eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krzeszowice › BIEŻĄCE UTRZYMANIE I PIELĘGNACJA TERENÓW ZIELENI W OBRĘBIE MIASTA I GMINY KRZESZOWICE Zadanie (część) Nr 1 Utrzymanie zieleni niskiej i średniej wraz z bieżącym utrzymaniem trawników na skwerach, placach i wzdłuż ciągów komunikacyjnych Zadanie (część) Nr

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-04-24

Krzeszowice: BIEŻĄCE UTRZYMANIE I PIELĘGNACJA TERENÓW ZIELENI W OBRĘBIE MIASTA I GMINY KRZESZOWICE Zadanie (część) Nr 1 Utrzymanie zieleni niskiej i średniej wraz z bieżącym utrzymaniem trawników na skwerach, placach i wzdłuż ciągów komunikacyjnych Zadanie (część) Nr 2 Utrzymanie i pielęgnacja zieleni wraz z utrzymaniem czystości na terenie parków i zieleńców na terenie miasta i gminy Krzeszowice. Zadanie(część) Nr 3 Wycinka drzew wraz z pracami pielęgnacyjnymi na zieleni wysokiej w obrębie Miasta i Gminy Krzeszowice;
Numer ogłoszenia: 121014 - 2009; data zamieszczenia: 24.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Krzeszowicach , ul. Ogrodowa 1, 32-065 Krzeszowice, woj. małopolskie, tel. 012 2520855, faks 012 2520802.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.krzeszowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: BIEŻĄCE UTRZYMANIE I PIELĘGNACJA TERENÓW ZIELENI W OBRĘBIE MIASTA I GMINY KRZESZOWICE Zadanie (część) Nr 1 Utrzymanie zieleni niskiej i średniej wraz z bieżącym utrzymaniem trawników na skwerach, placach i wzdłuż ciągów komunikacyjnych Zadanie (część) Nr 2 Utrzymanie i pielęgnacja zieleni wraz z utrzymaniem czystości na terenie parków i zieleńców na terenie miasta i gminy Krzeszowice. Zadanie(część) Nr 3 Wycinka drzew wraz z pracami pielęgnacyjnymi na zieleni wysokiej w obrębie Miasta i Gminy Krzeszowice;.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot niniejszego zamówienia stanowi bieżące utrzymanie i pielęgnacja terenów zielonych obejmując: koszenie wraz z uprzątnięciem pokosu, cięcia pielęgnacyjne krzewów i żywopłotów oraz zieleni wysokiej, nasadzenia roślin trwałych i sezonowych na rabatach i w donicach oraz utrzymanie czystości na terenie parków.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.00.00 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych 77.34.20.00 - Przycinanie żywopłotów 77.31.30.00 - Usługi utrzymania parków 77.21.15.00 - Usługi pielęgnacji drzew 77.21.14.00 - Usługi wycinania drzew 90.60.00.00 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 11.1. Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: 11.1.1. zadanie (część) nr 1 - 3.000,00 zł 11.1.2. zadanie (część) nr 2 - 1.000,00 zł 11.1.3. zadanie (część) nr 3 - brak wadium 11.2.Wadium może być wniesione w następujących formach: 11.2.1.pieniądzu; 11.2.2.poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 11.2.3.gwarancjach bankowych; 11.2.4.gwarancjach ubezpieczeniowych; 11.2.5.poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.) 11.3. Wadium wnoszone w w/w formach musi być opatrzone adnotacją: Bieżące utrzymanie i pielęgnacja terenów zieleni w obrębie Miasta i Gminy Krzeszowice - zadanie (część) Nr (należy wpisać nr/y zadania (części) na które wykonawca wpłaca wadium i składa ofertę) 11.3.1. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: 11.3.1.1.nazwę Wykonawcy, Zamawiającego, gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, 11.3.1.2.kwotę gwarancji, 11.3.1.3.termin ważności gwarancji 11.3.1.4.określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, 11.3.1.5.zobowiązanie gwaranta do: zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego ofertę wybrano: 11.3.1.5.1.odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, lub 11.3.1.5.2.nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub 11.3.1.5.3.zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy; 11.3.2. Postanowienia pkt 11.2.2. stosuje się odpowiednio do poręczeń, określonych powyżej 11.4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek Zamawiającego: Urząd Miejski w Krzeszowicach, Bank Ochrony Środowiska S.A. Oddział Kraków nr konta 601540 1115 2001 6000 1414 0001 z dopiskiem wadium w przetargu nieograniczonym na bieżące utrzymanie i pielęgnację terenów zieleni w obrębie Miasta i Gminy Krzeszowice - zadanie (część) Nr (należy wpisać nr/y zadania (części) na które wykonawca wpłaca wadium i składa ofertę) 11.5. Kopię polecenia przelewu należy dołączyć do oferty 11.6. Wadium wniesione w formie innej niż pieniężnej należy dołączyć do złożonej oferty. 11.7. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu, za pomocą przelewu bankowego, Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. W wymienionym przypadku dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu wystawionego przez Wykonawcę jest warunkiem koniecznym ale nie wystarczającym do stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego wniesienia wadium przez Wykonawcę. 11.8. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium według zasad określonych w art. 46 Ustawy. 11.9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 11.9.1.odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 11.9.2.nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 11.9.3.zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 9. Warunki udziału w postępowaniu oraz dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu. 9.1. Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu: 9.1.1. posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia oraz nie podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 Ustawy. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty: 9.1.1.1.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), 9.1.1.2.aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), 9.1.1.3.aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 Ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), 9.1.1.4.aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 Ustawy., wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich); 9.1.2. posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia. Wykonać w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, co najmniej jednego, w ciągu jednego roku, zamówienia o wartości minimalnej; dla zadania nr 1; 50 000, 00 zł, dla zadania nr 2; 50 000,00 zł dla zadania nr 3; 20 000, 00 zł. którego przedmiotem było zadanie o zakresie prac porównywalnym do przedmiotu zamówienia. 