eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Zabezpieczenie antykorozyjne obiektówTaneczna 73 (duża wiata), Taneczna 73 (mała wiata), Taneczna 67B (kraty i balustrady), Karmazynowa 1a (kraty i wrota), Taneczna 67B (wartownia)



Ogłoszenie z dnia 2016-07-06

Warszawa: Zabezpieczenie antykorozyjne obiektów: Taneczna 73 (duża wiata), Taneczna 73 (mała wiata), Taneczna 67B (kraty i balustrady), Karmazynowa 1a (kraty i wrota), Taneczna 67B (wartownia)
Numer ogłoszenia: 120981 - 2016; data zamieszczenia: 06.07.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ministerstwo Spraw Zagranicznych , Al. J. Ch. Szucha 23, 00-580 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 523 99 10, faks 022 523 81 19.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.msz.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zabezpieczenie antykorozyjne obiektów: Taneczna 73 (duża wiata), Taneczna 73 (mała wiata), Taneczna 67B (kraty i balustrady), Karmazynowa 1a (kraty i wrota), Taneczna 67B (wartownia).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie zabezpieczeń antykorozyjnych na obiektach należących do Ministerstwa Spraw Zagranicznych zlokalizowanych przy ul.Tanecznej 67B, ul. Tanecznej 73 oraz ul. Karmazynowej 1A. Zakres zamówienia obejmuje, w szczególności: 1.Zabezpieczenie antykorozyjne konstrukcji dużej wiaty przy ul. Tanecznej 73, zakres prac obejmuje wykonanie zabezpieczenia antykorozyjne całej konstrukcji (czyszczenie, malowanie) dużej wiaty - zarówno części garażowej jak i części magazynowej, w tym demontaż i późniejszy montaż okładzin konstrukcji, czyszczenie powierzchni, dwukrotne malowanie powierzchni konstrukcji (słupy, płatwie, wiązary) a także czyszczenie i malowanie elementów z siatki metalowej. Informacje o obiekcie: Część garażowa:- wym. w planie ok. 7 x 11 m, wys. ok. 5 m,- konstrukcja: słupy stalowe, wiązary kratowe z rur, płatwie - front z siatki stalowej plecionej w ramce z kątowników, boki i tył z blachy trapezowej ocynkowanej i płyt poliestrowych falistych, dach z blachy trapezowej falistej, ocynkowanej. Część magazynowa: - wym. w planie ok. 9 x 46 m, wys. ok. 4 m,- konstrukcja: słupy stalowe z ceowników, wiązary kratowe z rur, płatwie - front z siatki stalowej plecionej w ramce z kątowników do wysokości 2 m, powyżej płyty poliestrowe faliste, boki i tył z blachy trapezowej ocynkowanej i płyt poliestrowych falistych, dach z blachy trapezowej falistej, ocynkowanej. Kolor użytej farby/powłoki wierzchniego krycia: szary. 2.Zabezpieczenie antykorozyjne konstrukcji małej wiaty przy ul. Tanecznej 73, zakres prac obejmuje wykonanie zabezpieczenia antykorozyjne całej konstrukcji (czyszczenie, malowanie) małej wiaty: demontaż i późniejszy montaż okładzin konstrukcji, czyszczenie powierzchni, dwukrotne malowanie powierzchni konstrukcji (słupy, płatwie) a także czyszczenie i malowanie elementów z siatki metalowej. Ponadto należy wymienić skorodowane dwa skrzydła przesuwne wykonane z siatki plecionej w ramie z kątownika o wym. 1,5 x 2,4 m oraz oczyścić pomalować elementy obróbek blacharskich. Informacje o obiekcie: - wym. w planie ok. 4,6 x 14 m, wys. ok. 4,5 m, - konstrukcja: słupy stalowe, płatwie z dwuteowników, - front z siatki stalowej plecionej w ramce z kątowników do wys. ok. 2m powyżej blacha płaska, boki z blachy trapezowej ocynkowanej i płyt poliestrowych falistych, dach z blachy trapezowej falistej, ocynkowanej, tył - ściana murowana. Kolor użytej farby/powłoki wierzchniego krycia: szary. 