanego kruszywem 0-31,5mm. istniejąca podbudowa - profilowanie i zagęścić. Od km 0+955 do km 1+045 3cm - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego, 4cm - warstwa wiążąca z betonu asfaltowego, 15cm - warstwa wyrównawcza - podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0-63 zaklinowanego kruszywem 0-31,5mm. 15cm rumosz skalny istniejąca podbudowa - profilowanie i zagęścić. Remont oraz odbudowa drogi gminnej Nr 002496T od km 0+000 do km 1+210. Przedmiotem opracowania jest: Remont oraz odbudowa drogi gminnej Nr 002496T od km 0+000 do km 1+210, na terenie gminy Obrazów, powiat sandomierski, województwo świętokrzyskie. Podstawowe parametry remontowanej drogi: długość odcinka 1210 m, klasa techniczna D, prędkość projektowa 30kmh, szerokość jezdni 3 m, Całość prac budowlanych znajduje się na działkach drogowych nr 307 obręb Bilcza. Teren objęty przedmiotem opracowania stanowi droga gminna Nr 002496T od km 0+000 do km 1+210 w miejscowości Bilcza. Odcinek drogi znajduje się na terenie miejscowości Bilcza, położonej w zachodniej części gminy Obrazów. Początek odcinka km 0+000 zlokalizowany jest na skrzyżowania z krawędzią drogi powiatowej nr 0782 T Klimontów-Obrazów. Koniec w km 1+210. Droga biegnie w kierunku zachodnim w stronę miejscowości Jugoszów. Wzdłuż drogi początkowo znajduje się zabudowa gospodarczej, a następnie sady i pola uprawne. Droga na długości 629 posiada nawierzchnię bitumiczną popękaną, a na pozostałym odcinku nawierzchnię tłuczniową. Odwodnienie drogi poprzez spadki podłużne i poprzeczne. Istniejący pas drogowy o zmiennej szerokości około 6m. Projektuje się remont drogi o nawierzchni bitumicznej szer. 3,0m długości 1210m. Jezdnia o przekroju dostosowanym do istniejących warunków. Pobocza tłuczniowe o szerokości do 0,75. Niweleta i oś trasy dostosowane zostały do istniejącego ukształtowania sytuacyjno-wysokościowego terenu. Droga gminna Klasa drogi: D Droga: jedno-jezdniowa, dwukierunkowa Kategoria obciążenia ruchem: KR1 Prędkość projektowa: Vp=30kmh Przekrój: drogowy, szerokość jezdni 3,0m Nawierzchnia: bitumiczna Od km 0+000 do km 0+629 3cm - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego, śr. 4 cm - warstwa wyrównawcza z betonu asfaltowego, istniejąca nawierzchnia - oczyszczenie i skropienie. Od km 0+629 do km 1+210 3cm - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego, 4cm - warstwa wiążąca z betonu asfaltowego, 15cm - warstwa wyrównawcza - podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0-63 zaklinowanego kruszywem 0-31,5mm. istniejąca podbudowa - profilowanie i zagęścić..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg 45.11.20.00 - Roboty w zakresie usuwania gleby .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.08.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 10 000,00zł słownie: dziesięć tysięcy złotych

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wymagane jest wykazanie przez wykonawcę realizacji co najmniej 3 robót budowlanych okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Warunek ten Zamawiający uzna za spełniony, jeżeli Wykonawca dołączy do oferty wykaz (minimum 3) robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z czego każda z robót o wartości powyżej 500 000,00 zł, w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat licząc od dnia złożenia oferty, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone wymagany jest w celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę oraz doświadczenie stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

A.1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę A.2) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych. A.3) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia z art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych - parafowany przez wykonawcę A.4)Kosztorys ofertowy - wypełniony i podpisany przez Wykonawcę sporządzony na podstawie przedmiaru robót.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dopuszcza się zmianę wysokości brutto wynagrodzenia w przypadku urzędowej zmiany stawki podatku VAT

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.obrazow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Obrazów Obrazów 84, 27-641 Obrazów pok. nr 13..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.04.2013 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Obrazów, Obrazów 84 27-641 Obrazów sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.