Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-06-05
Poznań: całodobowa ochrona dwóch obiektów szpitala (Ul. Szamarzewskiego 82/84, os. Rusa 25 A Hospicjum Palium) oraz wezwanie grupy interwencyjnej dla wszystkich obiektów tj. ul Długa 1/2, ul. Łąkowa 1/2, ul. Szamarzewskiego 82/84, os. Rusa 25 A Hospicjum Palium (2 zadania).
Numer ogłoszenia: 121218 - 2008; data zamieszczenia: 05.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Nr 1 Przemienienia Pańskiego Akademii Medycznej, ul. Długa 1/2, 61-848 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 854-90-00, fax 061 852-94-72.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.sk1.am.poznan.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: całodobowa ochrona dwóch obiektów szpitala (Ul. Szamarzewskiego 82/84, os. Rusa 25 A Hospicjum Palium) oraz wezwanie grupy interwencyjnej dla wszystkich obiektów tj. ul Długa 1/2, ul. Łąkowa 1/2, ul. Szamarzewskiego 82/84, os. Rusa 25 A Hospicjum Palium (2 zadania)..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: całodobowa ochrona dwóch obiektów szpitala (Ul. Szamarzewskiego 82/84, os. Rusa 25 A Hospicjum Palium) oraz wezwanie grupy interwencyjnej dla wszystkich obiektów tj. ul Długa 1/2, ul. Łąkowa 1/2, ul. Szamarzewskiego 82/84, os. Rusa 25 A Hospicjum Palium (2 zadania).
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.23.17.20 - Usługi w zakresie ochrony zdrowia i bezpieczeństwa Kod CPV wg słownika 2008: 71.31.72.00 - Usługi w zakresie ochrony zdrowia i bezpieczeństwa .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 36.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy potwierdzą spełnienie warunków, o których mowa w art 22 ust 1 PZP. Wykonawcy dołączą do oferty dokumenty niżej wymienione zgodnie z rozporządzeniem Prezesa RM w sprawie dokumentów jakich może żądać Zamawiający od Wykonawców czy spełniają warunki udziału na podstawie dołączonych do oferty dokumentów i oświadczeń wymienionych poniżej w SIWZ.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wypełniony formularz oferty: z ceną, oraz dane ogólne dotyczące wykonawcy tj. pełna nazwa (firmy) oraz aktualny adres wykonawcy, nr telefonu i fax., zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ, Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, Koncesja, zezwolenie lub licencja jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym, zwanym dalej zamówieniem - Wykonawca dołączy aktualną koncesje na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia - zgodnie z art. 15 ustawy z dnia 22.08.1997 r o ochronie osób i mienia (tekst jednolity Dz. U. 2005r nr 145, poz. 1221) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w cz. II pkt. 2, lit. b, SIWZ, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: -nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, -nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, Dokumenty, o których mowa w lit. b) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w SIWZ cz. II pkt 2 lit. b, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Złożą oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (art. 22 ust 1), zgodne z załącznikiem nr 3 do SIWZ; Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom lub usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy lub usługi zostały wykonane należycie (min. 1 usługa)- zgodnie z załącznikiem nr 4, Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. ( Właściwą licencję I lub II stopnia powinny posiadać tylko osoby, które przy realizacji zadań związanych z ochroną będą wykonywały czynności określone w art. 26 ust. 1 i art. 27 ust. 1 ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia Dz. U. z 2005 r. nr 145, poz.1221 ze zm. Licencja wymagana jest tylko dla osób nadzorujących i kontrolujących pracę pracowników ochrony fizycznej nieposiadających licencji). W przypadku, gdy Wykonawcy będą ubiegać się wspólnie o zamówienie publiczne ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu, zgodnie z art. 23 ust. 2. Pełnomocnictwo dołączyć do oferty. Zamawiający na podstawie art. 36 ust. 4 żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom ( w przypadku, gdy zachodzi taka sytuacja - dokument dołączyć do oferty przetargowej).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sk1.am.poznan.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Kliniczny Przemienienia Pańskiego UM w Poznaniu, ul. Długa 1/2 (zmiana nazwy szpitala zgłoszona do UZP w dniu 25.06.2007) Dział Zamówień Publicznych pokój 603..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.06.2008 godzina 09:30, miejsce: Szpital Kliniczny Przemienienia Pańskiego UM w Poznaniu, ul. Długa 1/2, 61 - 848 Poznań, Dział Zamówień Publicznych pokój 603..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Całodobowa (24 godzinna) ochrona i dozór obiektów szpitalnych położonych przy ul. Szamarzewskiego 82/84, os. Rusa 25 A w Poznaniu.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 24 godzinna ochrona i dozór obiektów szpitalnych położonych przy ul. Szamarzewskiego 82/84, os. Rusa 25 A w Poznaniu (52.560 godz. - 3 lata).
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.23.17.20-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Podjazd w ciągu 15 minut grupy interwencyjnej do obiektów szpitalnych położonych: a) przy ul. Długiej ½ w Poznaniu na wezwanie telefoniczne, lub syst. antynapadowym b) przy ul. Łąkowej ½ w Poznaniu na wezwanie telefoniczne, c) przy ul. Szamarzewskiego 82/84 w Poznaniu na wezwanie telefoniczne, d) na os. Rusa 25 A w Poznaniu na wezwanie telefoniczne,.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Podjazd w ciągu 15 minut grupy interwencyjnej do obiektów szpitalnych położonych: a) przy ul. Długiej ½ w Poznaniu na wezwanie telefoniczne, lub syst. antynapadowym b) przy ul. Łąkowej ½ w Poznaniu na wezwanie telefoniczne, c) przy ul. Szamarzewskiego 82/84 w Poznaniu na wezwanie telefoniczne, d) na os. Rusa 25 A w Poznaniu na wezwanie telefoniczne,.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.23.17.20-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Wykonanie systemu monitoringu wizyjnego
- Zakup i dostawa Aparatu do diagnostyki urodynamicznej na potrzeby Szpitala Wojewódzkiego w Poznaniu
- Dostawa pojazdu typu furgon do przewozu 9 osób wraz z kierowcą - uczestników projektu wraz z opiekunami
- Dostawa samochodu terenowego 5-osobowego typu PICKUP, z napędem 4x4
- Dostawa przedmiotów i elementów umundurowania
- TPm-45/24 Remont 10 łazienek w budynku Domu Studenckiego MEDYK Uniwersytetu Medycznego w Poznaniu przy ul. Rokietnickiej 4
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ,.Kompleksowa organizacja wydarzenia kulturalnego na terenie Strefy Carnall Sztolni Królowa Luiza w Zabrzu, w ramach Carnall Festiwal 2024''.
- ŚWIADCZENIE KOMPLEKSOWEJ USŁUGI RATOWNICTWA WODNEGO NA OBIEKCIE "LEŚNY POTOK" W OKRESIE OD 17.06.2024 - 31.08.2024
więcej: Usługi w zakresie ochrony zdrowia i bezpieczeństwa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.