eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Wykonanie remontu zwolnionych do dyspozycji Wynajmującego komunalnych lokali mieszkalnych obejmujący zakresroboty ogólnobudowlane wraz z instalacjami wodno-kanalizacyjnymi oraz roboty elektryczne, zgodnie z przedmiarami robót, z podziałem na 11 części.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-06-05

Poznań: Wykonanie remontu zwolnionych do dyspozycji Wynajmującego komunalnych lokali mieszkalnych obejmujący zakres: roboty ogólnobudowlane wraz z instalacjami wodno-kanalizacyjnymi oraz roboty elektryczne, zgodnie z przedmiarami robót, z podziałem na 11 części.
Numer ogłoszenia: 120981 - 2008; data zamieszczenia: 05.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Komunalnych Zasobów Lokalowych, ul. Matejki 57, 60-770 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8964800; 8694801, fax 061 8694809.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zkzl.poznan.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie remontu zwolnionych do dyspozycji Wynajmującego komunalnych lokali mieszkalnych obejmujący zakres: roboty ogólnobudowlane wraz z instalacjami wodno-kanalizacyjnymi oraz roboty elektryczne, zgodnie z przedmiarami robót, z podziałem na 11 części..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie remontu zwolnionych do dyspozycji Wynajmującego komunalnych lokali mieszkalnych obejmujący zakres: roboty ogólnobudowlane wraz z instalacjami wodno-kanalizacyjnymi oraz roboty elektryczne, zgodnie z przedmiarami robót, z podziałem na 11 części: I. ul. Chlebowa 1 m 6 II. ul. Królowej Jadwigi 52 m 1 III. ul. Łobżenicka 8 m 9 IV. ul. Św. Marcin 75 m 7 V. ul. Św. Marcin 75 m 12 VI. ul. Św. Marcin 75 m 13 VII. ul. Św. Marcin 75 m 17 VIII. ul. Św. Marcin 75 m 27 IX. ul. Św. Marcin 75 m 50 X. ul. Św. Marcin 75 m 55 XI. Pl. Wielkopolski 3A m 20

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 11.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 1.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Wykonawca złoży ofertę 2.Wykonawca musi posiadać uprawnienie do wykonywania określonej działalności 3.Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 pzp oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania 4.Wykonawca winien wykonać w ciągu ostatnich 5 lat, co najmniej jedną robotę budowlaną, odpowiadającą swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia. 5.Wykonawca musi w czasie trwania umowy dysponować osobami, które posiadają uprawnienia budowlane do sprawowania samodzielnych funkcji w budownictwie w zakresie kierowania robotami budowlanymi w następujących specjalnościach: a.konstrukcyjno - budowlanej, b.instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, c. instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych po 1 osobie w każdej branży, wraz z dokumentami potwierdzającymi przynależność do właściwej izby budowlanej. 6.Wykonawca winien posiadać polisę ubezpieczeniową odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż dla części: I.26.500,00 zł, II.76.500,00 zł, III.47.000,00 zł, IV.7.500,00 zł, V.9.000,00 zł, VI.9.500,00 zł, VII.15.500,00 zł, VIII.11.500,00 zł, IX. 24.000,00 zł, X. 18.500,00 zł, XI. 30.500,00 zł. W przypadku złożenia oferty na więcej niż jedną część polisa winna opiewać na ich sumę.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wypełniony i podpisany formularz ofertowy (zał. nr 1 do SIWZ). 2.Kosztorys ofertowy wykonany metodą kalkulacji uproszczonej - zgodnie z załączonym przedmiarem robót (zał. nr 2 do SIWZ). 3.Oświadczenie z art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych (zał. nr 3 do SIWZ). 4.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5.Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności wraz z odpisami uprawnień budowlanych stwierdzających prawo do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach: konstrukcyjno - budowlanej, instalacji i urządzeń wodociągowych, kanalizacyjnych, cieplnych i gazowych, instalacji i urządzeń elektrycznych, po 1 osobie w każdej branży, wraz z dokumentami potwierdzającymi przynależność do właściwej izby budowlanej (zał. nr 4 do SIWZ). 6.Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (zał. nr 5 do SIWZ). 7.Polisa, a w przypadku jej braku, inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 8.Pełnomocnictwo w przypadku, gdy oferta jest składana w imieniu Wykonawcy przez osobę, której umocowanie nie wynika z innych dokumentów załączonych do oferty.