eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zawiercie › Utrzymanie i pielęgnacja terenów zieleni miejskiej w Zawierciu w 2012 r.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-05-31

Zawiercie: Utrzymanie i pielęgnacja terenów zieleni miejskiej w Zawierciu w 2012 r.
Numer ogłoszenia: 121195 - 2012; data zamieszczenia: 31.05.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 82353 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Prezydent Miasta Zawiercie, ul. Leśna 2, 42-400 Zawiercie, woj. śląskie, tel. 032 6722684, faks 032 6721513.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie i pielęgnacja terenów zieleni miejskiej w Zawierciu w 2012 r..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Utrzymanie i pielęgnacja terenów zieleni miejskiej w Zawierciu w 2012 r. Przedmiot zamówienia został podzielony na następujące zadania, na które zamawiający dopuszcza możliwość złożenia ofert częściowych. Zadanie (część) nr 1 Utrzymanie i pielęgnacja zieleni niskiej i średniej na terenach objętych stałą pielęgnacją o powierzchni 17,4231 ha. Zadanie to będzie obejmować następujące czynności: Pielęgnacja trawników wraz z wywozem pokosu, Wygrabianie liści z trawników jesienią wraz z wywozem pokosu, Przygotowanie podłoża pod obsadę kwiatową na rabatach sezonowych i w donicach, Wykonanie obsady kwiatowej na rabatach sezonowych i w donicach następującymi roślinami: - szałwia błyszcząca - aksamitka rozpierzchła - starzec - dalia - żeniszek - kanna Pielęgnacja kwiatów sezonowych na rabatach sezonowych i w donicach, Renowacja rabaty bylinowej w Parku im. Adama Mickiewicza, Pielęgnacja bylin na rabatach, Likwidacja rabaty różanej na zieleńcu przy ul. Paderewskiego w rejonie pomiędzy ul. Leśną i ul. Kasprowicza wraz z zastąpieniem jej szpalerem 45 krzewów perukowca podolskiego odmiany royal purple, Pielęgnacja rabat obsadzonych różami, Utrzymanie czystości i porządku na terenach zieleni miejskiej podlegających stałej pielęgnacji wraz z zagospodarowaniem uprzątniętych odpadów, Utrzymanie czystości i porządku w korycie rzeki Warty na terenie parków im A. Mickiewicza i im. T. Kościuszki wraz z zagospodarowaniem uprzątniętych odpadów, Pielęgnacja żywopłotów wraz z wywozem odciętych pędów, Odmładzanie żywopłotów na skwerze przy pomniku Adama Mickiewicza wraz z wywozem odciętych pędów, Cięcie Skupin krzewów trzykrotnie w sezonie wegetacyjnym wraz z wywozem odciętych pędów, Konserwacja ławek betonowo - drewnianych, metalowo - drewnianych oraz siedzisk betonowo - drewnianych na terenach zieleni podlegających stałej pielęgnacji. Wykonawca uwzględni koszt wody niezbędnej do realizacji przedmiotu zamówienia, który rozliczany będzie z Zamawiającym na podstawie wskazań liczników wodomierzowych zlokalizowanych na terenach zieleni. Strony ustalają, że w ciągu 14 dni do daty podpisania umowy Zamawiający przekaże Wykonawcy klucze do studzienek wodomierzowych zlokalizowanych na tych terenach. Z dniem przekazania kluczy Wykonawca ponosi odpowiedzialność za stan i dostępność do wymienionych studzienek. Zamawiający obciąży Wykonawcę kosztami pobranej wody z wymienionych studzienek na podstawie faktur, które otrzyma od przedsiębiorstwa wodociągowo-kanalizacyjnego odpowiedzialnego za dostawę wody. Przedmiot umowy realizowany będzie przez Wykonawcę w