3.Zabezpieczenie antykorozyjne konstrukcji krat wartowni i wrót budynku magazynowo garażowego przy ul. Tanecznej 67B, w tym: 3.1. Wartownia. Zakres prac obejmuje renowację krat okiennych oraz siatek plecionych z ramkami stalowymi w tym, wykonanie wszelkich niezbędnych napraw, uzupełnień siatki oraz wykonaniem zabezpieczenia antykorozyjnego tych elementów. Na obiekcie występuje:- 5 krat oraz siatek o wymiarach ok. 1,3 x 1,3 m, - 2 kraty oraz siatki o wymiarach ok. 0,8 x 0,6 m. Kolor użytej farby/powłoki wierzchniego krycia: biały 3.2.Budynek magazynowo garażowy. Zakres prac obejmuje oczyszczenie ściany frontowej o powierzchni ok. 30 m2 wykonanej z blachy trapezowej ocynkowanej, z farby olejnej oraz oczyszczenie i pomalowanie wrót dwuskrzydłowych stalowych (wykonane z blachy gładkiej) do tego budynku o powierzchni ok. 9,5 m2 - malowanie z dwóch stron. Kolor użytej farby/powłoki wierzchniego krycia: szary. 4.Zabezpieczenie antykorozyjne konstrukcji krat budynku biurowego i wrót magazynu przy ul. Karmazynowej 1A, w tym: 4.1. Budynek biurowy. Zakres prac obejmuje wyczyszczenie i wykonanie zabezpieczenia antykorozyjnego wszystkich krat okiennych na parterze oraz piętrze: 1.8 szt. krat o wym. ok. 2,5 x 2,4 m w oknach na piętrze, 2.2 szt. krat o wym. ok. 1,2 x 2,4 m w oknach na piętrze, 3.16 szt. krat o wym. ok. 2,5 x 1,6 m w oknach na piętrze, 4.4 szt. krat o wym. ok. 2,2 x 2,6 m w oknach na piętrze, 5.2 szt. krat o wym. ok. 6,0 x 2,4 m w oknach na piętrze, 6.10 szt. krat o wym. ok. 2,5 x 1,6 m w oknach na parterze, 7.3 szt. krat o wym. ok. 1,2 x 1,6 m w oknach na parterze. Krata zbudowana z profili kwadratowych pełnych pionowych o wym. ok. 1,5 x 1,5 cm oraz 2 lub 3 płaskowników poziomych o szer. 5 cm. Zabezpieczeniu antykorozyjnemu podlegają również mocowania krat do elewacji. Kolor użytej farby/powłoki wierzchniego krycia: czarny/ciemno szary 4.2.Magazyn. Zakres prac obejmuje oczyszczenie i pomalowanie trzech sztuk wrót stalowych podwójnych o wymiarach ok. 4 x 3,5 m. Wrota wykonane z blachy gładkiej.Kolor użytej farby/powłoki wierzchniego krycia: szary. 5.Zabezpieczenie antykorozyjne konstrukcji krat i balustrady budynku biurowo technicznego przy ul. Tanecznej 67B, zakres prac obejmuje: 1.Oczyszczenie i wykonanie zabezpieczeń antykorozyjnych całej balustrady na tarasie na pierwszym piętrze - balustrada o długości ok. 50 mb złożona z 5 rzędów rur o średnicach pomiędzy 2-5 cm oraz słupki pionowe rurowe, 2.Wykonanie prac naprawczych tarasu tj. zakitowaniu 11 gniazd w płycie tarasu oraz naprawa pokrycia papowego, 3.Oczyszczenie i wykonanie zabezpieczenia antykorozyjnego skrzynki metalowej o pow. nie większej niż 0,25 m2 4.Oczyszczenie i wykonanie zabezpieczenia antykorozyjnego (farby poliwinylowe) żaluzji metalowych - pow. ok. 8,5 m2 5.Wykonanie remontu drewnianych drzwi wejściowych jednoskrzydłowych polegający na ich regulacji, wyczyszczeniu, malowaniu, i wymianie uszkodzonych elementów 6.Oczyszczenie i wykonanie zabezpieczenia antykorozyjnego (malowanie) wszystkich krat w budynku: a.58 szt. Krat pojedynczych o wym. ok. 1,6 x 0,9 m w oknach na parterze - krata typu 1. b.16 szt. Krat pojedynczych o wym. ok. 2,1 x 0,8 m w oknach na parterze. c.4 szt. Krat pojedynczych o wym. ok. 0,9 x 0,9 m w oknach na parterze;9 szt. Krat pojedynczych o wym. ok. 0,6 x 0,8 m w oknach na parterze - kraty w górnej części okien na wysokości ok 2,5 m nad poziom gruntu. d.Krat o wym. ok. 0,6 x 1,9 m, 0,6 x 3,0 m i 3 szt. o wym. 0,6 x 1,9 m, w oknach na wysokości ok. 3 m nad poziom gruntu. e.krat o wys. ok. 0,8 m i długości 22 m i 9 m w oknach na wysokości ok 3 m nad poziom gruntu. f.5 szt. Krat pojedynczych o wym. ok. 1,6 x 0,9 m w oknach na piętrze. g.Kraty o wym. ok. 1,6 x 3,0 m w oknach na piętrze. h.Krat o wymiarach 2,2 x 0,9 m na parterze Kolor użytej farby/powłoki wierzchniego krycia: biały.Wyjaśnienie: Krata typu 1-Krata zbudowana z profili kwadratowych pełnych o wym. ok. 1,2 x 1,2 cm spawanych we wzór tworzący karo, w ramce stalowej, montowana do elewacji. Zabezpieczeniu antykorozyjnemu podlegają również mocowania krat do elewacji. Krata Typu 2 - Krata w ramce z kątowników wykonana z prętów gładkich pionowych fi 8. Zabezpieczeniu antykorozyjnemu podlegają również mocowania krat do elewacji. Uwagi ogóle: 1.Zamawiający zastrzega sobie prawo do akceptacji koloru użytej farby/powłoki wierzchniego krycia. 