eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Proszowice › Przebudowa dróg powiatowych Nr 1274K Proszowice - Koszyce od km 0 +004 do km 19 +725 i Nr 1275K Książnice Małe - Łapszów od km 0 +002 do km 3 +257 o łącznej długości 22,97 km, współfinansowanej ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego SCHEMA

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-04-24

Proszowice: Przebudowa dróg powiatowych Nr 1274K Proszowice - Koszyce od km 0 +004 do km 19 +725 i Nr 1275K Książnice Małe - Łapszów od km 0 +002 do km 3 +257 o łącznej długości 22,97 km, współfinansowanej ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego SCHEMAT 4.1C DROGI POWIATOWE Małopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007 - 2013
Numer ogłoszenia: 121412 - 2009; data zamieszczenia: 24.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Proszowicki , ul. 3 Maja 72, 32-100 Proszowice, woj. małopolskie, tel. 012 3861846, faks 012 3862933.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa dróg powiatowych Nr 1274K Proszowice - Koszyce od km 0 +004 do km 19 +725 i Nr 1275K Książnice Małe - Łapszów od km 0 +002 do km 3 +257 o łącznej długości 22,97 km, współfinansowanej ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego SCHEMAT 4.1C DROGI POWIATOWE Małopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007 - 2013.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przebudowa dróg powiatowych Nr 1274K Proszowice - Koszyce od km 0 +004 do km 19 +725 i Nr 1275K Książnice Małe - Łapszów od km 0 +002 do km 3 +257 o łącznej długości 22,97 km, współfinansowanej ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego SCHEMAT 4.1C DROGI POWIATOWE Małopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007 - 2013.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40 - Roboty drogowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.05.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 100 000 zł