oparciu o sporządzony przez Zamawiającego skonkretyzowany zakres prac na każde kolejne 14 dni, doręczony Wykonawcy bądź jego upoważnionemu przedstawicielowi z jednodniowym wyprzedzeniem. Zobowiązany do osobistego stawiennictwa w siedzibie Zamawiającego, upoważniony przedstawiciel Wykonawcy potwierdzi pisemnie każdorazowo odbiór zakresu niezbędnych do wykonania prac. Uprzątnięte pozostałości roślinne (odpady ulegające biodegradacji) zebrane w trakcie realizacji umowy zostaną przez Wykonawcę transportowane i przekazane do miejsc odzysku zgodnie z ustawą z dnia 27 kwietnia 2001r. o odpadach (t. j. Dz. U. z 2010r nr 185 poz. 1243). Wykonawca jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu z tego tytułu kart przekazania odpadów. Uprzątnięte odpady komunalne zebrane w trakcie realizacji umowy zostaną przez Wykonawcę transportowane i przekazane do miejsc odzysku lub unieszkodliwiania zgodnie z ustawą z dnia 27 kwietnia 2001r. o odpadach (t. j. Dz. U. z 2010r nr 185 poz. 1243). Wykonawca jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu z tego tytułu kart przekazania odpadów. Wykonawca jest zobowiązany do sporządzania i przekazywania Zamawiającemu sprawozdań zawierających: 1) informacje o masie poszczególnych rodzajów odebranych oraz sposobie ich zagospodarowania, wraz ze wskazaniem instalacji, do której zostały przekazane zmieszane odpady komunalne, odpady zielone oraz pozostałości z sortowania odpadów komunalnych przeznaczonych do składowania; 2) informacje o masie odpadów ulegających biodegradacji: a) przekazanych do składowania na składowisku odpadów, b) nieprzekazanych do składowania na składowisku odpadów i sposobie ich zagospodarowania; Określa się następujące okresy i terminy w jakich Wykonawca przekaże Zamawiającemu sprawozdania, o których mowa powyżej: 1) Za okres od dnia podpisania umowy do dnia 30 czerwca 2012 roku w terminie do dnia 29 lipca 2012 roku. 2) Za okres od dnia 1 lipca 2012 roku do dnia 30 września 2012 roku w terminie do dnia 31 października 2012 roku. 3) Za okres od dnia 1 października 2012 roku do dnia 31 grudnia 2012 roku w terminie do dnia 15 stycznia 2013 roku. Wykonawca zobowiązuje się pokryć ewentualne roszczenia użytkowników terenów zieleni za szkody będące następstwem zdarzeń losowych powstałych na skutek niewykonania bądź nienależytego wykonania obowiązków określonych w umowie oraz posiadać ubezpieczenie OC w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 300 000 PLN. Wykaz terenów zieleni miejskiej podlegających utrzymaniu i pielęgnacji jest ujęty w załączniku nr 1 do wzoru umowy oraz w tabeli poniżej. Lp. Nazwa terenu zieleni Powierzchnia w ha 1 Zieleniec w rejonie ulic Piłsudskiego i Parkowej 0,0906 2 Skwer - Rynek w Kromołowie 0,1240 3 Teren zieleni przy ul. Górnośląskiej 0,0522 4 Skwer w rejonie ul. Sikorskiego od ul. Paderewskiego 1,1270 5 Zieleńce w rejonie ul. Blanowska - ul. Wierzbowa 0,5226 6 Skwer przy ul. Smutnej 0,0150 7 Zieleniec przy ul. Grunwaldzkiej 0,2145 8 Teren zieleni koło wiaduktu pomiędzy ulicą Kościuszki a ul. Batorego 0,2793 9 Zieleniec przy ul. Sikorskiego - Centrum 0,0851 10 Skwer przy ul. 11 Listopada na rogu z ul. Stary Rynek 0,5296 11 Skwer 11 Listopada koło ul. Szkolnej 0,7662 12 Park im. T. Kościuszki 2,9579 13 Park im. A. Mickiewicza 5,4178 14 Skwer przy Pomniku