2.Większość krat jest nie otwieralna. 3.Wykonawca zobowiązany jest po zakończeniu prac dostarczyć Zamawiającemu certyfikaty zgodności, deklaracje zgodności lub aprobaty techniczne wszystkich użytych materiałów. Dokumenty te mają być dostarczone w wersji papierowej oraz wersji elektronicznej w formacie *.pdf. 4.Materiały i urządzenia stosowane do wykonania robót powinny odpowiadać wymogom określonym w art. 10 Prawa Budowlanego oraz być zgodne z wymaganiami Specyfikacji Technicznej.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.44.22.00 - Nakładanie powłok antykorozyjnych .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 60.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 5 000,00 zł. Wadium należy wnieść przed upływu terminu składania ofert

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełniania tego warunku.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W ramach potwierdzenia spełniania warunku określonego w pkt III.3.2) ogłoszenia Wykonawcy wykażą że, w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonali co najmniej trzy najważniejsze roboty budowlane, z których każda polegała na wykonaniu zabezpieczeń antykorozyjnych lub/i malowaniu konstrukcji stalowych, o wartości każdej z robót minimum 20 000 PLN brutto, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania, wraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Dowodami, o których mowa powyżej, mogą być: poświadczenie lub inne dokumenty - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia. W przypadku, gdy roboty budowlane zostały wcześniej wykonane na rzecz Zamawiającego (MSZ), Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełniania tego warunku.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W ramach potwierdzenia spełniania warunku określonego w pkt III.3.4) ogłoszenia, Wykonawcy wykażą, że dysponują lub będą dysponować kierownikiem budowy posiadającym: a) zgodnie z art. 12 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U z 2016r., poz.290) uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi co najmniej w ograniczonym zakresie w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, w zakresie pełnionej funkcji, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, b) aktualny wpis do właściwej Izby Samorządu Zawodowego. W przypadku, gdy Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował kierownikiem budowy spoza terytorium RP, osoba takie powinna posiadać wykształcenie i kwalifikacje wymagane do świadczenia usług we wskazanej branży budowlanej w kraju zamieszkania tej osoby oraz posiadać decyzję o uznaniu kwalifikacji zawodowych we wskazanej branży budowlanej zgodnie z ustawą z dnia 22 grudnia 2015r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. z 2016r., poz. 65) lub posiadać ważny wpis na listę członków samorządu zawodowego zgodnie z ustawą z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (Dz. U. z 2014 r., poz. 1946 ze zm.), wydany przez właściwą Radę Izby Inżynierów Budownictwa wraz z aktualnym zaświadczeniem o ubezpieczeniu od odpowiedzialności cywilnej wydanym przez właściwą Izbę Inżynierów Budownictwa.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełniania tego warunku.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Wniosek o dopuszczenie do udziału w przetargu ograniczonym. 2.Pełnomocnictwo do podpisania wniosku w formie oryginału lub kopii potwierdzonej notarialnie - w przypadku gdy wniosek podpisują osoby, których upoważnienie do reprezentacji Wykonawcy nie wynika z dokumentów rejestrowych załączonych do wniosku. 