eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kosakowo › Opracowanie projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-04-30

Kosakowo: Opracowanie projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego.
Numer ogłoszenia: 120948 - 2010; data zamieszczenia: 30.04.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy , ul. Żeromskiego 69, 81-198 Kosakowo, woj. pomorskie.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: kosakowo@zgwrp.org.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest opracowanie projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego dla wskazanych obszarów w gminie Kosakowo. Zamówienie obejmuje: - rysunek planu w skali 1:1000 - opis i tekst planu - prognozę skutków wpływu miejscowego planu na środowisko - prognozę skutków finansowych uchwalenia planu - opracowanie ekofizjograficzne - inżynierię. Ponadto do zadań Wykonawcy należeć będzie: a) przedstawienie Wójtowi Gminy oraz Komisji Urbanistyczno-Architektonicznej projektu planu do zaopiniowania, b) udział w posiedzeniach Gminnej Komisji Urbanistyczno-Architektonicznej i Komisjach Rady Gminy i Sesji uchwalającej plan miejscowy, c) uzgodnienie projektów planów zgodnie z art.17 przedmiotowej ustawy, d) przygotowanie zawiadomień oraz ogłoszeń wymaganych przepisani ustawy i planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym e) przygotowanie dla Wójta Gminy projektów uchwał dot. przedmiotowych planów oraz materiałów związanych z uchwaleniem planów, załączników do uchwały o rozstrzygnięciu w sprawie rozpatrzenia uwag wniesionych do projektu planu miejscowego oraz rozstrzygnięcia o sposobie realizacji zapisanych w planie inwestycji z zakresu infrastruktury technicznej. Wspólny Słownik Zamówień: kod CPV 71410000-5 Usługi planowania przestrzennego ZAMAWIAJACY DOPUSZCZA SKŁADANIE OFERT CZĘŚCIOWYCH Przedmiot zamówienia podzielno według obszarów na 3 zadania: Zadanie 1. Usługa obejmuje: działki nr 114/5, 114/59, 114/60, 114/62, 114/63, 114/64, 114/131, 114/228, 114/229, 114/128 i cz. działek 114/130, 114/58, 118 i 256 w Pogórzu gmina Kosakowo o pow. 8ha. Funkcja podstawowa : mieszkalnictwo. Zadanie 2 Usługa obejmuje: działki nr 997 i 996/2 w Mostach gmina Kosakowo. - powierzchnia planu 8.5ha. Funkcja podstawowa: mieszkalnictwo. Zadanie 3 Usługa obejmuje: działki nr 171/1, 171/2, 171/3, 171/4, 171/7, 171/9, 171/10, 176/4 oraz części działki nr 171/8 w Pogórzu gm. Kosakowo - pow.1,2ha. Zmiana warunków zagospodarowania w obowiązującym miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego - zmiana kąta dachu i funkcji części terenu..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Opracowanie projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego -POWTÓRZENIE TEGO SAMEGO RODZAJU ZAMÓWIEŃ NIE WIĘCEJ NIŹ 50% WARTOŚCI ZAMÓWIENIA PODSTAWOWEGO

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.41.00.00-5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 10.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. Wykonawca wykaże się co najmniej : wykonaniem w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 2 planów zagospodarowania przestrzennego sporządzonych zgodnie z Ustawą z 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym oraz Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003 w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, a plany te zostały opublikowane w Dz.U. Województwa

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca będzie dysponował specjalistami z zdolnymi do wykonania zamówienia, z każdej z wymaganych branż: - specjalista w zakresie komunikacji, - specjalista w zakresie inżynierii (infrastruktury technicznej), - specjalista w zakresie sporządzania prognozy oddziaływania na środowisko i ekofizjografii

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ustaleń zawartej umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy w zakresie: a) terminu zakończenia realizacji przedmiotu zamówienia na uzasadniony wniosek Wykonawcy i pod warunkiem że zmiana ta wynika z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy, których nie można było przewidzieć na etapie składania oferty b) zmiany wynagrodzenia brutto w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT, c) innych zmian wynikających ze zmiany przepisów Prawa polskiego