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu może wziąć udział Wykonawca, który: 1) wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (rozpoczął oraz zakończył w tym okresie) co najmniej trzy roboty budowlane polegające na wykonaniu budowy lub przebudowy drogi, o łącznej wartości (brutto) co najmniej 6 000 000 zł, 2) dysponuje lub będzie dysponował osobami posiadającymi uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami w specjalności drogowej wpisanymi na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. 3) posiada środki finansowe lub zdolność kredytową nie mniejszą niż 5 000 000 zł, 4) posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia (sumę gwarancyjną) nie mniejszą niż 2 000 000 zł, 5) spełnia pozostałe warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych, w tym nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ad. 1 ocena spełnienia warunku, o którym mowa w pkt 1, będzie dokonana na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów, o których mowa części V pkt 3 i 4 - z wykazu, o którym mowa w pkt 3, powinno wynikać, że Wykonawca wykonał w okresie ostatnich pięciu lat (tj. rozpoczął i zakończył) co najmniej 3 roboty, polegające na wykonaniu budowy lub przebudowy drogi, o łącznej wartości (brutto) co najmniej 6 000 000 zł; dokumenty; o których mowa w pkt 4, powinny potwierdzać, że co najmniej 3 roboty zawarte w wykazie zostały wykonane należycie, Ad. 2 ocena spełnienia warunku, o którym mowa w pkt 2, będzie dokonana: 1) w przypadku dysponowania osobami przez Wykonawcę - na podstawie dokumentów, o których mowa w części V pkt 5 i 7 - z wykazu, o którym mowa w części V pkt 5 powinno wynikać, że w specjalności wymienionej w pkt 2, Wykonawca dysponuje osobami posiadającymi uprawnienia budowlane; dokumenty, o których mowa w części V pkt 7, powinny potwierdzać, że osoby wykazane w wykazie posiadają uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalnościach określonych w pkt 2, 2) w przypadku kiedy Wykonawca będzie dysponował osobami - na podstawie dokumentów, o których mowa w części V pkt 5, 6 i 7 - z wykazu oraz oświadczenia, o którym mowa w części V pkt 5 i 6 powinno wynikać, że w specjalności wymienionej w pkt 2, Wykonawca będzie dysponował osobami posiadającymi uprawnienia budowlane; dokumenty, o których mowa w części V pkt 7 SIWZ, powinny potwierdzać, że osoby wykazane w wykazie posiadają uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności określonej w pkt 2, Ad. 3 ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu, o której mowa w pkt 3 będzie dokonana na podstawie dokumentu, o którym mowa w części V pkt 9 - z dokumentu (informacji banku) powinno wynikać jednoznacznie, że Wykonawca posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 5 000 000 zł, Ad. 4 ocena spełniania warunku, o którym mowa w pkt 4 będzie dokonana na podstawie dokumentu, o którym mowa w pkt 8 - z dokumentu (polisy lub innego dokumentu) powinno wynikać, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia (sumę gwarancyjną) nie mniejszą niż 2 000 000 zł, Ad. 5 ocena spełniania pozostałych warunków, o których mowa w pkt 5, będzie dokonana na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów, o których mowa w części V pkt 2, 10, 11, 12 i 13 oraz oświadczenia, o którym mowa w pkt 1 - z dokumentów oraz oświadczenia powinno wynikać, że Wykonawca spełnia pozostałe warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, w tym nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (Załącznik 2 do SIWZ) 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, 3) wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem postępowania (tj. rozpoczętych i zakończonych), robót, o których mowa w części IV pkt 1 ogłoszenia - wykaz powienien zawierać wartość robót (brutto), przedmiot (ze wskazaniem budowy lub przebudowy drogi), daty ich wykonania oraz miejsce wykonania (Załącznik 4); 4) dokumenty (referencje, listy referencyjne lub dokumenty o podobnym charakterze) potwierdzające, że co najmniej 3 roboty zawarte w wykazie, o którym mowa w pkt 3, zostały wykonane należycie, 5) wykaz zawierający osobę, którą Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował, a która będzie wykonywać zamówienie, posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności drogowej, wykaz powinien zawierać imię i nazwisko oraz nr decyzji nadającej uprawnienia budowlane (Załącznik 6), 6) pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osoby lub osób posiadających uprawnienia, o których mowa w części IV pkt 2, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 5, Wykonawca wskazał osobę lub osoby, którymi będzie dysponował, 7) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, wykazane w wykazie, o którym mowa w pkt 5 posiadają uprawnienia budowlane, 8) polisę lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, 9) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej posiadane środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości 5 000 000 zł, 10) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 11) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 12) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 13) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, UWAGA 1. Dokumenty, o których mowa w pkt 2, 4, 6 - 13 mogą być złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, tzn. opatrzone datą (datą poświadczenia, nie zaś jakąkolwiek inną datą znajdującą się na kserokopii dokumentu, choćby pochodziła z dnia poświadczenia), napisem za zgodność z oryginałem oraz podpisane przez osoby podpisujące ofertę lub przez osoby upoważnione do poświadczenia zgodności z oryginałem kserokopii dokumentów - w takim przypadku wraz z dokumentami Wykonawca powinien przedłożyć dokumenty, z treści których wynika umocowanie do dokonania tej czynności, o ile nie wynika ono z innych dokumentów składanych wraz z ofertą. W przypadku, gdy dokument składa się z więcej niż jednej strony, kserokopia każdej strony powinna być poświadczona za zgodność z oryginałem, w sposób opisany wyżej. UWAGA 2. Oświadczenie, o którym mowa w pkt 1, oraz wykazy, o których mowa w pkt 3 i 5 powinny być podpisane przez osoby podpisujące wniosek. UWAGA 3. Jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, oświadczenie, o którym mowa w pkt 1, w zakresie niepodlegania wykluczeniu z postępowania, oraz dokument, o którym mowa w pkt 2 powinien być złożony przez każdego z Wykonawców. UWAGA 4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 2, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, Dokumenty, o których mowa tiret 1. i 3. powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, Dokumenty, o których mowa tiret 2. powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. UWAGA 5. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w uwadze 4, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. UWAGA 6. Dokumenty sporządzone w języku obcym powinny być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www. proszowice.upow.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiat Proszowicki, ul. 3 Maja 72, 32-100 Proszowice.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.05.2009 godzina 11:00, miejsce: Powiat Proszowicki, ul. 3 Maja 72, 32-100 Proszowice Punkt Obsługi Interesantów (parter).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego SCHEMAT 4.1C DROGI POWIATOWE Małopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007 - 2013.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.