3.W przypadku, gdy Wykonawca będzie polegać na wiedzy i doświadczeniu lub osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, że będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonywania zamówienia - złożone w oryginale. Dokumentem potwierdzającym dysponowanie zasobami podmiotu trzeciego będzie każdy dokument, złożony w oryginale, z którego wynikać będzie zobowiązanie takiego podmiotu do udziału w realizacji zamówienia w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia (np. pisemne oświadczenie podmiotu trzeciego, umowa przedwstępna, umowa generalna o współpracy itd.). 4. W celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do zasobów tego/tych podmiotów, Zamawiający żąda złożenia dokumentów dotyczących: a) zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposobu wykorzystania przez Wykonawcę zasobów innego podmiotu, przy wykonywaniu zamówienia, o ile powyższe informacje nie wynikają z dokumentów dołączonych do wniosku na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu, w tym z dokumentu, o którym mowa w ppkt 3 pkt III.6 ogłoszenia. 5. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, do wniosku należy dołączyć dokument ustanawiający pełnomocnika Wykonawców do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, w formie oryginału lub kopii potwierdzonej notarialnie. 6. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zastosowanie mają przepisy rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2013 r. poz. 231). 7. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w pkt III.4.3.1) Wykonawca zastępuje je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. 8. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski. 9. Dokumenty wymienione w pkt III.4.1), III.4.2), pkt III.4.3.1), pkt III.4.4) niniejszego ogłoszenia należy przedstawić w formie oryginału (dokumenty opisane w pkt III.4.1), tj. oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postepowaniu i w pkt III.4.4) niniejszego ogłoszenia tylko w tej formie) lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy. 10. W przypadku wniosku składanego przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, dokumenty wymienione w pkt III.4.2), III.4.3.1) oraz pkt III.4.4) niniejszego ogłoszenia składa każdy z Wykonawców oddzielnie. Pozostałe dokumenty mogą być przedstawione przez jednego Wykonawcę lub wspólnie. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie na podstawie art. 23 ust. 1 ustawy mogą oni wspólnie spełniać warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 4 ustawy. Jednocześnie, każdy z Wykonawców, musi samodzielnie wykazać brak podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 oraz samodzielnie złożyć listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5) ustawy, albo informację o tym, że nie należy do grupy kapitałowej. 11. Jeżeli Wykonawca zastrzega, że informacje objęte tajemnicą przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, nie mogą być udostępniane: a) informacje te należy umieścić w oddzielnej kopercie wewnątrz opakowania zawierającego wniosek, opisanej: Informacje będące tajemnicą przedsiębiorstwa. Informację o zastrzeżeniu dokumentów stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa należy podać również w formularzu wniosku, b) Wykonawca ma obowiązek wykazać, nie później niż w terminie składania wniosków, że informacje te stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. 12. Najpóźniej do dnia zawarcia umowy Wykonawca przedstawi Zamawiającemu do wglądu wymagane uprawnienia dla osób, które będą wykonywać przedmiot zamówienia wskazane w wykazie osób, o którym mowa w pkt. III.4.1) ogłoszenia o zamówieniu (zgodnie z wymaganiami o których mowa w pkt III.3.4) ogłoszenia o zamówieniu)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.

IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5.