A. Mickiewicza 0,4369 15 Zieleniec przy ul. Paderewskiego w rejonie ul. Kasprowicza do ul. Leśnej 0,4550 16 Skwer Powstańców Śląskich 0,1334 17 Skwer przy ul. Reymonta 0,2864 18 Skwer przy Pomniku Nieznanego Żołnierza 1,0449 19 Zieleniec Stefanii - Wajzlera 0,1350 20 Skwer przy ul. Leśnej 0,6112 21 Zieleniec przy ul. Paderewskiego za cukiernią Bajka 0,1740 22 Zieleniec pomiędzy ul. Westerplatte a ul. Piłsudskiego 0,5710 23 Tereny zieleni w Kromołowie w rejonie rzeki Warty 1,1995 24 Zieleń przy bloku przy ul. Pomorskiej 39 0,1940 Razem 17,4231 Wykaz rabat sezonowych i donic obsadzonych kwiatami sezonowymi jest ujęty w załączniku nr 2 do wzoru umowy oraz w tabeli poniżej. Lp. Nazwa terenu zieleni Powierzchnia rabat sezonowych w m2 Powierzchnia donic w m2 1 Zieleniec w rejonie ulic Piłsudskiego i Parkowej - 13 donic prostokątnych 9,36 2 Skwer w rejonie ul. Sikorskiego od ul. Paderewskiego 3 donice okrągłe 3 3 Plac Dąbrowskiego - 9 sztuk donic 5,76 4 Park im. T. Kościuszki - rabata sezonowa 1 28 5 Park im. A. Mickiewicza - rabaty sezonowe 3 315 6 Skwer przy Pomniku A. Mickiewicza - rabaty sezonowe 2 106 7 Skwer Powstańców Śląskich - rabaty sezonowe 5 217 8 Skwer przy Pomniku Nieznanego Żołnierza - rabaty sezonowe 1 i donice 17 szt 35 9,52 Razem 701 27,64 Wykaz rabat bylinowych jest ujęty w załączniku nr 3 do wzoru umowy oraz w tabeli poniżej. Lp. Nazwa terenu zieleni Powierzchnia rabaty w m2 1 Skwer w rejonie ul. Sikorskiego od ul. Paderewskiego 53 2 Park im. A. Mickiewicza 35 3 Skwer Powstańców Śląskich 25 Razem 113 Wykaz rabat różanych jest ujęty w załączniku nr 4 do wzoru umowy oraz w tabeli poniżej. Lp. Nazwa terenu zieleni Ilość róż w szt. 2 Park im. A. Mickiewicza 630 Razem 630 Wykaz trawników z podziałem na częstotliwość koszenia jest ujęty w załączniku nr 5 do wzoru umowy oraz w tabeli poniżej. Lp. Lokalizacja Powierzchnia trawników do 3-krotnego koszenia w ha Powierzchnia trawników do 6-krotnego koszenia w ha Powierzchnia trawników do 9-krotnego koszenia w ha Całkowita powierzchnia w ha 1 Zieleniec w rejonie ulic Piłsudskiego i Parkowej 0,0786 0,0786 2 Skwer - Rynek w Kromołowie 0,0840 0,084 3 Teren zieleni przy ul. Górnośląskiej 0,0522 0,0522 4 Skwer w rejonie ul. Sikorskiego od ul. Paderewskiego 0,9875 0,9875 5 Zieleńce w rejonie ul. Blanowska - ul. Wierzbowa 0,5226 0,5226 6 Skwer przy ul. Smutnej 0,0150 0,015 7 Zieleniec przy ul. Grunwaldzkiej 0,1673 0,1673 8 Teren zieleni koło wiaduktu pomiędzy ulicą ul. Kościuszki a ul. Batorego 0,2332 0,2332 9 Zieleniec przy ul. Sikorskiego - Centrum 0,0795 0,0795 10 Skwer przy ul. 11 Listopada na rogu z ul. Stary Rynek 0,5296 0,5296 11 Skwer 11 Listopada koło ul. Szkolnej 0,6987 0,6987 12 Park im. T. Kościuszki 2,4885 2,4885 13 Park im. A. Mickiewicza 4,2130 0,4200 4,633 14 Skwer przy Pomniku A. Mickiewicza 0,3659 0,3659 15 Zieleniec przy ul. Paderewskiego w rejonie ulicy Kasprowicza do ulicy Leśnej 0,4550 0,455 16 Skwer Powstańców Śląskich 0,1131 0,1131 17 Skwer przy ul. Reymonta 0,2735 0,2735 18 Skwer przy Pomniku Nieznanego Żołnierza 0,8661 0,8661 19 Zieleniec Stefanii - Wajzlera 0,1350 0,135 20 Skwer przy ul. Leśnej 0,4388 0,4388 21 Zieleniec przy ul. Paderewskiego za cukiernią Bajka 0,1739 0,1739 22 Zieleniec pomiędzy ul. Westerplatte a ul. Piłsudskiego 0,5711 0,5711 23 Tereny zieleni