Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-06-05
Olsztyn: Zakup, dostawa oraz montaż mebli na wyposażenie pomieszczeń biurowych Urzędu Skarbowego w Olsztynie.
Numer ogłoszenia: 121322 - 2008; data zamieszczenia: 05.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Skarbowy w Olsztynie, Al. M. J. Piłsudskiego 59, 10-950 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5392400, fax 089 5392600.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.olsztyn.is.gov.pl/b2813
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup, dostawa oraz montaż mebli na wyposażenie pomieszczeń biurowych Urzędu Skarbowego w Olsztynie..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa oraz montaż mebli na wyposażenie pomieszczeń biurowych Urzędu Skarbowego w Olsztynie.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 36.12.10.00 - Meble biurowe Kod CPV wg słownika 2008: 39.13.00.00 - Meble biurowe 36.12.32.00 - 36.12.32.00 .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 07.08.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych. 5. Wykonali minimum dwie dostawy mebli wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem, wielkością i wartości porównywanej z przedmiotem zamówienia (jedna z wymienionych dostaw musi być o wartości zbliżonej do wartości przedmiotu zamówienia), z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy zostały wykonane należycie. Do wykazu należy załączyć referencje potwierdzające należyte wykonanie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń w sposób: spełnia / nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy: 1. Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. 2. Wypełniony formularz ofertowy wraz z kosztorysem ofertowym stanowiący Załącznik nr 3 do SIWZ. 3. Wykaz podwykonawców, którym wykonawca zamierza powierzyć część robót - Załącznik nr 4 do SIWZ. Jeśli wykonawca przewiduje udział podwykonawców w wykonaniu przedmiotu zamówienia jest zobowiązany zamieścić w ofercie projekt umowy z podwykonawcą, ze wskazaniem nazwy (firmy) podwykonawcy. 4. Wykaz minimum dwóch dostaw mebli biurowych, wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem, wielkością i wartości porównywanej z przedmiotem zamówienia (jedna z wymienionych dostaw musi być o wartości zbliżonej do wartości przedmiotu zamówienia), z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy zostały wykonane należycie. Do wykazu należy załączyć referencje potwierdzające należyte wykonanie - Załącznik nr 5 do SIWZ. 5. Atest higieniczny klasy E-1 na materiały użyte do produkcji mebli, wystawione przez upoważnione do takich badań laboratorium lub instytut naukowy, z aktualnym okresem ważności (mogą być uwierzytelnione kserokopie tych dokumentów). 6. Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające, że zastosowane materiały, z których wykonano meble biurowe posiadają certyfikat na znak bezpieczeństwa lub certyfikat zgodności z PN aprobatą techniczną. 7. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawianych nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert. 9. W przypadku podpisywania oferty i innych oświadczeń przez pełnomocników, należy dołączyć do oferty pełnomocnictwa tych osób do podejmowania zobowiązań w imieniu przedsiębiorcy składającego ofertę, o ile nie wynikają one z przepisów prawa lub innych załączonych dokumentów.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.olsztyn.is.gov.pl/b2813
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Skarbowy w Olsztynie Al. M.J.Piłsudskiego 59 10-950 Olsztyn pok. 26 parter.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.06.2008 godzina 09:00, miejsce: Urząd Skarbowy w Olsztynie Al.M.Józefa Piłsudskiego 59 sekretariat III pietro.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Dostawa maszyny do czyszczenia i pielęgnacji lodu (rolba) na lodowisku przy ul. Jeziołowicza 4 w Olsztynie
- Budowa chodnika na odcinku od działki Os. "Leśny Zakątek" do pętli autobusowej
- Dostawa samochodu do mobilnych badań cytologicznych - CYTOBUS - powtórka
- Sporządzenie dokumentacji projektowej na przystosowanie dla osób z niepełnosprawnością ruchową dwóch lokali mieszkalnych w budynku wielorodzinnym przy ul. Kasprowicza 5 B w Olsztynie. Post II.
- Usługa wsparcia organizacji konferencji - X Zjazdu Towarzystwa Biologii Rozrodu w Warszawie w dniach 12-14 września 2024 r.
- SZP.221-5.2024 Zakup i dostawa noszy do transportera wraz z usługą wykonania przeglądu technicznego
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- dostawa mebli i wyposażenia typowego oraz regałów książkowych metalowych
- Dostawa foteli biurowych i krzeseł konferencyjnych dla jednostek Politechniki Krakowskiej.
- "DOSTAWA MEBLI WRAZ Z MONTAŻEM"
- Sprzedaż i dostawa mebli biurowych, szkolnych i przedszkolnych w ramach zadania inwestycyjnego "Przebudowa i rozbudowa Zespołu Szkolno -Przedszkolnego Nr 3 w Rzeszowie"- z podziałem na części
- Dostawa i montaż wyposażenia biurowego w budynku Starostwa Powiatowego w Sierpcu przy ul. Kopernika 8
- Dostawa mebli, wyposażenia, sprzętu IT, zabawek i pomocy dydaktycznych do Przedszkola w Snopkowie
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.