Opis sposobu dokonywania wyboru wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert, gdy liczba wykonawców spełniających warunki udziału w postępowaniu będzie większa niż określona w ogłoszeniu o zamówieniu

Zamawiający przewiduje, że po rozpatrzeniu wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, zaproszenie do złożenia ofert zostanie przekazane 5 Wykonawcom. Jeżeli liczba Wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu będzie mniejsza niż 5 lub równa 5, Zamawiający zaprosi do złożenia ofert wszystkich Wykonawców spełniających te warunki. Jeżeli liczba Wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu będzie większa niż 5, Zamawiający zaprosi do złożenia ofert Wykonawców wyłonionych w sposób obiektywny i niedyskryminacyjny - poprzez ocenę punktową wiedzy i doświadczenia. Zamawiający przyzna Wykonawcom punkty za doświadczenie w realizacji zamówień według następujących zasad: 1) za każdą dodatkową robotę budowaną ponad wymagane 3 roboty budowlane, spełniające warunki określone w pkt III.3.2) ogłoszenia, wskazaną przez Wykonawcę w Wykazie robót - Zamawiający przyzna po 1 punkcie. 2) W celu przyznania dodatkowych punktów Zamawiający nie uzna robót budowlanych wykonanych przez inne podmioty, na których doświadczenie Wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy. 3) W celu zapewnienia uczciwej konkurencji, w przypadku spełnienia warunku wymienionego w punkcie III.3.2) Zamawiający nie będzie wzywał Wykonawców, w trybie art. 26 ust. 3 ustawy do uzupełnienia dokumentów dotyczących doświadczenia ponad wymagane, podlegających ocenie punktowej.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 92
  • 2 - Długość okresu gwarancji na cały zakres wykonanych robót - 8

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zmiana harmonogramu rzeczowego oraz terminu wykonania umowy możliwa jest na wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego w następujących przypadkach: 1) opóźnienia związanego z przekazaniem terenu budowy lub dokonaniem odbioru końcowego robót spowodowanego przez Zamawiającego; 2) jakichkolwiek opóźnień, utrudnień lub przeszkód spowodowanych przez osoby i podmioty trzecie, jeżeli te opóźnienia nie są wynikiem działania lub zaniechania działania Wykonawcy; 3) jeżeli wystąpiła konieczność przeprowadzenia zamówień dodatkowych lub robót zamiennych, wpływających na dotrzymanie pierwotnego terminu realizacji umowy, szczególnie w następstwie okoliczności, których w normalnych warunkach Zamawiający nie mógł przewidzieć; 4) w przypadku wstrzymania robót przez Zamawiającego, dopuszcza się zmianę terminu realizacji przedmiotu umowy o okres, na jaki roboty zostały wstrzymane; 5) wystąpienia siły wyższej, uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z terminem określonym w umowie - dopuszcza się zmianę terminu końcowego realizacji, nie dłużej jednak niż o czas trwania tych okoliczności; 6) zmiany przepisów prawa powszechnie obowiązującego w zakresie w jakim mogą one wpłynąć na terminowość realizacji umowy; 7) w przypadku pojawienia się wynikających ze specyfiki działalności Zamawiającego potrzeb w zakresie zmiany terminów wykonania lub odbioru przedmiotu umowy, w tym spowodowana podjęciem przez Zamawiającego decyzji o przeprowadzeniu przez osobę trzecią kontroli jakości i sposobu prowadzenia prac dopuszcza się zmianę terminu realizacji przedmiotu umowy, nie dłużej jednak niż o czas trwania tych okoliczności; 8) zmiany w strukturze i organizacji Zamawiającego, które mają wpływ na zakres lub czas trwania umowy; 9) w przypadku opóźnienia w innych projektach Zamawiającego, uniemożliwiającego realizację umowy zgodnie z określonym pierwotnie terminem lub powodującego, że realizowanie umowy zgodnie z określonym terminem jest nieracjonalne technicznie, organizacyjnie lub finansowo, dopuszcza się zmianę terminu realizacji przedmiotu umowy. 