eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Międzyrzec Podlaski › OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM - Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-07-28

Międzyrzec Podlaski: OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM - Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków
Numer ogłoszenia: 121421 - 2009; data zamieszczenia: 28.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Międzyrzec Podlaski , ul. Warszawska 20, 21-560 Międzyrzec Podlaski, woj. lubelskie, tel. 083 3712496.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.miedzyrzecgmina.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM - Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa przydomowych oczyszczalni ścieków szt. 290 pracujących na bazie złoża biologicznego wspomaganego osadem czynnym wraz z niezbędną infrastrukturą towarzyszącą, tj. - bioreaktorami oczyszczalni, - rurociągami i armaturą, - przepompowniami ścieków oczyszczonych i surowych, - studniami chłonnymi w nasypie, materiałami elektrycznymi. Przedmiotem zamówienia jest budowa przydomowych oczyszczalni biologicznych szt.77 (osadników gnilnych) wraz z urządzeniami towarzyszącymi, tj. zbiornik (osadnik gnilny) studzienka rewizyjna rury rozsączające kominek odpowietrzający tłuczeń Szczegółowy zakres przedsięwzięcia zawarty jest w przedmiarach robót i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, stanowiących załącznik do SIWZ i będących integralną częścią SIWZ..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.24.21 - Roboty w zakresie oczyszczania ścieków .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 250 000,00 zł słownie - dwieście pięćdziesiąt tysięcy zł.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki, jakie musi spełnić Wykonawca: a) posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiada niezbędną wiedzę i potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia doświadczenie, d) nie jest wykluczony z postępowania na podst. Art. 24 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych, a także spełnia warunki, o jakich mowa w art. 22 ust. 1Ustawy Prawo Zamówień Publicznych, e) spełnia wymogi SIWZ, f) akceptuje warunki umowy dołączonej do SIWZ, g) działa w branży wykonawstwa wodno-kanalizacyjnego od minimum 3 lat, h) w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), wybudował co najmniej 100 przydomowych biologicznych oczyszczalni ścieków (z napowietrzaniem mechanicznym), lub wykonał przynajmniej jedną oczyszczalnię ścieków o wartości powyżej 100 000,00 zł. Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą (spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale III pkt 3 niniejszej SIWZ. W przypadku nie złożenia dokumentów i oświadczeń w określonym terminie lub złożenia dokumentów zawierających błędy Zamawiający wezwie Wykonawcę do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie sposobem zero-jedynkowym ( spełnia-nie spełnia)..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: 1.Aktualne odpisy z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert. 2.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzających, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenia że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, pkt 9 ustawy, pkt 1-3 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4.Wykaz wykonanych (rozpoczętych i zakończonych) w okresie ostatnich 5 lat przed ogłoszeniem niniejszego zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - robót budowlanych, odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia (tj. wybudowanie w co najmniej 100 przydomowych biologicznych oczyszczalni ścieków, lub wykonał przynajmniej jedną oczyszczalnię ścieków o wartości powyżej 100 000,00 zł ) , z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane - wypełniony wg wzoru ustalonego załącznikiem nr 2 SIWZ oraz z oświadczeniem, że roboty, jakie Oferent przywołuje jako doświadczenie są robotami równoważnymi co do przedmiotu zamówienia. 5.Oświadczenie, że przeciwko Oferentowi (właścicielowi firmy lub wspólnikom konsorcjum) nie toczy się postępowanie w sprawach gospodarczych przed organami prokuratury, 6.Oświadczenie składane przez wykonawców zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 3 do SIWZ. 7.Oświadczenie składane przez wykonawców zgodnie z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 4 do SIWZ 8.Wykaz kierownictwa firmy i wykaz pracowników odpowiedzialnych za realizację zamówienia wypełniony wg wzoru ustalonego załącznikiem nr 5 do formularza oferty, z udokumentowaniem ich doświadczenia i kwalifikacji zawodowych (kopie uprawnień osób przewidzianych do kierowania robotami oraz kopie zaświadczeń potwierdzających ich przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego) - zgodnie z warunkami określonymi w Rozdz. II pkt 4 c. Od wykonawcy wymaga się dysponowania Kierownikiem Budowy posiadającym uprawnienia budowlane w specjalności architektonicznej i konstrukcyjno-inżynieryjnej oraz pracownikami posiadającymi uprawnienia budowlane w zakresie instalacji elektrycznych oraz sieci sanitarnych. 9.Oświadczenie producenta oczyszczalni, że jest w stanie dostarczyć wymaganą przez Zamawiającego ilość bioreaktorów w terminie, który pozwoli Oferentowi zakończyć budowę do 15 grudzień 2009 roku. 10.Dane dotyczące zakresu prac powierzonych podwykonawcom (jeśli oferent przewiduje zatrudnienie podwykonawców)- załącznik nr 6 do SIWZ. 11.Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej zakresie prowadzonej działalności gospodarczej 3. Dowód wniesienia wadium..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.miedzyrzecpodlaski.netbip.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Międzyrzec Podlaski ul. Warszawska 20 21-560 Międzyrzec Podlaski pok. nr 12.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.08.2009 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Międzyrzec Podlaski ul. Warszawska 20 21-560 Międzyrzec Podlaski pok. nr 9 (sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.