eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Przemyśl › Rozbudowa kanalizacji sanitarnej za Domem Ludowym we wsi Ostrów



Ogłoszenie z dnia 2007-07-18

Przemyśl: Rozbudowa kanalizacji sanitarnej za Domem Ludowym we wsi Ostrów
Numer ogłoszenia: 121440 - 2007; data zamieszczenia: 18.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Przemyśl, ul. Borelowskiego 1, 37-700 Przemyśl, woj. podkarpackie, tel. 016 6704800 w. 34.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminaprzemysl.home.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa kanalizacji sanitarnej za Domem Ludowym we wsi Ostrów.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kanalizacji grawitacyjnej i cisnieniowej wraz z pompownią scieków we wsi Ostrów za Domem Ludowym. Charakterystyka projektowanej sieci sanitarnej: Kolektor grawitacyjny: a) kolektor geawitacyjny PVC-U Fi 200, SN4- 80,00 mb b) kolektor grawitacyjny PVC-U Fi 200, SN8-203,00 mb c) studnie betonowe Fi 1000 mm z włazem typu ciężkiego D 400 i pierścieniem odciążającym - 7 szt. d) studnie betonowe Fi 1000 mm z włazem typu lekkiego B 125 - 2 szt Kolektor cisnieniowy: a) rury kanalowe PE-HD, SDR21 Fi 90 mm - 100,00 mb b) studnia betonowa Fi 1200 z włazem typu ciężkiego D 400 i pierscieniem odciążającym - dno wyłozone kostką granitową ( studnia rozprężna) - 1 szt Pompownia ścieków: a) prefabrykowana pompownia ścieków Fi 1200 mm, H=4,00 m wyposazona w dwie pompy KSB typu AMAREX N S65-220/004-ULG-155 - 1 kpl Komora pomiarowa - komora monolityczna wyposażona w armaturę kołnierzową: odcinającą ( zasuwa nozowa) i pomiarową (ściekomierz) Fi 50 mm - 1 kpl Ponadto wykonawca ponosi koszt pełnej obsługi geodezyjnej, koszt urzadzenia, zagospodarowania i dozoru placu budowy, stosownych badań, prób i pomiarów oraz sporzadzenia dokumentacji powykonawczej, koszty związane z pokryciem ewentualnych szkód uzytkownikom posesji, koszt odtworzenia dróg i terenów zielonych, koszt zagęszczenia gruntów, w celu wykonania i odbioru gotowego przedmiotu zamówienia wykonawca zabezpieczy we własnym zakresie energię elektryczną (agregat).

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.23.24.10 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.24.10 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej Oryginalny kod CPV: 45.23.24.23 - Przepompownie ścieków Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.24.23 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.10.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: W prowadzonym postepowaniu o udzielenie zamówienia publicznego wadium nie jest wymagane..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy potwierdzajacy spełnienie warunków: a) posiadają uprawnienia do wykonywania okreslonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień ( art. 22 ust. 1 pkt 1 PZP) b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt 2 PZP) c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniajacej wykonanie zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt 3 PZP) d)nie podlegają wykluczeniu z postepowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 PZP Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, ze wykonawca posiada uprawnienia do wykonania okreslonej dzialalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. PZP, wykonawca składa nastepujace dokumenty: 1. formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru nr 1 i 2 2. aktualny odpis z wlasciwego rejestru albo aktualne zaswiadczenie o wpisie do ewidencji dzialalności gospodarczej, jeżeli odrebne przepisy wymagają wpisu do rejesrtu lub zgloszenia do ewidencji dzialalności gospodarczej wystawione nie wczesniej niz 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 3. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego lub równowazne zaświadczenie własciwego organu sadowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie okreslonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wczesniej niz 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 4. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie okreslonym w art. 24 ust. 1 pkt 9, wystawiona nie wczesniej niz 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 5. aktualne zaswiadczenie własciwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzajace odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz skladek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaswiadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w calości decyzji własciwego organu, wystawione nie wczesniej niz 3 miesiace przed upływem terminu składania ofert 6. oswiadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udzialu w postepowaniu W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doswiadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia sklada nastepujace dokumenty: 1. informację na temat przecietnej liczby zatrudnionych pracowników 2. wykaz osob i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będa uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbednych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności 3. wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urzadzeń jakimi dysponuje wykonawca 4. wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat robót odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, dat wykonania i miejsca ( minimum 4 inwestycje kanalizacyjne o porównywalnym zakresie) W calu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniajacej wykonanie zamówienia składa dokumenty: 1. informację o sytuacji finansowej 2. informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, w ktorym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy potwierdzająca wysokośc posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert) 3. polise lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej dzialalności gospodarczej.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gminaprzemysl.home.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Przemyśl, 37-700 Przemyśl, ul. Borelowskiego 1.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.08.2007 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Przemyśl, 37-700 Przemyśl, ul. Borelowskiego 1, II pietro, sekretariat, pokój nr 202..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.