2.Niezależnie od postanowień ust. 1, dopuszcza się zmianę umowy w przypadku: 1) zmiany stawki podatku VAT na prace wchodzące w skład przedmiotu umowy - dopuszcza się możliwość zmiany umowy w zakresie kwoty VAT i kwoty wynagrodzenia brutto; 2) w przypadku zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę w zakresie wynagrodzenia należnego Wykonawcy - jeżeli zmiana ta będzie miała wpływ na koszt wykonania zamówienia przez Wykonawcę; 3) w przypadku zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne - jeżeli zmiana ta będzie miała wpływ na koszt wykonania zamówienia przez Wykonawcę; 4) w przypadku, innej niż wskazana w pkt 1)-3), zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa dopuszcza się możliwość zmiany tych postanowień umowy, na które zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa ma wpływ. 3.W przypadku wystąpienia przyczyn opisanych w ust. 1 - 2 Strony uzgadniają, że zostanie zawarty aneks do umowy, w którym w razie potrzeby zostanie podany nowy termin wykonania przedmiotu niniejszej umowy. 4. Warunkiem wprowadzenia zmian zawartej umowy jest sporządzenie podpisanego przez Strony protokołu konieczności, określającego przyczynę zmiany oraz potwierdzającego wystąpienie, co najmniej jednej okoliczności z wymienionych w ust. 1 - 2. Protokół konieczności będzie załącznikiem do aneksu. Ponadto, w przypadku wystąpienia okoliczności, o których mowa w ust. 2 pkt 2 i 3 oraz żądania przez Wykonawcę stosownej zmiany wynagrodzenia, Wykonawca zobowiązany jest pisemnie przedstawić do akceptacji Zamawiającego szczegółowe wyliczenia wynikające z tych okoliczności wraz z opisem ich wpływu na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: nie dotyczy
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: nie dotyczy.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.07.2016 godzina 12:00, miejsce: Ministerstwo Spraw Zagranicznych, 00-580 Warszawa, al. J. Ch. Szucha 21 - Dziennik Podawczy. Wniosek należy złożyć w ww. miejscu lub przesłać za pośrednictwem kuriera lub poczty.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1.Wykonawca powinien umieścić wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu wraz z wymaganymi dokumentami w nieprzejrzystym oraz zamkniętym opakowaniu zaadresowanym na adres Zamawiającego wraz z dopiskiem Biuro Dyrektora Generalnego, zawierającym oznaczenie: Wniosek na zabezpieczenie antykorozyjne obiektów: Taneczna 73 (duża wiata), Taneczna 73 (mała wiata), Taneczna 67B (kraty i balustrady), Karmazynowa 1a (kraty i wrota), Taneczna 67B (wartowania), znak:BDG.741.024.2016 oraz: Nie otwierać przed dniem 6 lipca 2016 r. do godz. 14.00 oraz zawierającym nazwę i adres Wykonawcy. 2. Wniosek należy złożyć na Dziennik Podawczy MSZ, 00-580 Warszawa, al. J. Ch. Szucha 21 lub przesłać za pośrednictwem kuriera bądź poczty na adres Zamawiającego. 3. Wzór wniosku oraz innych dokumentów jest dostępny na stronie internetowej Zamawiającego (www.msz.gov.pl) 4. Zamawiający będzie żądał od Wykonawcy wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 10% całkowitej ceny oferty brutto. Zabezpieczenie musi być wniesione w pełnej wysokości, niezależnie od formy jego wniesienia, najpóźniej w dniu zawarcia umowy, ale przed jej podpisaniem. 5.Wykonawca zobowiązuje się do posiadania przez cały okres realizacji umowy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie dotyczącym przedmiotu umowy (ubezpieczenie dedykowane do umowy) na kwotę nie niższą niż 100 000 złotych (słownie: sto tysięcy złotych), nieograniczonego liczbą zdarzeń, ani też kwotą określającą wysokość odszkodowania za jedno zdarzenie, obejmujące wszystkie możliwe do wystąpienia w trakcie wykonywania robót zdarzenia spowodowane zarówno działaniem jak i zaniechaniem Wykonawcy jak i podwykonawców. 7. Najpóźniej w dniu podpisania umowy Wykonawca będzie zobowiązany przedstawić Zamawiającemu listę osób, które mają być skierowane do realizacji robót budowlanych zawierającą następujące dane: imię, nazwisko i PESEL, w celu poddania ich procedurze sprawdzającej przez właściwe służby kontrolne Zamawiającego W przypadku negatywnej weryfikacji, Wykonawca zobowiązany będzie do zastąpienia osób niedopuszczonych do realizacji zamówienia, osobami o kwalifikacjach nie niższych od kwalifikacji osób wskazanych pierwotnie W przypadku konieczności wymiany którejkolwiek z tych osób, Wykonawca zastąpi ją osobą posiadającą kwalifikacje nie niższe od tych, o których mowa w zdaniu poprzedzającym, przedstawiając w tym celu Zamawiającemu odpowiednią kandydaturę w terminie 2 dni kalendarzowych od daty zaistnienia okoliczności uzasadniającej wymianę.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.