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zkzl.poznan.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Komunalnych Zasobów Lokalowych ul. Matejki 57, 60-770 Poznań.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.06.2008 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Komunalnych Zasobów Lokalowych ul. Matejki 57, 60-770 Poznań sala konferencyjna.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: ul. Chlebowa 1 m 6.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie remontu zwolnionych do dyspozycji Wynajmującego komunalnych lokali mieszkalnych obejmujący zakres: roboty ogólnobudowlane wraz z instalacjami wodno-kanalizacyjnymi oraz roboty elektryczne, zgodnie z przedmiarami robót.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: ul. Królowej Jadwigi 52 m 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie remontu zwolnionych do dyspozycji Wynajmującego komunalnych lokali mieszkalnych obejmujący zakres: roboty ogólnobudowlane wraz z instalacjami wodno-kanalizacyjnymi oraz roboty elektryczne, zgodnie z przedmiarami robót.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: ul. Łobżenicka 8 m 9.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie remontu zwolnionych do dyspozycji Wynajmującego komunalnych lokali mieszkalnych obejmujący zakres: roboty ogólnobudowlane wraz z instalacjami wodno-kanalizacyjnymi oraz roboty elektryczne, zgodnie z przedmiarami robót.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: ul. Św. Marcin 75 m 7.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie remontu zwolnionych do dyspozycji Wynajmującego komunalnych lokali mieszkalnych obejmujący zakres: roboty ogólnobudowlane wraz z instalacjami wodno-kanalizacyjnymi oraz roboty elektryczne, zgodnie z przedmiarami robót.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: ul. Św.Marcin 75 m 12.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie remontu zwolnionych do dyspozycji Wynajmującego komunalnych lokali mieszkalnych obejmujący zakres: roboty ogólnobudowlane wraz z instalacjami wodno-kanalizacyjnymi oraz roboty elektryczne, zgodnie z przedmiarami robót.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: ul. Św.Marcin 75 m 13.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie remontu zwolnionych do dyspozycji Wynajmującego komunalnych lokali mieszkalnych obejmujący zakres: roboty ogólnobudowlane wraz z instalacjami wodno-kanalizacyjnymi oraz roboty elektryczne, zgodnie z przedmiarami robót.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: ul. Św.Marcin 75 m 17.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie remontu zwolnionych do dyspozycji Wynajmującego komunalnych lokali mieszkalnych obejmujący zakres: roboty ogólnobudowlane wraz z instalacjami wodno-kanalizacyjnymi oraz roboty elektryczne, zgodnie z przedmiarami robót.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: ul. Św.Marcin 75 m 27.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie remontu zwolnionych do dyspozycji Wynajmującego komunalnych lokali mieszkalnych obejmujący zakres: roboty ogólnobudowlane wraz z instalacjami wodno-kanalizacyjnymi oraz roboty elektryczne, zgodnie z przedmiarami robót.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: ul. Św.Marcin 75 m 50.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie remontu zwolnionych do dyspozycji Wynajmującego komunalnych lokali mieszkalnych obejmujący zakres: roboty ogólnobudowlane wraz z instalacjami wodno-kanalizacyjnymi oraz roboty elektryczne, zgodnie z przedmiarami robót.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: ul. Św.Marcin 75 m 55.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie remontu zwolnionych do dyspozycji Wynajmującego komunalnych lokali mieszkalnych obejmujący zakres: roboty ogólnobudowlane wraz z instalacjami wodno-kanalizacyjnymi oraz roboty elektryczne, zgodnie z przedmiarami robót.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Pl. Wielkopolski 3A m 20.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie remontu zwolnionych do dyspozycji Wynajmującego komunalnych lokali mieszkalnych obejmujący zakres: roboty ogólnobudowlane wraz z instalacjami wodno-kanalizacyjnymi oraz roboty elektryczne, zgodnie z przedmiarami robót.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.