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.kosakowo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Kosakowo ul. Żeromskiego 69 81-198 Kosakowo pokój 106.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.05.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Kosakowo ul. Żeromskiego 69 81-198 Kosakowo Biuro Obsługi Interesanta.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: zadanie 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje: - rysunek planu w skali 1:1000 - opis i tekst planu - prognozę skutków wpływu miejscowego planu na środowisko - prognozę skutków finansowych uchwalenia planu - opracowanie ekofizjograficzne - inżynierię. Ponadto do zadań Wykonawcy należeć będzie: a) przedstawienie Wójtowi Gminy oraz Komisji Urbanistyczno-Architektonicznej projektu planu do zaopiniowania, b) udział w posiedzeniach Gminnej Komisji Urbanistyczno-Architektonicznej i Komisjach Rady Gminy i Sesji uchwalającej plan miejscowy, c) uzgodnienie projektów planów zgodnie z art.17 przedmiotowej ustawy, d) przygotowanie zawiadomień oraz ogłoszeń wymaganych przepisani ustawy i planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym e) przygotowanie dla Wójta Gminy projektów uchwał dot. przedmiotowych planów oraz materiałów związanych z uchwaleniem planów, załączników do uchwały o rozstrzygnięciu w sprawie rozpatrzenia uwag wniesionych do projektu planu miejscowego oraz rozstrzygnięcia o sposobie realizacji zapisanych w planie inwestycji z zakresu infrastruktury technicznej. Zadanie 1. Usługa obejmuje: działki nr 114/5, 114/59, 114/60, 114/62, 114/63, 114/64, 114/131, 114/228, 114/229, 114/128 i cz. działek 114/130, 114/58, 118 i 256 w Pogórzu gmina Kosakowo o pow. 8ha. Funkcja podstawowa : mieszkalnictwo..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.41.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 10.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: zadanie 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje: - rysunek planu w skali 1:1000 - opis i tekst planu - prognozę skutków wpływu miejscowego planu na środowisko - prognozę skutków finansowych uchwalenia planu - opracowanie ekofizjograficzne - inżynierię. Ponadto do zadań Wykonawcy należeć będzie: a) przedstawienie Wójtowi Gminy oraz Komisji Urbanistyczno-Architektonicznej projektu planu do zaopiniowania, b) udział w posiedzeniach Gminnej Komisji Urbanistyczno-Architektonicznej i Komisjach Rady Gminy i Sesji uchwalającej plan miejscowy, c) uzgodnienie projektów planów zgodnie z art.17 przedmiotowej ustawy, d) przygotowanie zawiadomień oraz ogłoszeń wymaganych przepisani ustawy i planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym e) przygotowanie dla Wójta Gminy projektów uchwał dot. przedmiotowych planów oraz materiałów związanych z uchwaleniem planów, załączników do uchwały o rozstrzygnięciu w sprawie rozpatrzenia uwag wniesionych do projektu planu miejscowego oraz rozstrzygnięcia o sposobie realizacji zapisanych w planie inwestycji z zakresu infrastruktury technicznej. Zadanie 2 Usługa obejmuje: działki nr 997 i 996/2 w Mostach gmina Kosakowo. - powierzchnia planu 8.5ha. Funkcja podstawowa: mieszkalnictwo..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.41.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 10.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: zadanie 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje: - rysunek planu w skali 1:1000 - opis i tekst planu - prognozę skutków wpływu miejscowego planu na środowisko - prognozę skutków finansowych uchwalenia planu - opracowanie ekofizjograficzne - inżynierię. Ponadto do zadań Wykonawcy należeć będzie: a) przedstawienie Wójtowi Gminy oraz Komisji Urbanistyczno-Architektonicznej projektu planu do zaopiniowania, b) udział w posiedzeniach Gminnej Komisji Urbanistyczno-Architektonicznej i Komisjach Rady Gminy i Sesji uchwalającej plan miejscowy, c) uzgodnienie projektów planów zgodnie z art.17 przedmiotowej ustawy, d) przygotowanie zawiadomień oraz ogłoszeń wymaganych przepisani ustawy i planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym e) przygotowanie dla Wójta Gminy projektów uchwał dot. przedmiotowych planów oraz materiałów związanych z uchwaleniem planów, załączników do uchwały o rozstrzygnięciu w sprawie rozpatrzenia uwag wniesionych do projektu planu miejscowego oraz rozstrzygnięcia o sposobie realizacji zapisanych w planie inwestycji z zakresu infrastruktury technicznej. Zadanie 3 Usługa obejmuje: działki nr 171/1, 171/2, 171/3, 171/4, 171/7, 171/9, 171/10, 176/4 oraz części działki nr 171/8 w Pogórzu gm. Kosakowo - pow.1,2ha. Zmiana warunków zagospodarowania w obowiązującym miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego - zmiana kąta dachu i funkcji części terenu..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.41.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 8.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.