eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › prace remontowo budowlane polegające na dostawie i wymianie stolarki drzwiowej drewnianej w zasobach stanowiących własność Szczecińskiego TBS Sp. z o. o.



Ogłoszenie z dnia 2009-07-28

Szczecin: prace remontowo budowlane polegające na dostawie i wymianie stolarki drzwiowej drewnianej w zasobach stanowiących własność Szczecińskiego TBS Sp. z o. o.
Numer ogłoszenia: 121161 - 2009; data zamieszczenia: 28.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szczecińskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Spółka z o.o. , ul. Bohaterów Getta Warszawskiego 1, 70-302 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4339900, 4339914, 4344951, faks 4339914.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: WWW.STBS.PL

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: prace remontowo budowlane polegające na dostawie i wymianie stolarki drzwiowej drewnianej w zasobach stanowiących własność Szczecińskiego TBS Sp. z o. o..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są prace remontowo-budowlane polegające na dostawie i wymianie stolarki drzwiowej drewnianej w zasobach stanowiących własność Szczecińskiego TBS Sp. z o. o., w ilości 13 sztuk o łącznej powierzchni około 26,01 m2. Przedmiot zamówienia wykonywany będzie w zasobach wybudowanych przed 1975 rokiem. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca dostarczy i dokona wymiany drzwi wewnętrznych w ilości 7 szt., drzwi wejściowych do lokali w ilości 6 szt., na łącznie 10 adresach.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.42.00.00 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 19.10.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wadium - 600 zł (słownie: sześćset złotych) należy wnieść w terminie wyznaczonym do składania ofert

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym do wykonania zamówienia tj. wykażą, że w okresie od ostatnich pięciu lat tj. od dnia 24 lipca 2004 roku do dnia 23 lipca 2009 roku a jeżeli okres wykonywania działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonywali roboty budowlane o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem przedmiotu zamówienia. Zamawiający warunek uzna za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże się wykonaniem zamówień w okresie jw. na wymianę lub montaż co najmniej 10 sztuk stolarki drzwiowej w tym - drzwi wewnętrznych lub wejściowych do lokali; 3) posiadają polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, przy sumie ubezpieczenia nie niższej niż 20 000 złotych w zakresie prowadzonej działalności; 4) spełniają pozostałe warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 5) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania wymaganych od Wykonawców warunków: Zamawiający ocenia spełnienie przez Wykonawców wymaganych warunków formułą spełnia - nie spełnia na podstawie złożonych dokumentów. Informację o dokumentach, jakie powinni złożyć Wykonawcy, zawiera specyfikacja istotnych warunków zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) wykaz sporządzony na formularzu stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ, zawierający informację o zrealizowanych przez Wykonawcę w ostatnich pięciu latach przed dniem wszczęcia postępowania tj. od dnia 24 lipca 2004 roku do dnia 23 lipca 2009 roku a jeżeli okres wykonywania działalności jest krótszy - w tym okresie - umowach na wymianę lub montaż co najmniej 10 sztuk stolarki drzwiowej w tym - drzwi wewnętrznych lub wejściowych, wraz z załączonymi dokumentami od poprzednich Zamawiających wykazanych w ww. wykazie, że wymienione zamówienia zostały wykonane należycie, (referencje, zaświadczenia, itp.); 3) polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę co najmniej 20 000 zł; 4) oświadczenie, zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, na formularzu będącym załącznikiem nr 2 SIWZ..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.stbs.pl/przetargi/drzwi3.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Bohaterów Getta Warszawskiego 1, 70-302 Szczecin I piętro pok nr 14 - cena dokumentacji przetargowej 18,00 zł brutto.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.08.2009 godzina 10:00, miejsce: ul. Bohaterów Getta Warszawskiego 1, 70-302 Szczecin I piętro pok nr 9 (Sekretariat Zarządu).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.