w Kromołowie w rejonie rzeki Warty 1,1995 1,1995 24 Zieleń przy bloku przy ulicy Pomorskiej 39 0,1940 0,194 RAZEM: 1,1995 12,2192 1,9369 15,3556 Szczegółowy opis obsady sezonowej jest ujęty w załączniku nr 6 do wzoru umowy oraz w tabeli poniżej. Lp. Teren zieleni wraz ze wskazaniem miejsc do obsady Wykaz kwiatów do obsady - ilość sadzonek w szt. Szałwia błyszcząca Aksamitka rozpierzchła Starzec Dalia Żeniszek Kanna 1 Zieleniec w rejonie ulic Piłsudskiego i Parkowej - obsada w donicach 450 2 Skwer w rejonie ul. Sikorskiego od ul. Paderewskiego - obsada w donicach 150 3 Plac Dąbrowskiego - obsada w donicach 225 4 Park im. T. Kościuszki - obsada rabaty sezonowej 1170 230 5 Park im. A. Mickiewicza - 1 rabata prostokątna o powierzchni 258 m2 6090 2060 1256 oraz 2 rabaty o powierzchni 28,5 m2 powierzchni każda (łączna powierzchnia rabat 315 m2) 2850 6 Skwer przy Pomniku A. Mickiewicza - 2 rabaty o łącznej powierzchni 106 m2 3710 7 Skwer Powstańców Śląskich - 1 rabata sześciokątna o powierzchni 73 m2 3022 75 oraz 3 rabaty o powierzchni 34 m2 każda 5100 oraz 1 rabata o powierzchni 42 m2 (łączna powierzchnia rabat 217 m2) 1675 425 8 Skwer przy Pomniku Nieznanego Żołnierza - 1 rabata o powierzchni 35 m2 1390 360 oraz 8 donic okrągłych o łącznej powierzchni 3,04 m2 152 oraz 9 donic protokątnych o łacznej powierzchni 6,48 m2 (łączna powierzchnia obsady 44,52 m2) 324 Razem: 10.809 10.827 4 037 3 710 1 256 75 Opis przedmiotu zamówienia zawarty został również w kosztorysie ślepym (przedmiarze robót) - załącznik nr 1 do SIWZ. Podczas opracowania kosztorysu Wykonawca winien uwzględnić zróżnicowane stawki podatku VAT w zależności od charakteru prac opisanych w pozycji kosztorysu. Zamawiający zastrzega sobie prawo nieobjęcia zamówieniem 30% wartości przedmiotu zamówienia. Zadanie (część) nr 2 Przegląd drzew nad ciągami pieszymi na terenach zieleni miejskiej podlegających stałej pielęgnacji wraz z wycinką 16 drzew, których wiek przekracza 10 lat oraz wycinką 50 drzew i krzewów, których wiek nie przekroczył 10 lat. Zadanie to będzie obejmować następujące czynności: zabezpieczenie terenu prac z zachowaniem wymogów bezpieczeństwa użytkowników terenu zieleni oraz sąsiadujących drzew i infrastruktury z uwzględnieniem oznakowania i zabezpieczenia przed dostępem osób trzecich, trzykrotny przegląd drzew na terenach zieleni miejskiej z uwzględnieniem zdjęcia suchych, pękniętych oraz zawieszonych konarów, niezbędnej korekty statyki drzewa, pocięcia wyrwanych drzew lub części koron zerwanych na skutek gwałtownych zjawisk atmosferycznych w terminach wskazanych przez Zamawiającego, przy czym szczegółowy zakres wykonywanych cięć będzie odbywał się według wskazań Zamawiającego, wycinkę 16 drzew, których wiek przekroczył 10 lat wraz z karczowaniem metodą frezowania na głębokość 20 cm poniżej poziomu gruntu; szczegółowa lokalizacja wykonywanych wycinek w uzgodnieniu z Zamawiającym; wycięte drzewa zostaną złożone w miejscu wskazanym przez Zamawiającego na terenie Gminy Zawiercie; miejsce po wyfrezowanym pniu zostanie uzupełnione ziemią urodzajną, wyrównane a grunt odpowiednio zagęszczony, wycinka 50 drzew i krzewów, których wiek nie przekroczył 10 lat, przy czym szczegółowa lokalizacja wykonywanych wycinek w uzgodnieniu z Zamawiającym; uprzątnięcie terenu po zakończeniu prac