9.1.3. w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie. 9.1.4. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć wykaz wykonanych usług sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszej IDW oraz dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie (referencje) 9.1.4.1. Zaleca się, aby przedkładane dokumenty potwierdzające, że wykonane przez Wykonawców usługi zostały wykonane należycie (referencje), zawierały, co najmniej: 9.1.4.1.1. Wskazanie wykonawcy usługi, 9.1.4.1.2. wskazanie podmiotu, na rzecz którego realizowane były usługi, 9.1.4.1.3. wskazanie zakresu usług, 9.1.4.1.4. wskazanie wartości usług za jakie Wykonawca był odpowiedzialny 9.1.4.1.5. wskazanie daty wykonania (rozpoczęcia i zakończenia), 9.1.4.1.6. wskazanie miejsca wykonania, 9.1.4.1.7. opinię, że usługi zostały wykonane należycie 9.1.5. znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. W szczególności Wykonawca musi posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę 100 000, 00 zł. 9.1.5.1. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca musi złożyć polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, albo deklarację, że przed podpisaniem umowy na wykonanie zamówienia przedłoży Zamawiającemu dokument potwierdzający ubezpieczenie. 9.2. Stosownie do treści § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane, jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej w: pkt. 9.1.1. składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 9.2.1. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 9.2.2. nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 9.3. Stosownie do treści § 2 ust. 2 powołanego powyżej rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów, dokumenty, o których mowa powyżej w pkt 9.2.1. oraz 9.2.2. powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 9.4. Ocena spełniania warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia-nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 13.3. Zawartość oferty. 13.3.1. Kompletna oferta musi zawierać: 13.3.1.1.Formularz Oferty, sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszej IDW, w zakresie zadania (części) 1-3 13.3.1.2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), w zakresie zadania (części) 1-3 13.3.1.3.Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, sporządzone na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej IDW, w zakresie zadania (części) 1-3 13.3.1.4.Aktualne zaświadczenia naczelnika właściwego urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, w zakresie zadania (części) 1-3 13.3.1.5.Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 Ustawy., wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, w zakresie zadania (części) 1-3 13.3.1.6.Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 Ustawy., wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, w zakresie zadania (części) 1-3 13.3.1.7.Wykaz wykonanych usług sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszej IDW wraz z dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie tych usług. Usługi przedstawione w wykazie muszą spełniać warunek postawiony w pkt. 9.1.2.niniejszej SIWZ. 13.3.1.8.Polisę ubezpieczeniową lub jej kopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej, albo deklarację, że przed podpisaniem umowy na wykonanie zamówienia przedłoży Zamawiającemu dokument potwierdzający ubezpieczenie do wysokości w zależności od części zadania na które jest składana oferta. 13.3.1.9.Stosowne Pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, 13.3.1.10.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego. 13.3.1.11.Parafowany przez wykonawcę wzór umowy stosownie do zadania (części) zamówienia, na które jest składana oferta, stanowiący Część II do niniejszej SIWZ 13.3.2.Pożądane przez Zamawiającego jest złożenie w ofercie spisu treści z wyszczególnieniem ilości stron wchodzących w skład oferty. 13.3.3.Wykonawca może zastrzec w ofercie (oświadczeniem zawartym w Formularzu Oferty), iż Zamawiający nie będzie mógł ujawnić informacji stanowiących tajemnice przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. 13.3.4.Wykonawca może wprowadzić zmiany lub wycofać złożoną przez siebie ofertę pod warunkiem, że Zamawiający otrzyma zawiadomienie o zmianach, lub o wycofaniu oferty, przed terminem składania ofert, powiadomienie o wprowadzeniu zmian lub wycofaniu zostanie przygotowane, opieczętowane i oznaczone zgodnie z postanowieniami pkt.13.2.9., a koperta będzie dodatkowo oznaczona określeniami zmiana lub wycofanie..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.wrotamalopolski.pl/root_BIP/BIP_w_Malopolsce/gminy/root_Krzeszowice/Wprowadzenie/.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Krzeszowicach, ul. Grunwaldzka 4, (pok. nr 6), 32-065 Krzeszowice Wydział Ochrony środowiska i Gospodarki Komunalnej, tel.: 012 2520813.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.05.2009 godzina 10:00, miejsce: Dziennik podawczy Urzędu Miejskiego w Krzeszowicach, ul. Grunwaldzka 4, 32-065 Krzeszowice.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Utrzymanie zieleni niskiej i średniej wraz z bieżącym utrzymaniem trawników na skwerach, placach i wzdłuż ciągów komunikacyjnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: koszenie wraz z uprzątnięciem pokosu, cięcia pielęgnacyjne krzewów i żywopłotów oraz nasadzenia roślin trwałych i sezonowych na rabatach i w donicach.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.00.00-6, 77.34.20.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Utrzymanie i pielęgnacja zieleni wraz z utrzymaniem czystości na terenie parków i zieleńców na terenie miasta i gminy Krzeszowice.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: koszenie wraz z uprzątnięciem pokosu, cięcia pielęgnacyjne krzewów i żywopłotów, oraz utrzymanie czystości na terenie parków.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.00.00-6, 90.60.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wycinka drzew wraz z pracami pielęgnacyjnymi na zieleni wysokiej w obrębie Miasta i Gminy Krzeszowice.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pielęgnacja drzew; cięcia korekcyjne, pielęgnacyjne i sanitarne oraz wycinka drzew.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.21.15.00-7, 77.21.14.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.