eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olsztyn › Remont budynku mieszkalnego parterowego z poddaszem użytkowym o konstrukcji drewnianej w miejscowości Nowy Ramuk 17.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-07-18

Olsztyn: Remont budynku mieszkalnego parterowego z poddaszem użytkowym o konstrukcji drewnianej w miejscowości Nowy Ramuk 17.
Numer ogłoszenia: 121158 - 2007; data zamieszczenia: 18.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Nowe Ramuki, Nowy Ramuk 19, 10-687 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5133825, fax 089 5133810.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.olsztyn.lasy.gov.pl/nowe-ramuki

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Lasy Państwowe.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont budynku mieszkalnego parterowego z poddaszem użytkowym o konstrukcji drewnianej w miejscowości Nowy Ramuk 17..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest remont budynku mieszkalnego parterowego z poddaszem użytkowym o konstrukcji drewnianej wieńcowej w miejscowości Nowy Ramuk 17. Nazwa i kod dotyczący przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień CPV: 45211100-0, 45453000-7 2. Zakres robót obejmuje: a/ docieplenie ścian zewnętrznych i poddasza b/ wymianę stolarki okiennej na okna drewniane EURO c/ wymianę stolarki drzwiowej na parterze d/ wymianę posadzek i podłóg na parterze e/ rozbiórkę komina i montaż komina Schiedla. Szczegółowy zakres robót określa przedmiar robót.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.11.00-0, 45.45.30.00-7.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 4.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 3 000,00 PLN..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału określone w art. 22 ust. 1 ustawy oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. Warunki, o których mowa spełniają wykonawcy, którzy: a/ posiadają uprawnienia do wykonywania czynności związanych z przedmiotem zamówienia, b/ posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. wykonali w okresie ostatnich 5 lat co najmniej 3 zamówienia o podobnym charakterze na kwotę co najmniej 300 tys. PLN / w tym co najmniej jedno zamówienie na remont budynku na wartość min. 100 tys. PLN ( potwierdzone referencjami ), c/ znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 100 tys. PLN, d/ nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia ( art. 24 ust. 1 i 2 ustawy ), e/ udzielą gwarancji na okres 3 lat na wykonany przedmiot umowy, f/ posiadają polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej obejmujący okres realizacji zamówienia. 2. Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą (spełnia-nie spełnia).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Dokumenty konieczne do przedłożenia w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu : a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy Prawo zamówień publicznych ( załącznik nr 1 ), c) polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej obejmujący okres realizacji zamówienia, d) Informacja z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków lub zdolność kredytową Wykonawcy na kwotę co najmniej 100 tys. PLN. e) wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, udokumentowane kserokopiami uprawnień. Dla kierownika budowy przedłożyć zaświadczenie z właściwej Izby Inżynierów Budownictwa ( załącznik nr 3 ), f) wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat robót odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane należycie ( załącznik nr 4 ), g) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń jakimi dysponuje Wykonawca ( załącznik nr 5 ), h) informacje dotyczące podwykonawców z wyszczególnieniem zakresu prac który zostanie im powierzony / część i pozycja przedmiaru robót / - jeśli wykonawca przewiduje zatrudnienie podwykonawców ( załącznik nr 6 ), i) oświadczenie Wykonawcy o udzieleniu gwarancji na okres 3 lat ( na ormularzu ofertowym ),

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.olsztyn.lasy.gov.pl/nowe-ramuki

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Nowe Ramuki Nowy Ramuk 19 10-687 Olsztyn.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.08.2007 godzina 10:00, miejsce: Nadleśnictwo Nowe Ramuki, Nowy Ramuk 19, 10-687 Olsztyn ( sekretariat ).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.