z gałęzi i innych odpadów powstałych podczas realizacji zadania. Celem cięć jest przywrócenie właściwej statyki drzew, utrzymanie ich dobrego stanu zdrowotnego, zmniejszenie podatności na wyłamanie. Cięcia do zastosowania to: cięcia sanitarne - usunięcie konarów suchych porażonych i krzyżujących się, cięcia redukcyjne - zminimalizowanie obciążeń pnia przez równomierne rozmieszczenie masy korony, cięcia prześwietlające - zmniejszenie masy korony tak, aby zmniejszyć podatność drzewa na uszkodzenia powstałe na skutek uderzeń wiatru. Przedmiot zamówienia będzie realizowany na podstawie każdorazowych pisemnych zleceń Zamawiającego, w których zostanie wskazana lokalizacja i zakres prac. Wyznacza się następujące terminy realizacji każdorazowych zleceń: w przypadku przeglądów: 14 dni roboczych od daty otrzymania zlecenia, w przypadku wycinki 16 drzew, których wiek nie przekroczył 10 lat: 21 dni roboczych od daty otrzymania zlecenia, w przypadku wycinki 50 drzew i krzewów, których wiek nie przekroczył 10 lat: 21 dni roboczych od daty otrzymania zlecenia Uprzątnięte pozostałości roślinne (odpady ulegające biodegradacji) zebrane w trakcie realizacji umowy zostaną przez Wykonawcę transportowane i przekazane do miejsc odzysku zgodnie z ustawą z dnia 27 kwietnia 2001r. o odpadach (t. j. Dz. U. z 2010r nr 185 poz. 1243). Wykonawca jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu z tego tytułu kart przekazania odpadów. Wykaz terenów zieleni miejskiej podlegających utrzymaniu i pielęgnacji jest ujęty w załączniku nr 1 do wzoru umowy oraz w tabeli poniżej. Lp. Nazwa terenu zieleni Powierzchnia w ha 1 Zieleniec w rejonie ulic Piłsudskiego i Parkowej 0,0906 2 Skwer - Rynek w Kromołowie 0,1240 3 Teren zieleni przy ul. Górnośląskiej 0,0522 4 Skwer w rejonie ul. Sikorskiego od ul. Paderewskiego 1,1270 5 Zieleńce w rejonie ul. Blanowska - ul. Wierzbowa 0,5226 6 Skwer przy ul. Smutnej 0,0150 7 Zieleniec przy ul. Grunwaldzkiej 0,2145 8 Teren zieleni koło wiaduktu pomiędzy ul. Kościuszki a ul. Batorego 0,2793 9 Zieleniec przy ul. Sikorskiego - Centrum 0,0851 10 Skwer przy ul. 11 Listopada na rogu z ul. Stary Rynek 0,5296 11 Skwer 11 Listopada koło ul. Szkolnej 0,7662 12 Park im. T. Kościuszki 2,9579 13 Park im. A. Mickiewicza 5,4178 14 Skwer przy Pomniku A. Mickiewicza 0,4369 15 Zieleniec przy ul. Paderewskiego w rejonie pomiędzy ul. Kasprowicza do ul. Leśnej 0,4550 16 Skwer Powstańców Śląskich 0,1334 17 Skwer przy ul. Reymonta 0,2864 18 Skwer przy Pomniku Nieznanego Żołnierza 1,0449 19 Zieleniec Stefanii - Wajzlera 0,1350 20 Skwer przy ul. Leśnej 0,6112 21 Zieleniec przy ul. Paderewskiego za cukiernią Bajka 0,1740 22 Zieleniec pomiędzy ul. Westerplatte a ul. Piłsudskiego 0,5710 23 Tereny zieleni w Kromołowie w rejonie rzeki Warty 1,1995 24 Zieleń przy bloku przy ul. Pomorskiej 39 0,1940 Razem 17,4231 Zadanie (część) nr 3 Koszenia na terenach gminnych nie podlegających stałej pielęgnacji o powierzchni całkowitej nie większej niż 25 ha (250.000 m2) wraz z wygrabieniem i wywozem pokosu, a także zagospodarowaniem pozostałości roślinnych (odpadów ulegających biodegradacji). Przedmiotowe zadanie obejmować będzie - koszenie na terenach gminnych wraz z wygrabieniem i wywozem pokosu według wskazania Zamawiającego. Tereny wskazywane do koszenia posiadają różny stopień zagospodarowania i intensywności użytkowania, położone są na obszarze Gminy Zawiercie Powierzchnia przewidywana do koszenia - 25 ha. Zamawiający zastrzega sobie prawo nieobjęcia zamówieniem 50% powierzchni przedmiotu zamówienia, co wiąże się z tym, że wykonawca nie otrzyma w takim przypadku wynagrodzenia za przedmiotową część. Przedmiot umowy będzie realizowany na podstawie każdorazowych pisemnych zleceń Zamawiającego, w których zostanie wskazana powierzchnia i lokalizacja terenu do skoszenia. Wyznacza się termin realizacji każdorazowego zlecenia na 14 dni roboczych od daty jego otrzymania. Uprzątnięte pozostałości roślinne zebrane w trakcie realizacji umowy zostaną przez Wykonawcę transportowane i przekazane do miejsc odzysku zgodnie z ustawą z dnia 27 kwietnia 2001r. o odpadach (t. j. Dz. U. z 2010r nr 185 poz. 1243). Wykonawca jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu z tego tytułu kart przekazania odpadów..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.00.00 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych 90.60.00.00 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane 77.21.14.00 - Usługi wycinania drzew 77.21.15.00 - Usługi pielęgnacji drzew .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Zadanie (część) nr 1 Utrzymanie i pielęgnacja zieleni niskiej i średniej na terenach objętych stałą pielęgnacją o powierzchni 17,4231 ha.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.04.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Konsorcjum firm: Lider :Firma Handlowo- Usługowa INSTALDAR Dzielawski Dariusz Partner : Kurczyński Paweł Urządzanie i Utrzymanie Zieleńców Zawiercie, ul. Koziegłowska 78, 42-300 Myszków, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 324074,07 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 347388,39

  • Oferta z najniższą ceną: 347388,39 / Oferta z najwyższą ceną: 347388,39

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Zadanie (część) nr 2 Przegląd drzew nad ciągami pieszymi na terenach zieleni miejskiej podlegających stałej pielęgnacji wraz z wycinką 16 drzew, których wiek przekracza 10 lat oraz wycinką 50 drzew i krzewów, których wiek nie przekroczył 10 lat.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.05.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o., ul. Krzywa 3., 42-400 Zawiercie, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 32407,41 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 30672,00

  • Oferta z najniższą ceną: 30672,00 / Oferta z najwyższą ceną: 32292,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Zadanie (część) nr 3 Koszenia na terenach gminnych nie podlegających stałej pielęgnacji o powierzchni całkowitej nie większej niż 25 ha (250.000 m2) wraz z wygrabieniem i wywozem pokosu, a także zagospodarowaniem pozostałości roślinnych (odpadów ulegających biodegradacji).

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.05.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • DYMEK Miśkiewicz Sp. Jawna, ul. Kościuszki 236, 42-440 Ogrodzieniec, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 92592,59 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 78300,00

  • Oferta z najniższą ceną: 78300,00 / Oferta z najwyższą ceną: 78300,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.